آرشیو   |  درباره ما   |  دریافت اپلیکیشن اندروید دولت بهار   |  باشگاه مخاطبان دولت بهار    RSS   |  ارتباط با ما   |  پیوندها   |  نسخه تلکس   |  گیشه مطبوعات   |  حمایت از دولت بهار  
 * صفحه اصلی    * ارسال خبر و یادداشت    * فرزند ایران (خاطرات)    * صدای مهر و عدالت (آرشیو سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد 92-84)  
سه شنبه، 3 مرداد 1396 - 23:05   
  تازه ها:  
   آخرین مطالب  
  تصاویر/ حضور دکتر احمدی نژاد در بیمارستان بقیه الله برای دیدار و عیادت از حمید بقایی
  تظاهرات اعتراض آمیز علیه جنایات در مسجد الاقصی و کشتار میانمار
  واکنش سپاه به اقدام ناو آمریکایی در خلیج فارس
  جزئیات آتش سوزی در پایگاه دریایی خرمشهر اعلام شد
  چین موشکی با قابلیت حمله به آمریکا و اروپا را به نمایش گذاشت
  اردوغان: آمریکا خواسته از روسیه اس-۴۰۰ نخریم
  حزب‌الله قوی‌تر شده و مردانش را برای جنگ بعدی آماده کرده است
  برخورد یک کشتی تجاری اماراتی با قایق نیروی دریایی ایران
  «محمود شریف صادقی» شاعر آئینی درگذشت/ تشییع عصر فردا
  جلسه شورای پول و اعتبار باز هم لغو شد
  قیمت‌های امروز طلا و ارز در بازار آزاد
  برخورد اروپا با مشتریان عتیقه‌های داعش
  دوستی‌مهر: امیدها به غرورشان باختند
  پیشنهاد پاریسن‌ژرمن برای خرید سانچس
  انهدام پهپاد جاسوسی سعودی در نجران
  بازداشت یک گروه وابسته به داعش در لبنان
  دشمن در خلیج فارس و دریایی عمان به جاسوسی مشغول است
  حسینی: خبری مبنی بر آزادی بقایی اعلام نشده/ از وضعیت جسمی موکلم که به بیمارستان منتقل شده بی اطلاعم
  هویت پیکر شهید سیدمهدی غلامی در میان شهدای گمنام شناسایی شد
  تصاویر قدیمی از حرم حضرت معصومه (س)
  شأن کریمه اهل بیت(ع) در کلام ثامن الحجج(ع)
  دستگیری متهمان پرونده مسمومیت با مشروبات الکلی
  تصاویر جدید از سریال «تاریکی شب، روشنایی روز»
  دلیل عجیب برای جریمه ایران توسط فیفا
  دومین ریسک درخشان در نفت
  تصاویر/ زندگی عاشقانه زوج شیرازی
  نحوه برگزاری رقابت‌های جام حذفی مشخص شد
  چمران، «عادل تُرکه» خلاف کار را به شهدا رساند
  شناسنامه‌دار شدن موکب‌های ایرانی در اربعین96
  سرطانی که پشت پنجره‌تان است
- اندازه متن: + -  کد خبر: 391281صفحه نخست » خبردویکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 - 17:55
پیام تصویری مهم دکتر احمدی نژاد در ارتباط با حواشی انتخابات + فیلم و متن کامل
 پیام تصویری مهم دکتر احمدی نژاد در ارتباط با حواشی انتخابات + فیلم و متن کاملدولت بهار: دکتر احمدی نژاد در ارتباط با حواشی انتخابات پیام تصویری منتشر کرد.
  

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

سلام و تحیات الهی بر ملت بزرگ ایران و همه موحدان و آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان

سه نکته را خدمت ملت عزیز عرض می کنم.

نکته اول: برخی از کاندیداها و جناح های هوادارشان اصرار دارند، تاکید دارند، تبلیع می کنند که حضور برخی از همکاران من در دولت گذشته در برخی ستادها را به منزله حمایت این جانب و دولت قبل از کاندیدای خاصی معرفی کنند. این درست نیست. هر کس می تواند نظر خودش را داشته باشد و هر کس آزاد است که موضع خودش را اعلام کند. دولت های نهم و دهم در دوره خودشان هم هیچ گاه موضع تشکیلاتی و حزبی و جناحی در مسائل داخلی نداشتند.

نکته دوم: بار هم بعضی از کاندیداها و هوادارنشان تبلیغ می کنند و تلاش می کنند که بنده را به عنوان رقیب خودشان در انتخابات معرفی بکنند. بنده به صراحت اعلام می کنم مانند سال 92 هیچ نماینده ای در بین کاندیداهای حاضر در انتخابات فعلی نداشته و ندارم. همینطور در تبلیغات انتخاباتی هم له یا علیه هیچکس هیچگونه فعالیتی نداشته ونخواهم داشت.

نکته سوم: همانطور که بارها با افتخار اعلام کرده ام، بنده کوچک ملت ایران و خادم ملت ایرانم و به این کوچکی و خادمی افتخار می کنم اما از هیچ یک از نامزدهای موجود حمایت نکرده و نخواهم کرد.

از خدای بزرگ سلامتی و عزت و آینده درخشان برای ملت ایران در سایه عنایات حضرت ولی عصر علیه السلام مسالت دارم.

موفق و سربلند باشید

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به:          

نظرات کاربران: 272 نظر (فعال: 241 ، در صف انتشار: 0، غیره: 31)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
مسعود
| 1396/2/24 - 19:08 |     130     81     |
دکتر جان دمت گرم، هرچی جلوتر میریم دارم بیشتر به مظلومیتت پی میبرم، البته تاریخ پره از این وقایع- ای کاش شفاف سازی بیشتری میکردین در خصوص پشت پرده ها...

حامد
| 1396/2/25 - 15:20 |     108     78    
پاسخ: به خودت رای می دیم... چه باشی چه نباشی...
ناشناس
| 1396/2/25 - 16:51 |     115     55    
پاسخ: ما مشارکت نمی کنیم . احمدینژاد تو قلب ما هست
ناشناس
| 1396/2/25 - 17:49 |     63     48    
پاسخ: رهبر معظم انقلاب: اگر عواملی زمینه ساز یأس مردم شوند، قطعاً کشور لطمه خواهد خورد و هر فردی هم که در این لطمه سهیم باشد، در پیشگاه پروردگار مسئول خواهد بود


البته بعید است این حرفها در کت احمدی نژاد برود.

ناشناس
| 1396/2/25 - 22:56 |     36     22    
پاسخ: هر رایی که سفید به صندوق انداخته شود از آنجا که در شمارش آرا باطله ماخوذه است نتیجه اش چیزی جز پیروزی روحانی نخواهد بود پس شما هم در پیروزی روحانی شریکید و در خلاف هایش
والسلام

ناشناس
| 1396/2/25 - 22:58 |     7     29    
پاسخ: اول اسم دکتر را می نویسم بعد اسم نامزد دلخواهم را تا رای من سفید خوانده نشود
ناشناس
| 1396/2/26 - 03:49 |     31     18    
پاسخ: این چیزایی رو که در مورد جادو شدن احمدی نژاد می گفتن قبول نداشتم ولی این موضع نگرفتن احمدی نژاد در برابر این روحانی مرددم کرد
یعنی الان موقع سکوت بود
ساکتین دربرار کسانی که دشمنن؟
حالا اون یکی ها اگر بدم باشن که من فکر نمی کنم باشن نمی خواست ازشون طرفداری کنه لااقل جواب این روحانی رو باید می داد.

ناشناس
| 1396/2/26 - 09:17 |     33     102    
پاسخ: آقای احمدی نژاد



خاتمی .... در انتخابات اخیر . جانب روحانی را گرفت و بیطرف نماند

آنوقت تو که ادعای درستکای می کنی . ادعای بیطرفی می نمائی و جانب اهل رئیسی را ول کرده ای ؟!

مطمئن باش که این هم خواهدگذاشت و روسیاهی اش به تو خواهدماند

حیف از آن همه طرفداری ای که از تو می کردیم

ظاهرا تو خدایت را مشایی قرار داده ای که چنین از حق دورشده ای !!!

ناشناس
| 1396/2/26 - 11:16 |     13     21    
پاسخ: منظور حضرت آقا کاندیداهایی بود که دزدیهای هم رو لو می دادن و می گفتن چرا رو موشک نوشتید فلان
ما شرکت می کنیم رای ما دکتر احمدی نژاد

ناشناس
| 1396/2/26 - 11:23 |     8     2    
پاسخ: آخه می خوام بگم هنوز بنده خدا از هیچکس حمایت نکرده اینهمه تهمت به خودش میزنن و می گن می خواد ال کنه وبل کنه اگه طرف یکی رو بگیره که دیگه هیچی
اگه طرف رئیسی رو بگیره قالیبافیا می گن پس ما چی
قالیبافا بگیره رئیسیا می گن پس ما چی
و ....
حالا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
پس بهترین راه سپردن انتخاب به خود مردمه
آخه دکتر که مثل بعضیها رابین هود نیست که فرتی بگه از فلان کاندید حمایت می کنیم فلان رنگ هم می پوشیم و بریزید ساندویچی و ...
مردم خودشون عقل و فهمشسون رو کم کم باید به کار بندازن تا دیگه اسیر جناح و باند و .. نشن
والا دکتر عزیز اشاره کنه کل طرفداران با کله رای به شخص خاص می دن ولو هزارتا فحش و بود بیراه بهش بدن
ولی بحث سر از کوره در رفتن آقایونه
صبر ندارن
منتظر باید صبر داشته باشد حضرت آقا همین چند روز پیش فرمودن9
یا علی درود بر سید علی عزیز گل دوسش دارم هم عشقمه هم جونمه همه دنیام فداش جونم فداش

ناشناس
| 1396/2/26 - 11:27 |     11     2    
پاسخ: در پاسخ به ناشناس 17:49
اونوقت شورای نگهبان هم سهیمه؟

ناشناس
| 1396/2/26 - 12:02 |     17     6    
پاسخ: یقین داشته باشید بعد از انتخابات خواهند گفت طرفدارهای محمود احمدی نژاد همان آرای باطله هستند از این بازی خطرناک باید بیرون آمد
یک جانباز
| 1396/2/26 - 13:16 |     11     11    
پاسخ: جناب مسعود خان حال که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و میزان رای ملت است مااحمدی نژادی ها در انتخابات شرکت میکنیم و نام زیبای دکتر محمود احمدی نژاد را برروی برگه های رای مان خواهیم نوشت حداقلش این است که با وجدانی آسوده سر به بالین میگذاریم. روحانی کاندیدای باندهای مافیایی ثروت و رئیسی کاندیدای باندهای مافیایی قدرت اند شک نکنید .
یک هوادار
| 1396/2/26 - 15:35 |     10     2    
پاسخ: البته ایشون گفتند حمایت نمی کنم نگفتند که رای نمیدهم حتما رای خواهند داد
مدافع حرم
| 1396/2/26 - 16:50 |     13     16    
پاسخ: دوستان مواظب باشید 90 درصد کسانی ک میگن ما در انتخابات رأی سفید یا اسم دکتر مینویسیم غرب زدهای اصلاح طلب هستن میخوان با این حرفا رأی طرفدارهای انقلاب خراب کنن زرنگ باشین بازی نخورین طرفدارهای روحانی هیچ کدومشون رآی سفید یا باطله تو صندوق نمیندازن فقط دنبال دودستگی بین طرفدارهای انقلاب و رهبری هستن ب امید خدا با اتحاد 4 روز دیگه یک نه بزرگ ب دولت منفعل غرب پرست میدیم
حامد
| 1396/2/26 - 17:49 |     37     6    
پاسخ: اون هایی که می گن چرا از رییسی حمایت نمی کنه احیانا همون هایی نیستن که می گفتن چرا از بقایی حمایت می کنه ؟! لعنت بر این نفاقی که شما ها دارید ... درود بر احمدی نژاد کبیر که این نفاق را برای ما آشکار کرد...
مرتضی
| 1396/2/26 - 19:52 |     6     2    
پاسخ: یاد داستان ظلمها و دیکتاتوری های شاه در کتاب تاریخ دوره راهنمایی ام افتادم، در آن نوشته بود در زمان پهلوی ملعون تنها دو حزب رسمی جدا از غیر رسمی ها به اسم رستاخیز و توده اگر اشتباه نکنم وجود داشت که به حزب بله قربان و چشم قربان معروف بودند که تنها کارکردشان حفظ رژیم ستمشاهی پهلوی و منافع حزبی خودشان بود،هر چقدر فکر میکنم تفاوت دیروز و امروز را نمی فهمم،الهم عجل لولیک الفرج.
گل نرگس
| 1396/2/27 - 00:11 |     1     0    
پاسخ: به جناب ناشناس 3:49. اگه دقت کرده باشین آقای احمدی نژاد به زیبایی در قالب گزارش های جمهور، جناب روحانی را به چالش کشیدند و برخی از اتهامات را پاسخ دادند. بعد هم که از صدا وسیما خواسته شد تا فرصت داده شود که به اتهامات پاسخ گویند اما صداوسیما اجازه نداد. حتی در برنامه هایی مثل جهان آرا حداقل میتوانند نماینده از جانب آقای احمدی نژاد به مناظرات خود دعوت کنند تا پاسخگو باشند اما این کار هم انجام نمیشود. پس بهتر است شما بیشتر به صداوسیما و البته شورای محترم نگهبان، معترض باشید نه آقای احمدی نژاد.
یک جانباز
| 1396/2/27 - 10:48 |     3     1    
پاسخ: همه باهم پیش بسوی آراء طلایی ،کلیذی و سرنوشت ساز بهاری که نام دکتر محمود احمدی نژاد بر روی آن ثبت شده است ، دوستان وحامیان احمدی نژاد لطفا نگویید آراء باطله ، رای به دکتر محموداحمدی نژاد تحت هر شرایطی آراء طلایی محسوب میشود شک نکنید پس پیش بسوی آراء طلایی ،آراء طلایی .
س.ا
| 1396/2/27 - 12:38 |     0     1    
پاسخ: قابل توجه اونایی که می خواهند به رئیسی رای بدهند. به نظر من آقای رئیسی بعنوان نماینده طیف اصول گرا علیرغم ادعای تغییر در وضع موجود ، سوابقش ایشان وطیفشون نشون میده اتفاقآ کاملاً راضی به شرایط موجود هستند. فراموش نکنیم همین شورای نگهبان که تماما از اصول گرایان عزیز است با افکار بسته خود امکان بهرمندی جامعه از امثال دکتر و طیف احمدی نژاد را نداد. لااقل طیف اصلاح طلب اگر زورشان برسد همچون ما طرفدار تغییر بسیاری از رویه های غلط از جمله نظارت نه استصوابی بلکه نظارت سلیقه ای شورای نگهبان هستند.

ناشناس
| 1396/2/24 - 19:12 |     39     34     |
کاش حمایت میکردی ببینیم چقدر رای داری

ناشناس
| 1396/2/25 - 16:52 |     27     21    
پاسخ: دکتراحمدی نژاد تائیدصلاحیت و رای شو از آسمونها گرفته. زنده باد بهار
محمد
| 1396/2/26 - 13:48 |     6     5    
پاسخ: شما ها هنوز توفضایید؟

حامد
| 1396/2/26 - 17:50 |     8     5    
پاسخ: اون هایی که ردصلاحیتش کردن قطعا می دونستن چقدر رای داره ! وگرنه می ذاشتن بیاد و ببازه و محو بشه !
ناشناس
| 1396/2/27 - 16:24 |     3     0    
پاسخ: جدای از بحث موضوعی ومیخوام بگم: خواهرم ازطرفداران رئیسیه . میگفت دیروز رفته منزل مادرشوهر ش که در محلات قدیمی شهر شیرازه بصورت اتفاقی یک از خانم های همسایه منزل مادرشوهرشو که چندین سال است از اونجا رفته می بینه . پس از احوال پرسی ودر ادامه صحبت اون خانم میگه خیلی ناراحتم آقای احمدی نژاد و رد کردن . خواهرم دلداریش میده که به خدا توکل کن و زیادخودتو ناراحت نکن . او ن خانم با حالت بغض میگه احمدی نژاد بابای من بود، برادر من بود ، شوهر من بود. احمدی نژاد همه کاره من بود. خواهرم لبخندی میزنه میگه چطور ؟ در جواب میگه شماکه میدونید من چندین ساله یه زن بی سرپرستی هستم با دو تا بچه . همش تو این محلات قدیمی اجاره نشین بودم همیشه اظهار عجز میکردم پیش این بنگاهی ها و صاحب خونه ها که دو زار ده شاهی کمتر از من بگیرید بعدهم پیشنهاد ازداوج موقت و کمک به من و میدادن و... . من الان چند ساله در مسکن مهر ساکنم عزت دارم خونه خودمه افسردگی ندارم . عزت و آبرور و خونه ای که که پدر من ، برادر من ، شوهرمن ، نتونستن به من بدن . آقای احمدی نژاد به من و بچه هام داد. اون آدم همه چیز منه . همیشه براش دعامیکنم . بعدازاین دیدار خواهرم خیلی منقلب میشه ومیگفت احمدی نژاد به خیلی ها کرامت داد خیلی آدم بزرگیه فکر میکنم با وجود این همه دشمنی های داخلی و خارجی همین دعاهای مردم محروم هست که ایشان و از توطئه ها محفوظ داشته . خدا آقای احمدی نژاد و ازجمیع بلایا حفظ کنه . انشاء ا...

ناشناس
| 1396/2/24 - 19:13 |     43     20     |
درود خدا بر احمدی نژاد . خیلی عالی بود . شایعات بین مردم زیادشده بود . بهموقع پاسخ داده شد. بنده به صراحت اعلام می کنم مانند سال 92 هیچ نماینده ای در بین کاندیداهای حاضر در انتخابات فعلی نداشته و ندارم.

محمد
| 1396/2/25 - 20:18 |     10     28    
پاسخ: کاملا واضح شد در خط انقلاب نبودن احمدی نزاد.ایشون وقتی تصمیم به حضور گرفت که جمنا به ثمر نشست وترسید که محبوبیتش با رای اوردن نیروی انقلابی از بین بره
حامد
| 1396/2/26 - 17:52 |     12     5    
پاسخ: خط انقلاب = جمنا ؟!
نیروی انقلابی = رییسی ؟!

چرا فکر می کنید فقط خودتون در خط انقلابید؟!

جنبش سوم تیر
| 1396/2/27 - 17:49 |     2     0    
پاسخ: این پیام را احتمالا طرفدارای اصلاحات گذاشتن وگرنه طرفدارای واقعی احمدی نژاد از این بی تفاوتی احمدی نژاد و عدم حمایتشون از جبهه انقلاب ناراحتند
حامد
| 1396/2/27 - 21:05 |     1     0    
پاسخ: جناب جنبش سوم تیر! طرفدارای احمدی نژاد این جبهه اگه جبهه انقلاب بود، اولین چیزی که باید ازش طرفداری مطالبه می کرد چرایی ردصلاحیت احمدی نژاد بود! خدای ما هم بزرگه فقط خودتون رو به عنوان طرفدارای واقعی احمدی نژاد جا نزنید لطفا ! چطور شما همیشه انتظار حمایت دارید ولی دوست ندارید حمایت کنید؟! احمدی نژادی واقعی تا تهش احمدی نژادی می مونه ...

ناشناس
| 1396/2/24 - 19:15 |     26     12     |
دوستان این کلیپ و منتشر کنید به اکاذیب 2 قطبی ها پایان بدید.تا از عدالت خواهان سوء استفاده نکنن.

ناشناس
| 1396/2/24 - 19:17 |     27     13     |
خوب جواب جناح بنی امیه وبنی عباس دادی . احسند به هوش و زکات دکتر عزیزمون.

ناشناس
| 1396/2/25 - 16:14 |     8     8    
پاسخ: یعنی خیلی خوب اومدی ها!شجاعانه و شوخ طبعانه بود

محمود ق
| 1396/2/24 - 19:31 |     17     3     |
با تشکر از اطلاع رسانی

ناشناس
| 1396/2/25 - 19:34 |     10     15    
پاسخ: با سلام به خدا من هم هیچ کدام از کاندیداها رو اصلح نمی دانم ولی آخه در این حرکت چه شجاعتی نهفته است این حرکت پر از حب به خود است برای خودم که زمانی طرفدار این آقا بودم متاسفم. پس درس ایثار برای کشور چی می شه
یک دوست
| 1396/2/26 - 10:38 |     6     0    
پاسخ: عزیز ناشناس ربطی به حب به خود نداره ، ربط به مسئولیت داره ، حمایت ایشون یعنی ایجاد یک مسئولیت ، و در صورت باخت ، یا عملکرد بد بعد از برد ایشن مسئولیت خواهد داشت
حامد
| 1396/2/26 - 17:53 |     6     1    
پاسخ: ناشناس 19:34 ، ایشان اگر ذره ای حب به خود داشت که الان مردم رو کف خیابون بودن !

ناشناس
| 1396/2/24 - 19:41 |     13     30     |
سوال اینجا است که چرا احمدی نژاد به اندازه برنی ساندرز روحیه ایثار ندارد. کسی که ظالمانه حذف شد اما برای رای نیاوردن ترامگ از هوادارانش خواست به کلینتون رای بدهند

حزب الله
| 1396/2/25 - 16:16 |     26     6    
پاسخ: اتفاقا فرق احمدی نژاد با جمنایی ها همین است که اساسا آمریکا را به عنوان الگوی سیاسی قبول ندارد
ناشناس
| 1396/2/25 - 17:00 |     17     1    
پاسخ: از انقلاب چیزی میدونی . انحراف ازانقلاب یعنی پشت پا زدن به تمام ارزشهای اسلامی وانسانی. احمدینژاد در مقابل انحراف از خط انقلاب ایستاد و هزینه داد. نظام آمریکانبود که حمایت کنه و سهم بخواد . یک جاهایی باید مسئولین منحرف رو با عدم مشارکت تنبیه و واقعیات و بهشون تفهیم کرد. ایندرست نیست که هر کاری بکنن وما مشارکت کنیم . عدم مشارکت یعنی بازگشت به خط امام وانقلاب. نظام تا زمانی موجه است که در خط انقلاب اسلامی باشه. درغیر این صورت با جمهوری دمکراتیک کنگو فرقی نداره .

حیدری
| 1396/2/24 - 19:50 |     40     15     |
دکتر جان . ما به غیر تو فعلا کسی را واجد صلاحیت ریاست جمهوری نمی دانیم .

ناشناس
| 1396/2/24 - 20:09 |     9     23     |
کاس حمایت میکردی تا نتیجش رو هم میدیدی.

ناشناس
| 1396/2/24 - 20:12 |     16     6     |
یک جناحی دارد برنده انتخابات میشود و با چنان پشتیبانی و قوتی دارد برنده می شود که قطعا پس از پیروزی برنامه های خود را که تا بحال اجرای آن میسر نبود با قوت و حدت بیشتری پیش پی خواهد گرفت. خلاصه ی این برنامه ها تعطیل ارمان های انقلاب و پی گیری اهدافی کاملا متفاوت از آنست. حالا هی می گویند در انتخابات شرکت کنید. در انتخابات شرکت کنیم که ریشه خودمان را بزنیم. والا ما که از این پشتک واروها بلد نیستیم که اگر ببازیم بگوئیم ما پیروزیم. ما احمدی نژادی ها ساده ایم. اهل این نوع سیاست ورزیها نیستیم. سیاست و کیاست مال شما. می گویند بیائید و علیه روحانی رای دهید. قربانتان بروم یکی با سابقه سپاهی گری ، یکی با سابقه داستانی و در عین حال روحانی وارد کار کرده اید که همه محل ایرادند. درست است که ما سیستم حکومتی مان یک نظام غیر سکولار دینی است اما بالاخره در کشورهای عالم دیده ایم کجای عالم می آیند از ارتشی ها از دادستان ها از روحانیون کاندید معرفی کنند که هیچ سابقه اجرائی نداشته باشند. یک سلسله ابهاماتی هم در مورد آنها مطرح باشد. بعد هم نه تنها سابقه اجرائی نداشته باشند قابلیت و توانائی دفاع از خود را هم نداشته باشند. مردم هم آنها را نشناسند یا اگر میشناسند از خودشان ندانند. یعنی انسان بخواهد میان اینها به کسی رای بدهد باز می بیند جبهه مخالف جز یک روحانی بقیه همه غیر روحانی با اهداف متعارف و معمولی هستند اما از وجود آنها عیب وایراد و اشکالی متوجه کشور نیست. یک شعاری هم می دهند که برای خیلی ها قابل قبول است. میخواهند با دنیا کنار بیایند و فکر عافیتند! یک حریف های انتخاباتی را برای مقابله با آنها وارد عرصه انتخابات کرده اید که یک لقمه اند. جای دفاع ندارند. جای رای دادن ندارند. الان جمیع خلایق در خالی بودن عرصه از وجود یک آدم باوجود دارند از روحانی حمایت می کنند. یک نفری که حریف بود و اگر می آمد حرفش را مردم قبول داشتند خودش را قبول داشتند و باطل السحر عوام فریبی و دروغگوئی بود کنار گذاشته اید. کسی که اگر نامزدی چیزی علیه او می گفت مردم بر میافروختند و طغیان می کردند و دهنش را می بستند کنار گذاشته اید کسانی را که هیچ قابل دفاع نیستند آوردید وسط معرکه انداخته اید به این کارکشته های انتخاباتی. مگر شهر هرت است. بابا چند دفعه کار را بسپاریم دست یک تعداد افراد ناتوان از سازماندهی و مدیریت سیاسی و انتخابات باز این شکلی درآید و دوباره همین اشتباه را بدتر از قبل تکرار کنیم. الان خیلی از خود اصولگراها ، خود خیلی از سپاه و بسیج و حزب و اللهی ها و جبهه رفته ها و تندرو ها طرفدار روحانی شده اند. بیشتر افراد جلوی زن و فرزندانشان جرات ندارند از نامزدهای اصولگرائی حمایت کنند و برای آبروی خودشان هم که شده دارند از روحانی حمایت می کنند. وضع پائینتریها که کنترلی بر آنها نیست که روشن تر است. شورای نگهبان هم مثل همیشه رو دست خورده است. بعد لبخند هم میزنند. روحانی ده تا ضامن و مدافع و پشتیان و حامی کت و کلفت دارد هاشمیائی ها ، خاتمی ، سبزها ، اصولگرایان ، طرف های خارجی ما ، مخالفین ، ناراضیان - پشتیابان و حامی نامزد اصولگرایان کی هست؟ کو کی پشتیبان اینهاست کجایند؟ کو روحانیون عالی مقامی در قم یا در قزوین یا در مشهد که بیان اعلام حمایت از نامزد اصولگراها بکنند و کار بدتر نشود. بیچارها را کشانده اند آورده اند وسط صحنه ول کرده اند به امان خدا. احمدی نژاد به پشتیبان و حامی نیاز نداشت حداقل نصف مردم ایران محکم از او حمایت می کردند. اینها که حمایت مردم را ندازند حامی و متولی مشخصی هم ندارند چطور نامزد شده اند؟ خب بازی یک طرفه است. اشتباه محاسبه در کار بوده است مثل همیشه. کار از خرند در رفته است و دارد درست نتیجه ای عکس نتیجه مورد نظر را ببار می آورد حتی برنامه های دراز مدت را هم نقش بر اب کرده است. در واقع از همینجای کار معلوم است که کار از کار گذشته است. چه بسا فردا مجبور باشیم با سلام و صلوات فتنه گرها را هم از زندان آزاد کنیم و خودمان را پنهان کنیم که دم تیغشان قرار نگیریم . این وسط هی صدا و سیما دعوت می کند که پر شورانه در انتخابات شرکت کنیم.
شرکت کنیم که چی به کی رای بدهیم؟


حزب الله
| 1396/2/25 - 16:18 |     15     19    
پاسخ: عزیز دلم صدا و سیما وبقیه را بریز دور .فقط به عشق امنیت ایران و آقا روی برگه بنویس نام زیبای دکتر را.

ناشناس
| 1396/2/24 - 20:24 |     19     8     |
متاسفانه همین ایشانی که حرف مفت میزند و از یک رویاروئی مردانه با دکتر ما طفره میرود به ضرص قاطع در دور اول انتخابات با رای بسیار بالا برنده انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم خواهد بود. فضاحت و بی آبروئی باخت اصولگرایان در این دوره از همه دوره ها بیشتر است بطوریکه این باخت را دیگر هیچ جور نمی شود رنگ و لعاب تقلبی داد و ماست مالی کرد. اصولگرایان در همه انتخابات باخته اند در 2 خرداد 76 باختند. در 3 خرداد 84 باختند ، در 23 خرداد 88 باختند ، در 92 باختند. در اسفند 94 باختند. در همه آن دوره ها رقبا نشان دادند که تفکر و عملکرد قابل قبولتری از اصولگرایان دارند. مردم به آنها بیشتر از اصولگرایان باور دارند. اما در دوره یازدهم یک غیر اصولگرا روی کار بود که عملکردش بهیچوجه چه از نظر خارجی چه داخلی ، چه اهداف ملی و میهنی ، چه مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی قابل قبول نبود. کشور در پایان کار او با یک رکود وحشتناک روبرو بود و هزارها مفسده و فساد علم شده و هزاران رسوائی صورت گرفته بود که ، که اگر در هر کشور دیگری بود فرضا فرانسه ، مثل این دوره که اولاند دیگر خودش را نامزد نکرد ، اگر آن روحیه در ایران هم بود ، آقای روحانی اصلا نمی باید خود را نامزد می کرد. در همه انتخابات وضعیت اقتصادی و معیشت و کار از یک طرف و سالم بودن و پاک بودن و مبرا از فساد بود بیشترین عامل تاثیر گذار در انتخابات و رای مردم است. روحانی هیچکدام از اینها را نداشت که مضراتش بود و اگر قرار بود برای او مزیتی شمرده شود اصلا با بدیهای این دوره قابل مقایسه نبود. اما ببینید درجه دلزدگی و بی اعتباری اصولگرایان آنهم نجیب ترین وشریف ترینشان که به صحنه آمده باشند چقدر زیاد است که مردم همه این بدیها را نادیده می گیرند و دوباره در ضدیت به روحانی رای می دهند. پدیده خیلی جالبی هم در این انتخابات ظهور کرده است. یعنی می بینیم ناطق نوری که یک وقت از اصولگرایان بود و رقیب آقای خاتمی و بالاخره سمت هائی دارد که او را به اصولگرایان وابسته می سازد از روحانی حمایت می کند. رئیس مجلس بر زبان نمی آورد اما قطعا دلش و رایش با روحانی است. بعضی های دیگر نظیر آقای ولایتی احتمالا رایشان با روحانی است. یعنی خود اصولگراین هم روحانی ای هستند. از آنطرف یک کسانی درست در قطب مخالف ، مثل آقای خزعلی ، مثل احمد منتظری ، مثل بعضی منتقدان شدید و غلاظ وضعیت موجود آنها هم از مواضع خود کنده شده و به سمت اصلاحات و آقای روحانی سوق یافته اند. این چه معجزه ایست آدم در میماند. از جمع اصولگرایان شاخص یک معدود افراد کمتر از نصف انگشتان دست باقیمانده اند که طرفدار نامزدهای اصولگرایان باشند. حداد جان عادل که خود این آش را پخته است یا زاکانی یا شریعتمداری. رفتار زشت برخی کسان که دخالت در انتخابات را به شکل فیزیکی و با پاره کردن پلاکاردها و تصاویر نامزدهای اعتدال دنبال می کنند برخی از خود اصولگرایان را هم از حمایت از جناح خودشان منصرف ساخته است. باز جای تعجب در اینست که بعضی اصولگرایان که بی تمایل بودند در انتخابات شرکت کنند الان فکر می کنند لازم است که وارد عرصه شده و به حمایت از روحانی برخیزند. به قول آن مجری برنامه های ورزشی ببنید آقای کدخدائی و شورای نگهبان چه کرده اند!
تحلیلش خیلی ساده است. روحانی با پشتیبانی های جناحی خود هاشمیائی ها ، اعتدالیون ، اصلاحاتی ها ، سبزها ، خسته شدگان ، نا امیدگشتگان ، سرخوردگان ، مخالفان در عرصه است و تجربه یک دوره ریاست جمهوری را یدک می کشد هر چه هست هم مشخص است که میخواهد چکار کند. حرفش را هر چه هست مردم از اصولگرایان بیشتر باور دارند. در این طرف اصولگرایان به احمدی نژاد نارو زدند این محبوب مردم را از صحنه راندند و بعد چند نفر را آورده اند که با غصب جا و نقش احمدی نژاد رل مردمی او را بازی کنند. مثالش را نمیخواهم بزنم. هر دو کار هم کارشان در کنار نهادن احمدی نژاد هم ارمانهای احمدی نژاد و پرچم عدالت احمدی نژاد را به دست دیگران دادن کار هائی نامردانه و نادرست بود. مردم اینها را میفهمند. همین کارهاست که مردم را از اصولگرایان گریزان کرده و به سمت روحانی سوق می دهد. اما یک منظور حاصل است. یعنی این دفعه هم مثل دفعات قبل حتی پرشور تر اکثریت مردم با عزم راسخ در انتخابات شرکت می جویند اما چه کسانی؟ همه کسانی که دلشان نمیخواهد کار بدست اصولگریان بیفتد و اصولگرایان تقویت شوند. آنها بقدری در این عقیده راسخند که ترجیح می دهند از وعده اصلاح نان و آب و معیشت و کار اصولگرایان بگذرند ولی به اصولگرایان رای ندهند. اخلاق و صداقت شرط کار است. نه زیرکی و مکر و نه بازیهای سیاسی. مردم به خیر اصولگرایان امید ندارند اینست که تقاضا دارند اجازه داشته باشند با همین مصیبتی که هست بسازند!

من از حالا پیروزی قاطع آقای روحانی را در انتخابات تبریک می گویم هر چند به نشانه وفاداری به آقای احمدی نژاد خود از رای دادن به این نامزدها که هیچکدامشان مورد تائید ایشان نیست معذورم.

مهدی
| 1396/2/25 - 16:17 |     6     11    
پاسخ: حرف مفت را تو می زنی که ادب نداری

ناشناس
| 1396/2/25 - 17:07 |     10     6    
پاسخ: دیگهفرقی نمی کنه کی بیاد . همشون مثل هم اند . باید بدی باشه تا خوبی ارزش پیدا کنه. دکتررسالت آگاهی بخشی داره تاما بفهمیم بقول آقای سعید زیبا کلام سهم محرومان و مستضعفان از سیاست بیش ازاین نبود. انقلابی با تلاش محرومان ومستضعفان به کام کاخ نشینان .

محمد
| 1396/2/24 - 20:26 |     19     24     |
با نام نامی الله.
از آقای احمدی نژاد که محبوب است انتظار بیشتری داریم. گرچه آقایان رییسی، قالیباف و میرسلیم آنچنان که باید متناسب نیستند. اما توجه کنید که انسوی میدان دشمنان دین و ملت قرار گرفته اند. به نظر بنده رای آوردن آقای رییسی یا قالیباف زمینه مناسبی را برای حضور دکتر احمدی نزاد در انتخابات بعدی نسبت به رای آوردن آقای روحانی فراهم میکند. چرا که دلیل رد صلاحیت آقای احمدی نژاد، جز احراز از اغتشاش از سوی دشمنان نبود. این دولت تدبیر و امید، تزویرگر و ریاکار است که اگر پا بگیرد 16 ساله خواهد شد. چنانکه دولتهای هفتم و هشتم دلیل تزویر این جریان است.

ناشناس
| 1396/2/25 - 16:21 |     13     5    
پاسخ: برادر عزیز !واقعیت با آنچه که شما فکر می کنید خیلی فاصله دارد.
حامد
| 1396/2/26 - 17:55 |     12     1    
پاسخ: وضع ممکلت خراب تر از اینی است که شما می فرمایید ! شورای نگهبان نمی تواند و حق ندارد بنا به مصلحت کسی را تایید یا ردصلاحیت کند! این اقدام شورای نگهبان غیرقانونی بود و کسی هم حرفی نزد ...

ناشناس
| 1396/2/24 - 20:30 |     17     8     |
ولله بازهم دیر نشده است یک حکم حکومتی اوضاع را کاملا دگرگون می کند. احمدی نژاد احتیاج به تبلیغ احتباج به معرفی ندارد. هیچی که نباشد چون دیر است انتخابات به دور دوم کشیده می شود و در دور دوم هم باز با قوت صحنه معکوس شده و احمدی نژاد با رای قاطع مردم پیروز می شود. در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. اصلا دست دست کردن ایراد دارد. تصمیم مهم و سریع و قاطعانه میخواهد.

ناشناس
| 1396/2/25 - 17:10 |     11     2    
پاسخ: اونا دنبال منافع اسلام وملت نیستند و همچین کاری نمی کنن . شرایط فعلی و بیشتر می پسندند وگرنه یک ملت وکه نمیشه رد صلاحیت کرد.

فرهنگی ازخرم اباد
| 1396/2/24 - 20:30 |     20     5     |
سلام دکتر عزیز روحانی امروزخرم ابادبودباتجمعی اجباری ازدانش اموزان دبیرستانی وان رااستقبال پرشورنامیدن یادشماوسفرهاتون افتادم خندم گرفت !!!نه گریه ام گرفت

ناشناس
| 1396/2/24 - 20:46 |     21     8     |
درود بر احمدی نژاد ما هم مانند دکتر از کسی در انتخابات حمایت نمیکنیم افتخار ما این است که ما را انحرافی بخوانند چون ما منحرف از ظلم منحرف از اشرافی گری و سلطنت طلب های اصلاح طلبها و اصول گرایان دروغین هستیم

ناشناس
| 1396/2/25 - 19:37 |     7     9    
پاسخ: یعنی در واقع از روحانی حمایت می کنی
ناشناس
| 1396/2/26 - 15:56 |     2     5    
پاسخ: همیشه خوارجی هم وجود دارد که مصداق بارز خوارج الآن ، شما احمدی نژادی ها هستید
حامد
| 1396/2/26 - 17:56 |     8     1    
پاسخ: ناشناس 19:37 ... اگر روحانی بد است فریادتان را بر سر آن 12 نفر خالی کنید !

ناشناس
| 1396/2/24 - 20:49 |     16     9     |
ای کاش در کنار سایر دوستداران انقلاب در برابر استحاله شدگان به ظاهر اعتدالی پرچم دفاع از مردم ، انقلاب و رهبری را بر دوش می کشیدید. آیا بدور از مسائل انتخاباتی ویا جناحی ، وقت آن نرسیده که به میدان مبارزه با فریب کاران اصلاح طلب و متمایل به ضدانقلاب بیایید فرضا اگر از نتیجه مبارزه شما اصول گراهای بی فکر هم کمی سود ببرند مهم آنست که در این شرایط حساس به یاری رهبری معظم و دستاوردهای انقلاب بشتابید دوست نداریم آن عزیز را جزو ساکنین ببینیم

حزب الله
| 1396/2/25 - 16:23 |     7     4    
پاسخ: دو دوتا هزار تا!!!
ناشناس
| 1396/2/26 - 09:21 |     7     7    
پاسخ: تا بتی بنام مشائی . مورد پرستش احمدی نژاد باشد.
هیهات است که به راه حق برگردد

یک دوست
| 1396/2/26 - 10:43 |     9     0    
پاسخ: آنموقع که ایشون میجنگیدن برای همین ارزش همین دوستان شما پشتشون رو خالی کردن ، آقای احمدی نژاد از کسی حمایت نمیکنه چون مطمئنا کسی رو قبول نداره و همینطور مسئولیتش زیاده ، در نظر بگیرید اگه یکی از این ها به نظرش اوکی بودن اصلا نمیومد ثبت نام کنه ، شما هنوز نفهمیدید مسیر احمدی نژاد و تصمیم هاش بر پایه سیاست کثیف نیست و بر اساس وظیفست
حامد
| 1396/2/26 - 17:58 |     7     0    
پاسخ: ایشون به میدون اومد ولی عده ای نخواستند و از میدون به درش کردند! شما کجا بودی اون موقع گلوتو پاره کنی برای حمایت از ایشون ؟!

ناشناس
| 1396/2/24 - 20:56 |     33     9     |
دکترجان پیام شما را دریافت کردیم
بهت قول شرف میدیم به هیچکدام از شش نامزد موجود رای ندیم به هیچکدوم
من امسال برای اعتراض به رد صلاحیت شما و تضییع حق مسلم ملت، در انتخابات شرکت نخواهم کرد
ما همچنان احمدی نژادی میمانیم

ناشناس
| 1396/2/25 - 16:25 |     11     18    
پاسخ: عزیز دلم نوشتن نام دکتر بر روی برگه ارزشش ار شرکت نکردن به مراتب بیشتر است.لطفا اگر هم قصد شرکت ندارید آن را تبلیغ نکنید
ناشناس
| 1396/2/25 - 17:12 |     17     8    
پاسخ: من هم شرکت نمی کنم . مارد صلاحیتیم.
ناشناس
| 1396/2/26 - 10:44 |     4     2    
پاسخ: نوشتن نام دکتر روی برگ رای یعنی رای باطله، یعنی میخای رای به دکتر را رای باطله قلمدادکنی ؟؟ دور از انصلف است!!

ناشناس
| 1396/2/24 - 21:10 |     8     9     |
آقای احمدینژاد
این بیانات با آنچه همواره از مردم گفته اید در تناقض است. چناچه همچنان به صحت تشخیص مردم اعتقاد دارید، دور از شان اعنقادی شماست که به انتخاب، استقلال و کرامت انسانی همکاران در دولت سابق و مردم احترام نگذارید.
نا گفته نماند که نگاه این حقیر به مردم همسان شما نیست. پس ایراد چنین بیاناتی از همچون منی انتظار میرود نه شما.
آنروزی که از موفقیت در صحنه اجرا تریبونی برای ابراز عقایدی هر چند حق ساختید از آسیب های ان غافل بودید. ترجیح من بازگشت به همان وحدت 97 درصدیست که معجزه وار حاصل شد و ریسمانی است محکم. کمک کنید تا مطابق آنچه گذشته هر انتخاباتی صحنه رفراندم جمهوری اسلامی نباشد.
دیدید که بهار به انحراف تفسیر شد. دیدید که در غفلت شما صورتحساب تمام دزدی ها و انحرافات را دزدانی که با چراغ آمده بودند بنام شما نوشتند. گفتید که مردم باور نمیکنند ولی عده ای باور کردند. درد آنجاست که گفتن حقیقت به مردم چندان آسان نیست. مردم دغدغه های خود را دارند. میدانید که انحراف را هاشمی نساخت. سابقه ای تاریخی دارد که دیگرانی مطابق آرای نظری خود آنرا یادآوری کردند و هاشمی از آن سوء استفاده کرد.
قوه مجریه و تعاملات جاری، صحنه های اثبات نظر در اجرا هستند و نه صحنه بحث های نظری. مانند امام راحل حدود بحث ها در اجتماع را رعایت کنید. علاقمندان را به جایگاه بحث های نظری هدایت کنید. هر وقت به وحدتی نود و هفت درصدی رسیدند حتما خبر خواهیم شد.


ناشناس
| 1396/2/25 - 16:27 |     8     4    
پاسخ: شما اصلا خواندی ! یا مثل همیشه نخوانده منتقدید
ناشناس
| 1396/2/25 - 20:37 |     6     5    
پاسخ: عزیز 1627
آری وقت گذاشتم، خواندم، به دلائل رسیدنمان به اینجایی که هستیم فکر کردم و با نیت خیر و نگاه به آینده نظر دادم. لطفا باری دیگر مرور فرمایید. شاید نکاتی از نگاهتان مغفول مانده باشد.


ناشناس
| 1396/2/24 - 21:13 |     9     23     |
رییسی را به زور به صحنه کشاندند تا به عنوان نماینده ارزشها اما ضعیف ظاهر شود رای نیاورد و بعد بگویند که دیدید مردم به مقاومت و ساده زیستی و پاکدستی رای منفی دادند و تکنوکرات فاسد را ترجیح می دهند؟

حالا که می دانید بازی این است وظیفه دارید از رییسی حمایت کرده و به او رای بدهید تا بازی اشرافیت به هم بخورد.
این اتمام حجت است.

حزب الله
| 1396/2/25 - 16:30 |     8     9    
پاسخ: وضع شما بدتر است .یعنی عالمانه وارد بازی ناحق شدن.من مجبور بین بد و بد تر نیستیم.حجت من فرمایشات حضرت آقاست.
ناشناس
| 1396/2/27 - 00:39 |     0     0    
پاسخ: به حزب الله
چرا مجبورید و راه فرار هم ندارید. اگر رای باطله بدهید یعنی به بدتر کمک کرده و رسما جهنمی شده اید


خسروایرانی
| 1396/2/24 - 21:37 |     16     1     |
کار این مملکت به کجا کشیده؟ نه میشه تو انتخبات شرکت کنی وهم نمیشه بی طرف باشی.به کدام ساز باید رقصید؟

دکتر احمدی نژاد سرباز رهبر
| 1396/2/24 - 22:11 |     14     7     |
دمت گرم مرد بزرگ...به حمایت از نظام...شهدا...خانواده ی جانبازان و ایثارگران... همه ی عزیزانی که با جونشون از وطنم دفاع می کنند...بچه های پرتلاش و جانباز وطنم،نیروهای مسلح..شهدا و مدافعین حرم...به حمایت از وطنم....به حمایت از مستضعفین....برای نابودی دشمنان وطنم...و به حمایت از رهبر عزیزم
رای خواهم داد...و نام دکتر احمدی نژاد را خواهم نوشت...سلام بر بهار و مردم بهاری کشورم

سید حامد
| 1396/2/25 - 00:09 |     23     2     |
من یکی همیشه دوست دارم دکترحتی اگه همه دنیا باهات بد بشند
من یکی همیشه به شما ایمان دارم

ناشناس
| 1396/2/25 - 17:15 |     6     0    
پاسخ: اآفرین. تو مقلد شیمون پرز نیستی که میگه نام احمدی نژاد و به ننگ تبدیل کنید . نحن ابناء الخمینی
ناشناس
| 1396/2/26 - 10:49 |     2     0    
پاسخ: شیمون پرز گفت و گور به گور شد!! شما که مدعی انقلابی گری و ولایتمداری هستید در عمل کاری نکنید که با مرور زمان گفته او برای خودتان هم باور شود

امین
| 1396/2/25 - 00:23 |     22     6     |
آزادی یعنی احمدینژاد.

n
| 1396/2/25 - 05:45 |     6     16     |
سلام ای طور صحبت آب به آسیاب دشمن ریختن

ناشناس
| 1396/2/25 - 17:17 |     10     2    
پاسخ: خفه خون میگیریم تاانقلاب بیشتر از این استحاله بشه . به اسم انقلاب سر انقلاب و زیر آب کردن. نمی فهمی.؟
حامد
| 1396/2/26 - 18:00 |     5     1    
پاسخ: آب را کسان دیگری به آسیاب دشمن ریختند ... آدرس رو اشتباهی اومدید!

مهدی
| 1396/2/25 - 05:54 |     8     20     |
سلام دولت بهارمردم شعوردارندوبه هرنامزدی که بخواهندرای می دهندشماخودتواینقدرتحویل نگیر.حرف خیلی دارم

ناشناس
| 1396/2/25 - 17:18 |     10     2    
پاسخ: برو رای بده . اونجایی هم که میسوزه آب میریزن.

رحمان
| 1396/2/25 - 06:42 |     8     18     |
جناب دکتر :دوران شما تمام شد ملت درانتخاب خود تردید ندارند وخود قادر به تشخیص هستند ونیازینیست که شما به آنها دیکته کنید ویا از کسی حمایت تا بدنبال اظهار نظر شما اینها نیز راه خود را پیداکنندمردم خوددارای نظر هستند وخود انتخاب می کنند اگرشما فکر می کنید که آنها نیاز به راهنمائی دارند سخت در اشتباه هستید پس شما نیز لطف کنید مردم را راحت بکذارید

ناشناس
| 1396/2/25 - 15:53 |     10     2    
پاسخ: شما برو رایت را بده.
ناشناس
| 1396/2/25 - 21:39 |     9     3    
پاسخ: من هرگز رای نخواهم داد
من هرگز به دکتر احمدی نژاد خیانت نخواهم کرد
من نیکزاد نیسسسسستم

راز ملت
| 1396/2/25 - 22:36 |     2     1    
پاسخ: مردم مشتاقانه بدنبال ابراز نقطه نظرهای دکتر و اجرای آن هستند
یک دوست
| 1396/2/26 - 10:46 |     3     2    
پاسخ: الان مگه دکتر مشخص کرده مردم چکار کنن ؟ حق نداره بگه من از کسی حمایت نمیکنم ؟
حامد
| 1396/2/26 - 18:02 |     7     0    
پاسخ: ایشون چرا باید از کسانی حمایت کنه که دولتش رو انحرافی خواندند ؟! عجب رویی دارند این ها ... !
حق
| 1396/2/26 - 20:51 |     0     1    
پاسخ: افتخار در صد بالای ملت دکتر احمدی نژاد

ناشناس
| 1396/2/25 - 07:41 |     14     3     |
دکتر جان گل گفتی. ما هم افتخار می کینم که کوچک و خدمتگذاری مثل شما داریم.

یک جانباز
| 1396/2/25 - 07:55 |     8     6     |
حال که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و شرعی و میزان رای ملت است ،دکتر احمدی نژاد عزیز و مظلوم چون ما ملت ایران همیشه و همه جا حامی مظلوم و مظلومان بوده وهستیم ،رای ما و کل خانواده مان فقط وفقط وفقط دکتر محمود احمدی نژاد است وبس. شک نکنید نام زیبایت را برروی برگه های رای مان می نویسیم و بر این نوشته با افتخار سرمان بالا می آوریم. سرمان بالا می آوریم و به شدت بینهایت افتخار میکنیم که به هیچ یک از کاندیداهای باندهای مافیایی قدرت و ثروت رای ندادیم .

ناشناس
| 1396/2/25 - 17:19 |     9     0    
پاسخ: فایده ای نداره . فقط با مشارکتت کاردارن .کاری به نظرت ندارن.

جانم فدای ایران
| 1396/2/25 - 08:00 |     7     3     |
خیلی ممنون. واقعا پیام مهمی بود. اگه اینا را نشنیده بودیم حتما دچار خسران می شدیم. واقعا که .... خدا کنه که بفهمید که مردم می فهمند

حسن
| 1396/2/25 - 08:20 |     11     0     |
دکتر عزیز پرچمت بالاس
کور شه اونیکه نمیخواد تو رو ببینه
زنده باد ایران ، زنده باد بهار
همه پیش بسوی بهار

مهدی
| 1396/2/25 - 08:48 |     9     5     |
امام امت فرمودندهی نگوییدمن بگوییدمکتب من .من شیطان است . اقای دکترماهشت سال به خاطرشما جنگیدیم وتهمت هاشنیدیم سال 88به خاطرشماازطرفداران موسوی کتک خوردم وشیشه ماشینم راشکستندفقط میدانی برای چی تحمل کردم چون درخط ولایت بودید.عزیزمن هرکس به شما رای داده ولایت مداربودالان هم جه بخواهی حمایت کنی چه حمایت نکنی مابه حرف رهبرعزیزمان وبه گفته امام امت درصحنه خواهیم ماند .انشاالله

حامد
| 1396/2/26 - 18:03 |     5     0    
پاسخ: مگر ایشان گفت رای نده ؟!

اسماعیل
| 1396/2/25 - 09:31 |     16     2     |
احسنت بر این رئیس جمهور قلبها که همیشه برّا وقاطع نظرات خودش‌رو اعلام میکنه
فدای تو ای مرد تأیید صلاحیت شده قلبهای مستضعفین و محرومین

ناشناس
| 1396/2/26 - 10:51 |     2     0    
پاسخ: عناوین دارن زیاد میشن رییس جمهور قلبها ،سید محرومین و ........

باران
| 1396/2/25 - 09:43 |     14     1     |
همیشه در قلب مایی دکتر عزیز

حامد
| 1396/2/25 - 10:11 |     8     9     |
جناب آقای احمدی نژاد عزیز الان وقتتش نیست به فکر کشور ومردم ورهبرت باش با چه کسی شما داری دشمنی می کنی غیر از این است که شما با این کارهایی که انجام می دهی شاید به طور خواسته یاناخواسته از روحانی حمایت می کنید خیلی دوستت دارم چند لحظه فکر کن عاقبت کار را بیندیش شاید زمانی دیر باشد

حامد
| 1396/2/26 - 18:04 |     8     0    
پاسخ: ایشون به فکر مردم بود که وارد صحنه شد ولی در حال حاضر صلاحیت ندارد !

محمد
| 1396/2/25 - 10:28 |     15     1     |
درود بر مرد خدا حاج محمود عزیز دل


ناشناس
| 1396/2/25 - 11:11 |     14     5     |
دکتر جان تا روز برگزاری انتخابات هر روز باید اعلامیه بدهید و از این نامزدها و از نتیجه این انتخابات تبری بجوئید. این انتخابات یکی از بدترین عواقب را برای کشور در بر خواهد داشت. باید مشخص باشد که احمدی نژاد گفته بود و تاکید کرده بود و تاکید مکرر کرده بود که به کلی از آن برکنار است. امروز هیجان انتخابات عده ای را از واقعیتها غافل ساخته است. اما فرداها که پی به حقانیت شما برده می شود نباید کسانی باشند و بتوانند بگویند در سه روز آخر در دو روز آخر در لحظه آخر چنین و چنان و کماکان دروغ هائی را به ساحت پاک شما نسبت دهند.

شعبانی
| 1396/2/25 - 11:40 |     3     16     |
این هفته پایانی هم هرچه دل تنگت می خواد بگو ، گرچه گوینده و شنوده هم خودتان هستید،

ناشناس
| 1396/2/25 - 15:56 |     17     0    
پاسخ: مهمتر از همه خداوند است که ناظر بر همه اعمال ماست. اعتقادی ندارید فکر می کنید شرک و ظلم و نیرنگ بی جواب است.
بهاری ، ایرانی ، ولایی
| 1396/2/25 - 17:02 |     15     0    
پاسخ: شعبانی جان !
ماه شعبان است و بعدش رمضان ماه خدا ، پایان شماست وآغاز بندگان خدا، شما را به ماه خدا راهی نیست ، پایانتان را تسلیت میگویم وبهار را جشن میگیریم در ماه خدا.


ناشناس
| 1396/2/25 - 11:41 |     2     8     |
هنوز زنده ای ؟

ناشناس
| 1396/2/25 - 15:58 |     12     0    
پاسخ: دنبال زنده بودن های اینجوری هستی. زنده باش ببینیم چه تاجی به سر خودتان و ملت می زنید. دو سه سال دیگر بدتر از امروز و وضع امروز بهم میرسیم. چهار سال پیشم فکر میکردی صد روزه همه مسائل حل است.
راز ملت
| 1396/2/25 - 22:41 |     1     1    
پاسخ: تو مردی به اطرافت نگاه کن تو قبری حالا !

ایرانی
| 1396/2/25 - 12:00 |     26     0     |
با سلام خدمت اقای احمدی نژاد
واقعا جای شما در مناظره خالی بود.حیف و صد حیف.

ناشناس
| 1396/2/25 - 17:25 |     9     0    
پاسخ: جات خالی بود نفاق داخلی و کفر جهانی و به هم بمالی دلاور

ناشناس
| 1396/2/25 - 12:12 |     7     20     |
دکتر جان به والله از دوستداران و حامیانت هستیم، اما هرگز انتظار نداشتیم همچنین بیانیه ای بدهی!حالا درستی یا نادرستی ثبت نامت در انتخابات و رد صلاحیتت بماند!
خدا طول عمر دهد علامه مصباح را که در اوایل روی کار آمدن شما، آن هم بعد از نماز صبح وقتی به اطلاعش رسانده بودند که آقای مشایی در دولت دکتر سمت گرفته و سازمان گردشگر شده، با شدت تمام ناراحت شده و به آقای سقای بی ریا گفته بود: دو نفر به این دولت بزرگترین ضربه را خواهند زد که بیش از همه این آدم مشایی بدترین ضربه را خواهد زد و با گذشت زمان همه چیز برای مان ثابت شد که پیش بینی علامه مصباح درست از آب درآمد!

این رو بدون تا زمانی که این آقا رو از خودت دور نکردی، سرنوشتت تا ابد همین گونه خواهد بود و بس!
ما فکر می کردیم تو این سه چهار سال این مرد حاشیه ساز مشایی رو از خودت دور کردی و به همین خاطر کمر همت بستیم تا دوباره....
اما متاسفانه .......................متوجه شدیم که اشتباه فکردیم!


ناشناس
| 1396/2/25 - 16:05 |     17     3    
پاسخ: در این چار سال اینهمه خواری خفت برای مملکت پیش آمده است. انرژی هسته ای را گرفتند. از ارزش های انقلاب دور شدیم. فساد و تباهی از کشورهای فاسد امریکای لاتین از کلمبیا و مکزیک و دزدهای دریای کارئیپ بالاتر زده است . مردم به روز فلاکت افتاده اند. خودت وضعت خوب است؟ باز میگوئی مشائی. مشکل مشائی بوده است. بابا شما چه آدمهائی هستید. مشائی یک تصویر و یک برداشتی از امام زمان داشت که آنهائی که همه امامان و امامزاده ها و مقدسات را منوپل خود می کنند خوششان نیامد. بعد هم اسم ایران و ایران زمین و ایرانیان خارج از کشور را آورد که بیایند و کمک کنند ایران ساخته شود و گفت که اسلام ایرانی از اسلام عربی وحشی تکفیری وهابی داعشی جداست. ایران و ایرانی فرهنگ دارند و بهترین برداشت از اسلام را ایرانیان و شیعیان دارند. گفت کل اسلام ایران در امامت و عدالت خلاصه می شود که وظیفه امام و رهبر برقراری عدل و انصاف و مساوات در میان احاد جامعه ایران و کوشش برای سربلندی کشور است. ناشناس گرامی اگر آیت الله چیزی به شما گفته اند و دلیل و مدرکی برای صحبتشان و اظهار نظرشان گفته اند که بما هم بفرمائید ما هم مطلع باشیم. ایشان آیت الله محترمی هستند مورد تقدیرند اگر حرف قابل قبولی هست بفرمایند ما هم از گمراهی درآئیم.
حزب الله
| 1396/2/25 - 16:37 |     11     2    
پاسخ: شما اشتباه می کنی که دوستدار و حامی ایشانی.شما همان به که دنبال علامه محترم باشی.
بهاری ، ایرانی ، ولایی
| 1396/2/25 - 17:03 |     6     2    
پاسخ: حزب الله دمت گرم پاسخس دندان شکنتر ازاین نمی شد داد! احسنت

ناشناس
| 1396/2/25 - 12:48 |     6     17     |
بسم الله الرحمن الرحیم
در مدت 4 سال گذشته به شدت و با تعصب نسبت به اقا ی احمدی نزاد و برنامه های دولتش حمایت کردم
اما چیزی که هر روز برایم عیان تر میشود این است که ایشون میتونست کار کند و نکرد مخصوصا دو سال اخر
و این روزها که میبینم سودای قدرت ایشون و وادار کرده تا چنین جمله ای رو بفرماییند که من از کسی حمایت نمیکنم
سوال من از اقای اححمدی نژاد این است:
چطور شما که ادعای صرفا ادعا کمک به مردم و خادکمی ملت رو دارید ولی نسبت به سرنوشت محرومان بی تفاوت هستید،؟
بگذارید بگویم برای شما بهترین گزینه رای اوردن مجدد روحانی است و لا غیر
تا با رای اوردن ایشون شما از هر حیث خیالتان راحت است که حریف دست و پا بسته ای در اینده خواهید داشت
سودای قدرت و عوام فریبی بس است
اقای دکتر
والسلام

حزب الله
| 1396/2/25 - 16:38 |     10     2    
پاسخ: خود گویی و خود خندی !
حامد
| 1396/2/26 - 18:07 |     7     0    
پاسخ: اگر بی تفاوت بود که تهمت ضدیت با ولایت را به جان نمی خرید و وارد صحنه انتخابات نمی شد ! هم خودش و هم بقایی آمدند تا به شما بفهمانند آن کسانی که بیشترین دغدغه انقلاب و مردم را دارند همین ها هستند... شاید در آینده بفهمید...

یک جانباز
| 1396/2/25 - 14:23 |     12     5     |
هزاران درودو سلام بر نابغه شجاع و مظلوم و نترس و تاثیر گزار ترین سیاستمدار قرن دکتر محمود احمدی نژاد ، هم بودنت و هم نبودنت همه دشمنان را به هراس انداخته ومعادلات را بهم میزند. حال که شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی والهی و میزان رای ملت است ، در انتخابات به شدت و قوت قبل شرکت و نام مبارک رئیس جمهور و منتخب واقعی ملت ایران دکتر محمود احمدی نژاد را برروی برگه های رای مان خواهیم نوشت بدون تردید. والسلام .

ناشناس
| 1396/2/25 - 17:29 |     8     4    
پاسخ: دکترنیازی به اسمش روبرگ نداره. دیده هم نمیشه . برو بیرون ازشهر باخانواده حال کن. اگرنظر من و تو رو میخواستن اوضاع جوردیگری بود.
راز ملت
| 1396/2/25 - 22:46 |     1     0    
پاسخ: احسنت ناشناس 1396/2/25
ناشناس
| 1396/2/26 - 00:56 |     2     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/25 - 17:29  
آیا از روحانی پول گرفته اید؟

حزب الله
| 1396/2/27 - 06:34 |     0     0    
پاسخ: تو از رئیسی پو ل گرفتی؟
درضمن باز هم اعلام می کنم بهترین تصمیم ،بهترین نه احساسی ترین تصمیم نوشتن نام دکتر در برگه رای است.


ناشناس
| 1396/2/25 - 15:11 |     12     5     |
از اقای احمدی نژاد می خواهیم از افراد حمایت نکند اما از جریان های فکری که به تفکرات اقایان احمدی نزاد و مشایی نزدیکتر است حمایت نماید.

ناشناس
| 1396/2/25 - 16:09 |     10     5    
پاسخ: عدالت و توسعه یک برندی است که در ایران بنام آقای احمدی نژاد زده شده است. هر کس دیگری این برند را بخواهد بفروشد جنس تقلبی میفروشد و مردم میفهمند که تقلبی است. بخصوص که فقط مارک را دزیده باشند و از صاحب اصلی هم اجازه نگرفته باشند. شما جنس تقلبی میخواهید بروید بخرید اما کارائی جنس اصل را ندارد.
ناشناس
| 1396/2/26 - 00:56 |     2     0    
پاسخ: بهد ناشناس 1396/2/25 - 16:09  
عدالت را فدای افراد نکنید. عدل از اصول دین است. برند کسی نیست.

ناشناس
| 1396/2/26 - 19:15 |     4     1    
پاسخ: عدالت و توسعه که حزب اردوغان است! فاشیسم تکنوکرات

عباس شیرازی
| 1396/2/25 - 16:08 |     9     4     |
آقای دکتر عزیز محمود جان ملت ایران ازهیچ کس حمایت نکن اما برای تقویت نظام هم در رای گیری شرکت کن هم بگو بین بد وبدتر به بد رای بدهید اگر شما تحریم کننده به حساب بیائید بهنفع انقلاب وکشور نیست ولو عده ای با اشتباه کشور را در معرض خطر قرار داده اند مواضع مولایمان علی ع را بخاطر بیاورید و برهمان اساس عمل کنید خدایارتان باد

سعید
| 1396/2/27 - 00:27 |     1     0    
پاسخ: طبق فرموده امیرالمومنین ما نباید بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنیم.الان جنگ بین باطل با باطل است. انتخاب باید بین حق و باطل باشد.

ناشناس
| 1396/2/25 - 16:36 |     13     5     |
سلام دکتر، خدا قوت، بگی برو، میرم، بگو بمون، میمونم! بگو بمیر، میمیرم!
ما درختیم، ریشه داریم، هنرمون هم سوختنه!

من یکی خشک درختم، هنرم سوختن است!

دمت گرم، همیشه هستیم باهات، انتخابات هم بدون تو فقط یه نمایش مسخره است که کسی توش شرکت نمیکنه!

حسن
| 1396/2/25 - 16:47 |     3     29     |
هنوزم همتون تو توهمید....خدا شفاتون بده...امین

بهاری ، ایرانی ، ولایی
| 1396/2/25 - 17:09 |     62     0    
پاسخ: توهم روشما ها دارید که با چشم خودتون دارین به فنا رفتن مملکت رو می بینید ، پر شدن نیروگاهها با سیمان رو می بینید ، اختلاس های میلیاردی ، حقوق های نجومی ، به فلاکت کشیده شدن فقیر و فقرا وحاشیه نشین ها ، به تاراج رفتن اموال ملت توسط 4 درصدی ها و... و... و... رو می بینید بازهم مثل خوارج وامثالهم فریاد لا حکم الا لله را سر میدهید البته به تزویر ودروغ .
زنده باد بهار وبهاری ها

ناشناس
| 1396/2/25 - 17:31 |     6     3    
پاسخ: همچنین شما. ارزش منفی دادن هم نداری .
محمد
| 1396/2/25 - 20:26 |     13     1    
پاسخ: اشالله چپ و راست ها به ترتیب حذف خواهید شد

دلسوز انقلاب
| 1396/2/25 - 18:31 |     16     36     |
واقعا برای دکتر احمدی نزاد متأسفم . ایشون نان و نمک انقلاب رو خورده که مقداری محبوب شدند ، به جای اینکه مدام تبلیغ کنه و بگه به هوادارانش که در انتخابات حضور چشم گیری داشته باشند ، همه اش بیانیه میده یا صحبت میکنه که من از کسی حمایت نمیکنم ، اگه از نهادی ناراحت هستی که حق هم بهت میدیم ، ولی اینجا وارد میدان شو و از انقلاب دفاع کن ، فرصت برای نقد کردن بزار برای بعد از انتخابات . مقداری منافع انقلاب رو در نظر بگیر نه منافع شخص خود و اطرافیان خود .
هنوز دکتر جون دور نشده ... حرفای انتقادی و ناراحتیهات بزار برای بعد ،
این یه نظر بود . ان شاء الله به گوش دکتر برسه .

یک دوست
| 1396/2/26 - 13:21 |     6     0    
پاسخ: برادر وقتی دکتر کسی رو مناسب نمیبینه برای چی باید حمایت کنه ؟ حمایت مسئولیت میاره و وقتی دکتر مطمئن نیست خیلی عاقلانه هست که حمایتی نکنه ، اومدن دکتر هم به این دلیل بود که از کسایی که اومدن کسی رو مناسب ندیده بود . ایشون دستوری هم به کسی نمیده ، میگه فقط من حامی هیچکس نیستم
حامد
| 1396/2/26 - 18:09 |     6     0    
پاسخ: می دونید چیه !؟! ایشون صلاحیتش رو نداره ! دست از سرش بردارید...

جعفری
| 1396/2/25 - 20:20 |     12     1     |
سلام
....................
یا علی گفتیم و عشق آعاز شد.
برای سلامتی رهبری صلوات

خسروایرانی
| 1396/2/25 - 22:00 |     3     0     |
خواهشا اگر میدونین به من هم بگین ما 80 میلیون کجا داریم میریم حداقل یک راهنمایی بفرمایید.چطور جائیه؟مردمونش خوشحالن ؟نون دارن بخورن؟چرخشون میچرخه؟روپای خودشون ایستادن؟احترام دارن؟

ناشناس
| 1396/2/25 - 22:17 |     4     2     |
سلام بر دکتر احمدی نژاد .همیشه در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم ها رو در دفاع از انقلاب و ارمان های بزرگ ان و دفاع از حق مردم گرفتین امیدوارم این دفعه هم بتونین از این ازمایش سخت رو سفید بیرون بیاین .شاید این بار هم لازم باشد چون همیشه از خود گذشتگی نشان بدین و برای نجات کشور از دست چپاولگران و بی تدبیر انی که اگاهانه دستاوردهای ملت رو به تاراج گذاشتند و منافع ملت رو به باد دادند , یک تصمیم انقلابی بگیرین.ما برای همیشه دوستدار شما هستیم

فلاح
| 1396/2/25 - 22:51 |     1     7     |
سلام،دکتر جان من از طرفداران شما هستم،اما نگرانم از ولایت فاصله بگیری واز اسطوره بودن خارج بشی، بخاطر مشایی چه کارهایی که نکردی حتی حاضری از انقلاب وولایت جدا بشی واین اغاز انحطاط است، حیف شدی دکتر، این شورای نگهبان شمارا منزوی نکرد،بلکه عملکرد شماست که دارد منزویتان میکند.

ناشناس
| 1396/2/27 - 06:30 |     0     0    
پاسخ: شما خوابی ، ایشان را رسما مفسد فی الارض خواندند حالا اومدی اشک تمساح می ریزی؟چهار سال مشایی کنارش نبود چه غلطی کردید

ناشناس
| 1396/2/25 - 23:15 |     3     4     |
آیا رای ندادن مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب است یا فاصله گرفتن از ایشان ؟

امیرحسن
| 1396/2/26 - 21:24 |     0     0    
پاسخ: ما احمدی نژادی ها هم نمیگیم رای نمیدیم فقط میگیم رای سفید به نام دکتر احمدی نژاد، مهندس مشایی و بقایی میدیم.
بچه دهاتی
| 1396/2/27 - 10:16 |     0     0    
پاسخ: کسی حرف از رای ندادن زده؟!

حسن
| 1396/2/25 - 23:25 |     3     3     |
الحمدلله پرونده ی دکترقالیباف هم مثل دکتر احمدی نژاد عزیز لوله شد و به تاریخ پیوست....زنده باد بهار....

احمدرضا
| 1396/2/25 - 23:50 |     1     2     |
حالا که جبهه مقابل اینطور متحد میشه، آیا ما نباید یکی بشیم؟
اسلام و انقلاب اولویت داره به افراد.
یقیناً مصلحت ایجاب کرده که ایشون اعلام حمایت نکنند تا کاندیداها از هجمه در امان باشند.
وگرنه حمایت از نامزدهای جمنا هر چقدر هم که آرمانی نباشند باز بنفع نظام و انقلاب هست.
هر چند که هیچ کدام برای ما مثل دکتر نمیشند اما امیدوارم شرایطی ایجاد بشه که دکتر عزیز ضمن دعوت همگان به شرکت، حمایتشون رو اعلام و راه رو مشخص کنند.

ali
| 1396/2/26 - 00:51 |     4     2     |
اقای دکتر مابه رئیسی رای میدیم.اما دردور شماهردودوره به شما رای دادیم. الان اوضاع بسیار خطرناکه.افراطی های فسادطلب مجلس رو گرفتند و شورای شهر رو هم میگیرند. ریاست جمهوری مانده که اونم رو دارن بادادن پول به دهیارهای روستا و خریدن رای تویط نمایندگان مجلس میگیرند. روزانتخابات ....مثل خاتمی دوباره ندای دعوت به پیوستن به روحانی و خاندانش رو میده شمافقط میتونی جلوی این ....باایستی بنده از طرفداران شمابوده و هستم.مردم شماروواقعا دوست دارند اما اصلاح طلبا وهوادارانشون دوست داشتنشون برای ملاحظات دیگریست مثل لجبازی.مثل هوای نفس خودشون میدونند روحانی کیه و چیه. اقای دکتر ظهور ودورانش همین الان داره تکرار میشه و باید ..... شما میتونی.هنوز حرف طرفدارروحانی و مخاف شما توذهنمه که می گفت روحانی برامن کاری نکرد اما احمدی نژاد مارو از قراردادی پیمانی کرد. شما بخاطر انقلاب و امام ورهبری به میدان بیا.

حامد
| 1396/2/26 - 18:11 |     8     1    
پاسخ: ایشون به میدان آمد... مگر ندیدید؟! عده ای نخواستند و ردصلاحیت کردند... و بعد چه کسی رو تایید کردند؟! خودتان بهتر توضیح دادید...

منوچهر
| 1396/2/26 - 01:12 |     0     0     |
تفکر وراه احمدی نژاد که ازنظر اکثریت ملت ناب ترین تفکر درادامه راه امام وشهدا ی عزیز است اگر در تفکر و این احزاب قدرت ادغام شود ظرف یک ماه اثری ازان باقی نمیماند ودلیل اصلی تبری دکتر از احزاب همین است چون احزاب وقدرت طلبی انها فقط وفقط زمان حال را میخواهد وقدرت را برای چهارسال ونه بیشتر وراهشان راه اینده نگری دلسوزانه برای اسلام وایران ومملکت ونظام نیست اما تفکراحمدی نژادی حداقل تا صدسال دیگررا نشانه میرود وهدف گزاری میکند پس حمایت از ه کدام این کاندیداها یعنی توقف وایست قلبی راه احمدی نژاد . دوستان وبرادران عزیز این حقیر دراین مدت بسیار تحلیل کرده ام مسایل را وزوایای قضایا را وبه این نتیجه رسیدم که باید کناربیاییم با همین چندکاندیدا و هرچند سقف ارزوهای ملت نیستند اما فعلا همین است وبرای احمدی نژادیهای ولایی وانقلابی ودلسوز ملت ونظام وولایت مخصوصا ایران عزیز درحال حاضر باوجود همین چندنفر با مصلحت امده مهم رضایت وخوشحالی رهبری عزیزومظلوممان میباشد وفکر کنم با مشارکت ورای دادن به رییسی بتوانیم لبخند رضایت نسبی ونه رضایت قلبی را برایشان به ارمغان بیاوریم چون هیچ کس از فردای خود خبر ندارد ونباید ما احمدی نژادیها بگزاریم دوباره روحانی ودارودسته لیبرال وطن فروش برکرسی بنشینند که خدای نکرده زبانم لال فردا اتفاقی بیافتد و ولایت ناراضی از ما . بصیرت درحال حاضر با همین پتانسیل که کاندیداها دارند مشارکت و نه بزرگ به روحانی است . وشک نداشته باشیم که تفکراحمذی نژاد وراه اصیل او هرروز نابتر و مترقی تر خواهدبود . ماباید مثل دکتر وبه مسلک ایشان توسل کنیم به امام عصر عجالله وتوکل کنیم به خدای متعال که راه حق همیشه پیروز است . ‌وبدون شک رقیب اینده همین اصولگرایان و به ظاهر عمارها تفکراحمدی نژاداست با یک رای چهل میلیونی این راشک ندارم چون تفکر اصولگراهای عمارپندار متحجر قابلیت جذب اکثریت راندارد وفقط ذحمدی نژاد است که میتواند بسیج حداکثری بسازد از ملت چه راست وچه چپ را یکدست کند واین خواهدشد انشاالله . چه اشکال دارد وخواهد شد اینکه رقابت انتخاباتی بین دوتفکر یکی انقلابی ودیگری انقلابی تر واصیل تر باشد نه بین انقلابی نماها ولیبرالها ی وطن فروش متظاهر . فقط دراین بین چیزی که دل انسان را بدرد میاورد و مارامیازارد این است که همین رجوع ملت به اصولگرانماها ازصدقه سری و تلاشهای دکتر عزیز بوده درهمه این سالها اما دریغ از یک تشکر خشک وخالی ازایشان و تحمل این ستم وظلم برای ما زجراور است اما باهمه این تفاسیر مااحمدی نژادیها به خاطر گل روی مقام معظم رهبری اگردراین چندروزبه رای گیری اتفاق خاصی نیافتاد پیشنهاد میکنم به رییسی رای دهیم چون در ظاهر هم که هست شعارهای دکتررا یدک میکشد هرچند نامی از دکترنبردند اما ما میتوانیم انها راببخشیم اما هرگز نخواهیم توانست دراغوششان بگیریم ! و توکل کنیم به خداوند وبرای خوشحالی رهبری مظلوممان سید علی اولاد پیامبر صلوات الله مشارکت فعال کنیم وبقیه امور واینده را بسپاریم بدست تقدیر و شک نداشته باشیم اجر کار ونیت پاک ما محفوظ است ودیری نمیپاید که حقانیت احمدی نژاد ومشایی وبقایی برهمگان عیان خواهدشد انشاالله . به روحانی نه بگوییم تاانشاالله تفکرلیبرال و غرب زده ها را به زباله دان تاریخ بیاندازیم وبدانیم که خواست امام شهدا وخود شهدای عزیز ما بود وهست . وچه خون دلها خوردند امام راحل وشهدای گلگون وطن ازدست همین لیبرالهای خاین وطن فروش متظاهر به دین وایمان هرچند متحجران هم کم خون دل ندادند انها را . خداوندا بارالها اجر وپاداش تلاشهای دکتراحمدی نژاد ومظلومیتش را دو صد چندان عطا فرما وحقانیتش را نشان بده که تو هرچه خواهی همان خواهدشد . وخیرونیکی درکارها دردستان باکفایت توست . وماایمان داریم به راه حق وحقیقت به نمایندگی محمود احمدی نژاد . عزت وسربلندی رهبری عزیزمان را ودکتر انقلابی مان را ازتو خواستاریم .

منوچهر
| 1396/2/26 - 01:32 |     9     0     |
این حقیر فکر میکنم در گفتن چندباره دکتر احمدی نژاد در کلیپها نسبت به عدم حمایت از هیچ کدام کاندیداها رمزی است نهفته و چون نمی توانند ونباید راه احمدی نژاد در احزاب قدرت واشراف سیاسی هضم شود باید مدام تا انتخابات تمام شود تبری بجویند از حمایت کاندیداها . وتفکر نابشان را به سلامت از گردنه انتخابات و مصادره ها عبوردهندتازنده بماند وپویا .فرقی نمیکند هرجناحی سرکاربیاید فقط مامیتوانیم استخوان درگلومانده رضایت رهبری عزیز رابدست اوریم . واگر به رابطه عاطفی و پدروپسری رهبری عزیز ودکتر احمدی نژاد ایمان داریم شک نکنیم که در ان توصیه رهبری واین ثبت نام دکتر خیری بوده و سری نهفته ورازی پوشیده بر بی بصیرتان . که حتما به پیروزی راه حق خواهدانجامید انشاالله .

ناشناس
| 1396/2/26 - 02:56 |     8     6     |
یک تار موی سردار ایثارگر قالیباف به صد تااحمدی نژاد خود شگفت می ارزه که ایستاده تا روحانی رای بیاره بعد بگه چون منو رد کردید دوباره دچار روحانی شدید! دیروز مردم تو اصفهان هم محمود و هم حسن رو رد صلاحیت کردن. ایشالله مردم تو این انتخابات به همه اونایی که به ولایت بی حرمتی کردن و ولی شان هوای نفس شان شد تو دهنی وسیلی خواهند زد.
محمود! هر کس دل این نائب مظلوم امام زمان را بسوزونه، دل حضرت رو سوزونده. فقط خدا میدونه که آقای مظلوم ما چقدر چوب حمایت از تو رو خورد، حالا حق اش اینه که او میخواد همه حداکثری شرکت کنن، شما مرتب پالس تحریم حضور بدی؟!
وقتی برادر من رو از جبهه اوردن دستو پا و سرشو قطع کرده بودن، بدنش رو هم سوزانده بودن اونا رفتن تا ولایت فقیه که ولایت امام زمانه بمونه، حالا درسته وایسی راست راست خلاف خواست آقا موضع بگیری؟!
بخدا وقتی یادم میاد آقا چقدر بخاطر اینکه گفت نظرش به تو به نزدیک تره شماتت شد و هنوز هم میشه و تو همینطور راه خودت رو میری و اصلا ملاحظشو نمی کنی دلم میخواد از غصه بمیرم.
محمود به پهلوی شکسته زهرا برگرد نگاه کن ببین چقد آقا برات هزینه شد، برگرد ببین چقدر تنهاست. ببین آمریکا و اسرائیل و همه شیاطین وایسادن که زمین خوردنشو ببینن، یعنی تو هم میخوای بایستی دشمن شاد شدن نائب امام زمان رو تماشا کنی؟!
بخدا اگه برگردی از اول مرور کنی میفهمی از کجا با همه هویت انقلاب که ولایته زاویه گرفتی. خدا به تو توانی داده که خیلی ها ندارن، اما بدون خدا این توان رو داده تا برای سربازیه ولی اش استفاده کنی، نه جلوش ایستادن!
برگرد تو آغوش آقا، بخدا هیچ جا امن تر از اونجا نیست.
السلام علی عباد الله الصالحین
دولت بهار دمت گرم، تایید کن، خیلی دلم شکسته

حامد
| 1396/2/26 - 18:13 |     5     2    
پاسخ: وقتی محمود ردصلاحیت شد کجا بود که گلوتو پاره کنی واسش ؟!
سعید
| 1396/2/27 - 00:19 |     1     2    
پاسخ: خجالتم خوب چیزیه ناشناس .شما نمیخواد درس ولایت فقیه به احمدی نژاد بدی.خدا میدونه همین آقای قالیباف چه تهمت هایی که به احمدی نژاد نزد.حضرت آقا گفت انجرافی وجود نداشته .همین آقای رئیسی میگه خط قرمز ما انحرافه.اگر انقدر حمایت احمدی نژاد براتون مهم بود.چرا کوچکترین دفاعی همین آقای رئیسی تو مناظره ها ازش نکرد در حالی جهانگیری به راحتی از خاتمی نام برد و دفاع کرد.سوال اینجاست آقای رئیسی آقای رئیسی جنابعالی که خوب مطلع بودی دولت نهم و دهم مورد حمایت و تایید رهبری بود میدانستی دولت احمدی نژاد پاک بود سالها در قوه قضاییه بودی اطلاع داشتی چرا حمایت نکردی ؟؟؟؟؟اگر آن دولت مشکل داشت پس چرا اطرافیان آقای احمدی نژاد رو بردی تو ستاد خودت؟؟؟آقای رئیسی دقیقا داره خدعه میکنه برادر من.
ناشناس
| 1396/2/27 - 06:27 |     2     1    
پاسخ: آقای ناشناس می خواستم جواب بدهم که احساس کردم شما شاید با اکثر افرادی که در این سایت دم از رئیسی می زنند و به دکتر جسارت و توهین می کنند فرق داشته باشی و از روی دلسوزی و اشتباه نظر بدی نه هوای نفس
شما چند وقت دیگر دندان روی جگر بگذار پرده ها کنار می رود و شما هم روشن

حامد
| 1396/2/27 - 10:11 |     0     0    
پاسخ: ولله و بالله من یکی مطمعنم شما جماعت مخالف اصلاحات اصلا کاری با تعقل و یا حتی دیدن واقعیت و وجدان در قضاوت ندارید... برادر من دیگه کم خودتون رو گول بزنید...رای روحانی چه ربطی به حضور یا عدم حضور احمدی نزاد داره... هر کسی که به روحانی رای میده وجودش و ارمانش و اعتقادش و رایش بر پایه نفرت و انزجار و تبری از انچه احمدی نزاد میگوید و می اندیشد و مینماید است.. برادر من !رای به روحانی قبل از اینکه نه به رییسی باشد نه به عوامفریبی امثال احمدی نزاد است... گرای توپخانه روحانی عملکرد دولتهای نهم و دهم بود که ترکشهاش قالیباف و رییس رو گرفت... شما به فکر سبد رای خودتون باشین .. اشتباه دیگه بسه...

مجید
| 1396/2/26 - 03:39 |     3     3     |
ا. دکتر احمدی نژاد شما هم سال 92 هم این دوره میدانی که ا. روحانی رییس جمهور میشود و شم هم ا بنوعی در این خط قرمزراستا حرکت میکنی با اعلام اینکه از هیچ کاندیدایی حمایت نمیکنید . در سال 92 ا روحانی تا حدودی موضوعاتی را طرح میکرد که خط قرمز بود حمله گاز انبری به دانشگاه در صورتی که خودش مقام امنیتی بود و قالیباف نقش بازنده را بخوبی بازی کرد و امسال هم همان سناریو با لوله کردن تکرار شد کاندیداهای دوره قبل که حاج و واج بودند و این دوره هم میرسلیم هم از اضحاب کهف است و ا.رییسی هم درمقابل روحانی خیلی حرفی برای گفتن ندارد. هاشمی طبا و جهانگیری هم که روحانی اند .امسال ا. روحانی با اینکه یک مقام امنیتیه میاد حرف نشان دادن شهرک موشکی درهنگام مذاکرات را میزند که خوراک خوبی برای کشورهای غربی و رسانه های انهاست که به نفع او روی افکار قشر هدف در ایران به نفعش اثر گذار باشند البته هیچ یک از کاندیداها مجاز نیستند این مطالب را مطرح کنند در سال 92 هم همینطور بود ا. دکتر موضعی که الان دارید دقیقا همان سناریو انتخاب شدن روحانی است سال 92 اگر فرضا 7یا 8 میلیون از ارا خود را به سمت کاندیدای نسبتا خنثی یعنی اقای غرضی هدایت میکردید که میتوانستید و قطعا کار بدور دوم میکشید که چند تا اثر مهم داشت 1- به اصولگراها نشان میدادی که بدون احمدی نژاد وزن کننده ای ن دارند 2- به اصلاح طلبان بقیه در داخل و خارج نشان میدادی که پروژه تقلب یک دروغ بزرگ بود و مردم هم تایید میکردند و 3 - به روحانی هم ثابت میشد واقعا رقیب شما نیست .اگر امسال هم همین رویه را ادامه بدید قطعا سناریو تکرار خواهد شد که میشود چون با قاطعیت میشود گفت میدانستید که هم شما و هم ا. بقایی رد صلاحیت خواهید شد همانطور که در 92 ا. مشایی رد شد . الان هم دیر نشده اگر هاشمی طبا ماند چون تا خدودکمی نقش غرضی را ایفا میکند مشود بندهای 123 را انجام داد اگر نه برای میرسلیم که حداقل به دور دوم موکول میشه و بعد رها ش کن که محبوبیت شما نشان دادمیشود وسلام

حامی انقلاب
| 1396/2/26 - 09:40 |     0     2     |
این احمدی نژاد ببین چه روزه

دبل
| 1396/2/26 - 09:59 |     10     1     |
ی عده از بالایی ها هی میگفتن انتخابات 2 قطبی ن پس احمدی نباید باشه ردش کردن خدا رو شکر با انصراف قالی باف دو قطبی شد تسلیت به کسانی که نمیخاستن 2 قطبی بشه

سعید
| 1396/2/26 - 23:57 |     2     0    
پاسخ: شورای نگهبان با رد صلاحیت احمدی نژاد مسبب ایجاد دو قطبی شد.در حال که رهبری فرمود دو قطبی مضر است.

ناشناس
| 1396/2/26 - 10:23 |     6     8     |
ما احمدی نژادی ها در انتخابات به فرموده دکتر عزیز شرکت نمی کنیم.

امیرحسن
| 1396/2/26 - 21:20 |     0     0    
پاسخ: دکتر هیچ وقت نفرمودند شرکت نکنیم، به نظر من که ایشون رای سفید رو ترجیح میدن
ناشناس
| 1396/2/27 - 06:21 |     1     0    
پاسخ: برو به همون رئیسی جونت بچسب . تابلو
ناشناس
| 1396/2/27 - 09:55 |     0     1    
پاسخ: از کی تا به حال رهبر شما شده اند دکتر احمدی نژاد!!! کشور رهبر دارد، ولی امر مسلمین دارد، بنا بر فتوای ایشان عدم شرکت در انتخابات حرام است چون به نظام ضربه میزند. میتوانید متن فتوا را از سایت رهبری ببینید. مواظب باشید سقوط نکنید. وظیفه جوان مومن انقلابی در هر شرایطی حفظ آرمان های انقلاب و امام، حفظ ارزش هاست.
بچه دهاتی
| 1396/2/27 - 10:20 |     1     0    
پاسخ: دکتر حرفی از شرکت نکردن نزده ؛ تصریح کرده که از هیچ فرد و جریانی حمایت نمی کنه .
ناشناس
| 1396/2/27 - 23:51 |     0     0    
پاسخ: شرکت نکردن عین خیانت به اسلام و مملکت است

معرفت
| 1396/2/26 - 11:02 |     2     6     |
اقای دکتر من کارشناس رشته معماری هستم زمان کرباسچی بدلیل عدم همکاری باایشان برکنارم کردند مثل شما فعال بودم و هستم ففط میترسم از مردم چا بمانی نکند در سنگری باشی که مردم کیلومتر ها از ان رد شدند .تا دیر نشده از رییسی اعلام حمایت کن

ناشناس
| 1396/2/26 - 15:50 |     2     0    
پاسخ: یا لااقل بگو که خودت رأی می دی با کسی هم کاری نداری.

ناشناس
| 1396/2/26 - 12:04 |     5     8     |
برای پایان روحانی همه حامیان احمدی نژاد به رییسی رای میدهند,حتی آنهایی که قبولش ندارند

حامد
| 1396/2/26 - 18:15 |     7     3    
پاسخ: از قول همه حرف نزن !

ناشناس
| 1396/2/26 - 12:30 |     8     34     |
دکتر چرا مثل همیشه از اطاعت از فرمان آقا طفره میری
چرا صراحتا مردم رو به شرکت در انتخابات دعوت نمی کنی
چون خودت نیستی ، میگی از کسی هم حمایت نمی کنی یعنی هواداران من رای ندید یا اگر رای میدید اسم من رو بنویسید
مطمئنم که نشستی ببینی تعداد آرای باطله نسبت به دوره های گذشته چقدره
این ولایت مداری نیست برادر من
اگه از ولایت ببری یعنی از همونکه ادعای انتظار ظهورش رو داری و اول همه سخنرانی هات دعاشو میخونی تبعیت نکردی چون به نایبش پشت کردی

بهاری فقیر
| 1396/2/26 - 16:33 |     23     2    
پاسخ: برا خودت می بری ومی دوزی !
چرا باید دعوت کنه برا شرکت در انتخابات ، هر وقت شما فرمودین دلیل رد صلاحیت ایشون چی بود ماهم شرکت می کنیم ! البته بزار چندتا دلیلشو من بگم
1- یاور مظلومین بود
2- جلو استکبار ایستاده بود.
3- نیروگاهها رو با سیمان پر نکرده بود .
4- اسرار سری مملکت رو در برجام فاش نکرده بود .
5- با سرمایه داران 4 در صدی ساخت و پاخت نکرده بود .
6 استخر 8 میلیاردی برا خودش درست نکرده بود .
7- به رهبرمون پشت نکرده بود .
8- سالی نبود که در هوا فضا وهسته ای دست آورد جدید نداشته باشد .
وامثالهم ...
امیدوارم بیدار شده باشید

حامد
| 1396/2/26 - 18:17 |     31     1    
پاسخ: اطاعت از فرمان آقا ؟ یعنی آقا گفته ایشون باید از کسی حمایت کنه ؟! چرا حرف های خودتون رو به دیگران نسبت می دید؟ ایشون نگفته که کسی در انتصابات شرکت نکنه گفته از کسی حمایت نمی کنم... کاملا هم درست گفته و ما هم پشتشیم...
ناشناس
| 1396/2/26 - 23:59 |     0     0    
پاسخ: من نگفتم باید از کسی حمایت کنه
من گفتم باید خودش و طرفداراش تو انتخابات شرکت کنن
آقا فرمودن مخالف های نظام هم باید در انتخابات شرکت کنن

بچه دهاتی
| 1396/2/27 - 10:25 |     1     0    
پاسخ: حامد جان!
این تخصص برادران اصولگرا - الان اسمشون رو گذاشتند انقلابی ؛ شاید به دلیل آنکه دیگه نفرت انگیز شده ! - هست که از امثال محمود توقع دارن سخن آقا رو بدون یک ویرگول این ور و اون ور اطاعت محض کنه ، اما خودشون هرجور عشقششونه حرفها و سکنات و وجنات حضرت آقا رو تفسیر می کنن و براساس همون تفسیر هم تکفیر می فرمایند . اینها همیشه عمله و اکره اند ؛ عمله و اکره همان هایی که سال 76 اعلام کردند : نظر رهبری روی ناطق نوری است!
درمورد نیت خوانی که نگو . ظاهرا بهشون امر شده که : باهتوهم!


محمد
| 1396/2/26 - 12:45 |     6     5     |
دکتر 88 با دکتر 96 فرق کرده . خیلی ناراحتم . جنابعالی که اینهمه دم از انقلاب و ولایت میزدی چی شد ؟ چقدر بابت تو ما تحقیر شدیم . یادمان نرفته که در فتنه سال 88 سیلی خوردیم که عدالت برگردد شرافت و عزت برگردد چی شد؟! دکتر دشمنان دیروز و امروز دارند به عملکرد ما و شما می خندند! قلبم دیگر توان کنایه ها و زخم زبان ها را ندارد . چکار کردی ؟ چرا ؟ به چه قیمیتی ؟ برگرد هر چند دیر شده باشد . بیا مثل مرد از جریان انقلاب دفاع کن . بیا مرد نگذار این دروغگویان دوباره مسلط شوند . آیا واقعا مناظره ها را دیدی ؟ چی کسی تمام قد از دولتت دفاع کرد ؟ واقعا دنبال عدالتی ؟ چرا سکوت ! فرقت با کسانی که تاریخ را رقم زدند و سکوت کردند کجاست ؟ آیا واقعا تو محمود سالهای کار وتلاشی ! من طرفدار جانی و مالی توام . پس نگذار در خصوصت فکری دیگری بکنم . میدانم شرایط سخت و پیچیده است ولی با چه قیمتی . تو را قبول دارم و به فرزندانم گفته ام تو پاک و خادم این ملتی . آدمها در تاریخ ماندگارند با عملکرد شان .

حامد
| 1396/2/26 - 18:18 |     7     0    
پاسخ: چه کسی تمام قد از دولتت دفاع کرد ؟! هیچ کس! هیچ کس حتی اسم احمدی نژاد را هم نبرد ! ولی جناح مقابل با افتخار اسم بزرگانش را بر زبان می اورد...
بچه دهاتی
| 1396/2/27 - 10:31 |     1     0    
پاسخ: جریان انقلاب؟؟
جریان کدوم انقلاب؟ انقلاب خمینی؟یا انقلاب اصحاب سفره؟
بی تعارف می گم : الان توی این مملکت از کسانی که اسم و رسمی دارند ، فقط وفقط دونفرند که هنوز به انقلاب خمینی وفادارند : خامنه ای و احمدی نژاد . والسلام . بقیه درهر پست و لباس و اسم و جبهه ای ، دنبال یک جای پای بزرگتر سر سفره اند و لقمه ای چرب تر از بیت المال این ملت مظلوم .
لطف کنید منت رایتان به احمدی نژاد را تمام کنید . یک رای دادید ؛ هشت سال طعم مدیریت انقلابی را چشیدید . ناشکری کردید ، به حسن دچار شدید ؛بازهم دارید ناشکری می کنید ، به بدتر از حسن دچار خواهید شد . مگر شاخ های اصلاح طلب کمتر از امروز شما ادعای دلبستگی به انقلاب رو داشتند؟
لئن کفرتم ان عذابی لشدید .... لوموا انفسکم ...


ناشناس
| 1396/2/26 - 13:17 |     7     18     |
حداقل هوادارانتان را به شرکت در انتخابات تشویق میکردید. این چه ولایتمداری است؟؟؟ دغدغه اصلی رهبری شرکت در انتخابات است. حالا حتما جواب خواهید داد من که نگفتم شرکت نکنید. ولی از طرفی تشویق به شرکت نکردید.

ناشناس
| 1396/2/26 - 13:27 |     4     4     |
احمدی نژاد درست تشخیص داده که اگر اصولگرایان رای بیاورند کارش تمام خواهد شد و صد البته من هم مطلقا منکر خلافها و انحرافات اصولگرایان نیستم. اما منطق ایثار و فداکاری می گوید الان باید روحانی را حذف کرد. برای بعدش هم خدا بزرگ است.

بچه دهاتی
| 1396/2/27 - 10:33 |     2     0    
پاسخ: خداهمیشه بزرگ است ؛ حتی وسط هلهله عصر عاشورا . حت وسط معرکه بنی امیه و بنی زبیر .
منطق حذف روحانی را به بزرگواران شورای نگهبان هم یادآوری بفرمایید .


kkk
| 1396/2/26 - 15:23 |     6     10     |
احمدی نژاد شناختمت تو برای من مردی

حسین
| 1396/2/26 - 15:54 |     2     5     |
با سلام
بنده سال 84 و 88 تو ستاد شما بودم ، به شما رای دادم بسیاری رای برا شما جمع کردم ،ولی انتظار میرفت امروز کنار مردم باشید تا کنار هم دولت دروغ از بین ببریم ، نه اینکه شما هیچ یک از کاندیدای موجود رو اصلح نمیدانید ،این یعنی تکبر و حب قدرت که فکر میکنید فقط خودتون میتونید درست هستید ، همه خراب امروز اقای رئیسی اصلح هستند کاش شما کنار همون مردمی که شما رو حمایت کردن قرار میگرفتین تا شخص اصلح بر سرکار بیاد ،اگر نگرانی شما مردم بود باید این کارو میکردید ، اقای احمدی نژاد عزیز ما با شخص خواصی عهد نداریم ما با ارمان ها عهد داریم اون روز شما بودید امروز اقای رئیسی به امید حق با رای به ایشون پیروز خواهیم بود ولی صد حیف که شما در کنار ما نبودین و سکوت کمتر از خیانت نیست که اگر شما هم حمابت میکردید راحت تر این اتفاق میفتاد ، کاش شما هم وارد حلقه اتحاد میشدید ،امیدوارم تجدید نظر کنید کنار مردم برگردید از تک رای بودن فقط خودتون میتونید خیلی کارها رو بکنید خارج بشید کمک کنید یا علی

بچه دهاتی
| 1396/2/27 - 10:39 |     3     1    
پاسخ: حسین آقا . ما هم برای رای آوردن احمدی نژاد خیلی کارها کردیم ، هیچ منتی هم نداریم . خدا رو هم شکر می کنیم که طعم دولت تراز انقلاب اسلامی رو بهمون چشوند . از کرمش منت هم می کشیم . رییس دولت دروغ مورد تایید شورای معظم نگهبان قرار گرفته .
و اما مردم
من یکی از همین مردمی هستم که پزش رو می دید . و هیچ اصلحی رو در این شش نفر نمی بینم .
انقدر بی دین هستید که تهمت خیانت به احمدی نژاد می زنید . اتحاد شما ، اتحاد بر محور منافع حقیر جناح راست سابق است . والسلام .


جعفری
| 1396/2/26 - 16:06 |     2     10     |
سلام
شما ردی دوش آقای مصباح بالا رفتید و ایشان تمام هجمه های شما را تحمل کردند ولی شما با کلمه ای از ایشان دفاع نکردید و سعی کردید ایشان نابود کنید اگر حافظه شما یاری نمی کند ما چه کنیم ؛ منتظر تقاص دنیا و اخرت باشید.
قتم:محمد علی جعفری

ناشناس
| 1396/2/27 - 00:42 |     1     0    
پاسخ: اگر مصباح دوش داشت لنکرانی را تایید صلاحیت می کرد.
احمدی نژاد که حرفی علیه مصباح نزد. در عوض مصباح هر چه از دهانش در آمد گفت.

ناشناس
| 1396/2/27 - 06:15 |     1     0    
پاسخ: آقای جعفری شمشیرو از رو بستی ها. خوب برادر بزور نمی شود که همفکری داشت شما با ایشان همفکر نیستید رهایش کنید.
ما که از اول طرفدار دکتر بودیم و از آقای مصباح هم فقط چوبشو خوردیم و الا چیزی از آن علامه و مطهری دوران تا به حال دستگیر و کمک حال ما نشده.

بچه دهاتی
| 1396/2/27 - 10:47 |     1     0    
پاسخ: استاد !
تقاص دنیا را چهار سال است که براساس سنت لایتغیر لئن کفرتم ان عذابی لشدید، دارید می کشید ، اما چون چوب خدا صدا ندارد ، نمی فهمید . بی خود نبود که امام صادق علیه السلام فرمود : لوودت ان اصحابی ضربت علی رووسهم بالسیاط حتی یتفقهوا....


فارض
| 1396/2/26 - 17:02 |     3     15     |
محموت جان ! خدا رو صد هزا مرتبه شکر میکنم هر روز که با این موضع گیریها باطنت براى مردم روشن شد، حالا کیف میکنم و لذت میبرم اونهائى که در سال ٨٨ از بیطرفى خارج شدند و بناحق ازت حمایت کردند و بزرگان این نظام و انقلاب رو جلوى پاى تو قربانى کردند، مزد حمایتشون را از تو بگیرند، واقعاً که خدا جاى حق نشسته !

ناشناس
| 1396/2/27 - 01:25 |     1     1    
پاسخ: اگر هزار بار احمدی نژاد راه خطا برود باز هم سر سوزنی از بزرگی خیانت شما و آن بزرگان خائن و دزد اشرافیت کم نخواهد کرد. شما اقلیت 4 تطهیر خواهید شد هر گاه خوک تطهیر شود.
حامد
| 1396/2/27 - 21:13 |     0     0    
پاسخ: ما ممنون احمدی نژادیم که در سال 88 نحوه تفکر عده ای و در سال 96 تفکر دسته دیگری را برایمان آشکار کرد. غیر از او هیچ کس دیگری نمی توانست ... پس درود بر احمدی نژاد...

حسن غلامی
| 1396/2/26 - 17:53 |     12     1     |
اگر قرار است دکتر مسئول باشد، پیش از او کسانی مسئول هستند که این وضعیت را برای دکتر به وجود آورده اند. مسببین اصلی کسانی هستند که حامی واقعی ملت را از انتخاب شدن بازداشته اند. یا احمدی نژاد یا هیچکس. تا بفهمند که گناه رد صلاحیت کردن احمدی نژاد چقدر زیاد است.

هموطن
| 1396/2/26 - 19:25 |     6     10     |
ملت بزرگ ایران
خواهشا همه با هم پای صندوق رای و رای ما دکتر احمدی نژاد

دوستدار دکتر
| 1396/2/26 - 20:48 |     0     0     |
رای 84 و 88 من تو بودی اما امروز رو نمیتوانم بی تفاوت باشم،رای من به ادامه دهنده آرمانهای انقلاب و اسلام خواهد بود.چه خوب میشد که از آقای رئیسی حمایت می کردی.

حق
| 1396/2/26 - 21:15 |     2     0     |
زنده با دکتر احمدی نژاد رای همه ما دکتر احمدی نژاد ایشان مردی باهوش و با تجربه هستن لابد چیزی میداند که حمایت نمیکند اگه حمایت میکرد و کاندید رییس جمهور خوبی نمیشد خود شما در مورد دکتر چی میگفتی

بهاری
| 1396/2/28 - 10:27 |     0     0    
پاسخ: اینا مثل خوارج می مونن ، احمدی نژاد هر کاری بکنه یه ایرادی می گیرن چون بناشون مخالفت با ایشونه.

امیرحسن
| 1396/2/26 - 21:18 |     0     0     |
فقط رای سفید به نام دکتر احمدی نژاد، مهندس مشایی و آقای بقایی

mohammad
| 1396/2/26 - 22:22 |     0     1     |
حتم دارم بیشتر کسانی که می گویند رای باطله بدیم حامیان روحانی هستند . با همه این تفاسیر نمره دکتر 20 ، نمره رییسی 12 و نمره روحانی مردودی است . لطفا به احترام محرومان و مستضعفان به حداقل نمره قناعت کنیم و امید به آینده داشته باشیم .

ناشناس
| 1396/2/26 - 22:29 |     2     0     |
فقط محمود رای من دکتر محمود احمدی نژاد

دانش
| 1396/2/26 - 23:07 |     0     1     |
نمک نشناسی خوب نیست
عده ای روزی با همه آبرو از تو حمایت کردند
و الان چوب آن را می خورند
قدرشناسی خصلت جوانمردان است


ناشناس
| 1396/2/26 - 23:53 |     1     3     |
باشه بابا تو خوبی خفمون کردی یه روز درمیون همین حرفا رو میزنی :

اخه ادم چقدر بی بصیرت رو در روی رهبری ایستاده جلسه پشت جلسه که اسم منو تو برگه هاتون بنویسید خب که چی ؟
ببین یوقتی ما جون میدادیم برات چون فکر میکردیم خط و ربطت با امام و رهبری و شهداس ولی از وقتی رودر روی رهبری ایستادی برای ما فرقی با فتنه گر سبز میرحسین و خاتمی و کروبی و هاشمی نداری
حالا هم هی جلسه بذار قربون صدقه مش مشی جونت برو
بشین تا بهار جونت بهت رای بده
جمعه بهت نشون میدیم این مردم اگر برات ارزش قایل بودن بخاطر ولایت پذیری بود از خط بزنی بیرون میشی انحراف و برای ما بی ارزش


ناشناس
| 1396/2/27 - 20:18 |     2     1    
پاسخ: شما احمدی نژاد را بخاطر فتنه فروختید. فتنه علیه احمدی نژاد بود و وقتی که احمدی نژاد کنار گذاشته شد فتنه به اهدافش رسید و بعد هم حاکم شد. الان هم که می بینید روحانی به نمایندگی از فتنه است که دارد ریاست جمهوری را می برد. بابا یک مقدار عقل توی آن مغزتان باشد حرف ها را با نتایج محک بزنید. برو اعلامیه میرحسین را بخوان ، برو اعلامیه کروبی را بخوان ، برو اعلامیه مرحوم هاشمی را بخوان برو قسم این نماینده جناح فتنه را بخوان که می گوید الله و بالله و تالله دیگر احمدی نژاد بر نمی گردد. شما خودت را به کوچه علی چپ زدی انقلابی و ارزشی و ولائی نیستی اما اینجوری جلوه می دهی یا فقط گوشات میشنود عقل و مغز و قدرت تحلیلت کار نمی کند. سه سال دیگر هم به هم میرسیم باز نه مشائی هست نه احمدی نژاد بعد ببینم وضع شما با این جماعت چطور است.
حامد
| 1396/2/27 - 21:18 |     0     0    
پاسخ: حرف رهبری در مورد مشارکت در انتخابات مگر شرکت حداکثری نیست؟! اگر احمدی نژاد یا بقایی تایید صلاحیت می شدند این اتفاق به نحو احسن می افتاد، پس اگر نگران حرف رهبری هستی، فریادت را باید جای دیگری و بر سر کسان دیگری خالی کنی! حالا هم که ایشان نگفته کسی شرکت نکند! گفته حمایت نمی کنم... خوب وقتی راهشان با راه ایشان یکی نیست، چرا حمایت کند؟! جناب رییسی باید کمی سیاست را از آقای روحانی یاد بگیرد که چطور از بزرگانشان که خود را ادامه دهنده راه آن ها می دانند یاد می کنند و خودشان را ادامه دهنده راه آن ها می دانند...
بهاری
| 1396/2/28 - 10:24 |     0     0    
پاسخ: حامد جان فقط خواستم ازت بصیرتت ، ودرایتت تشکر کنم ، منم دلم خونه از دست این هوادار نماها ، که با یه باد مثل بید می لرزند ، ولی گوش شنوایی نیست ، احمدی نژاد هم اگه می دانست 1000 تا یار واقعی داره سکوت نمی کرد ،
حضرت علی 25 سال خانه نشین شد از دست مردم ...!!!


محمد
| 1396/2/27 - 00:27 |     0     0     |
سلام، سال 84و88به دکتر رای دادم و الان هم به رییسی رای می دهم هر کی می خواهد هرچه بخواهد بگوید. روحانی بای بای

بوسجین
| 1396/2/27 - 01:09 |     0     0     |
من نه با راست اقتدار گرا اصول گرایان میانه خوبی دا شتم و نه با راست استعمار پسند اصلاح طلب ها ان یکی برای خود مردم را زیر زانوان با مقدس پنداری خود می کشد ان یکی هم به خاطر خود و حفظ خود نگاه به حمایت خارجی دارد و با برنامه هایی که انان می پیچند سعی دارد مردم زیر برنامه های بیگانگان له کند فرقی ندارد هر دو مردم را له می کنند یکی بنام خدا دیگری بخاطر خود نفس سزکش خود اما هر دو برای ابشخور مشترکی دارند نظام سزمایه داری از نوع ... که نتیجه انها را در این مدت 38 سال در زمینه های مختلف شاهد بودیم و نیازی به بحث گفتن از دلالی و رمالی و بیکاری و تورم و و ویزه خواری و طلاق و ربا و نابودی ارزش ها بخاطر پول جایگزینی پول پرستی به جای خدا پرستی و........... نتیجه و پیامد اقدامات انهاست و ان دیدگاه نتیجه و پیامدی غیر از این ندارد اینها در این مورد فصل مشترک دارند و در زمان لازم باهم علیه جریانی که قدرت و ثروت انها را به خطر می اندازد با هم یکی می شوند تا ان را از صخنه خارج کنند نمونه ان در گیرشدن انها با جریان مردمی احمدی نزاد است که منشور و استارت ان را جتاح مقابل می زند و اجرای ان را مجلس و برادران دیروز در نهاد ها مختلف اصول گرایی بر عهده می گیرند اما اینجا لازم است این را بیان کنم احمدی نزاد دیگر شخص نیسن بلکه یک جریان عدالت خواهانه مردمی شده که متوجه شده اند که چه کلاه گشادی اینها با نام تفدس و با نگاه به خارج و ادعای روشنفکری بر سر مردم گذاشتند لذا این جریان باید با تدبیر خود را از کوره راه سخت که سر راه ان هزاران پرتگاه تعبیه شده با عقلانیت عبور کند و از این رقابت بنی ...و بنی ...به درستی برای گسترش خود استفاده کند و در اینجا لازم است که اهم فی الاهم شود که الویت برای مبارزه با کدامین است به نظر می رسد که باید الئیت مبارزه اول باید با جریان راست استعمار پسند باید باشد چرا که اینها اگر حمایت را کاملا در اختیار بگیرند مانند زمان شاه باید وقت و انرزی بیشتری باید صرف ان شود پس بر اساس این دکتر باید به افشا گری کسترده و دفاع از اقدامات مردم گرایانه زمان خود کند مورد به مورد از اشتغال تا یارانه و از ان تا رشد اقتصادی و تورم و ویزه خوار ها و رانت گرایان و.......... تا انان در این انتخابات گوی رقابت را از دست مقابل با اینکه دل خونی هم از انها داریم نربایند اگر مردم با مقایسه ها اگاه شوند با راست اقتدار گرا می توان راحت کنار امد چون انان هیچ برنامه ای ندارند راحت در جریان و ارمان انقلابی قرار می گیرند و در ان هضم می شوند

حزب الله
| 1396/2/27 - 06:20 |     2     0     |
آقا حامد حرف دل من را در تمام جواب هایت گفتی ولی موضوع این است که این جماعت طلبکار بی بصیرت پر ادعا گوشی برای شنیدن ندارند.

علی
| 1396/2/27 - 09:07 |     1     4     |
سلام ...فهمیدم قالیباف خیلی بیشتر از تو و امثال تو با این دم و دستگاهی که به اسم شریف امام زمان راه انداختی مخلص تره ....از خود گذشت به نفع انقلاب و امام....ولی تو از خودت گذر نکردی...تا ابد در خود خواهی ماند...افسرگی و انزوا خواهی گرفت و در تنهایی خواهی مرد...چون حزب الله رو تنها گذاشتی...انید که روزی برگردی و از این شیاطین وسواس خناس دور و برت جدا شی. اگر آدمید انتشار بدید.


حامد
| 1396/2/27 - 21:23 |     0     0    
پاسخ: علی جان، ایشان اگر دم و دستگاه داشت حداقل می توانست پیام خودش را به گوش هوادارانش برساند! به رسانه های همان کسانی که آن ها را حزب الله می خوانی نگاه کن! چرا ایشان را بایکوت کرده اند؟! بر اساس کدام قانون ؟ مگر رسانه نیستند؟ چرا وظیفه و رسالت رسانه بودنشان را انجام نمی دهند؟! عزیز دل، ایشان اگر ازخودگذشتگی نداشت قطعا می توانست با یک حرف بعد از ردصلاحیتش ایران را به آشوبی بکشد که نتیجه اش چیزی جز یوم الله دیگری نبود! اما سکوت کرد، چه سکوتی... . خار در چشم و استخوان در گلو...

ایشان نبود که حزب الله را تنها گذاشت! این به اصطلاح حزب الله بود که ایشان را تنها گذاشت. وای به روزی که خدا خود حمایت از مظلوم را برعهده بگیرد... ان الله یدافع عن الذین آمنو... .


رهگدر
| 1396/2/27 - 09:15 |     0     4     |
تو این شرایط که همه جبهه باطل اعم از اصلاح طلب سلطنت طلب منافق و ....اختلافات جزیی را کنار گداشتند و یکپارچه دارند از حسن طرفداری می کنند ادم یاید چقدر عقده ای یا جاهل باشه که جبهه خودی را بزنه و ادعای امام زمانی بودن هم داشته باشه.

حامد
| 1396/2/27 - 21:27 |     1     0    
پاسخ: خوب به این حرف گوش کن:

1 ایشان اگر منحرف است پس شما را به حمایت ایشان چه کار؟!
2 اگر منحرف نیست و همه آن قضیه ها بازی بود، پس شما چرا روی ایشان متحد نشدید؟! شاید منافعتان اجازه نمی داد!؟ بله ... ؟ هم خدا رو می خواهید هم خرما را ؟

بهاری
| 1396/2/28 - 10:21 |     0     0    
پاسخ: اگه این جوابی که حامد داد بیدارت نکنه ، بخواب گل من ، لالا لالا گل پونه .
خدا بیدارت کنه رهگذر !!!!
اگر 1000 نفر امثال حامد بود برا احمدی نژاد بس بود!


آغ
| 1396/2/27 - 09:15 |     8     0     |
سانسور در دنیای امروزی شکست خورده است ملت ایران خوستار مناظره دکتر محمود احمدینژاد با حسن روحانی است تا معلوم شود تا اقتصاد مقاومتی شده یا نه

ملت هوشیار
| 1396/2/27 - 09:18 |     1     0     |
وقتی دکتر قالیباف بقول احمدی نژادها فساد مالی دارند با دکتر ریسی چه جوری خواهد شد

رهگدر
| 1396/2/27 - 09:19 |     0     17     |
رای دادن به احمدی الان یعنی چی. حماقت لجبازی یا تعصب کور از این بالاتر میشه تصور کرد. امان از تعصب بیجا. لیاقتتون همون توهینهای روحانی و دار و دستشه

مجید
| 1396/2/27 - 10:58 |     0     0     |
سایت دولت بهار: با سلام چندین سال است که به طور مرتب نژاد درج می کنم. و در محیط کار هم از احمدی نژاد در کنار بعضی انتقاداتی که وارد است حمایت کرده ام ولی این مواضعی که ایشان اخیرا گرفته اند کمی قابل تامل است گر چه شاید ایشان این برداشت را داشته باشند که بعضی از عملکرد های ناصحیح کاندیدای موردحمایت در آینده به حساب وی گذاشته شود از کسی حمایت نکنند ولی این توجیه قابل قبول نیست چرا که هر فردی به علت معصوم نبودن احتمال خطا را دارد مانند بقایی و غیره پس این دلیل نمی شود که در برابر اشرافیت که طی 4 سال اخیر کشور را به فنا داده سکوت کنند و باعث تقویت آنها شوند. قطعا آخرتی در کار است و ما بایستی پاسخگوی حرف های زده و نزده و کارهای کرده و نکرده خود باشیم امیدوارم توی این فرصت باقیمانده دکتر به این نتیجه برسند که در برابر روحانی که قصد براندازی میراث گرانقدر امام و شهداء را دارند موضعی درخور بگیرند گر چه اعتقاد راسخ دارم که اگر ما در انجام وظایفمان کوتاهی کنیم خداوند منان افرادی دیگر را برای این کار برمی گزیند و این ما هستیم که در نهایت ضرر خواهیم کرد. افوض امری الی الله والله بصیر بالعباد

حامد
| 1396/2/27 - 21:30 |     1     0    
پاسخ: مجید عزیز:

گفتی روحانی برانداز است. سوال بنده از شما این است: چرا توسط شورای نگهبان تایید شد. این تایید یعنی شهادت اینکه ایشان مومن، مدیر، مدبر، امین و با تقوی است. پس اگر هر بلایی سر کشور بیاید مسئولیتش با شورای نگهبان است گرامی نه ایشان. ایشان کاری که باید می کرد را انجام داد و به خاطر مردم به میدان آمد. پس از ردصلاحیت هم قانونمندی خودش را نشان داد.

ناشناس
| 1396/2/28 - 03:51 |     0     0    
پاسخ: این نظرات امثال جناب عالی را رهبری به طور قاطع رد کرده اند.

حسین
| 1396/2/27 - 11:15 |     1     2     |
ضمن احترامی که برای آقای احمدی نژاد قایل هستم از ایشان می خواهم که ضمن اصراربر اصول انقلاب وعدالت به کار گروهی وتشکیلاتی هم فکر کنند شماها هرچند هم توانمند باشید با این رویه به جائی نمی رسیدمواظب بعض از اطرافیان باشید که ممکن است از هزاران دشمن ومخالف بد تر باشندبه امید روزی که شما را در موقعیت سالهای قبل ببینم

ناشناس
| 1396/2/28 - 10:18 |     0     0    
پاسخ: تشکیلات یعنی همین جریانها که وام دار ومدیون هم هستند ودر مناظره ها همدیگرو لو میدن ، یعنی حق مردم رو بخور وببر و بچاپ و غارت کن .
احمدی نژاد چون تشکیلات نیست دوستش داریم ،
خواهشاً بفهمین فرق این دو رو !!!

بهاری
| 1396/2/28 - 10:25 |     1     0    
پاسخ: تشکیلات یعنی همین جریانها که وام دار ومدیون هم هستند ودر مناظره ها همدیگرو لو میدن ، یعنی حق مردم رو بخور وببر و بچاپ و غارت کن .
احمدی نژاد چون تشکیلات نیست دوستش داریم ،
خواهشاً بفهمین فرق این دو رو !!!


سالک
| 1396/2/27 - 12:12 |     0     0     |
چرا باید طرز فکر راستین احمدی نژاد نماینده ای در این انتخابات نداشته باشد.
چرا رئیس جمهور 8 سال این مملکت که تمام دشمنان انقلاب با او مخالفند رد صلاحیت می شود
چرا اجازه صحبت و دفاع از خود را به اقای احمدی نژاد در مقابل سیل اتهامات و دروغهایی که این ادمهایی که ماهیتشان روشن است را نمی دهند
این چه مردم سالاری ایست
این توهین و دهن کجی به شعور بسیاری از مردم است حتی اگر این گروه از مردم اشتباه کنند
چرا از کسانی که در جایگاه قدرت اند ودر مدیریت جامعه بسیار تاثیر گذارند برای این خیل عظیم مردمی که موافق با احمدی نژاد هستند اقدامی صورت نمی گیرد
یعنی مسلمانان مدیر در مسیر مصلحت و حفظ قدرت خو د هستند

اینها واقعیت دارد پس چرا باید در این انتخابات صحنه سازی شده شرکت کرد.

برای دفاع از انقلاب مان فرصتهای دیگری فراوان وجود دارد

ناشناس
| 1396/2/27 - 12:31 |     0     2     |
احمدی نژاد تاچند روز پیش از مریدانت بودم در هرجا باصدای بلند وفاداریم را اعلام می کردم وتا پای جان ازت دفاع می کردم ولی این چند روز وقتی بی تفاوتی وبی مسئولیتیت را در دفاع از نظام دیدم به شدت برای خودم متاسف شدم اگر از کاندیداها حمایت نمی کنی نکن ولی باید مردم را به حضور ودادن رای تشویق میکردی شاید مردم از تقصیراتت می گذشتند.ومحبوبیت کسب می کردی انتخابات ابرو وابهت واقتدار نظام و کشور است .مربوط به شخص گروه نیست که به ان بی اعتنایی کنی

بهاری
| 1396/2/28 - 10:11 |     1     0    
پاسخ: برادر ناشناس ، مریدی که با یک رفتار اربابش از او رو برگرداند به درد مریدی نمی خورد ، همون بهتر که بری دنبال سیاسیون سیاس مردم فریب که با حرفای سیاسی فریبت بدن ، شما چه میدونی که دکتر چرا سکوت کرده ، اصلا چرا باید حمایت کنه از این کاندیداها ، دکتر هشت سال خون دل خورد در مورد هسته ای ، به بار نشوند تمام نداشته هامون رو ، ولی کی قدرشو دونست که الان ایشون بخواد از کسی حمایت کنه ، چرا خودتون رو زدین به خواب تاکی فریب این دسته جات سیاسی رو خواهین خورد ؟تا کی ؟!!!

امین
| 1396/2/27 - 13:48 |     8     0     |
آقا من به میرسلیم یا رییسی رای می دم. به خدا از روحانی نماها می ترسم. از آمریکا نمی ترسم از اسراییل نمی ترسم اما از این آخوندها می ترسم.

ناشناس
| 1396/2/28 - 03:49 |     0     0    
پاسخ: راست می گی اصلا اینها لباسشان شبیه روحانی نیست

بابک
| 1396/2/27 - 14:40 |     0     0     |
اقای دکتر احمدی نژاد عزیز انتخابات درست با نظام حزبی ساختار مند و تشکیلاتی معنا و مفهوم پیدا می کند دوسال دیگه چشم و بندید و باز کنید انتخابات مجلس شروع میشه پس برای فتح مجلس همین الان شروع کنید جواب خوب می گیرید این مجلس فعلی بسیار ناکارامد و سیاسی کار و سیاس هستش پس برای گام جدی ادامه را ه رو با برنامه های منسجم اغاز کنید جناب دکتر به عنوان یکی از طرفداران قلبی و دلی شما برای اینکه کادر سازی قوی برای پیشبردتان حزبی را با شناسنامه دار همراه با پرداخت عضویت هواداران عزیز تشکیل دهید تشکیل حزب قوی باعث میشه دیگه نهاد نظارتی ها برای هر چیزی ناحقی نکنند کلا کمرنگ میشند پس برای تشکیل حزب شناسنامه دار فراخوان فراگیر برای همه هواداران و عاشقان این مرزو بوم صادر کنید موفق و موید باشید

ناشناس
| 1396/2/27 - 16:24 |     23     3     |
هر کس که بره سر صندوق به جای اسم نامزدهای تایید شده اسم کس دیگری را بنویسد، به خودش، امامش، رهبرش و ملتش خیانت کرده.
وسلام


ناشناس
| 1396/2/28 - 03:48 |     0     0    
پاسخ: آهان پس می نویسم میر سلیم ،هاشمی طبا نه روحانی تاخاین نباشیم

همتی
| 1396/2/27 - 16:44 |     1     1     |
بسمه تعالی
سلام علیکم
انا لله و انا الیه راجعون
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه
برای اعتراض به ظلم عظیم که در نظام به برادر بزرگوارمان آقای احمدی نژاد و همراهان ایشان مثل آقای مهندس حمید بقایی که بیش از هفت ماه بی جرم و گناه در زندان مخوف بودند و کسی نیست که جواب بدهد جرم آقای بقایی چه بوده است که چنین رفتاری با او کردید
ما برای اعتراض به این ظلمهای وحشتناک که متاسفانه به اسم اسلام و انقلاب و نظام انجام میشود باید در روز 29 اردیبهشت به آقای احمدی نژاد و بقایی و مشایی رای بدهیم
این رای برای اعتراض به ظلم است بنابراین رای دادن به یکی از کاندیداها تایید ظلم است برای دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم به برادر عزیز و مظلوم خودمان احمدی نژاد و بقایی و مشایی رای بدهید
در حال حاضر این تنها راه موجود برای اعتراض به این ظلمهای خطرناک است
رای به غیر از احمدی نژاد و بقایی و مشایی تایید ظلم است
امام صادق علیه السلام فرمودند:
ظالم و یاور ظالم و کسیکه به ظلم راضی باشد در ظلم شریکند
رای به غیر از احمدی نژاد یا بقایی یا مشایی چون بی تفاوتی به ظلم است یعنی کمک به کسیکه چنین ظلمهایی کرده بنابراین شراکت در این ظلم است
والسلا علی من اتبع الهدی

مهدی
| 1396/2/27 - 18:47 |     1     3     |
جناب بهارمردم اگرسال 84مثل من و88رای دادندبه آرمانهای امام ورهبری بودنه شخص شما.ببین برلی رئیسی چقدر اومدندفکرکردی چه خبره؟نه عزیزم به قول پدربزرگم ازبچگی به ما می گفت هرکه با آل علی ع درافتادورافتاد.د

حامد
| 1396/2/27 - 21:34 |     1     0    
پاسخ: الان شما خودتون رو نعوذ بالله آل علی می دونید یا ایشان را دشمن آل علی ؟! پیکان تیرهایت را اشتباهی نشانه گرفتی اخوی ... !
ایشان اگر همفکر خودش را در بین افراد موجود می دید که خودش و آقای بقایی وارد صحنه نمی شدند! مناظرات این را ثابت کرد که ایشان نماینده ای در بین این 6 نفر ندارد پس حمایت هم معنایی ندارد.


محمد
| 1396/2/27 - 20:10 |     2     3     |
با عرض سلام خدمت کسانی که طرفدار دکتر احمدی نژاد هستند بنده در دو دوره ای که آقای احمدی نژاد رای آورد به ایشان رای دادم و آن هم به خاطر آن بود که در خط رهبری بودن ایشان محرز بود و الان هم البته در خط رهبری هستند ولی کسانی که به دلیل تایید صلاحیت نشدن ایشان تهمت هایی را روانه شورای نگهبان کنند صحیح نیست زیرا که شورای نگهبان به طور غیر مستقیم از طرف مردم انتخاب شده اند اگر شما شورای نگهبان را به باد تهمت بگیرید گویی که با رای مردم مخالفت کرده ایم ما و شمایی که اینقدر از عدالت حرف میزنیم نباید برخلاف نظر و عقیده خود عمل کنیم همان شورای نگهبانی که ایشان را تایید کرد او را و کسانی که عقیده بر این داشتند که باید تایید می شدند رد صلاحیت کرد و اگر خلوص نیتی است و منیتی در کار نیست باید برای پیشبرد اهداف نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و در حقیقت پیشبرد اهداف اسلام عزیر پا بر روی نفس خود بگذاریم و در انتخابات شرکت کنیم و نفر اصلح را انتخاب کنیم ما نمی گوییم اگر اقای رییسی بیاید نور علی نور می شود حداقل ضرر هایی که اسلام عزیر و ملت بزرگوار ایران به واسطه سیاست های غلط دولتمردان فعلی رسیده است کمتار می شود آقایان قیامت در پیش است شما به واسطه انتخاب نکردن و عدم موضعگیری در پیشگاه عدل الهی جوابگو هستید و مسلما هیچ عذری ندارد اگر آقای روحانی رای بیاورد در قبر و محکمه عدل الهی تنهای تنها ما هستینم و اعمالمان نه دکتر احمدی نژاد آنجا به فریادمان میرسد نه مشایی و نه بقایی پس به گوش باشیم و سخنان قران و اهل بیت را نصب العین خود قرار دهیم با درود به روح ملکوتی امام و شهدایی که جان عزیز خود را برای اسلام عزیز و ایران سرفراز تقدیم کردند میدانم که شاید این متن را منتشر نکنید اما برای رضای خدا و آزادی بیانی که ادعای آن را دارید آن را منتشر کنید

دوستان
| 1396/2/27 - 21:07 |     19     2     |
روز جمعه رای همه به دکتر محمود احمدی نژاد

محمد
| 1396/2/28 - 00:09 |     0     1    
پاسخ: این همه ادعای عدالت کجا رفته ؟ ولایت مداری کو؟ احمدی نژاد که ولایت بر شما نداره ؟ شاید اشتباهی رخ داده ؟ یا نه دید عوض شده؟ که کارهای که یاران ایمه علیهم السلام در مواقعی که میگفتند نکنید انجام می دادند و مواقعی که می گفتند عمل کنید برعکس انجام می دادند ؟ بابا رهبر سید علی است عمل بدون ولایت قبول نیست رهبر میگه رای بدهید و به اصلح رای بدهید نه اسم کسی که اصلا در انتخابات نیست احمدی نژاد انسان پاکدستی است اما همان قانونی که ایشان را تایید کرد رد ش کرد این که دیگه بالت و پایین کردن نداره اگه اخرتی رو قبول دارید اگه ناحق بوده که باید جواب بدهند اگه اخلاصی هست منیتی در کار نیست حرکت کنید برای رضای خدا اینقدر احمدی
زاد رو خراب نکنید اون بنده خدا تو هیچ کدوم از بیانیه هاش نگفته رای ندید یا به اصلح رای ندید بلکه گفته هر که خودش مختاره خون شهدا ناله های مادران و فرزندان شهدا منتظر حضور شما عزیزان و رای دادن به کاندید اصلح است من نمی گویم اگر رییسی بیاید کارها همه درست می شود ولی حداقل جلو ضرر این دولت اشرافی گرفته می شود دولتی که دولت دکتر را با خاک یکسان کرد بیایید حداقل با رای خودتون به دولت فعلی اعتراض کنید من طرفدار دکتر هستم و اصولگرا و اصلاح طلب حزبی را قبول ندارم و من الله توفیق


سعید
| 1396/2/27 - 23:05 |     1     0     |
بیخودی به احمدی نژاد تهمت نزنید که ایشان گفته در انتخابات شرکت نکنید بلکه گفته از هیچ کاندیدی حمایت نمیکنم.یعنی ایشون مجبوره با دشمناش دست بده و حمایت کنه.هر دو جریان حاضر در انتخابات دشمن احمدی نژادن فقط فرقشون اینه اصلاح طلبان صراحتا اعلام میکنن که ما دشمن احمدی نژادیم اما اصولگراها گرگی هستن در لباس میش. دشمن هستن اما لباس دوستی پوشیدن.حالا شما اصولگراها میگید باید از ما حمایت کنه .نخیر .دست از سر ایشون بردارید.ما با کسی دعوایی نداریم.دست از سر ما احمدی نژادی ها بردارید.شما 12 ساله به احمدی نژاد تهمت زدید حالا برای به قدرت رسیدن خودتون میگید فلانی از ما حمایت کن.اکر حمایت نکنی با ولایت فقیه زاویه داری ....آقا توروخدا یه مقدار تاریخ بخونید از دید من هر دو جریان باطل هستن چرا من باید به یکی از این کاندیدها رای بدم.اگر رای ندم ضد انقلاب هستم .ضد انقلاب شما هستید که جوگیر میشید.خائن کسی هست که بدون مطالعه و بدون شناخت وارد انتخابات میشه و گول شعارها و وعده ها رو میخوره.من از سال 1387 طرفدار آقای احمدی نژاد شدم در مورد ایشون ساعتها و روزها و ماهها مطالعه کردم فکر کردم به تاریخ رجوع کردم سال 1388 به ایشون رای دادم که این رای جزوی از افتخارات زندگیمه باز مطالعه امو در مورد ایشون ادامه دادم بیشتر مجذوب نوع دیدگاه و تفکر و اندیشه ایشون شدم.چرا هیچ کس نگاه کیقی به انتخابات نمیندازه واقعا چرا !!!!! نگاه اکثریت نگاه کمی به انتخاباته.....برای انتخاب خوب ابتدا باید معیار را انتخاب کرد.بعد در مورد معیار مطالعه کرد بعد در مورد اون شخص مورد نظر مطالعه کرد و اون فردو با معیار سنجید.اینها زمانبره .شانسیه که نیست. حالا طرف رو میبینی دست چپ و راستشو بلد نیست اومده میگه رئیسی آدمه خوبیه.بخدا قسم اشخاصی که بدون شناخت و آگاهی وارد انتخابات میشن واشخاصی رو انتخاب میکنن خائن به مملکت هستن.بنی صدر از دل همین انتخابات بیرون آمد بعدا گفتن خائن بود خب چه کسانی انتخابش کردند!!!؟؟؟؟به رئیس جمهورهای بغدی هم یه چیزی چسباندن!!!! شما فکر میکنید چرا مملکت ما با اینهمه مشکلات مواجه هست بخاطر اینه مطالعه نیست شناخت نیست.ما فقط از لحاظ کمی در انتخابات رکورد زدیم بخیال مسایل کیفی شدیم.تازه تو این انتخابات که با رد صلاحیت آقای احمدی نژاد دایره انتخاب مردم رو محدود کردنند.

حزب الله
| 1396/2/28 - 03:45 |     1     0     |
هر دوستدار احمدی نژاد که می خواهد در یک کار بزرگی که اثرات بسیار زیاد آن در آینده بیشتر مشخص می شود، سهیم باشد حتما در رای به احمدی نژاد خصوصا در دور اول شرکت کند .حالا دور دوم با خودش می خواهد شرکت نکند یا به رئیسی رای بدهد یا دوباره به دکتر رای بدهد

محمد313
| 1396/2/28 - 04:04 |     1     0     |
بدون جر وبحث اضافه فقط میگم
متاسفم برات شدید
دوست داشتیم حیف

پشیمان
| 1396/2/28 - 07:22 |     2     0     |
به بد بیماری مبتلا شده ای ، خدایت درمان کند وشفا دهد و بهتر است دولت بهار به دولت بیمار تغییر یابد. بر خود و سایرینی پشیمان مثل خود که هشت سال سکان کشور را به پست و قدرت طلبی مثل تو سپردیم که امروز چنین مورد تمسخر و اهانت عده ای فرصت طلب ، دلال و سوداگر و کوچه بازاری قرار گیریم واقعا متاسفم .

Hamid
| 1396/3/9 - 15:41 |     0     0     |
آخه یکی نیست بگه مگه ملت دیوانه هستند که بار دیگه به شما رای بدن ؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
  لطفا از ارسال واژه ها و عبارات توهین آمیز ، مطالب دارای بار حقوقی و پیگرد قضایی و نیز حروف و کلمات و نشانه ها (مانند علامت تعجب) بصورت مکرر خودداری فرمایید. نظرات کوتاه تر زودتر بررسی و منتشر می شود. / توجه داشته باشید کد امنیتی ، زمان انقضا دارد و دقایقی پس از باز کردن منقضی می شود و برای ارسال نظر صفحه را باید رفرش کنید.
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ها  
  پاسخ دفتر دکتر احمدی نژاد به اظهارات حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بازداشت حمید بقایی / مستندات 2 میلیون یوروی ادعایی را منتشر کنید
  چالش تصویر مریم؛ شکست گفتمان رسمی حجاب
  دکتر احمدی نژاد: نگران سلامت آقای حمید بقایی در زندان هستم
  نامه مشاور دکتر احمدی نژاد به حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بازداشت حمید بقایی
  یادداشت دکتر محمود احمدی نژاد/ دو ظلم بزرگ
  بقایی: یا آزادم کنند یا جنازه ام را تحویل بگیرند
  پروفسور فرامرز رفیع پور: احمدی نژاد آخرین تیرِ ترکش سنت است / اگر اتفاقی بیفتد، به هیچ کسی رحم نمی شود، حتی به آن هایی که الان خودشیرینی می کنند
  دکتر احمدی نژاد در گذشت دکتر مریم میرزاخانی را تسلیت گفت
  خیز قالیباف برای رهبری نواصولگرایی/ همیشه ناکامی که حالا معلم سیاست ورزی شده است
  بیانیه مطبوعاتی وکیل حمید بقایی/ اطلاعات درست در اختیار سخنگوی قوه قضائیه قرار نگرفته است
  نجوای شبانه اسفندیار/ آیا عاشقی در چهلمین سال وصلت امت و امامت به صفر می گراید؟
  عکس/ حمید بقایی پس از بازداشت 225 روزه در سال 1394
  تکثیرِ «خیابان ایران» / کلونی‌های دین‌داران و سیاستِ بقا؛ چالشِ زیستِ مذهبی در چهارمین دهه‌ حکومت دینی
  فلاحیان: سعید امامی خودکشی نکرد + فیلم
  تصویری از گرداب مرگ دره کول خرسان دزفول
  روایت علی اکبر جوانفکر از اعتصاب اعتراضی حمید بقایی و مخالفت با تامین وثیقه 50 میلیاردی
  مهندس رحیم مشایی: سالهاست به دسته بندی های سیاسی اعتقادی ندارم/ هرگز به دستگیری و بازداشت کسی بخاطر دیدگاه و فعالیت سیاسی او راضی نبوده و نیستیم
  احتمال آزادی حمید بقایی با وثیقه های مردمی
  روح الله بهمنی نسبتی با خانواده احمدی نژاد ندارد
  واکنش اژه ای به بازداشت حمید بقایی
  مردم برای بقایی وثیقه آوردند
  عکس/ امضای دکتر احمدی نژاد در میان امضای شخصیت های معروف جهان
  یادداشت علی اکبر جوانفکر/ حضور التیام بخش مردم
  همه چیز درباره ابومصعب الزرقاوی؛ پدر معنوی داعش
  پاسخ جوانفکر به کدخدایی/ دلایل رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد را به اطلاع عموم برسانید
  واکنش دادستان تهران به نامه دکتر احمدی نژاد/ حق تعقیب قضایی این شخص محفوظ است
  عباس عبدی: اصولگرایی را می توان به پیش و پس از این عکس طبقه بندی کرد
  حسن‌ بیادی: کدامیک از اصولگرایان از دولت احمدی نژاد متنعم نشدند / جبهه‌پایداری در حال تبدیل شدن به فراماسونری است!
  وضعیت بسیار بد جسمانی حمید بقایی
  یادداشت علی اکبر جوانفکر/ حیرت!
 
 
نقدی بر یادداشت "تکثیر خیابان ایران" / مذهبی ها و حزب اللهی ها به فرقه تبدیل نمی شوند، دچار ادغام شتابزده در الگوهای مسلط جامعه هستند
نقدی بر یادداشت "تکثیر خیابان ایران" / مذهبی ها و حزب اللهی ها به فرقه تبدیل نمی شوند، دچار ادغام شتابزده در الگوهای مسلط جامعه هستند
 
پروفسور فرامرز رفیع پور: احمدی نژاد آخرین تیرِ ترکش سنت است / اگر اتفاقی بیفتد، به هیچ کسی رحم نمی شود، حتی به آن هایی که الان خودشیرینی می کنند
پروفسور فرامرز رفیع پور: احمدی نژاد آخرین تیرِ ترکش سنت است / اگر اتفاقی بیفتد، به هیچ کسی رحم نمی شود، حتی به آن هایی که الان خودشیرینی می کنند
 
تکثیرِ «خیابان ایران» / کلونی‌های دین‌داران و سیاستِ بقا؛ چالشِ زیستِ مذهبی در چهارمین دهه‌ حکومت دینی
تکثیرِ «خیابان ایران» / کلونی‌های دین‌داران و سیاستِ بقا؛ چالشِ زیستِ مذهبی در چهارمین دهه‌ حکومت دینی
دکتر احمدی نژاد در گذشت دکتر مریم میرزاخانی را تسلیت گفت
دکتر احمدی نژاد در گذشت دکتر مریم میرزاخانی را تسلیت گفت
 
از زنان عالم تا علم زنانه / حساب علم و فلسفه از لوس بازیهای فمینیستیِ رایج در ایران جداست
از زنان عالم تا علم زنانه / حساب علم و فلسفه از لوس بازیهای فمینیستیِ رایج در ایران جداست
 
چالش تصویر مریم؛ شکست گفتمان رسمی حجاب
چالش تصویر مریم؛ شکست گفتمان رسمی حجاب
 
 
::  پخش زنده ::  خانه ::  تماس با ما ::  RSS
© دولت بهار
info@dolatebahar.com
پشتیبانی توسط: خبرافزار