آرشیو   |  درباره ما   |  دریافت اپلیکیشن اندروید دولت بهار   |  باشگاه مخاطبان دولت بهار    RSS   |  ارتباط با ما   |  پیوندها   |  نسخه تلکس   |  گیشه مطبوعات   |  حمایت از دولت بهار  
 * صفحه اصلی    * ارسال خبر و یادداشت    * فرزند ایران (خاطرات)    * صدای مهر و عدالت (آرشیو سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد 92-84)  
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 06:01   
  تازه ها:  
   آخرین مطالب  
  فیلم/ صداهای عجیب اینبار در آسمان اصفهان/ نظر شما در مورد این صداهای مخوف چیست؟
  جلسه هیات مدیره استقلال شنبه برگزار می‌شود
  تیلرسون و هیلی به شدت بر سر برجام اختلاف دارند
  علی پروین قهر کرد، ماشینش به فروش نرفت!+ عکس
  آیا همه زوج‌ها باید بررسی ژنتیک شوند؟
  سرخاب: حرف و عمل منصوریان کاملا برعکس بود
  چینی: خودتان فیلم بازی را ببنید و قضاوت کنید
  اتلتیکومادرید به سختی پیروز شد
  کرملین از دیدار قریب الوقوع پوتین و اردوغان خبر داد
  صعود هیرنوین در غیاب گوچی
  وقتی جنگ طلب منادی صلح می شود!
  منصوریان و شانسی که از خود دریغ کرد !
  خرمگاه: قبح‌ها شکسته شد، باید می‌رفتیم
  جلسه استقلالی‌ها در رختکن پس از استعفای منصوریان
  تساوی اوسترشوند در حضور 90 دقیقه‌ای قدوس
  نطق صهیونیستی ترامپ
  بحرین: خواستار تسلیم شدن قطر نشده‌ایم
  سرکنگبین بارزانی!
  تغییر ساعت رسمی کشور
  اردوی پرسپولیس در شوک استعفای منصوریان
  احوالات دختر هفتم فتحعلیشاه، معروفترین بانوی قرآنی قاجار + تصویر
  کاریکاتور/ واکنش رهبر میانمار به جنایت‌های ارتش کشورش!
  منصوریان: از فدراسیون فوتبال و ساکت هیچ وقت نمی‌گذرم!
  برنامه موشکی ایران مایه نگرانی شدید است
  درگیری امیر قلعه‌نویی با یک خبرنگار
  هلاکت 850 تروریست در پاتک جنگنده‌های سوری و روسی
  محمود عباس: هیچ دولت فلسطینی بدون غزه وجود نخواهد داشت
  ادعای حمله سایبری ایران به شرکتهای آمریکایی
  بازیکن سابق بارسلونا به پیکان پیوست
  ضرورت جمع آوری طبل ها از عزاداری ها
- اندازه متن: + -  کد خبر: 291785صفحه نخست » برگزیدهیکشنبه، 10 مرداد 1395 - 15:46
واکنش شهاب حسینی به هتاکی یالثارات / ننگ بر شما
واکنش شهاب حسینی به هتاکی یالثارات / ننگ بر شمادولت بهار: برای آوردن نام هنر و هنرمندان این مرز و بوم دهان خود را آب بکشید که به هیچ عنوان صلاحیت اظهار نظر در مورد محبوبین دل این مردم را ندارید.
  

شهاب حسینی به تیتر جنجالی یالثارات واکنش نشان داد.

این بازیگر برجسته در اینستاگرام خود نوشت:

آقایان نه چندان محترم و مجهول الحال که با وقاحت تمام اقدام به چاپ مطلبی در شرمنامه خود کردید، پاسخ سوالتان ساده است.
دستان شما شایسته حرمت قلم نیست.
آن را زمین بگذارید و به هم کیشان داعشی خود بپیوندید.
برای آوردن نام هنر و هنرمندان این مرز و بوم دهان خود را آب بکشید که به هیچ عنوان صلاحیت اظهار نظر در مورد محبوبین دل این مردم را ندارید. 
ننگ بر شما.

   
  

اضافه نمودن به:          

نظرات کاربران: 79 نظر (فعال: 66 ، در صف انتشار: 0، غیره: 13)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1395/5/10 - 15:56 |     87     50     |
ننگ بر هر دوی شما
هم هنرمندان بی هنری که آبروی هنر و هنرمند را بردند و هم ننگ بر کسانی که اینگونه شما را تکفیر میکنند!

ناشناس
| 1395/5/10 - 18:39 |     27     9    
پاسخ: شهاب اصلا اینستا نداره بایا
خودش هزاربار گفنه

گویا
| 1395/5/10 - 19:52 |     28     12    
پاسخ: نسنجیده حرف زدن از هیچ کسی قبول نیست رعایت عفاف و حیا هم برای مردان لازمست وهم زنان هنر مندان نباید خود را لوس و لوث کنند
مهدی
| 1395/5/11 - 13:25 |     32     21    
پاسخ: متاسفانه آنهایی که اقدام یالثارات رو تندروی میدانند خودشان در عکس العمل هاشون تندروی و توهین میکنند
ساناز
| 1395/5/11 - 14:05 |     47     48    
پاسخ: اتفاقا هفته نامه یالثارات مطلب بجا و منطقی و شرعی را با استناد به حکم روایات و احادیث و احکام دین بیان نموده است.
لذا قرار نیست بعضی هنرمندان و بازیگران فکر کنند هر کاری انجام میدهند و هر لباسی که میپوشند و هر مدل ناصوابی که در جامعه عرصه می کنند، مورد رضایت الهی و مورد تأیید و تحسین مردم است!!!
بنابراین عدم رعایت احکام اسلام و خودنمایی و تبرج حاهلیت توسط این هنرمندان و بازیگران زشت و محکوم است.
این نظر اکثریت مردم متدین ایران می باشد. و یا عزیزان دلسوز و ارزشی یالثارات الحسین بیراه نگفته اند..........


ناشناس
| 1395/5/10 - 16:00 |     87     24     |
دولت بهاری ها من از تیتر یالثارات و تفکرات انها اصلا خوشم نمی اید ولی این اقای بازیگر بسیار محترم نیز نیم نگاهی به وضعیت ظاهری بازیگران وهمسرانشان کرده اند ایا نباید یک تلنگر هم به این بازیگران بزنند انها بسیار اشتباه کردند همچنین تیتری زدند ولی اینها الان مظلومین عالمند کسانی که دیگر وقاهتی نداشته و شان و منزلت جمهوری به اصطلاح اسلامی را زیر سوال برده اند اگر این کشور کشور مسلمان و جمهوری اسلامی است نباید این چنین رفتاری داشته باشند

ناشناس
| 1395/5/10 - 16:52 |     41     12    
پاسخ: احسنت
موافقم کاملا

ناشناس
| 1395/5/10 - 20:15 |     24     15    
پاسخ: قبول- ولی هر سخن جایی و هر نکته مکانی داره
با این کار مثلا میخواد اینها رو هدایت کنه
شک نکنید با این قبیل تیترها جدایی بین مردم و حزب الله بیشتر میشه
اگه از عامه مردم بپرسید هیچ کس حق رو به لثارات نمیده و این سخن رو هم از چشم کل نظام اسلامی میبینی
نظام اسلامی که همین بازگرا دارن تو صدا و سیما و سینماش بازی میکنن
اگر امثال لثارات ویا ما و شما دنبال حل مسئله هستیم این راهش نیست که به طرف بگیم دیوث
پیامبر هم نمیرفت تو مسجد اشاره کنه اونی که کنار دیوار نشسته دیوثه
بلکه به صورت کلی میگفت هر کسی فلان کار رو کرد ....
عمده مردم قبل از انقلاب بی حجاب بودند- ایا انها دیوث هستند .
مسلمانان جهان اکثر بی حجاب هستند ایا انها دیوث هستند
ابتدا باید به مردم اسلام رحمانی را نشان دهیم خود به خود اوضاع درست میشه
پیامبر مهمترین ویژگی که داشت اخلاق خوش و رحمانیت اون بود که با همه مهربان بود
لثارات رفتار داعش رو دارد که بی حجاب روگردن میزنن و در خلوت حجها نکاح میکنن
همین اقایان لثاراتی اگه دنبالش بگریدید هزار تا گند از بغلشون در میاد


محمد
| 1395/5/10 - 16:01 |     44     41     |
یه عده پول می‌دند به این مزدورها تا مدام خط کشی کنند و هنرمندان را از انقلاب جدا کنند!

بعنوان یک سوپر انقلابی از هنرمند متعهد و انقلابی شهاب حسینی در مقابل داعشی های ایران حمایت می‌کنیم.

نظری
| 1395/5/10 - 16:10 |     68     17     |
طلاق در جامعه هنرمندان رو لطفا واکاویی کند . سینمای ایران فساد است فساد بنده به هچ عنوان از کار نشره یالثارات حمایت نمیکنم و این مقاله اشتباه بوده است ولی اینکه جناب آقای شهاب حسینی بگویید برای نام بردن اسم هنرمندان ان مرز و بوم باد دهان خود را آبکشید مسخره است

ناشناس
| 1395/5/10 - 16:23 |     44     10     |
ننگ بر فاسق
فاسق کسی است که دانسته و به عمد کار اشتباهی انجام میدهد و از علنی بودن آن ابایی ندارد.

مهدی
| 1395/5/10 - 16:26 |     24     13     |
ای بابا چرا هنرمندان! ما ناراحت میشوند؟ ایشان باید بدانند اینها هم رفقای خودشانند فقط تغییر شکل دادند و ظاهرالصلاح شدند مگر فرقی بین مفسدین فرهنگی و تروریستهای ظاهرالصلاح وجود دارد؟ مگر فرقی بین شبکه های لندن نشین و گروه های افراطی منطقه وجود داره؟ لذا دور از ادبه که رفقا به هم بتازند!

عباسی
| 1395/5/10 - 17:04 |     41     6     |
آقاجان خیلی ساده است
کافیه از چندنفرازمراجع محترم قم استفتارکنید که معنای دیاثت چیه وآیا این لاابالی گری ازمصادیق دیاثت هست یانه

فرهاد
| 1395/5/10 - 17:34 |     34     20     |
متاسفم برا شما که آنها را داعشی خطاب کردید

ناشناس
| 1395/5/10 - 17:58 |     48     7     |
من یالثارات را قبول ندارم اما سینمای ایران فاسد است!

ناشناس
| 1395/5/10 - 18:19 |     18     7     |
باید از دولت بهار عزیز تشکر کرد که با زدن این خبر یه تو دهنی به کسانی زد که راه و بیراه هر اتفاقی رو و هر سخن ناپسند و هر تفکری رو میخوان بچسبونن به دکتر احمدی نژاد..
همه میدونیم و میشناسیم، راه و هدف و تفکر دکتر رو که هیچ سنخیتی با تفکرات این گروه ها نداره..
هدف اصلی هم از زدن این خبر همین بوده..
گاهی مجبوریم برای دفاع از یک حقیقت بالاتر از بعضی چیزا چشم پوشی کنیم یا بعضی هزینه ها رو پرداخت کنیم..
دوستان خواهشا حواسمونو جمع کنیم..

ناشناس
| 1395/5/10 - 19:02 |     16     4    
پاسخ: همه میدونن یالثارات علیه احمدی نژاد هم تیتر زده!
اون بی هنری که در راستای اهداف حزبی و رانت این رفتار را به حامیان احمدی نژاد نسبت میده فقط باعث فاصله هرچه بیشتر مردم از هنرمندان میشه!
جامعه هنری باید آگاه باشه جلوی این سو استفاد ه های حزبی را بگیره تا از توده ی مردم جدا نشه!


ناشناس
| 1395/5/10 - 18:40 |     14     13     |
من رفتم تصاویرش را دیدم!
گویا یالثارات از این نار احته که چرا بعضی از بازیگران مطلقه نیستن و با همسرانشون به این جشن اومدن! برای همین به زوج ها فحش داده...

کورش
| 1395/5/13 - 13:08 |     1     11    
پاسخ: هنرمندان هیچوقت با این مزخرفات از مردم جدا نخواهند شد بلکه اونایی که میان به مردم دهن کجی میکنن با توهین کردن به افراد مورد علاقشون در واقع اینا هستن که از مردم خیلی وقته جدا شدن.فقط مردم انقدر غرق زندگی خودشون شدن که وقت ندارن عکس العملی نشون بدن وگرنه بدجود به امثال یالثارت گوشمالی میدادن

ناشناس
| 1395/5/10 - 18:57 |     8     5     |
آیا غیر از هنرمندان ادیبان وکارشناسان هم در این جشن حافظ بوده اند؟

ناشناس
| 1395/5/10 - 21:07 |     18     8     |
حرفهای شهاب حسینی هم کمتر از یالثارات و حرکت سخیف غفوریان زشتی نداشت.همشون ادای اینو دارن که قشر فرهنگی ، هنری جامعه ان. واقعا که!

mohammad
| 1395/5/10 - 21:50 |     29     7     |
همین هنرمندان فرهنگ حجاب از بین بردند

موهاشون نگاه کنید همه بیرون.............مانتوها همه باز و عج و وجق................تیپ های انچنانی..............خارج هم که میرند همه کشف حجاب می کنند ..ببخشید انوقت دختر و پسر ایرانی از کی باید الگو بگیره

یا لثارات دمت گرم

ناشناس
| 1395/5/11 - 09:15 |     19     6    
پاسخ: از بالا مجوز دارن! چون گشت ارشاد فقط بر ای مردم است نه برای این فر هنگ سازان که در جمهوری اسلامی هنرمند شناخته شدن و فعالبت میکنن و ارتزاق میکنند
م.ن
| 1395/5/11 - 14:19 |     17     8    
پاسخ: جوان ایرانی تا الگویی مانند دزدهای میلیاردی و فیش های حقوقی آنچنانی است احتیاجی ندارد از هنرپیشه ها الگو بگیرد . تا دلتان بخواهد الگو برای دروغ و تزویر و دزدی فراوان وجود دارد. در اینکه جامعه « هنری » مافیایی شده و همه با هم فامیل شده اند و هیچ کسی را در خود راه نمیدهند عاشق غرب هم هستند شکی نیست اما مگر ....دست کمی از این « هنرمندان » دارد ؟ مگر هزار فامیل و اقا زاده ها به جان کشور نیافتادند ؟ دزدی و فساد و چپاول و تاراج را کی میکنه ؟ پس چرا گله میکنی ؟ !! این ....باید این «هنرمندان »‌و وفوتبالیست های لمپنی نظیر دایی را داشته باشه . رنگ و وارنگ پرورش داده ولشون کنی همه سر از صدای آمریکا و بی بی سی در میارن از خواننده و هنرپیشه هاشان بگیر تا اون موسوی که اسرار نظامی را میبره تقدیم کاخ سفید میکنه و در امنیت کامل هم برمیگرده به مملکت . انگار شما خوابی !! از خواب بلند شو و دغدغه ات فقط شکل ظاهر نباش .

ناشناس
| 1395/5/10 - 22:38 |     8     1     |
این چه مسخره بازیه دیگه!! اولا مگه حالا این یا لثارات چی گفته بود و بعد شهاب واقعا خوش اینا رو گفته یا اصلا اینستاگرام داره یا نه و بعدش از همه مهمتر اصلا موضوع دقیقا چی بود!؟

ناشناس
| 1395/5/11 - 04:13 |     12     6     |
آقا شهاب من دوستت دارم ولی یالثارات حرف حق زده بعضی از هنر بی بندوباری برداشت کردند آقا شهاب شما هم با غیرتی ولی ادمی که این لباسها رو تن ناموسش کنه بیاره بیرون چی باید بهش گفت

م.ن
| 1395/5/11 - 12:11 |     3     5    
پاسخ: شما دلیل دوست نداشتن خود را از شهاب حسینی که به نظر میرسد متاسفانه فقط مورد ظاهری است را بیان کردید حالا دلیل دوست داشتن شما چیه ؟ حقانیت «‌یالثاراث » چیه ؟ موضع گیری شما در مورد امپریالیسم چیست ؟ اصلا برایتان مهم هست یانه ؟ اشغال کشور و برجام ننگین اصلا برایتان مطرح است و یابرای یالثاراث ها ؟ !! آیا این جوایز « بین المللی » از نظر شما سیاسی است یانه ؟ !!
ناشناس
| 1395/5/23 - 03:21 |     4     0    
پاسخ: به م.ن
اینها منافاتی با حرف یالثارات ندارد. کسی که اسباب زنای چشم را فراهم کند دیوث چشم است. موارد دیگر هم به جای خود.


ناشناس
| 1395/5/11 - 08:21 |     10     2     |
ای انهای که درد اخلاق ودین منفجرتان می کند چرا زمانی که نماز خواندن یک هنرپشه رایا دفاع از ولایت را مسخره کردند دم بر نیاوردید ولال شدید.

ای کسانی که فکر می کنید اگر زنهای تان در مقابل دیگران زیبا باشند شما هنرمندترید پس غیرت داری شما در زن عفیف نیست در چه هست ایا حرف اول غیرتمداری در ناموس داری نیست در چیست. لذت بردن دیگران از زیبای وظاهر زن وناموس شما نشانه چیست .کی گفته هنرمندی یعنی بی غیرتی و ولنگاری زنش....تو که با پتو پیچی زنت حچاب را مسخره می کنی بدان که چه توهینی بزرگی به زن مسلمان می کنی بی ...



ناشناس
| 1395/5/11 - 09:15 |     11     6     |
هم لایثارات داعش است هم سینما فاسد است. مثل دو لبه قیچی
آقای شهاب حسینی وارد جنگ این دو گروه نشو...

م.ن
| 1395/5/11 - 12:07 |     13     5    
پاسخ: دو لبه ارتجاع و ابتذال که هردو نهایتا به شکلهای متفاوت ابزار دست امپریالیسم خواهند بود. انتقاد جدی به سینماگران نباید شکل ظاهری آنها باشد که متاسفانه این مورد مد نظر منتقدین است برعکس باید به موضع گیری مشخص سیاسی آنها باشد که همواره مرعوب امپریالیسم هستند و قبله عالم آنها صدای آمریکا و بی بی سی است . ننگ است بر هنرمندی که این رسانه های معلوم الحال از آنها تعریف و تمجید کند و به آنها جایزه های « بین المللی » داده شود. در این شرایطی که منطقه و جهان بطور کل با ظهور فاشیسم روبرو است .

حسام
| 1395/5/11 - 09:17 |     12     3     |
با سلام
آقای حسینی خدا وکیل هنر و هنرمند ما اسلام و اسلامی گری را می دانند ؟شما که با آنان هستید آیا اینگونه است ؟من با آنان بودم و چیزی از اسلام و دین و خدا و رسول ندیدم به جز معدود افرادی مانند مرحوم سلحشور . اللهم عجل لولیک الفرج

م.ن
| 1395/5/11 - 11:45 |     5     5     |
وستان رسانه ای لطفا وقتی خبری را می نویسند در مورد جواب برای کسانی که اصلا نمیدانند جریان چیست دو خطی هم در مورد اصل خبر توضیح بدهند. بهرحال اصلا نمیدانم جریان یالثارات چیه ؟‌ اما متاسفانه شرایط طوری شده که بطور مداوم با مقابله بین ارتجاع و ابتذال مواجه هستیم و در نتیجه جریان مبتذل « سرافراز » بیرون میاد.
در مورد شهاب حسینی و انتقادجدی که به او وارد است هیچ بحثی نمیشه در مورد این جایزه که بطور مشخص سیاسی بود و در این شرایط طبق برنامه ریزی مشخص به دو هنرپیشه مطرحی که برای خود مخاطب چذب کرده بودند و کاندید شدند ابدا صحبتی نمیشه . « هنرمندان » کشور که یا آگاهی سیاسی ندارند و یا موضع طبقاتیشان حکم میکنه و سیاستشون این است که به روی خودشان نمی آورند که شواهد نشان میدهد همان درد همیشگی « روشنفکر غرب گرا » به شکل بسیار شدیدتری نمایان شده .
شهاب حسینی بطور مداوم در اولین مصاحبه اش بعد از جنجال تقدیم جایزه به «‌امام زمان » میاد توضتیح میده و کلا تمام توفیقی که به او داده شده را منسوب به لطف « خدا » میکنه و مجری غیر سیاسی هم مدام پا منبری میکنه و یک سوال مشخص در مورد سیاسی بودن این جایزه مطرح نمیشه . از سوی دیگر کامنت ها را مشاهده کنید تنها انتقاد راجع به شکل ظاهری است و بس .
اصغرفرهادی در مصاحبه با صدای آمریکا توضیح داد که : در اسپانیا مشغول تهیه فیلم بوده یکهویی دلش برای ایران تنگ شده کارش را متوقف کرده یکهویی از یک سوژه استفاده کرده و آمده ایران فیلم ساخته !! در مورد موضوع فیلم هم میگه که این مورد خشونت و تعصب در فیلم میخواهد نشان داده شود که چگونه این تعصب میتونه در جهان مشگلاتی را بوجود آورد که در حال حاضر شاهد هستیم !! یعنی فرهادی کاملا روی خط امپریالیسم میخواد بگه مشگل دنیا در حال حاضر « رایکالیسم » است مشگل داعش ‌بخوانید بازوی امپریالیسم ‌ است نه اشغال کشورها توسط امپریالیستها !!
در ضمن این فیلم در ایران نمایش داده نشده با عجله و به قول فرهادی تمام نشده به کن فرستاده میشود !! یعنی یکهویی تصمیم گرفته میشه این دو هنرپیشه کاندید شوند. ترانه علیخانی در انتخابات میان دوره ای اخیر از « محبوبیت » خو د کمال سوء استفاده را کرده و لیستی داده در ایسناگرم و هاشمی را حمایت کرده . حال با این توضیحات داده شده خود قضاوت کنید که هم آنهایی که از اهدای جایزه صهیونیستی و امپریالیستی به امام زمان ذوق مرگ شده اند و هم آنهایی که دغدغه اشان ظاهر افراد است این جایزه بالاخره « یکهویی » چرا به شهاب حسینی داده شده ؟ در ضمن یک سوال هم از شهاب حسینی در مورد « سیاسی بودن » بپرسید و اینکه ارتباط این جایزه و تقدیم آن به امام زمان آیا مفهومش این است که « امام زمان » از این نوع مجالس تشریفاتی اشراف و جایزه های آنچنانی با شرکت کنندگان آنچنانی که عکسهایش موجود است ایا این چنین مراسمی برای ناجی که قرار است « عدالت » را بیاورد جذاب است که ایشان چنین کار ی را انجام داده است ؟‌احال اگر جایزه ای بود که به کسی داده شده بود که برای حل معضلات بشری کاری کرده میشه قبول کرد که طرف اعتقاد دارد و این جایزه هم مثلا به یک کار انقلابی در خودر توجه و مبارزاتی داده شده اما شهاب حسینی توجیهاتش هیچ دلیل موجهی نداشت .
ایکاش فضایی وجود داشت که فرهادی ها و شهاب حسینی ها و ترانه علیدوستی ها ...... تعداد که یکی دوتا نیست !! جوابگوی موضع گیری های مشخصشان که بر علیه اهداف انقلاب است و در جهت حمایت از امپریالیسم است توضیح دهند. یکی دیگر از « افتخارات » فرهادی این است که به خواسته او صدای شجریان پخش شد و آنها از پله ها بالا رفتند !! طبقه اشراف برای هم طبقه ای خود بطور مداوم مشغول فعالیت هستند و نعمت هم از درو دیوار از برایشان می بارد اما حامیان طبقه محروم و ستمدیده چه میکنند ؟ چرا انها سوار موج میشوند و احساساتی میشوند و ابدا به عمق ماجرا نمی پردازند ؟ !! این جایزه ها چه دردی دوا میکند برای جلوگیری از جنگهای امپریالیستی و کشتار میلیونی انسانها و آواره گی آنها ؟ چه دردی دوا میکند از وضعیت نابسامان محرومین ضجر کشیده که شاهد این همه ظلم و بی عدالتی و فیش های حقوقی هستند ؟ !! تکلیف خود را مشخص کنید یا با اشراف هستید یا با مستعضفین و محرومین . یا امپریالیسم و راهکارهای اور ا می شناسید و به این پدیده ضد بشری و عملکردش واقف هستید و یا مرعوب هستید و تمایل به موج سواری دارید .

ناشناس
| 1395/5/11 - 11:58 |     6     2     |
ولنگاری در جامعه ما از جهت نشات میگرد اعمال ورفتار برخی از سیاسیون ومسئولین کشوری وفرهنگی -2- بی توجهی وولنگای فرهنگی در برخی از دانشگاها ودانشجوها خصوصا دانشگاه ازاد که فقط به فکر پول هستند -3 - رفتار وکردار خیلی از هنرمندان که اصلا خیلی از اینها هیچگونه قرابتی با دین مذهب عفاف وحجاب ندارند که هیچ که خیلی علاقه مند به کشف حجاب نیز میباشند وقتی در جای این بلانسبت هنرمندان جمع میشوند نوع پوشش واریش اینها صد مرتبه از بی حجابی شرم اورتر است یالثارات دقیقا درست گفته است چراکه ولنگاری فرهنگی نتیجه اعمال ورفتار اینهاست

م.ن
| 1395/5/11 - 12:16 |     14     2    
پاسخ: مثلا اگر این هنرپیشه ها مثل فایزه هاشمی و زهرا رهنورد و معصومه ابتکار بودند مشگل مملکت حل میشد ؟ نه خیانتی میشد نه دزدی انجام میگرفت نه فیش های حقوقی نجومی بیرون می آمد و نه دزد ها فراری داده میشدند ؟ یعنی گیر برقراری « عدالت » فقط ظاهر است ؟ پس این اقا زاده ها از کجا مثل قارچ بیرون آمدند ؟ چر ا دغدغه اتان در مورد ولنگاری های اقتصادی و حراج کشور نیست ؟ !! چرا دغدغه اتان شکست انقلاب نیست ؟ همین کارها باعث شد که وضعیت به یه اینچا برسه و هرکسی برای خیانت به کشور توجیه داشته باشه .

م.ن
| 1395/5/11 - 12:21 |     12     3     |
در خبرها ی « فوری » امده بود که نشریه مورد نظر یارالثاراث توقیف شد! یاد نشریاتی افتادم که زمان احمدی نژاد از تهدید به قتل به ریس جمهور گرفته توسط مداحان و تا فحاشی های آنچنانی نه تنها توقیف نمیشدند بلکه جایزه هم میگرفتند !! فکرش را بکنید مثلا این توقیف ها بعداز افشاگری های اختلاس ها و فیش های حقوقی میشد ! اما از قرار جایزه « نخل طلایی » معجزه کرده ! این به هیچ وجه تایید نیروهای مرتجع و فحاش نیست برعکس واکنش های مسیولین و گرایشات آنها نسبت به یک پدیده یکسان در دو مورد متفاوت است . اگر احمدی نژاد هم حاضر میشد این جوایز را بگیرد و جلوی زبانش را بگیرد حتما عزیز میشد !!

منتظر
| 1395/5/11 - 14:58 |     11     4     |
فرهنگ غربی مزاج مردم ما تغییر داده تغییر مزاج یعنی جوان ایرانی به این راضی می شود که همسرش را بزک کند و در انظار عمومی به نمایش بگذارد .

امین
| 1395/5/11 - 18:19 |     15     13     |
اقای حسینی شما بروید گرین کارت امریکایتان را بگیرید ! حیف نقش شهید بابایی که تو ایفا کردی !

ناشناس
| 1395/5/11 - 22:39 |     12     3    
پاسخ: چیه؟ امریکا فقط واسه کامران نجف زاده خوبه برای بقیه بده؟

ترابی
| 1395/5/11 - 19:35 |     13     4     |
گیرم تیتر اشتباه بود نعوذ باالله حدیث ها که اشتباه نبود هر چه بود مصداقش بازیگران بود خودت رو درست کن آینه رو برای چی میشکنی یه کاری بکن مصداق حدیث واقع نشی

اسدی
| 1395/5/11 - 22:33 |     4     7     |
من باور نمیکنم ای گفته از شهاب حسینی باشه چون با اعتقادات و اخلاق و روحیشون جور در نمیاد هرچند همسر خودشون هم حجاب درستی ندارند ولی از برخی اعتقاداتشون این حرف بعیده

مجید
| 1395/5/12 - 00:04 |     17     6     |
سلام. تقریبا همه نظراتو خوندم.
1- آیا لثارات حدیثی در مورد فیش های حقوقی چند ده میلیونی یا باندبازی های سیاسی و مافیای مواد خوراکی و پوشاک و... نداره؟؟ جامعه بشدت محتاجتره به این احادیث
2- آقای حسینی شما که از همه چیه این سینما و صداو سیما و...خبر دارین چرا بازیگران را مقدس نشان میدهید که برای بردن نامشان هم باید دهان آب کشید؟؟ از شما بعیده
دوستان درد جامعه ما اینا نیست؟ درد ما فقره فقر...بیکاریه...اعتیاده...بی قانونیه....شعبان بی مخ ها...مافیایی که دستشون با بالایی ها وصله...بهداشت...آموزش....و...

التماس تفکر

ناشناس
| 1395/5/12 - 23:37 |     11     6    
پاسخ: فقر و بدبختی مردم بین دعوای ارتجاع و ابتذال گم شده!
دعوای اصلاح طلب و اصولگرا
انگار که مشکل مملکت ما موی این عتیقه هاست


علی
| 1395/5/12 - 00:58 |     6     3     |
سلام روزنامه یالثارات یک حدیث را به که راهنما و راهگشابود به بدترین شکل مطرح کرد اگر قصد بر هدایت است چرا اینگونه عکس هنرپیشگان را بزنید و سوال دیوث کیست را تیتر کنید . نمی شد تیتر باشد فرمایش ائمه در مورد بدحجابی . و یا تیتری ملایم تر
هر چه فکر می کنم از این بدتر نمی شد هدایت کرد. انشاله هدفشان هدایت بوده و نه ....

ناشناس
| 1395/5/12 - 01:39 |     14     0     |
آقای حسینی چرا ناراحت شدی خودتان را اصلاح کنید یالثارات خیلی هم مقصر نیست کمی به اعصاب خودتان مثلت باشید

ناشناس
| 1395/5/12 - 10:18 |     5     1     |
سخت نیست فقط کمی توجه می خوادو کمی شرافت وانسانیت !!!!!!یک جو غیرت وشرف .....ببینیم کجا وایسادیم ......چقدر با نشانها های زهرایی نزدیکیم یا دوریم .....برخی می خواهند شیپور را از سمت گشادش بزنند ....ادرس اشتباه میدهند وفکر میکنند زرنگ هستند داعش تمام قبور شیعه وسنی را تخریب کرد اما با زیارتگاه شیطان پرستها در لالی هیچ کاری نداشت تعدادی از مردمن فقیر این اقلیت ایزدی را احتمالا انها که نا فرمانی از رهبر فرقه میکردند را کشت تا هم از بقیه در اطاعت رهبرشون زهر چشم بگیره وهم هم سبب بشه سران فرقه با مظلوم نمت=ایی هم دنبال امتیاز گیری باشن وهم دنبال مظلوم نمایی وادرس غلط دادن.....بهر حال ما داعش وداعشیان را خوب می شناسیم داعشی ها بدروغ ادای اسلام را بازی میکنند در کجا کلا بازی گری را دیدند خدا می داند...

ایمان
| 1395/5/12 - 15:40 |     12     1     |
هنرمندان دل نازک یکم خودتونو جمع کنید شما که خوب نقش شهدا را بازی میکنید خب نقش ادم حسابی هم یاد بگیرین

کریم
| 1395/5/12 - 23:30 |     9     0     |
به نظر بنده ما در کشورمون هنر مند سینمایی نداریم همش یه بازیه مسخرس ..فساد در بین این گروه بصورت خفا و اشکارا موج میزنه و باید باهاشون برخورد بشه و از این قشر بدتر این بازیگرهای فوتبتل هستند

آاگو
| 1395/5/13 - 09:04 |     8     0     |
لازم به این همه بسط و قبض نیست. این اختلاف ناشی از یک شبهه است. کلمه‌ی دیوث تا به حال فقط در هتاکی ها استفاده شده است. هنگامی که آیت الله جوادی آملی ریشه‌ی این کلمه را دیاثت باز کرد این کلمه دیگر از موبضع کارکردیِ خود خارج شد و دیگر کلمه‌ای مختص فحاشی و اهانت تلقی نگردید و به معنای بی‌غیرتی به کار رفت. اقدام یالثارات در استفاده از این کلمه کاملا شوک آور بود اما این را می‌توان یک تابوشکنی تلقی کرد به منظور استفاده از این کلمه در مناسبت‌های بعضاً سیاسی. از طرفی نشریه مزبور این کلمه را با تصاویری از هنرمندان همراه کرد. سوال از شهاب: آیا جامعه‌ی هنری ما کاملا فرهیخته است؟ آیا بی‌غیرتی در جامعه‌ی هنری ما وجود ندارد. خود شما مگر حرف از امام حسین نزدید اگر قرار باشد که نشریه یالثارات ساکت بنشیند و حرفی نزند به چه کار می‌اید؟! جناب حسینی به نظر من نمی‌شود هم امام حسین را دوست داشت هم کسانی مثل گلشیفته فراهانی که خود را الگوی هزاران هزار دختر ایرانی قرار داد و جلوی دوربین‌های بیگانه برهنه شد. شاید عتاب شما به دلیل تابو بودن این کلمه‌ی دیوث به‌مورد و به‌جا باشد، اما ای کاش شما این عتابی را که به نشریه یالثارات کردید قدری از آن را به اقدامات سخیف گلشیفته فراهانی می‌کردید و او را دوست داشتن خطاب نمی‌کردید!! وانگهی شما چگونه به خود جرئت دادید که این نشریه را هم‌کیشان داعشی خطاب کنید من اگر اعضای این نشریه را به شما معرفی کنم و شما آنها را بشناسید به شدت از گفته خود خجالت خواهید کشید. اظهارات شما در صورتی درست بود و هست که تابوی کلمه دیوث شکسته نشده باشد اما این تابو شکسته شده است و این کلمه در ادبیات راه یافته است. جناب شهاب حسینی برعکس گفته شما امروز دفاع در برابر داعش توسط دوستان ما در همنین نشریه و بسیج صورت می گیرد، نه توسط کسانی که در محافل هنری شما دم از ایران می زنند و دائما می گویند جانم فدای ایران! شما در پشت تریبون به همه ملت ایران اعلام کردید که مسئولان یالثارات داعشی هستد و این دیوار تا ثریا کج خواهد رفت. فقط مواظب باشید که مدیون نشوید

ناشناس
| 1395/5/13 - 17:40 |     8     6     |
حیف نقش شهید بابایی که این بازی کرد خوب از اول می رفتی امریکا !! گرین کارت رو میگرفتی ایران رو هم بذارید برای کسانی که واقعا می خواهند اینجا زندگی کنند

...
| 1395/5/13 - 21:18 |     16     5     |
درود بر یالثارات و لعنت بر مردان بی غیرت ایرانی

کیان
| 1395/5/14 - 05:23 |     4     5     |
مگر نه اینکه ایران مال ایرانیاست !خوب بحث حجاب اجباری یا اختیاری رو به آرای عموم مردم واگذار کنیم . رای اکثریت تکلیف و بر همگان مشخص میکنه !

ناشناس
| 1395/5/15 - 08:43 |     2     3     |
وقتی یک نهاد رسمی مثل هیئت نظارت بر مطبوعات یک روزنامه نادان و هتاک را توقیف میکند و لی باز هم با وقاحت آن روزنامه را منتشر میکنند و میگویند که ما مجوز از مرجع بالاتر داریم، باید فکر قانون و قانونمداری را از سر بیرون کرد! در نتیجه مردم به شبکه تلگرام می آیند و آنچه فحش و ناسزای ناموسی هست برای روزنامه هتاک و مسئولینش و کسانی که برای ادامه انتشارش مجوز میدهند ردیف میکنند! این را میگویند قانون بومرنگ: فحشی که برای بقیه پرتاب میکنی، با شدت و سرعتی بیشتر بسوی خودت برمیگردد. مردم را هم بخاطر فحاشی شان به روزنامه هتاک نمیشود تقبیح کرد، چون ادب را از خود او یاد گرفته اند و این بمثابه تشکرشان از آن روزنامه نادان است. طبیعی است که مردم با یا لثارات با منطق خودش صحبت می کنند. جای تاسف است که چنین افراد فرومایه ای در یک روزنامه، نام نشریه را به امام رئوف ایرانیان حسین ع متصل میکنند تا حقانیت خود را ثابت کنند، در حالیکه اینکار توهین به شان امام حسین ع است، نه آبرویی برای این روزنامه فرومایه!

منتظرالمهدی
| 1395/5/15 - 10:08 |     10     0     |
بابا ول کنید این صحبتها رو نون سنگگ چنده !!!؟؟ امروز پنیر گرون شده یا نه؟؟!! فکر نون کنیم که خربزه آبه!

الهه جمشیدی
| 1395/5/15 - 15:41 |     8     4     |
بسم الله الرحمن ارحیم
چندی پیش شنیدیم که هنرمند به اصطلاح مردمی آقای شهاب حسینی از مظلومیت و عظمت سید الشهدا ع و تقدیم جایزه ی جشنواره ی کن به محضر امام زمان عج سخنان و اقداماتی داشته که موجبات دل شکستگی قشر هنرپیشه و هنرمند مملکت اسلامی ما را فراهم کرده و این اظهارات باعث اسیب و هجمه به ایشان از طرف این قشر شده است.
افسوس که چه ساده لوحانه باور کردیم و دفاع کردیم از شرافت دینی این مرد...
که بله...در این مجموعه ی پر از فساد به نقل از بعضی بازیگران زن..و نه بنده و امثالهم هنوز کورسویی وجود دارد و هنوز در بین اهالی سینمای بر باد رفته ی یک نفر معتقد به اصول و مدافع ارزشهای دینی و اعتقادی مردم ماست.
اما این فضای متوهمانه دیری نپایید که با واقعیت دیگری روبرو شد
آقای سید شهاب الدین حسینی
خطاب من امروز با شماست که به روایات و ریشه های دین ما و به اموزه ها و اعتقادات رسول اکرم ص انگ داعشی بودن زده اید...
راستی آن همه آب و تاب و حال منقلب ظاهرا از روی غیرت دینی که در حین واگویه ی داستان عاشورا در مقابل دوربینها میگفتید چه شد؟
نکند دیدن دوربین در برابرتان شما را شرطی کرده به فیلم بازی کردن؟
اگر قلبا بود پس چرا آن باورها امروز داعشی تعبیر می شوند؟
و اگر دروغ بود ننگی که به نشریه ی یا لثارات و امثال ما خطاب کردید بر خودتان باد که نسیان غالب بر ذهنتان باعث شده فراموش کنید در برابر مردم نمی توان رل بازی کرد و دروغ گفت و از اعتقاداتشان پله ساخت...
چرا که دیر یا زود دروغ و دروغگو رسوا می شوند کمااینکه تناقض بین حرف و عملتان بر همه اشکار شد...
راستی
جناب حسینی
شما نبودید که زمانی می گفتید می خواهم از سینما بروم چون نمیتوانم در چشم همبازی های زن نگاه کنم؟چه شد که فراموش کردید باورها و اعتقاداتتان را؟با چه طاق زدید ارزشهایتان را؟
چه شد که ذریه ی سادات بودنتان به باد سپرده شد و غیرت دینی تان در آب عرف سینمای فاسد شسته شد؟
گر پیروی از دستورات دین مقدس و اسلام عزیز و آموزه های رسول اکرم ص برای شما دشوار است ما هم خطاب به شما عرض میکنیم:دست تان را از بیت المال کوتاه کنید،عنوان مقدس و عظیم الشان بودن سادات منتسب به سیدالشهدا علیه السلام را از خودتان بردارید و به هم کیشان هالیودی خود بپیوندید....
مردم این دیار البته که برای قلم و هنر ارزشی وافر قائلند...که ایرانی و مسلمان به هنر در گیتی شهره است،اما برای هنری مبتذل و متعفن که جز محتوای سخیف و دویدن های پی در پی برای دست به دامان شدن سینماهای غربی و مقلد شدن از رفتار و آداب لباس پوشیدن گرفته تا حتی نوع راه رفتن و ایستادن و لبخند زدن و خودباختگی کامل در برابرشان پشیزی ارزش قائل نیستند چرا که آن را هنر نمی انند توصیه میکنم شما سید بزرگوار و هم کیشانتان نیز قبای گشاد هنر که به تن تان زار می زند را رها کنید اگر نگران قداست هنرید شاید آبروی ریخته ی گذشته را باز یابد.
والسلام
ا.جمشیدی
بچه شیعه ای از دیار ایران

هاشم
| 1395/5/18 - 22:32 |     4     0    
پاسخ: دمت گرم قربون دهنت

طیبه
| 1395/5/16 - 11:21 |     7     0     |
ننگ بر شما هنرمندانی که با حمایت مردم معروف شده اید و دیگر هیچ حد و مرزی را برای حفظ اعتقادات دینی -مذهبی و عرفی ایران قائل نیستید .....
متاسفم برای سینمای ایران که واقعا مبتذل شده و هیچکس جلودار آن نیست .....
مسئولین خوابند......

افشین
| 1395/5/18 - 08:07 |     5     5     |
من با بحث حجاب کاری ندارم ولی هیچ روزنامه ای به اسم اسلام نمیتونه هرکاری رو که دلش میخواد رو انجام بده همین روزنامه ها هستن که باعث میشه مردم به دسته های مختلف تقسیم بشن مملکت قانون داره وثانیا این روز نامه هم حرف و حدیث دربارش زیاده اگه واقعا میخواد واسه اسلام کاری کنه بره یه مطلب درباره فک وفامیل بعضیا که کلیه قواعد اسلامی رو زیر پا میذارن بذاره

داود
| 1395/5/18 - 08:24 |     2     3     |
ننگ بر هردوی شما که ابروی نظام رو بردید ننگ هر دوی شما.....

ر
| 1395/5/18 - 17:28 |     6     0     |
به نظرمن هردومقصرند ولی شهاب حسینی بیشتر بااین حرف زدنش بازیگرا خیلی بد حجابن ابروی ایرانیهارودارن میبرن

هاشم
| 1395/5/18 - 22:29 |     10     1     |
هنر که هرزگی ببار آور هنر نیست از 100 هنر مند یک خوب هست 99 تا شون یا هرزه هستند یا تظاهر می کنند.

محمد
| 1395/6/13 - 01:41 |     2     2     |
از منظر شریعت کار اشکال دارد،از منظر هنر شریعت اشکال دارد

علی حیدری
| 1395/6/30 - 15:25 |     4     0     |
جناب حسینی ظاهرا طرف چیزی اضافی از خود نگفته و فقط عکسهاها را بدون اجازه واضافی چاپ کرده است. .وحال شما بفرمائید به عنوان مسلمان اعتراضتان به کی وبه چیست؟ به احادیث ؟ به پیامبر ص ؟ به معصومین ع ویا به باز گو کننده حقایق؟ ویا اصلا به کل اسلام؟ اگر احادیث نقل شده صحیح باشند کار همه ما تمام است.

علی
| 1395/7/1 - 18:09 |     4     5     |
آقا سیدشهاب توبروبا بروز وثوقی ساواکی جونت عکس یادگاری بگیر واز اظهار نظر در مورد مساپل اسلامی جدا پرهیز کن چون ....

ترانه حسینی
| 1395/9/14 - 23:04 |     1     2     |
واقعا متاسفم برای همه کسانی که شایعه ساز هستند و به هنرمندان این کشور که همگی عزیزم هستند برای همه مردم به خصوص اقای شهاب حسینی توهین میکنند و هر چیز که لایق خودشان است را نسار این عزیزان میکنند و هم متاسفم برای همه کسانی که شایعات را باور میکنند و حتی ان را تایید هم میکنند باید خدمت همه شما انسان های نه چندان محترم عرض کنم که که این روزنامه ای که این سخنان بیهوده را منتشر کرده است خود نیر از هم کیشان داعش است که جرات کرده هنرمند عزیزی چون شهاب حسینی را داعشی بخوتند

ترانه حسینی
| 1395/9/14 - 23:18 |     1     2     |
لطفا از زبان خودتان به جای همه مردم حرف نزنید برعکس شما خانم و اقایان به اصطلاح محترم من فکر میکنم بیشتر مردم با این روزنامه و حرف های بیهوده اش مخالف هستند به غیر از یک عده خوش باور که هرکس هر چیزی میگوید را میپذیرند مثلا اگر همین روزنامه فردا بیاید و بگوید اقای حسینی خیلی انسان خوب و شریفی هستش همه شما حرفتان را عوض خواهید کرد و حرف های دیگری خواهید زد


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
  لطفا از ارسال واژه ها و عبارات توهین آمیز ، مطالب دارای بار حقوقی و پیگرد قضایی و نیز حروف و کلمات و نشانه ها (مانند علامت تعجب) بصورت مکرر خودداری فرمایید. نظرات کوتاه تر زودتر بررسی و منتشر می شود. / توجه داشته باشید کد امنیتی ، زمان انقضا دارد و دقایقی پس از باز کردن منقضی می شود و برای ارسال نظر صفحه را باید رفرش کنید.
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ها  
  بخشی از ناگفته های ایام بازداشت در پیام حمید بقایی خطاب به ملت بزرگ ایران/ از اتهام جاسوسی، رمالی، انتقال پول به یونان تا براندازی نظام با لشگر جنیان!
  پاسخ بقایی به اتهام دریافت مقدار زیادی ارز از یک نهاد نظامی
  پاسخ علی اکبر جوانفکر به حداد عادل/ نرم افزار!
  یادداشت دکتر احمدی نژاد درباره صلاحیت قاضی و دادگاه حمید بقایی / آیا این همان دستگاه قضایی است که ملت ما در انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی مطالبه کرده است؟
  متن کامل پیام تصویری دکتر محمود احمدی نژاد درباره مسکن مهر خطاب به ملت ایران
  گزارش جمهور ۶ منتشر شد/ ناگفته های دکتر احمدی نژاد درباره مسکن مهر + فیلم
  آزار و اذیت دختر جوان در مسیر فرودگاه + عکس
  نامه سرگشاده علی اکبر جوانفکر به مراجع تقلید درباره یارانه
  حمید بقایی ماجرای ۳۰۰ میلیون تومان را تشریح کرد
  عقده گشایی «راست افسارگسیخته» و دفاع سفیر دولت روحانی از میراث اقتصادی احمدی نژاد - چاوز در ونزوئلا
  حضور دکتر احمدی نژاد، در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب/ مجمع باید انقلابی فکر کند و انقلابی باقی بماند
  عکس/ حضور دکتر احمدی نژاد، در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب
  پاسخ به اظهارات وحید جلیلی در جمع جنبش عدالتخواه دانشجویی / تبختر عظیم حزب اللهی گری یا خود خدا پنداری!
  روایت دکتر سعید زیباکلام از جرم جنبش عدالتخواه دانشجویی / آیا مشکل دانشجویان بسیجی، سازمان بسیج دانشجویی نیست؟!
  بمب کشف شده در نجف آباد در بیابان منفجر شد
  قدردانی وکیل دکتر احمدی نژاد از مقام مسئولی که سیاسی بودن پرونده دیوان محاسبات را تایید کرد!
  دلسوزی بچه مثبت های حزب اللهی و خودکشی از ترس مرگ / ما خودمان آمریکای داخلی تاسیس کردیم!
  نظر عضو شورای نگهبان درباره دلیل رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد/ آیت الله مومن: اگر اشخاصی ایرادی داشته باشند و ایرادشان برطرف شود صلاحیت شان تایید می شود + فیلم
  یامین پور: پرتکرارترین کلمه اى که در سفر به تونس پس از "ایرانی سلام" شنیدم، احمدی نجاد بود
  توییت حمید بقایی خطاب به حداد عادل: ... باتشکر از اعلام میزان "حقوقتان" لطفا میزان "درآمدتان" را هم بفرمایید!
  عکس یواشکی دانشجوی دکترای مدیریت از نخستین کلاس سال تحصیلی جدید با دکتر احمدی نژاد
  توییت حسین دهباشی درباره عکس های احمدی نژاد در کشمیر
  ترامپ: به زودی در ماه اکتبر خواهید دید که با ایران و برجام چه خواهم کرد!
  جوانفکر: نامه وکیل دکتر احمدی نژاد به نمایندگان مجلس شورای اسلامی کاملا گویاست/ دکتر احمدی نژاد تنها برگ برنده ملت ایران است
  دیوان محاسبات که آبروی خود را برد اما قضاوت خلاف روزنامه اعتماد هم با ادعاهایش سازگاری ندارد!
  این ولایتی جالب!
  امیراحمدی: برجام این «درس بد» را به آمریکا داد که می‌توان با زور از ایران هر چیز را گرفت/ برجام یک طرح خلع‌سلاح و واداشتن به تسلیم مطلق بود/ هدف، تغییر رژیم است
  قاضی به متهم: از محضر دادگاه تقاضایی دارید؟!
  گزارش عملکرد ۴ ماهه دولت بخوروبخواب حسن روحانی/ ۹۸ درصد از درآمدهای دولت صرف امور جاری شد، بودجه عمرانی تقریبا هیچ!
  شلیک 11 گلوله به سمت برژنف رهبر شوروی سابق
 
 
فقر فکری روشنفکران انقلاب و نگاه ساده انگارانه مکتب عدالتخواهی مشهد / چرا عدالت‌خواهان تکنوکرات شدند؟!
فقر فکری روشنفکران انقلاب و نگاه ساده انگارانه مکتب عدالتخواهی مشهد / چرا عدالت‌خواهان تکنوکرات شدند؟!
 
بخشی از ناگفته های ایام بازداشت در پیام حمید بقایی خطاب به ملت بزرگ ایران/ از اتهام جاسوسی، رمالی، انتقال پول به یونان تا براندازی نظام با لشگر جنیان!
بخشی از ناگفته های ایام بازداشت در پیام حمید بقایی خطاب به ملت بزرگ ایران/ از اتهام جاسوسی، رمالی، انتقال پول به یونان تا براندازی نظام با لشگر جنیان!
 
دلسوزی بچه مثبت های حزب اللهی و خودکشی از ترس مرگ / ما خودمان آمریکای داخلی تاسیس کردیم!
دلسوزی بچه مثبت های حزب اللهی و خودکشی از ترس مرگ / ما خودمان آمریکای داخلی تاسیس کردیم!
روایت دکتر سعید زیباکلام از جرم جنبش عدالتخواه دانشجویی / آیا مشکل دانشجویان بسیجی، سازمان بسیج دانشجویی نیست؟!
روایت دکتر سعید زیباکلام از جرم جنبش عدالتخواه دانشجویی / آیا مشکل دانشجویان بسیجی، سازمان بسیج دانشجویی نیست؟!
 
متن کامل پیام تصویری دکتر محمود احمدی نژاد درباره مسکن مهر خطاب به ملت ایران
متن کامل پیام تصویری دکتر محمود احمدی نژاد درباره مسکن مهر خطاب به ملت ایران
 
پاسخ به اظهارات وحید جلیلی در جمع جنبش عدالتخواه دانشجویی / تبختر عظیم حزب اللهی گری یا خود خدا پنداری!
پاسخ به اظهارات وحید جلیلی در جمع جنبش عدالتخواه دانشجویی / تبختر عظیم حزب اللهی گری یا خود خدا پنداری!
 
 
::  پخش زنده ::  خانه ::  تماس با ما ::  RSS
© دولت بهار
info@dolatebahar.com
پشتیبانی توسط: خبرافزار