آرشیو   |  درباره ما   |  باشگاه مخاطبان دولت بهار    RSS   |  ارتباط با ما   |  پیوندها  
 * صفحه اصلی    * ارسال خبر و یادداشت    * عضویت در کانال تلگرام دولت بهار    * صدای مهر و عدالت (آرشیو سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد 92-84)  
دوشنبه، 11 مهر 1401 - 12:26   
  تازه ها:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 365707صفحه نخست » خبردویکشنبه، 1 اسفند 1395 - 20:22
چند نکته درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقایی
چند نکته درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقاییدولت بهار: رأی‌آوری بقایی با ثابت کردن دروغ بودن ادعای تقلب در سال 88 برای حیثیت و آبروی نظام اسلامی نیز خوب خواهد بود.
  

محمدمهدی میرزایی پور/ 1. اگر بقایی تأیید صلاحیت بشود اولین رئیس جمهوری خواهد بود که پس از انقلاب به انفرادی رفته و اعتصاب غذا کرده.

2. رمز پیروزی بقایی موضع آزادی‌خواهانه او است که حتی از صلاحیت‌های شخصی او نیز اهمیت بیشتری دارد. با محدود شدن آزادی در انتقاد از حاکمیت و دست دادن جناح‌های سیاسی جهت خفه کردن جریان‌ها و شخصیت‌های آرمان‌خواه موقعیت بقایی تقویت گشته. بدون آزادی امیدی هم برای عدالت نباید داشت.

3. اینکه جدی‌ترین عکس‌العمل مخالفان، امیدواری به رد صلاحیت بقایی است حکایت از شدت رقت‌انگیز شدن و مرده بودن فضای سیاسی کشور دارد. یعنی کسی توانایی پیروزی واقعی ندارد جز از راه حذف و این برای کل فضای سیاسی ایران به هر حال مایه تأسف است.

4. مطرح نشدن انتقادهای قدیمی از دولت احمدی‌نژاد در عکس‌العمل به اعلام نامزدی بقایی نشان از فرو ریختن غبارها و آگاهی تخریب‌کنندگان به تکراری و ملال‌آور شدن سخنان‌شان است. اگرچه در ادامه توپخانه خود را روشن خواهند کرد که باز به تقویت این جریان خواهد انجامید. مخفی بودن نسبی او که به کم شدن حواشی مضر علیه او انجامیده از امتیازات بقایی است.

5. با کاندیداتوری بقایی سبد رأی احمدی‌نژاد از دست توطئه‌گرانی که سعی در مطرح کردن وزرای او (مثل حاجی بابایی و نیکزاد و امثالهم) داشتند پس گرفته می‌شود. همچنین اگر پلن B با گزینه‌هایی همچون الهام به معنای کوتاه آمدن احمدی‌نژاد از موضع اساسی خود -یعنی فاجعه‌بار بودن وضعیت انقلاب و سیطره باندهای قدرت و ثروت و مذهب بر کشور- بود با حضور بقایی موضع اصولی اعتراضی علیه وضع موجود تداومی جدی خواهد داشت که فارغ از نتیجه دستاورد کمی نیست.

6. هر کس تضاد بیشتری با اصولگرایان داشته باشد شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد و فهم همین نکته و مرکزگریزی بقایی رمز موج‌آفرینی او خواهد بود. سایه احمدی‌نژاد هم در برابر سیاسیون کنونی پیروز است.

7. رد صلاحیت بقایی به رکود بیشتر انتخابات منجر خواهد شد و تأیید او انتخابات به مراتب پر شورتری را رقم خواهد زد. گذشته از اینکه با روشن بودن استقلال بقایی از ساختارهای قدرت شبهه تقلب اکنون بسیار افول کرده و در موضع نقد بودن بقایی و کارنامه پر غلط روحانی (که حتی طرفداران جدی‌اش را نیز با ناامیدی مواجه کرده) احتمال قطبیدگی بیش از حد جامعه را بسیار کمتر از 88 می‌کند و مسیر نسبتاً همواری پیش روی بقایی قرار می‌دهد.

8. انتظار مردم و نخبگان درباره لزوم شناخته شده بودن نامزد مورد حمایت احمدی‌نژاد انتظار به جایی است. ولی به نظر می‌رسد دلیل اصلی ناشناخته ماندن بقایی فشار بسیار زیاد ایجاد شده از سوی ساختارهای در هم‌تنیده قدرت است که چاره‌ای باقی نگذاشته. به هر حال این ناشناختگی موجب ضعف در موج‌آفرینی خواهد بود. چه اینکه افراد توانمند معمولاً افراد مستقلی هستند و افراد مستقل بدون قانع شدن خودشان وارد عمل جدی نخواهند شد. باید برای این مشکل فکری کرد.

9. رأی‌آوری بقایی با ثابت کردن دروغ بودن ادعای تقلب در سال 88 برای حیثیت و آبروی نظام اسلامی نیز خوب خواهد بود.

   
  

اضافه نمودن به:          

نظرات کاربران: 61 نظر (فعال: 53 ، در صف انتشار: 0، غیره: 8)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1395/12/1 - 21:33 |     45     16     |
امیدوارم شورای نگهبان جناب مهندس بقایی را تایید صلاحیت بفرمایند.امیدوارم اتفاق سال 92 که شورای نگهبان جناب مهندس مشایی را رد صلاحیت کردند تکرار نشود

ناشناس
| 1395/12/2 - 10:26 |     15     3    
پاسخ: سوال اساسی این احمدی نژاد کاندیدا دارد یانه چون ایشان گفته از کسی حمایت نمی کند
ناشناس
| 1395/12/2 - 10:28 |     9     12    
پاسخ: با بند 9 موافقم رای ایشان تکرار 88 می باشد
ناشناس
| 1395/12/2 - 13:20 |     11     11    
پاسخ: اگر اقای بقایی تایدد صلاحیت شوند بالای 10 ملیون رای دارند

شاهین
| 1395/12/1 - 21:37 |     15     33     |
من احمدی نژاد رادرحد رییس جمهور نمی دانستم.بقایی که یکی از مریدان او می باشد،اما خیلی مشتاقم کاندیداتوری او از طرف شورای نگهبان تایید شود.تا دروغ یا راست بودن بند 9 نگارنده اثبات گردد

علی
| 1395/12/2 - 06:03 |     24     7    
پاسخ: خوشم میاد از رو نمیرید! فکر کن! 11 ملیون تقلب! فقط جاهلانی مثل جنابعالی همچین چاخانی رو باور میکنن. راستی اربابتون زیباکلام اخیرا گفته بود احمدی نژاد 10 الی 15 ملیون رای داره! اگر الان که بعد از ریاست جمهوری و اون تحریمهای کمرشکن سال 90 تا 92 هست ایشون انقدر رای داره دیگه کاملا تابلویه که در سال 88 بیش از 20 ملیون رای داشته. یچیز واضح و مبرهنه. حداقل حرف ارباباتونو قبول کنید
ناشناس
| 1395/12/2 - 10:41 |     14     5    
پاسخ: تو کی هستی که قبول داشته باشی یا نه.
شاهین
| 1395/12/2 - 17:12 |     7     18    
پاسخ: بنده گفتم احمدی نژاد را در حد واندازه رییس جمهور قبول ندارم.اما نگفتم که او جاهل است،اما قبول دارم که یک عده جاهل و نادان و هتاک مثل مثل تو طرفدار او هستید
حزب الله
| 1395/12/3 - 06:51 |     6     3    
پاسخ: لطفا جواب فتنه گر های مودب ر اندید .بگذارید با رویای سطل آشغال حال کنند.با این وقاحت مت آشتی هم می کشند وطن فروش ها

داریوش
| 1395/12/1 - 21:47 |     17     10     |
ایکاش رهبر مانع کاندیداتوری احمدی نژاد نمی شد،ااگر او در رقابت انتخاباتی حضور پیدا می کرد در صورت رای اوردن و نیاوردن خیلی از حقایق پوشیده شده روشن می شد.هرچند که اکثریت مردم آگاه ایران به حقایق اشراف دارند.حضور او در صحنه انتخابات برای خیلی از مسایل مملکت مثل یک رفراندوم تلقی می گردید.وزن تمام جریانات و حتی اشخاص رده بالا و پایین هم نمایان می شد.

روستایی بیچاره
| 1395/12/5 - 22:09 |     2     1    
پاسخ: سلام
نظر شما درسته
ولی آقای خامنه ای با این کار بهانه را از دست روحانی گرفت،
که اگر روحانی رای آورد باید برجام را به سرانجام برساند که این کار محال است و نیاز به اثبات مجدد نداره.
اگر هم روحانی با نبود احمدی نژاد رای نیاورد که باعث رای نیاوردنش احمدی نژاد نبوده و همان رفراندومی هست که شما فرمودید، یعنی کلاً نامزد شدن و نشدن احمدی نژاد رفراندوم هست.


محمدشاهی
| 1395/12/1 - 22:05 |     11     10     |
تحلیل امروزم اینه بنظرم دکتراحمدی نژادباحرکت مهندس بقایی میخوادبه اصولگراهابفهمانه دست ازلجاجت بردارندوبه سمت دکتربیاندتاباروحانی مبارزه کنه

ناشناس
| 1395/12/1 - 22:08 |     13     8     |
درهر صورتی کاندیدا شدن آقای بقایی در شرایط خاص فعلی از هرجهت وبدون توجه به نتیجه مفید است ......دلایل زیادی وجود دارد که دربالا بدرستی به بعضی از آنها اشاره شده است.

حزب الله
| 1395/12/1 - 22:53 |     2     9     |
چه عجب یکی یک تحلیل هم ارائه داد.
بنده نیزبا قدری تامل و با تسامح اینگونه به نظرم می رسد که:
به هر حال اگر آقای بقایی در این عرصه جدی است و خود را حقا واجد تمام شرایط می داند مهمترین تکلیف ایشان توجه و تقویت گزینه 2 مقاله است. عدم ایجاد دو قطبی های گذشته و تلاش برای جلب نظر نسل جوانی که از اعتماد به روحانی سرخورده شده اند برای شرایط بسیار حساسس امروز انقلاب در منطقه وجهان از اوجب واجبات است. و گرنه هزینه این کار بسیار زیاد خواهد بود .زیرا که مجلس دهم مانند گرگ در کمین است و آقای بقایی حتی در قامت یک رئیس جکهور با رای بالا اجازه نخواهد داشت یک دهم حرف های وزیر رسوایی مانند آخوندی را در مجلس بزند.به نظر بنده مهمترین مشکل ایجاد دو قطبی و مجلس دهم است و الا بقیه مسائل بسیار مهم مانند جریان سازی و... را رقیب براحتی در اختیار قرار می دهد

ناشناس
| 1395/12/1 - 23:32 |     13     4     |
این گزینه آخر نهم اصلا درست نیست. چون خیلی ها سال 88 به احمدی نژاد رای دادند ولی به بقایی رای نمی دهند.

ناشناس
| 1395/12/1 - 23:39 |     17     9     |
سکوت سایت های اصولگرا و حرص اصلاح طلبا نشون میده نقشه هاشون برای تک کاندید شدن روحانی به همراه چند رقیب مصلحتی به هم ریخته!
من به بقایی رای میدم و منتظر شنیدن صحبتهاش در مناظرات هستم

حامد
| 1395/12/2 - 00:28 |     35     8     |
بقایی هم مثل مشایی رد صلاحیت می شه.

نیمادهکردی
| 1395/12/2 - 02:17 |     6     13     |
باهمه این تفاسیرمردم منتظرفرزندملت هستندکه باآمدنش کامشان شیرین شودوسایه امیدبرسرشان سایه افکندویأس ورکودوخستکی ازجامعه رخت بربندد/کسی جزاونمیتواند نشاط رابه جامعه ایرانی وحتی جامعه ستمدیده جهانی تزریق کند/آقای بقایی بدون اذن دکترفاقدفاکتورهای یادشده ورأی آوری است/دکترصریح واکیدفرمودندازکسی حمایت نخواهدکرد/لذادکترروی کسی برفرض محال نظرداشته باشدمدیران باتجربه تراکتیوترقابل عبورترازشورای نکهبان مانند مهندس ثمره هاشمی دکترالهام دکترتمدن نیکزادو...هستندبااین حال مامنتظرفرزندملت هستیم وامیدوافری به آمدنش داریم.

محسن
| 1395/12/2 - 02:18 |     12     13     |
با سلام برادر محترم یکم منطقی باش ایشون اولا رد میشه دوما نشه دومیلیونم رای نمیاره بعدشم مگه دکتر احمدی نژاد برای قدرت تلاش میکنه اگه ادم برای خدا کار کنه نیکزاد یا الهام یا بذرپاش نداره به نظر بنده حقیر از میان یاران دکتر احمدی نژاد دکتر الهام بهتره حداقل سوادش بالاست انقلابی تره و سابقه در اتمام ارکان حکومت داره واقع بین باشید

ناشناس
| 1395/12/2 - 16:06 |     8     1    
پاسخ: مهم انتخاب کاندیدای اصلح هست و باید شاخت کدام یک اصلح است نیکزاد یا حاجی بابایی یا الهام یا بذرپاش یا سعید جلیلی یا بقایی وقتی اصلح شناخته شد حمایت و رای دادن به او واجب می شود

ناشناس
| 1395/12/2 - 02:33 |     20     7     |
خودت را داری گول می زنی.
اولا بی شک بقایی رد صلاحیت می شود. ثانیا به فرض محال که رد صلاحیت
نشود، مطلقا برش و کاریزمای احمدی نژاد را ندارد. زود عصبانی می شود و در همان مناظره اول قافیه را خواهد باخت. از نظر توان استدلالی و منطقی هم به هیچ عنوان قابل مقایسه با خود احمدی نژاد یا مشایی و حتی افراد دون پایه تری مانند داوری و جوانفکر هم نیست.
واقعا معلوم نیست اصلا برای این تصمیم فکر هم کرده یا صرفا دست به یک کار احساسی زده است. بدیهی است که احمدی نژاد از یکسو امکان حمایت صریح از بقایی را نخواهد داشت و از سوی دیگر شکست احتمالی او جز شکست و حذف ابدی تفکر احمدی نژاد تلقی نخواهد شد.


ناشناس
| 1395/12/2 - 10:29 |     14     7     |
بند 2 معنایی جز استحاله شدن جنبش احمدی نژادیها و لیبرالیزه شدن آن ندارد. احمدی نژادیها فکر می کنند که باید مرفهان را جذب خود بکنند و برای همین از شعار عدالت که خواسته اقشار فقیر است به سوی آزادی که خواسته اقشار ثروتمند است دارند شیفت می کنند.
اما دقیقا برخلاف ادعای نویسنده آزادی و عدالت دو قطب متضاد هستند. عدالت به معنای ایجاد نظم و قانون و محدودیت و خط کشی است ولی آزادی معنایی جز آنتروپی و بی نظمی و حذف محدویت ندارد.
ضمنا در منطق اسلام انسان بنده است نه آزاد. همان تذکری که امام کاظم علیه السلام به بشر حافی داد. آن آزادی هم که گاه در اسالام اشاره شده در بندگی خدا است. بنده خدا باش تا آزاد شوی از هر طاغوت غیر خدا و حتی از نفس خودت.
اما این آزادی با آن آزادی مصطلح که بقایی و احمدی نژاد اخیرا شعارش را می دهند 180 درجه فرق دارد.

اسفندیار
| 1395/12/2 - 11:32 |     3     10    
پاسخ:
«شما همچنان که آزادید
عدالت را می خواهید
باید آزادی را بخواهید
برای اینکه اگر قرار باشد
عدالت در سایه دیکته از بالا
force از بالا
اجباری و تحمیلی باشه
که عدالت نیست
اصلا خلاف منطق عدالت است
......
شما یه چیز را نشان می دهید
که واقعیت نداره...دروغه
پس اگر عدالت می خواهیم
یا قسط می خواهیم
البته قسط و عدالت
تفاوت هایی با هم دارند
......
آزادی باید عدالت را برقرار کنه
//عدالت توی آزادیه، درونشه//
محصول آزادی باید عدالت باشه
همچنانکه این عدالت بدهکار آزادیه
...
نظامی که به سمت عدالت حرکت می کند
خود به خود به سمت آزادی حرکت می کند
...
پاسداشت آزادی پاسداشت عدالت است»

گفتگوی مرد بهاری با برنامه سیاست ایرانی شبکه چهار


آرای باطله پیروز است!

بچه دهاتی
| 1395/12/2 - 17:11 |     4     9    
پاسخ: اولا ممنون که بعد از ادعای متضاد بودن دو قطب آزادی و عدالت ، اصل پذیرش آزادی رو اذعان فرمودید ؛ حالا اگر راجع به عدالت هم نخواهید یک تعبیر مصطلح بتراشید و با همان تحریف ، نفیش کنید.
ثانیاً ممنون می شم اگه آن آزادی مصطلح که بقایی و احمدی نژاد اخیرا شعارش رو می دهند را با استناد به سخنان خودشان ، تشریح بفرمایید تا ما متوجه تفاوتش با آزادی موردنظر اسلام بشیم . تا بحال هرچه درباره دیدگاه کسانی مثل احمدی نژاد و مشایی و امثالشان شنیده ایم ، تفسیر عزیزان بخصوص اصولگرایی بوده که خودشون ازقول اونها حرف زده اند و بعد هم همون حرف رو تفسیر فرموده اند؛ حالا این بماند که رفقا وقتی به مشایی می رسند می پرسند پای درس کدوم فقیه نشستی که راجع به اسلام حرف می زنی اما خودشون همین جور الابختکی کلامی رو که توی نهج البلاغه از حضرت امیر سلام الله علیه نقل شده ، از کلام امام کاظم علیه السلام نقل می کنند و خودشون هم تاویلش می فرمایند و با نظرات دیگران هم قیاس می کنند .
بائک یجرّ و بائی لایجرّ؟!

ناشناس
| 1395/12/2 - 22:25 |     12     3    
پاسخ: به اسفندیار

شما می توانید عقل خود را تعطیل کنید و با شعر سرودن خود را فریب دهید. اما خدا فریب نمی خورد. عدالت در تضاد ذاتی با آزادی است. آری. اتفاقا عدالت زور دارد و زور هم می خواهد و جز با اعمال زور محقق نمی شود. اصلا اگر جز این بود نیازی نبود امام علی علیه السلام برای عدالت بجنگد و برایش شهید شود. اجرای عدالت برای کسانی که قبلا در ظلم خود آزاد بوده اند سخت است و از دست رفتن این آزادی را تحمل نمی کنند. عدالت مالی و یا عدالت اخلاقی و عدالت در اجرای شریعت و..همه زور می خواهد.

شما می خواهید یک طوری آب و روغن را با هم قاطی کنید و هم خدا را داشته باشید و هم خرما را. هم ادعای مهدویت کنید و هم ژست لیبرالی بگیرید. این نشدنی است. نظامی که عدالت را بخواهد باید محدویت را بپذیرد. والا نتیجه آزادی چیزی جز بی عدالتی نیست. نگاه کنید به جوامع و دولتهای لیبرالی که بزرگترین حکومتهای ستمگر دنیا هستند.

به بچه دهاتی

متاسفم که کورکورانه از احمدی نژاد پیروی می کنید. همانطور که گفتم آن آزادی که اسلام گفته با این آزادی های مدنی که احمدی نژاد صریحا می گوید همه محدودیت ها را برداریم تا مردم خودشان بتدریج متوجه حقیقت شوند در تضاد جدی است. راههای باطل بی پایان است ولی راه حق یکی بیشتر نیست. اگر شک دارید برای فهمیدن اینکه کدام آزادی مد نظپر احمدی نژاد است کافی است به سخنرانی های یکسال اخیرش در همین آرشیو دولت بهار مراجعه کنید. در آنجا نظرات من با موضوع مشابه در خصوص تضاد آزادی و عدالت را خواهید دید. مجددا نیازی به تکرار آن در اینجا نمی بینم. اما کافیست خودتان فکر کنید چه شد که شعار عدالت در سخنان احمدی نژاد تدریجا کم رنگ شد و جای خود را به آزادی داد....

ناشناس
| 1395/12/3 - 04:33 |     3     4    
پاسخ: اونوقت شما از کجا فهمیدی آزادی مورد نظر احمدی نژاد با آزادی مورد نظر اسلام فرق داره؟
حزب الله
| 1395/12/3 - 07:20 |     0     5    
پاسخ: شما اگر دنبال بحث علمی هستید توصیه می کنم اول این بحث را با علامه مصباح بفرمایید فکر نمی کنم ایشان هم این حرف شما را قبول کنند ولی اگر دنبال پیشرفت کار انقلاب هستید شما باید توصیه ولایت به عدم دو قطبی سازی را نصب العین قرار دهید و ببینید که به هر حال کار انقلاب با چه کسی راه می افتد حتی اگر نظر او با من نوعی تفاوت بسیار داشته باشد .این تکلیف است.
ناشناس
| 1395/12/3 - 23:13 |     4     1    
پاسخ: به ناشناس 1395/12/3 - 02:03
خودتان سخنان یکسال اخیر احمدی نژاد در آرشیو دولت بهار را بخوانید.

به حزب الله
اگر به آقای مصباح باشد که نظر وی در مورد احمدی نژاد مشخص است! اما دو قطبی ذات و اصل انقلاب و همه دعوای بشر است. دو قطبی حق و باطل و یا فقر و غنا و یا همان مستضعف و مستکبر یک دو قطبی اصیل و ابدی است و تلاش برای انکار آن بلاهت محض است. آن دو قطبی که بد است دو قطبی کاذب است مثل چپ و راست و قرمز و آبی و یا اصولگرا و اصلاح طلب. که این دو قطبی ها اصالت ندارند.
من برای کسانی که فقط دنبال بهانه ای برای پیروی کورکورانه و تعطیل کردن اندیشه خود هستند جز ابراز تاسف چیزی نمی توانم بگویم.


ناشناس
| 1395/12/2 - 11:19 |     3     7     |
به نظر من دکتر می آیند و آقای بقایی از الان دارند تنور را برای دکتر گرم نگه می دارند چون دو قطبی مال زمانی بود که مشاور اعظم ...را سر نکشیده بود ولی الان کسی درآن حد نیست که بخواد قطب مقابل دکتر باشد روحانی اگه ببینه دکتر کاندیدا شد از ترس جوابگویی به ...ها ...ها فرار می کنه ان شا اله آقا یه اذن حضور می دهند وبهار می آید درود بر بهار

احمد پسندیده
| 1395/12/2 - 12:16 |     6     5     |
ضمن تمام احترام و علاقه ای که به مهندس بقایی دارم ولی مشخصا و مطمئنا ایشون صلاحیت به حقشون ، توسط شورای نگهبان احراز نمیشه ، حضور ایشون در سال 96، همانند حضور مهندس مشایی عزیز در سال 92 هست و صرفا در جهت شکستن مکر مکاران و خناسان ، برای جلوگیری از مصادره پایگاه اجتماعی دکتر احمدی نژاد و ثبت این مظلومیت در تاریخ ...
و لا غیر ....

ناشناس
| 1395/12/2 - 13:24 |     9     2     |
نکاتی درباره این تحلیل :
اولا زندان رفتن مایع افتخار نیست .
دوم می شود چند نمونه از مواضع آزادیخواهانه ایشان را نام ببرید؟ بعدش حاکمیت یعنی چی ؟ اگر منظور دولت یازدهم هست کسی شکی ندارد که دولت و اصلاح طلبان دنبال انحارطلبی رسانه ای و خفه کردن نیروهای انقلابی هستند و اگر منظور از دست دادن جناح های سیاسی اجماع اصولگرایان و اصلاح طلبان هست همچین اجماعی وجود ندارد . بله باید آزادی اسلامی که حق نظارت عامه مردم و امر به معروف و نهی از منکر حاکمان هست وجود داشته باشد تا عدالت محقق شود .
سوم رد صلاحیت ایشان یک احتمال هست با توجه به سوابق ایشان .
چهارم تو این چهار سال دولتهای نهم و دهم تا جای ممکن تخریب شده اند و البته مردم با توجه به کارنامه ناکارآمد دولت یازدهم نگرش مثبتی به دولتهای نهم و دهم دارند . البته درصورت جدی گرفتن بقایی توسط اصلاح طلبان تخریب ایشان شدت خواهد گرفت . ایشان کاملا هم بدون سابقه نیست ولی ایشان در منظر افکار عمومی شناخته شده نیست که برای انتخابات یک نقطه ضعف است .
پنجم سبد رای دکتراحمدی نژاد مختص ایشان است و با توجه به اعلام عدم حمایت ایشان از کاندیدای مشخصی پس نمی شود جناب بقایی را بعنوان کاندیدای مورد نظر ایشان معرفی کرد و رای دهندگان به کاندیدای باید رای دهند که کارآمد و صالح و اصلح باشد نه براساس میزان نزدیکی کاندیدا به دکتراحمدی نژاد پس سبد رای دکتراحمدی نژاد بطور کامل در اختیار ایشان قرار نخواهد گرفت. ابته اشاره به باندهای مذهب جای تامل دارد!؟
ششم اگر میزان زاویه با اصول ضامن پیروزی هست از هم اکنون روحانی پیروز انتخابات هست و نیاز به تلاش نیست .
هفتم انتخابات باید پرشور و شعور باشد .
هشتم دکتر احمدی نژاد اعلام عدم حمایت از کاندیدای بخصوصی کرده اند پس تلاش برای القای جناب بقایی بعنوان کاندیدای مورد نظر دکتر درست نیست . ایشان بدلیل نداشتن پست اجرایی با اهمیت و نداشتن سابقه اجرایی از منظر مردم ناشناخته هست .
هفتم رای آوردن یا نیاوردن بقایی تاثیری در رد یا تایید دروغ تقلب ندارد که این دروغ با انتخاب ناپلئونی روحانی و حضور و مشارکت مردم در انتخابات های بعد از 88 رد شده است .
این نوشته دارای محتوای شبه اپوزیسیونی و شبه روشنفکری هست که جای تامل دارد .


حسن
| 1395/12/2 - 22:47 |     1     5    
پاسخ: مایع نه مجید جان مایه !!!!!
ناشناس
| 1395/12/3 - 00:49 |     4     0    
پاسخ: خیلی ممنون خانم معلم حالا نمره املا ما چند میشه 19 !!!!! خیلی ممنون حسن جان

ذوالفقاری
| 1395/12/2 - 16:08 |     8     2     |
باسلام و ارادت ،
احتراما مثل اینکه برادر عزیزم میرزائی پور ، تصمیم داشته اند یک داستان تخیلی را ، تدوین نمایند و چون سوزه مناسب بدست نیاورده اند ناچارا از کاندیداتوری سرور عزیزم جناب آقای بقائی بهره گرفته اند که متاسفانه خیلی از موارد مطروحه از توهم ناشی شده است . بطور مثال ، نتیجه عدم تائید صلاحیت آقای بقائی را ، رکود در انتخابات تلقی کرده اند ظاهرا نویسنده محترم ، در ملکوت و جبروت بین ملائکه سیر مینمایند نه درروی زمین بین مردم ،
عزیزم ،این دیدگاه بی تحقیق و تامل حضرتعالی،حقیر را به یادفرودیک گنجشک برروی یک فیل انداخت که وقتی میخواست پرواز کند به فیل گفت ، بپا ، من دارم بلند میشوم . مگر این کاندیداتور عزیزم چقدر رای دارد ، آیا بیشتر از 500/000 رای ، البته این مسائل را خود ایشان میداند و بخوبی هم میداند که تایید نمیشود ، حال چرا این اقدام را کرده الله اعلم ، تحلیل زیاد است .
سلامت و موفق باشید ان شاءالله

یک جانباز
| 1395/12/2 - 17:14 |     11     4     |
اگر می بینیم روزی نیست که از احمدی نژاد بدگویی نشود و توهین و تهمت نثار ایشان نگردد به خاطر این است که احمدی نژاد تفکر انقلاب اسلامی امام خمینی و امام خامنه ای را نمایندگی می کند، همان تفکری که در داخل و خارج دشمنان زیادی دارد و در عین حال، مقدمه ساز حکومت جهانی عدالت و توحید به امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف می باشد؛ ان شاء الله.

سرباز
| 1395/12/2 - 18:01 |     9     0     |
بقایی هم مثل مشایی عین آب خوردن رد صلاحیت میشه
حتی اگر تایید هم بشه با وجود ساختار قدرت فساد زده کنونی انصراف در روزهای پایانی عقلانی ترین تصمیمه
ولی اعلام کاندیداتوریش فضایی رو برای بیان حرف های ناگفته در بحبوحه هیجان سیاسی انتخابات باز میکنه که شایان توجه و قابل استفاده است

حمید
| 1395/12/2 - 18:36 |     12     5     |
در این که اقای بقای ادم شریف و ارزشی هست شکی نیست ولی مال ریاست جمهوری نیست این وووووووووووووووووووووووووبه کی باید گفت .اصلاح طلب ها می تونند وفاق کنند جلوی تفرقه واختلاف بگیرند واصولگراها را مات کنند . ولی این بی عرضه ها حاضر نیستند بخاطر ملت ؛بخاطر نیروهای ارزش وپیروزیی که متعلق به همه است باهم کنار بیایند.وبا هم جشن پیروزی بگیرند .آیا چوب بی تدبیری امثال اقای بقایی ما طرفداران احمدی نژاد ونیروهای ارزشی و ولایی باید بخورند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
| 1395/12/3 - 04:28 |     4     3    
پاسخ: بقایی از امثال روحانی و قالی و بذرپاش صلاحیتش بیشتره برای ریاستجمهوری
حزب الله
| 1395/12/3 - 07:11 |     4     4    
پاسخ: فعلا که چوب قدرت طلبی افسار گسیخته اصولگرایان را 5 سال است انقلاب و مردم و ولایت دارند می خوردند .
آینده ازآن حزب الله
| 1395/12/3 - 15:56 |     4     0    
پاسخ: اِعتصِمُوا بِحَبلِ الله جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَقُوا سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۰۳
ترجمه آیه : همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید.
ترجمه آیه به نظم:

بر آن رشته دین پروردگار توسل نمایید جمله به کار
نگردید از هم جدا هیچگاه به خاطر بیارید لطف اله

دولت همه ز اتفاق خیزد بی دولتی از نفاق خیزد
گفت با اینها مرا صد حجت است لیک جمعند و جماعت رحمت است.
متاسفانه این روحیه تشتت طلبی و دوری از وحدت گفتمانی بسیار باعث تاسف هست و نباید خطوط قرمز بی خود دور خود کشید و بخاطر اختلاف نظرهای جزئی همدیگر رو دشمن فرض کنیم درحالی که همه اصول مشترک و هدف مشترک داریم و باید وحدت گفتمانی داشت و نه تعصبات قبیله ای بنا بر فرموده رهبرانقلاب جذب حداکثری نه منزوی کردن خود و تخریب دیگران وقتی اصول ثابت و هدف مشخص است پس نباید به چشم دشمن به همدیگر نگاه کرد نیروهای انقلابی عدالت طلب و آزادیخواه پایبند به اصول اسلام و انقلاب و با هدف مشترک ایجاد دولت اسلامی و انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی برای زمینه سازی ظهور باید با وحدت و همدلی به هم دست دوستی بدهند و نباید اشخاص را ملاک قرار داد سخنی گرانبها از مولای متقیان علی ع است. آن حضرت می فرماید:
«ان دین الله لا یعرف بالرجال، بل بایة الحق، فاعرف الحق تعرف اهله، ان الحق احسن الحدیث، و الصادع به مجاهد...» وسائل الشیعه، ح27، ص135 . دین خدا با شخصیت ها شناخته نمی شود بلکه شناخت آن با نشانه ها و آیات حق است. پس حق را بشناس تا اهل حق را بشناسی. همانا حق نیکوترین کلام است و آن کس که آن را در می یابد و فاش می گوید مجاهد است... . باید حق را شناخت و حول حق که وحدت گفتمانی است اتحاد کرد و وقتی هدف یکسان است ساختن دولتی اسلامی برپایه اصول انقلابی و عدالت علوی برای زمینه سازی ظهور نباید تفرقه داشت . متاسفانه شاهد وحدت در بین ضدانقلاب و اصلاح طلبان و متاسفانه تفرقه در بین نیروهای انقلابی اسلام گرا و عدالت طلب هستیم .
حضرت علی ع : فیا عجبا، عجبا، والله یمیت القلب و یجلب الهم من اجتماع هولاء القوم علی باطلهم، و تفرقکم عن حقکم.
شگفتا! شگفتا! به خدا سوگند، این واقعیت قلب انسان را می‌میراند و دچار غم و اندوه می‌کند که دشمنان در باطل خود وحدت دارند، و شما در حق خود، پراکنده و متفرق می‌باشید.
نیروهای انقلاب اسلامی باید وحدت حول حق و حقیقت و وحدت گفتمانی برای رسیدن به هدف مشترک تمام نیروهای انقلابی هست بدور از جناح بازی است پس باید با مشارکت جناح های مختلف از این فرصت استفاده کرد . یدُ الله عَلَی الجماعةِ.
پس باید از خودگذشتگی و ایثار داشت و بخاطر انقلاب اسلامی کینه های شخصی و منافع شخصی و جناحی را به کنار گذاشت و برای انقلاب اسلامی و برای ظهور امام زمان بدور از حب و بغض با وحدت برای رسیدن به هدف کار کرد حضرات معصومین با وجود ظلمی که غاصبان خلافت به ایشان کرده بودندبرای حفظ اسلام در مواقع خطر برای اسلام به آنان مشورت میدادند . حالا ما که همه مسلمان و معتقد به انقلاب اسلامی و دارای هدف مشترک هستیم باید با هم مودت کنیم .هدف رای نیاوردن روحانی و اصلاح طلبان هست که متسفانه اصلاح طلبان در حمایت از روحانی و هدف خود یکدست و دارای وحدت هستند . و انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی و کی بودن رئیس جمهور مهم نیست شاخصه ها و چگونه بودن مهم است که باید اصلح باشد .


هومن
| 1395/12/2 - 18:58 |     8     4     |
بشین سرجات بابا ...

حزب الله
| 1395/12/3 - 07:13 |     0     2    
پاسخ: چشم.
حالا از کجا می دونی وایستاده


اسفندیار
| 1395/12/3 - 02:22 |     2     5     |

«یکی از ویژگی‌های اسلام ناب این است
که روی حقیقت آنچه که وجود داره تاکید می کنه
که یکیش فطرت انسانی است
که یکیش ظرفیت های انسانی است
پیغمبر چرا نمی تواند خودش عدالت را برقرار کند؟
وقسط را
البته قسط و عدالت باز یک تفاوت هایی دارند
....
چرا مردم باید این کار را انجام بدهند
//لیقوم الناس بالقسط//
چرا مردم باید این کار رو بکنن ؟
برای اینکه مردم این کار رو نکنن
معنایش این است
که یک چیز دیکته شده ی تحمیلی
بر همه شئون زندگی
و مردم در سایه نظام قاهره تحمیلی
به کار این...
اصلا این ارزش...ارزش کمالی نداره!
اون آزادی ببینید اینجا... توی عدالته
اون عدالت نیست
یعنی شما اگر آمدید
قسط را به مردم تحمیل کردید
در واقع قسطی اتفاق نیفتاده
هویت عدالت آزادی است
اما در تقابل نیستند
وضع شیء فی ما موضعه له
هر چیزی سر جای خودش
خب این جنس اینه!
که باید مردم ...
پاسداشت آزادی پاسداشت عدالت است
این دو در تضاد نیستند»

ناشناس
| 1395/12/3 - 10:16 |     4     1    
پاسخ: دارای خودت را گول می زنی. اتفاقا همین لیقوم الناس بالقسط است که زور می خواهد. همین است که باید آزادی مردم و حداقل بخش بزرگی از آنها محدود شود. والا مگر بت پرستان آزاد نبودند؟ اتفاقا با معیارهای امروزی خیلی هم مدرن و آزاد بودند!
اسلام و شریعت آمد تا حدود ومسیر حرکت انسانها معین کند. برای همین واجبات و محرمات را قرارداد. یاذ حدود شرعی را مقرر نمود. همه اینها مساوی بندگی خدا و سلب آزادی های لیبرالی بود. چرا روز روشن را انکار کرده و شب تاریک می نامید تا دو جمع نقیضین را ممکن کنید؟

اشتباه بزرگ اول شما این است که دو مقوله ایمان فردی و جامعه مومن را با هم قاطی کرده اید. ایمان فردی البته با زور به دست نمی آید و به زور نمی شود ایمان را وارد قلب کسی نمود. اما باید به زور ظاهر جامعه را ایمانی کرد تا کسی که می خواهد مومن زندگی کند زیر فشار نباشد. برای همین است که مساله نفاق فقط در حکومت حق ایجاد می شود. یعنی کفاری که مجبورند برای زندگی در جامعه اسلامی ماسک مسلمانی بزنند. والا کافر حق تظاهر به کفر در سرزمین اسلام را ندارد. حتی اهل ذمه هم محدودیت های خودشان را دارند. پیامبر هم بر هر جا مسلط شد همه بت خانه ها را ویران کرد و البته اهل ذمه را هم محدود کرد.

اشتباه دوم بزرگ شما این است که به تبعیت از احمدی نژاد گمان کرده اید مثلا مومنی که در جامعه اسلامی و با ظاهر اسلامی زندگی کند ایمانش بی ارزش است. خیر. این خطای استراتژیک احمدی نژاد است. چرا که او باید بفهمد که با تشکیل جامعه اسلامی اتفاقا وظیفه مومنین بالاتر می رود نه اینکه متوقف بشود. اگر قبلا فقط چند عبادت فردی و حفظ خودش از گناه کافی بوده اما حالا باید جهاد کند و زکات بدهد و تلاش کند که بقیه جهان را به زیر سلطه اسلام بیاورد. وظیفه یک مسلمان که در قم زندگی کند هزار بار سنگین تر از مسلمانی است که نیویرک باشد. خدا شاید از بسیاری از لغزش های مسلمان نیویرکی بگذرد اما از همان لغزشها در مورد ساکن قم نمی گذرد. اما اگر آن فرد قمی به وظایفش عمل کند بسیار برتر است از آن نیویرکی. برای همین اسلام هجرت را واجب کرده است و به مسلمانان دستور داده از سرزمین کفر به سرزمین اسلام مهاجرت کنند. اینکه در نیویرک بمانی و از مسوولیت هجرت فرار کنی اتفاقا اسمش تعرب بعد الهجره و بزرگترین گناه کبیره بعد از شرک است.
پس اینکه احمدی نژاد فکر می کند بگذار ایران در گناه عوطه ور شود تا ایمان مومنین خالص شود دقیقا خلاف همه دستورات اسلام است.
اسلام می گوید جامعه اسلامی را باید تشکیل داد و باید به آن مهاجرت نمود و البته باید کافران را از آن بیرون کرد تا جایی که مجبور شوند ظاهر مسلمان به خود بگیرند. اگر قرار بود آنچه شما ایمان زوری نامیده اید بی ارزش باشد پیامبر هیچ گاه به مدینه مهاجرت نمی کرد و حکومت اسلامی تشکیل نمی داد. بلکه می گذاشت کفار در تظاهر به کفر خود آزاد باشند! او هم برای خودش گوشه ای عبادت می کرد! اما آیا در آن صورت نیازی بود که کفار این همه با او بجنگند؟

می بینی که تا چه در حد اشتباه هستید. باید کلمه توحید جاری شود و به زور ظاهر جامعه اسلامی شود و البته در این مسیر خون دادن و جنگ هم امری اجتناب ناپذیر است. منطق اسلام با منطق گل و بلبل مسیحی پولسی - که احمدی نژاد دوست دارد اسلام را هم با آن صورت معرفی کند- بشدت متفاوت است.


ناشناس
| 1395/12/3 - 15:26 |     3     2     |
آقای محمدمهدی میرزایی پور مثل حاجی بابایی و نیکزاد و امثالهم جلیلی و بذرپاش حتما تائیدصلاحیت می شوند برخلاف جناب بقایی و شانس بیشتری برای رای آوردن دارند تا جناب بقایی بهتره روی اسب بازنده شرط بندی نکنید .

ناشناس
| 1395/12/3 - 15:38 |     4     0     |
9. رأی‌آوری بقایی با ثابت کردن دروغ بودن ادعای تقلب در سال 88 برای حیثیت و آبروی نظام اسلامی نیز خوب خواهد بود.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای محمدمهدی میرزایی پور خیلی تحلیل آبکی هست اولا بقایی دکتر احمدی نژاد نیست و اصلا رای آوری دکتر را ندارد و دکتر هم از او اعلام حمایت نکرده . دوم دروغ تقلب خیلی وقته اثبات شده که دروغ بوده و خود خاتمی هم تو جلسات خصوصی اعتراف کرده و حتی در تمام انتخابات های پس از فتنه شرکت کرده و با حضور بیش از 70درصدی مردم در انتخابات های پس از فتنه نگرش مردم به صحت انتخابات رو نشون می ده و انتخاب روحانی با اختلاف 200هزار رای کاملا صحت انتخابات رو نشون داده پس بهتره دنبال دلایل بهتری باشید تا تحلیل های آبکی .

ناشناس
| 1395/12/3 - 16:01 |     4     0     |
7. رد صلاحیت بقایی به رکود بیشتر انتخابات منجر خواهد شد . !!!!!!!!!!!
آقای محمدمهدی میرزایی پور میشه بگید چطور به این نتیجه رسیدید ؟ رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی و مشایی در سال92 منجر به رکود انتخابات نشد اون وقت ردصلاحیت بقایی که نصف مشایی هم رای نداره و دارای محبوبیت قابل توجه ای نیست چطور باعث رکود میشه ؟؟؟ نکنه خواستید شورای نگهبان رو بترسونید که فایده نداره .

ناشناس
| 1395/12/3 - 16:07 |     3     1     |
6. هر کس تضاد بیشتری با اصولگرایان داشته باشد شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد !!!!!!!!!!
خوب با این تحلیل شما اصلا نیازی به شرکت آقای بقایی در انتخابات وجود ندارد چون اصلاح طلبان و روحانی بیشترین تضاد را دارند پس براساس گفته شمه حتما رای خواهند آورد؟؟؟؟؟ چه نیازی به شرکت آقای بقایی هست پس ؟؟؟؟؟

ناشناس
| 1395/12/3 - 16:14 |     5     1     |
5. با کاندیداتوری بقایی سبد رأی احمدی‌نژاد از دست توطئه‌گرانی که سعی در مطرح کردن وزرای او مثل حاجی بابایی و نیکزاد و امثالهم داشتند پس گرفته می‌شود. !!!!!!!!!!
یک سوال اگر بقایی تایید صلاحیت بشود با توجه به مختص خود جناب احمدی نژاد بودن سبد رای ایشان مطمئنا بقایی حداکثر یک چهارم سبد رای دکتر احمدنژاد را کسب خواهد کرد و اصلا شانسی برای پیروزی ایشان متصور نیست بدلیل نداشتن سابقه اجرایی و کاریزما و محبوبیت پس تنها فایده حضور ایشان رای نیاوردن رقبای روحانی خواهد بود ؟؟؟؟؟ پس یک سوال این هست که حفظ سبد رای احمدی نژاد چه فایده ای برای اسلام و انقلاب خواهد داشت ؟؟؟؟؟ به فرض حفظ سبد . هدف حضور ایشان فقط حفظ سبد رای دکتر احمدی نژاد هست !!!!! اصلا توانایی حفظ سبد را ایشان دارند ؟؟؟؟؟ این سبد را حفظ کردنش چه فایده ای برای مردم و اسلام و انقلاب دارد بجز رای آوردن روحانی ؟؟؟؟؟

ناشناس
| 1395/12/3 - 23:22 |     3     1    
پاسخ: احسنت. متاسفانه اینها ساده لوحانه امیدوارند در آخرین لحظه نهی رهبری شکسته شود و احمدی نژاد بیاید و ستادهای فعال بقایی تقدیم احمدی نژاد شود.
حزب الله
| 1395/12/4 - 16:36 |     2     1    
پاسخ: خوب جواب خودت را که داده ای.
وقتی رای احمدی نژاد مختص به خودش است حالا اگر بقایی نیاید مثلا روحانی برنده نمی شود. با ز احتمال رای آوری بقایی از اصول سواران بیشتر است


سجاد
| 1395/12/4 - 12:33 |     2     1     |
صل علی محمد
یاور محمود آمد


سعید
| 1395/12/13 - 12:07 |     0     0     |
سایه احمدی‌نژاد هم در برابر سیاسیون کنونی پیروز است.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
  لطفا از ارسال واژه ها و عبارات توهین آمیز ، مطالب دارای بار حقوقی و پیگرد قضایی و نیز حروف و کلمات و نشانه ها (مانند علامت تعجب) بصورت مکرر خودداری فرمایید. نظرات کوتاه تر زودتر بررسی و منتشر می شود. / توجه داشته باشید کد امنیتی ، زمان انقضا دارد و دقایقی پس از باز کردن منقضی می شود و برای ارسال نظر صفحه را باید رفرش کنید.
  کد امنیتی:
 
 
 
با خنده‌های بلند و پیوسته‌اش
با خنده‌های بلند و پیوسته‌اش
 
معمای نیرنگ در بازار بورس و سیاستگذاری انتحاری در اقتصاد ایران / بهشت مکاره به جهنم سوزان تبدیل می شود؟!
معمای نیرنگ در بازار بورس و سیاستگذاری انتحاری در اقتصاد ایران / بهشت مکاره به جهنم سوزان تبدیل می شود؟!
 
متن کامل نامه تاریخی دکتر احمدی نژاد خطاب به رهبر کاتولیک های جهان
متن کامل نامه تاریخی دکتر احمدی نژاد خطاب به رهبر کاتولیک های جهان
"اگر" را کاشتیم و سبز نشد / نگاهی به چند "اگرِ نامحقق" که در نقطه جوش، قطار تاریخ را به ریلی دیگر انداخت
"اگر" را کاشتیم و سبز نشد / نگاهی به چند "اگرِ نامحقق" که در نقطه جوش، قطار تاریخ را به ریلی دیگر انداخت
 
جزئیاتی از پروژه مرموز "آی دی 2020"؛ واکسیناسیون جمعیت جهان به مثابه چیپ ­گذاری عمومی
جزئیاتی از پروژه مرموز "آی دی 2020"؛ واکسیناسیون جمعیت جهان به مثابه چیپ ­گذاری عمومی
 
خاطره بازی و روایت "ورزش سه" از حضور دکتر احمدی نژاد در اردوی تیم ملی فوتبال + تصاویر
خاطره بازی و روایت "ورزش سه" از حضور دکتر احمدی نژاد در اردوی تیم ملی فوتبال + تصاویر
بیل گیتس و کرونا / نگاهی به پیشینه پنهانی دستکاری ژنتیکی و خالکوبی های کوانتومی
بیل گیتس و کرونا / نگاهی به پیشینه پنهانی دستکاری ژنتیکی و خالکوبی های کوانتومی
 
آقای وزیر کشور حسن روحانی، ماجرای گم شدن یک میلیارد دلار سال ۸۸ که یادتان نرفته؟!
آقای وزیر کشور حسن روحانی، ماجرای گم شدن یک میلیارد دلار سال ۸۸ که یادتان نرفته؟!
 
چرخش شگفت انگیز در سیاست احزاب شیعه عراق یا موفقیت تاکتیکی بازوی برون مرزی ایران؟!
چرخش شگفت انگیز در سیاست احزاب شیعه عراق یا موفقیت تاکتیکی بازوی برون مرزی ایران؟!
 
 
::  پخش زنده ::  خانه ::  تماس با ما ::  RSS
© دولت بهار
info@dolatebahar.com
پشتیبانی توسط: خبرافزار