آرشیو   |  درباره ما   |  دریافت اپلیکیشن اندروید دولت بهار   |  باشگاه مخاطبان دولت بهار    RSS   |  ارتباط با ما   |  پیوندها   |  نسخه تلکس   |  گیشه مطبوعات   |  حمایت از دولت بهار  
 * صفحه اصلی    * ارسال خبر و یادداشت    * فرزند ایران (خاطرات)    * صدای مهر و عدالت (آرشیو سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد 92-84)  
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 04:37   
  تازه ها:  
   آخرین مطالب  
  شکایت 2 زن دیگر از متجاوز سریالی پایتخت +عکس
  «جادوگر نظامی»، پست جدید در ارتش اسرائیل!
  حمله هوایی سعودی ها به یک اتوبوس در یمن
  راهکار آنکارا برای جلوگیری از ورود تروریست‌ها
  تصاویر دیدنی هفته از حیات‌وحش
  تصاویر/ تشییع شهید حبیب الله اسلامی در بیله سوار
  عکس/ نماز اول وقت امدادگران
  عکس/ اعلامیه فوت زوج کرمانشاهی
  راهی برای یافتن گوشی‌ سرقتی
  اخلاق «سجاد» روس‌ها را هم جذب کرده بود
  پشت پرده استعفای کمالوند از صنعت نفت
  عکس/ کاوه رضایی پس از گلزنی برای شارلوا
  همدردی قهرمانان کشتی جهان با زلزله‌زدگان ایران +عکس
  عکس/ بزرگترین زمین تمرین تیم‌ های پایه در جهان
  تظاهرات دو هزار نفر از کارکنان زیمنس آلمان
  کدام یک کالری بیشتری می سوزاند: دویدن داخل خانه یا بیرون از خانه؟
  قلب عاملی برای پیری مغز است
  خوردن روزانه این 9 مغز اجباری است
  بلایی که مصرف خودسرانه آسپرین سر آدم می آورد
  معرفی تراشه A۱۱X اپل؛ همراه با نسل جدید آیپدها
  رونمایی از کامیون تسلا و سورپرایز ۱.۹ ثانیه‌ای +عکس
  برخورد شدید پژو با پایه برق +عکس
  دیدار مهم «سعد الحریری» با بن سلمان
  اردوغان عذرخواهی ناتو برای اقدام توهین‌آمیز حین برگزاری رزمایش را نپذیرفت
  یأس اروپایی‌ها برای حفظ برجام
  زندگینامه شمس الشموس امام رضا (علیه السلام)
  چراحریری به جای بیروت به پاریس رفت؟
  "همکاری بین‌المللی" علیه اردوغان شکل گرفته است
  مردی جای پارک اتومبیلش را به مدت ۲۰ سال فراموش کرده بود
  محبت ایرانیان زلزله را زمین‌گیر کرد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 391765صفحه نخست » خبردوسه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 11:01
گفت و گو با مفسدین فی الارضی که دوستشان داریم
گفت و گو با مفسدین فی الارضی که دوستشان داریمدولت بهار: عزیزان! ما و شما انقلاب و آرمان های امام را دوست داریم، اما تفاوتمان این است که ما 6 سال زودتر از شما مفهوم نظام الیگارشی را درک کردیم و شدیم جریان انحرافی.
  

دولت بهار - محمد حسین حیدری/ بعد از برگزاری مناظره اول و دوم و سیگنال های مثبتی که محمد باقر قالیباف و ابراهیم رئیسی برای جلب نظر هواداران محمود احمدی نژاد ارسال کردند، برای یکی از دوستان خوب و منصف رسانه ای که در ستادهای این دو نفر فعال است، پیام تبریک و خسته نباشید فرستادم. گفتم: «نمی دانم کار کدام شخص یا مجموعه بوده، اما راضی کردن این دو چهره بی استعداد و کینه توز برای خودداری از حمله به محمود احمدی نژاد جهت حفظ منافع انتخاباتی خودشان، حتما کاری در حد معجزه است، چه رسد به اینکه از احمدی نژاد تعریف و تمجید هم بکنند!» این را اگرچه بر زبان آوردم اما باز هم ته دلم ناباوری موج می زد. آخر مگر می شود؟! تا اینکه بالاخره ابراهیم رئیسی عنان از کف داد و با فتنه و انحراف مرزبندی کرد و معلوم شد که هرگز نمی شود.

با توقف رشد آراء ابراهیم رئیسی و معکوس شدن میزان اقبال به محمد باقر قالیباف که در نهایت منجر به کناره گیری آبرومندانه او شد و نیز رشد قابل توجه آراء حسن روحانی و نزدیک شدن او به مرز 50 درصد، جمعی از بچه های حزب اللهی و انقلابی هوادار ابراهیم رئیسی گزاره هایی را مطرح می کنند و بر اساس همان گزاره ها نتیجه می گیرند که حمایت از ابراهیم رئیسی برای محمود احمدی نژاد یک تکلیف انقلابی است اما او به دلیل ناراحتی از شورای نگهبان یا غرور، دست از عمل به تکلیف کشیده است. گزاره اصلی مطرح شده توسط دوستان حزب اللهی این است که حسن روحانی خائن به ایران و انقلاب است و ادامه حضور او برای مردم بویژه مستضعفانِ مظلوم، گران تمام می شود. آن ها اذعان دارند و صراحتا می گویند اگرچه ابراهیم رئیسی، قابل قیاس با محمود احمدی نژاد نیست، اما حضور او به جای حسن روحانی در قامت رئیس جمهور، جلوی خسارت های بیشتر را می گیرد و برای مردم بهتر است و به همین دلیل احمدی نژاد اگر مردم را دوست دارد باید از رئیسی حمایت کند.

این دوستان در فضای احساسی انتخابات، مرتکب خطاهای بزرگی شده اند. اولین خطایشان این است که نه تنها مفروضاتشان را حق مطلق می دانند و بر اساس آن حکم صادر می کنند، بلکه اساسا معتقدند هیچ کس از جمله محمود احمدی نژاد حق ندارد با مفروضات آن ها موافق نباشد و صحتشان را منکر شود. دوستان گرامی! شما به عنوان عناصر درون نظام حق ندارید کسی را که 12 عضو شورای نگهبان بر تقوا و عدالت و پاکدستی اش شهادت داده اند، خائن به کشور بدانید. شما با زیر سوال بردن صلاحیت حسن روحانی آن هم در این سطح که عنصری است خائن به کشور و انقلاب و مستضعفان، با صدای بلند فریاد زده اید که شورای نگهبان کذاست، فلذا بر اساس فتوای یکی از مراجع تقلید مفسد فی الارض هستید. 

نظام جمهوری اسلامی ایران از سال 90 به این سو و با کلید زدن مذاکرات محرمانه عمان بر خلاف نظر رئیس جمهور وقت، مهمترین تصمیم دوران حیات خود از زمان دفاع مقدس تا امروز را اتخاذ کرده؛ تصمیمی که به اندازه خود انقلاب اسلامی حائز اهمیت است. پروژه ادغام انقلاب اسلامی در نظام جهانی و تبدیل شدن به شهروند عادی در دهکده جهانی، فوق العاده مهم و راهبردی است، چرا این را به شوخی گرفته اید؟! اگر جمهوری اسلامی را به عنوان کارفرمای این پروژه فرض کنیم، حسن روحانی هم پیمانکار امین این نظام است که این بار سنگین را به دوش گرفته و به مقصد رسانده. شما چطور به چنین فردی می گویید خائن به نظام؟! ابراهیم رئیسی مگر درباره برجام چه نظری دارد؟! یک چِک خوب است که باید نقد شود دیگر!

در عین حال از فردی که 12 عضور شورای نگهبان شهادت داده اند عادل و مدیر و مدبر و ملتزم عملی به ولایت مطلقه فقیه و ... نیست، از موضع طلبکاری خواهان حمایت و پشتیبانی هستید. آیا می دانید با طرح این مطالبه عملا گفته اید شورای نگهبان کذاست ضرب در 2 و این بدین معنی است که علاوه بر مفسد فی الارض، مفسد فی السماوات هم شده اید؟! اما بیایید فرض کنیم حتی این مطالبه هم اشکالی نداشته باشد به این شرط که حداقل قبل از طرح آن یک بار از ابراهیم رئیسی پرسیده باشید آیا همینقدر ادب و شعور سیاسی داشته که یک نفر را برای مذاکره به سوی احمدی نژاد گسیل کند تا دست کم اگر رسما حاضر به حمایت نیست، مدام ویدئوی تکذیب تولید نکند؟! واقعا آقای رئیسی در همین حد دارای شعور و ادب سیاسی هست ولو اینکه یقین بداند پاسخ محمود احمدی نژاد منفی است؟! درست است که احمدی نژاد خادم ملت و خاک پای مردم است اما نوکر پدر من و شما که نیست، چرا ادب نمی کنید؟!

بر سر جریان احمدی نژاد عربده می کشید که مگر ممکن است شما ها معتقد باشید هیچ تفاوتی بین ابراهیم رئیسی و حسن روحانی وجود ندارد؟! خب بله، ما این طور فکر می کنیم. به همین سادگی. اجازه نداریم؟! یک نفر را که 35 سال در برابر همه انحرافات و ظلم های رفته بر ملت سکوت کرده، به زور می خواهید ظرف 2 ماه نماینده انقلاب اسلامی جا بزنید، خب نمی شود. دست ما و شما نیست. این نماینده انقلاب اسلامی از زمان کاندیداتوری یک کلمه علیه رژیم صهیونیستی سخن گفته؟! علیه نظم ظالمانه جهانی و وظیفه قطعی جمهوری اسلامی برای برهم زدن نظام سلطه، کلامی بر زبان آورده؟! وقتی معیار انقلابی بودن تا سر حد نقد مدیریت اقتصادی حسن روحانی و دولت مستقر تنزل پیدا می کند، آیا نباید بگوییم خاک بر سر ما حزب اللهی ها و انقلابی ها؟!

عزیزان! ما و شما انقلاب و آرمان های امام را دوست داریم، اما تفاوتمان این است که ما 6 سال زودتر از شما مفهوم نظام الیگارشی را درک کردیم و شدیم جریان انحرافی. شما هم به شرط حفظ این خلوص نیت و عشق به انقلاب، اگرچه کمی دیرتر اما بالاخره یک روز این تناقضات دیوانه تان خواهد کرد و به قافله انحراف اضافه می شوید. اشکالی ندارد، این مسیر را هم طی کنید تا قبل از انحرافی شدن، راه نرفته ای را باقی نگذاشته باشید. آن روز خواهید فهمید جریان امنیتی و به ظاهر انقلابی که در سال های 92، 94 و 96 آرایش شکست را برای انقلابی ها طراحی کرد، خائن به حزب الله بود و قصد داشت حزب الله را تحقیر کند و به ذلت بکشاند تا در روز اعلام علنی و رسمی پیوستن به نظم حاکم بر جهان، حزب الله هیچ آبرو و رمقی برای مخالفت نداشته باشد. 

   
  

اضافه نمودن به:          

نظرات کاربران: 128 نظر (فعال: 126 ، در صف انتشار: 0، غیره: 2)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
یک جانباز
| 1396/2/26 - 11:26 |     269     14     |
نه روحانی و نه رئیسی و نه هیچ یک از کاندیداهای دیگر به هیچ وجه در سطح ونرم جهانی نیستند که بخواهند علیه اسرائیل و یا استکبار جهانی حرفی بزنند آقای حیدری عزیز واقعیت را عین روز روشن عنوان کردی و حال که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و میزان رای ملت است مااحمدی نژادی ها در انتخابات شرکت میکنیم و نام زیبای دکتر محمود احمدی نژاد را برروی برگه های رای مان خواهیم نوشت حداقلش این است که با وجدانی آسوده سر به بالین میگذاریم. روحانی کاندیدای باندهای مافیایی ثروت و رئیسی کاندیدای باندهای مافیایی قدرت اند شک نکنید .

ناشناس
| 1396/2/27 - 04:09 |     9     7    
پاسخ: در ان زمانی که آقای احمدی نژاد استاندار هاشمی بود چند تا سخنرانی علیه باندهای قدرت و ثروت انجام داد؟ چند تا؟
ناشناس
| 1396/2/27 - 08:40 |     4     4    
پاسخ: پس کاری می کنید که روحانی رای بیاورد که حسابی در سطح و نرم جهانی و علیه اسراییل و استکبار جهانی بسیار حرف خواهد زد!
روزی سی ام اردیبهشت اگر روحانی رای آرد قول می دهم به شما تبریک بگویم.

ناشناس
| 1396/2/27 - 16:09 |     3     1    
پاسخ: دوستداران انقلاب مراقب باشید.طرفداران روحانی خواهان تحریم انتخابات توسط شما هستند.در حالی که شب و روز التماس دشمنان نظام و انقلاب را می کنند تا در انتخابات شرکت کنند.ما همه در یک جبهه هستیم هر چند اختلاف نظر داریم .

ناشناس
| 1396/2/26 - 11:42 |     118     18     |
چون کاندیدای ندارم رای نمی دهم

ناشناس
| 1396/2/26 - 17:42 |     7     24    
پاسخ: مشکل شما این نیست که کاندیدا ندارید. مشکلتان این است که وجدان ندارید.
امیرحسن
| 1396/2/26 - 18:41 |     7     5    
پاسخ: رای بده ولی رای سفید. تو برگه ی رای هم اسم دکتر احمدی نژاد، مهندس مشایی و آقای بقایی رو بنویس
سید مرتضی
| 1396/2/26 - 20:21 |     5     7    
پاسخ: در جریان حرکت الهی هر کس منیت خود را کنار نگذارد از جریان حقیقت طلبی و نورانیت الهی کنار گذاشته می شود هر چند سابقه ی درخشان و بی نظیری چون زبیر داشته باشد این را یقین داشته باشید این ما هستیم که با قرار گرفتن در مسیر الهی کمال می یابیم و گرنه خداوند مدبر امورات را آن طور که اراده کرده به سرانجام خواهد رساند خواهید دید که برگشتن بر مدار اسلام حقیقی بدون دکتر احمدی نژاد هم محقق خواهد شد بنابراین حمایت دکتر احمدی نژاد از جریان زلال و پاک مسیر الهی موجب کمال خود او خواهد شد. دکتر احمدی نژاد برگرد بر مدار حقیقت و منیت خود را کنار بگذار دلمان برای شجاعت هایت و ایستادن در مقابل نظام سلطه تنگ شده سخنرانیت را در لبنان در مرز اسراییل فراموش نمیکنیم برگرد دکتر برگرد...
ناشناس
| 1396/2/27 - 07:12 |     1     3    
پاسخ: به امیر حسن
این هم نوعی کمک به روحانی است. یعنی کاهش رای رییسی. در حالیکه ضد انقلاب یکپارچه به روحانی رای خواهد داد.

ناشناس
| 1396/2/27 - 13:06 |     3     2    
پاسخ: آ سید مرتضی
منظورت از جریان زلال و پاک مسیر الهی همینایی که خودشون رو به هر در و دیواری زدن برا اثبات انحراف جریان احمدی نژاد، یکی از لیدرهاشونم جناب رئیسی؟!
این زلالیت و شفافیت ارزونی خودتون!
ما ترجیح میدیم به قهقرا بریم تا برسیم به یه همچین کمالی!

ناشناس
| 1396/2/27 - 15:23 |     4     4    
پاسخ: به ناشناس 16:06
واقعا حافظه تان کم شده؟ رییسی لیدر حمله به احمدی نژاد بود؟
هر لحظه بیشتر دارید بی انصافی و بی وجدانی خود را نشان می دهید.

ناشناس
| 1396/2/27 - 23:22 |     4     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/27 - 18:23

اینجا لیدر به معنای شخص شروع کنندهٔ اون ادعای کذب نیست.
بلکه لیدر یعنی یه مقام ارشد تو تشکیلات خودش. ایشون که یه قاضی ردهٔ صدم نبودن، بلکه در مقام معاونت دستگاه قضا، بر چسب انحرافی رو به جریان احمدی نژاد چسبوندند.
متن رو درست نخوندی. بنده نوشتم یکی از لیدرها، نه، لیدر!

حالا اصلا این حرفا به کنار، چه ربطی داره به اصل ماجرا؟
ایشون به عنوان یه قاضی ارشد، به چه حقی یک ادعایی رو که هیچ وقت نتونست ثابت کنه، در رقابت های انتخاباتی تکرار میکنه؟

ما به دو برداشت واضح از این موضوع می رسیم.

یک
ایشون و جریانشون، به ابداع هاشمی در این موضوع لبیک گفتن! یعنی آبشخور هر دو جریان یه جاست. بر خلاف شما که فکر می کنید اینها اصولگرایانی هستند در مقابل اصلاح طلبان! که با رای دادن به این یکی میخواید اون یکی رو حذف کنید.
تفاوت های ظاهریشون برا جمع کردن رای ملت هست و بس. اگر چه اونجایی که کار به سهم خواهی از منابع ملی میرسه، ممکن هست نزاع هایی هم بینشون در بگیره.

دو
کسی که در مقام قضاوت از افترا زدن ابا نداره، و به همین راحتی تضییع حق الناس می کنه، اونم در سطح ملی، من به عنوان قاضی هم قبولش ندارم، چه برسه به ریاست جمهوری!


فیما
| 1396/2/26 - 12:01 |     317     13     |
لطفا همه یکپارچه رای به دکتر احمدی نژاد بدهیم و جز آراء باطله باشیم
بیایید تحت آرآء باطله اعلام هویت کنیم.

محروم
| 1396/2/26 - 12:58 |     19     35    
پاسخ: بنده یک احمدی نژادی بودم،روزی که احمدی نژاد ثبت نام کرد و روزی که رد صلاحیت شد در هر دو روز به شدت ناراحت شدم اما وقتی به گذشته برگشتم و فرمایشات مقام معظم رهبری را مرور کردم که در هرشرایطی باید عمل به مُر قانون بشه، تصمیم گرفتم نباید حرکتی کنیم که علیه نظام باشه یا برای آینده دکتر خطرناک باشه، اتفاقا بنده معتقدم احمدی نژادی های واقعی امروز بر سر اصول خود که مبانی نظام هستند ایستاده اند و با نبود وی رای خود را باطل نمی کنند و سعی می کنند به کسی رای دهند که حداقل برای نظام بهتر باشد،مگر جنبش سبزی های ضد ولایت را نمی بینید که با تمام قوا از روحانی حمایت می کنند و معتقدند اگر روحانی برایشان کاری هم نکند اما همین اندازه یک صدای مخالف رهبری و نظام در پست های کلان نظام داشته باشند، کافی است، ما هم باید واقعیت نگر باشیم و احساسی تصمیم نگیریم. ما در روز 29اردیبهشت رای مرده نمی دهیم ما پای صندوق رای می آییم و به رئیسی به عنوان کسی که به اندیشه و گفتمان اصولگرایی مزین است رای می دهیم،ما معتقدیم احمدی نژاد همچنان فرزند نظام است و شرایط کنونی اجازه ورود به عرصه را به وی نداد و گرنه فرصت برای خدمت برای هر مومنی در این نظام گیر میاد.در پایان این نکته را یاآودر می شوم که عده ای به دنبال نابودی تفکر احمدی نژادی ها در کشور هستند نباید گفتمان وی با سهل انگاری و فریب رقبا نابود شود، اگر به بدنه کابینه پیشنهادی آقای رئیسی بنگریم خیلی از دوستان، یاران همفکران و احمدی نژادحضور دارند.فریب خناثانی که همه می گویند دولت قبل دولت قبل را نخورید.
به امید پیروزی حق

یک دوست
| 1396/2/26 - 15:32 |     18     4    
پاسخ: کاربر محروم ، وقتی در صلاحیت کسی مطمئن نیستیم چرا رای بدیم به کسی ؟ ما شرکت میکنیم چون نظام را قبول داریم ، و چون کسی رو اصلح نمیدونم به هیچ کدوم هم رای نمیدیم ، کسانی که الان شما اعتقاد دارید باید جلوشون بایستیم کسایی هستن که نظام بهشون اجازه ورود داده ، و به تفکر ما اجازه ورود نداده ، ما برای هیچ کس مسیری مشخص نمیکنیم ولی مسیر خودمون مشخصه و دوست داریم بقیه احترام بزارن
ناشناس
| 1396/2/26 - 17:39 |     9     11    
پاسخ: به یک دوست
به همان دلیلی وقتی آفتاب نیست چراغ نفتی یا پیه سوز بد بو را به تاریکی کامل ترجیح می دهد.
الان هر کس به هر دلیلی به رای آوری روحانی کمک کند خائن است.

سعید
| 1396/2/26 - 22:24 |     7     3    
پاسخ: پاسخ به ناشناس 20:39 .......با دیدگاه شما نتیجه میگیریم شورای نگهبان هم خائن است .آره؟؟؟؟؟
ناشناس
| 1396/2/26 - 22:56 |     4     2    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/26 - 20:39

چرا عزیزم، آفتاب حیّ و حاضر هست. نمی بینیش؟ با وجود آفتاب، رقابت انتخاباتی رو انداختن بین چراغ نفتی و پیه سوز بدبو؟

یعنی با تعریف شما، خائن به مملکت میشه، شورای نگهبانی که با حداکثر قطعی آرا، رای به حذف احمدی نژاد انقلابی میدن و تایید شیخ حسن چاکر غرب، و مرجعیتی که فتوا میده، حالا هر کی بر خلاف نظر این دوازده تا حرف زد میشه مفسد فی الارض!!
همونهایی رو میگم که با این مدل مهندسی انتخابات رای آوردن روحانی رو محتمل ترین حالت ممکن برنامه ریزی کردن. میتونستن به راحتی حذفش کنن تا شما میلیونها هموطن صاحب عقلانیت رو خائن فرض نگیری. چرا نکردند؟ کم گند زده بود؟

رای ندادن ما یعنی عدم تایید خائنین، به عنوان ولی نعمت مردم! یعنی اینکه باید تصمیم سازی های حیاتی کشور دست آدمهایی باشه که دلسوز مردم هستند، نه سرویس دهندهٔ به باندهای مافیایی ثروت و قدرت!

تو هم زیاد جوش نزن، اونایی که این آش رو برا ملت پختن، فقط رای تو رو میخوان برا تایید موجودیتشون! برا اونا هیچ فرقی نمیکنه کی رای بیاره. همشون از خودشونن. چپ و راست هر دو تا سر و ته یه کرباسن، به اختلافات ظاهریشون نگاه نکن.
تا کی میخواید شما به این بازی نخ نما شدهٔ، اصولگرا، اصلاح طلب، بازی بخورید؟

اگه به خیال تو روحانی، تهدید نظام محسوب میشه و مثلا مجبورند تاییدش کنند برا جذب مشارکت حداکثری! خاب احمدی نژاد که گنده تر از روحانیش رو کنار زده بود، این یکی که دیگه برا محمود فنچ هم محسوب نمی شد، تازه با این گندایی که تو این چهار سال زده، پس چرا نگذاشتن بیاد تو رقابت؟
می دونی چرا؟
چون این میشد حذف غربگرایان بعلاوه حذف جناحهای سیاسی صاحبان سنتی قدرت، توأمان و صاحب قدرت شدن توده های مردمی. و این یعنی بر باد رفتن انتفاعات آقایون چپی و راستی ساکن قدرت با هم.

اینجوری شد که با دیکتاتوری محض حکم به حذف احمدی نژاد دادند.

ناشناس
| 1396/2/26 - 23:08 |     9     3    
پاسخ: برایم جالب است که برخی میگویند کمک به رای به روحانی خیانت است! یعنی یک خائن تایید صلاحیت شده!!!
من که به احمدی نژاد رای میدم. با این کار جمعیت رای دهنده را بالا برده ام و به دشمن نشان داده ایم با نظام هستیم. فرقی هم نمیکند روحای رای بیاورد یا رئیسی. چون جفتشان ایرادات خودشان را دارند

ناشناس
| 1396/2/27 - 07:14 |     2     1    
پاسخ: به سعیذ و ناشناس 2:08
بله. این اتفاقی است که افتاده و قبلا هم افتاد و باز هم خواهد افتاد چرا عدم احراز صلاحیت روحانی مساوی شورش در تهران بود.
شما هم در حال کمک به همین خیانت هستید. فکر می کنید با رای دادن باطله چه کرده اید جز کاهش رای رییسی؟

یک جانباز
| 1396/2/27 - 07:46 |     2     0    
پاسخ: همه باهم پیش بسوی آراء طلایی ،کلیذی و سرنوشت ساز بهاری که نام دکتر محمود احمدی نژاد بر روی آن ثبت شده است ، دوستان وحامیان احمدی نژاد لطفا نگویید آراء باطله ، رای به دکتر محموداحمدی نژاد تحت هر شرایطی آراء طلایی محسوب میشود شک نکنید پس پیش بسوی آراء طلایی ،آراء طلایی .
ناشناس
| 1396/2/27 - 11:28 |     1     1    
پاسخ: آقای محترم شما که می خوایی به جناب احمدی نژاد رای بده مردم چه گناهی کردند حق شون نیست که کاندیداها حتی از بین بد و بدتر ، بد رو انتخاب کنند .بعد برای من سوال هستش که الان آقای احمدی نژاد مهم تره یا نجات نظام اسلامی ایران ،فعلا بایستی خون دل خورد و تحمل کرد تا فرج صورت بگیره نه اینکه چون کاندیدای مورد نظرم نیست پس درست انتخاب نکنم از بین این 6 کاندیدا بایستی اصلح انتخاب شود ؛ مگر رهبر معظم نفرمودند که هدف امنیت انتخابات ،حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح در انتخابات باشد ؟ولایت پذیر باشید تا به انقلاب آسیب نرسد امام خمینی ره
ناشناس
| 1396/2/27 - 15:57 |     0     1    
پاسخ: بنا بر فرمایش امام صادق ع فرق بین انسان و حیوان اینه که توانایی تشخیص بین خوب و خوب تر و نیز بین بد و بدتر را دارد در حالی که حیوان صرفا می تواند بین خوب و بد تفاوت قایل شود.
ناشناس
| 1396/2/27 - 16:17 |     0     1    
پاسخ: شرایط برای ایجاد یک فتنه جدید با شکل و شمایلی دیگر مهیاست.برای نظر شما احترام قایلم اما مراقب باشید ابزار دست فتنه گران نشوید.
ناشناس
| 1396/2/27 - 21:33 |     0     0    
پاسخ: به ناشناس 1:56
حالا که شده. یا انقلاب کنید و یا به رییسی رای دهید. غیر از این دو کمک به روحانی است.


حسن
| 1396/2/26 - 12:32 |     323     7     |
احسنت تحلیل و نصیحت خوبی بود . ان شاالله خداوند همه ما را هدایت کنند.

فهیم
| 1396/2/26 - 13:07 |     6     8     |
به کوری چشم ....رییسی رای میاره.

ناشناس
| 1396/2/26 - 13:10 |     6     1     |
جناب حیدری ،حرف شما درست اما ،این آب رو 6کاندیدا مورد تایید شورای نگهبان ریختند که طبق اعترافات خودشون در مناظره ها اعلام کردند که صلاحیت ندارند برای همین است که اکثریت قاطع مردم هنوز نمی دانند به چه کسی بایستی رای دهند انتخاب مردم از بد بدتر است نه از اصلح و اصلح تر ، این یک حضور خوب برای مردم نیست این حضور از یک تکلیف شرعی ست که با تلخ کامی روبروشده ، مردم زمانی ازاین کاندیدا ها لذت می بردند که فقط از برنامه های یشان برای پیشبرد ایرانی پویا سخن می گفتند نه اینکه بگند شما بردی تو خوردی و ... هیچ کدومشون حرف دل مردم رو نگفتند ،این خبر خوشی نیست رجال سیاسی متهم به دزدی هستند این مناظره نه تنها به مردم انگیزه و درس خداشناسی نداد بلکه گفت اگر دزدی کردی خیالی نیست پیشرفت در زندگی شما وجود دارد ببین من کاندید رئیس جمهوری هستم و به راحتی هر اقدامی میکنم و با من کاری ندارند .این خبر در یک جامعه ای که کاملا جوان هستند و متاسفانه بیکار و ... و باز متاسفانه خلاق در امور منفی ،خدا لعنت کند خیانت کننده به اسلام رو ، به بجای ترویج اخلاق اسلامی بدنبال دریافت مقاصد خود به نحو و روشی که میتوان میسر شد هستند

ناشناس
| 1396/2/26 - 16:52 |     6     7    
پاسخ: اتفاقا عقل از دیدگاه امام علی علیه السلام همین است. انتخاب بین بد و بدتر.
ضمنا آیا حتی یک نقطه سیاه یا دزدی در تمام پرونده چهل ساله رییسی دیده اید؟ حتی روحانی هم نتوانست او را متهم کند.

ناشناس
| 1396/2/26 - 19:19 |     5     2    
پاسخ: سکوت در برابر ظلم مشارکت در ظلم است.
ناشناس
| 1396/2/26 - 23:47 |     1     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/26 - 19:52



خیلی ها جدیداً میگن انتخاب بین بد و بدتر، و اونرو ارجاع میدن به فرمایشات مولا علی، لطفا رفرنس این حدیث رو ارائه بدید.



اما با فرض درست بودن حدیث هم، شما تنها وقتی میتونید به این حدیث ارجاع کنید که بین انتخاب بد و بدتر محدود باشید. نه الآن که خوب موجود هست و شورای ....اونرو خونه نشین کرده.

اینجا انتخاب بین بد وبدتر یعنی پذیرش و تایید ظالم و ظلمش و تمکین به حذف دائمی خوب به شکل ظالمانش!



اما در مورد اون نقطه سیاه.



رئیسی بیاد اولا ثابت کنه ادعای انحرافی بودن جریان احمدی نژاد رو که از زمان معاونتش در دستگاه قضا به دنبال اثباتش بوده و بدون ارائه هیچ گونه سندی دست از این تهمت و افترا بر نمیداره؟.



و ثانیا بیاد توضیح بده چرا آدمهای به قول خودش اون جریان انحرافی رو حالا یکی یکی داره میبره تو ستادش و احیانا بعدا در دولتش. مگه اینا همونایی نیستن که با تبعیت از رئیس قبلیشون و اجرای برنامه هاش، به قول شما داشتند انقلاب رو به انحراف می کشوندند؟ پس تو دفتر دستک تو چیکار می کنند؟



ما دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟



این یعنی تزویر، یعنی دو رویی، یعنی صادق نبودن، این یعنی تکفیر دیگری و همزمان سوء استفاده از اعتبار همون دیگری برا رسیدن به قدرت، یعنی همون لکه سیاهی که تو به دنبالش میگردی.


ناشناس
| 1396/2/27 - 07:16 |     1     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/26 - 22:19  
دقیقا به همین دلیل است که دادن رای باطله یا عدم مشارکت به معنای مشارکت در ستمهای دولت یازدهم است.

ناشناس
| 1396/2/27 - 19:38 |     2     1    
پاسخ: به ناشناس 2:47

اولا این هم حدیث: امام على علیه‏السلام مى‏فرماید:
لَیسَ العاقلُ مَن یَعرِفُ الخَیرَ مِنَ الشَّرِّ و لکِنَّ العاقلَ مَن یَعرِفُ خَیرَ الشَّرَّین
خردمند کسى نیست که خیر را از شرّ تشخیص دهد بلکه عاقل آن است که بین دو بد، بهترینشان را انتخاب کند.
بحار الانوار ط-بیروت ج75،ص6

ثانیا: آیا از خود امام علی علیه السلام کسی بهتر پیدا می شد؟ و آیا شیعه ای بالاتر از سلمان بود؟
پس چرا در زمان غصب خلافت همین سلمان پذیرفت استاندار مدائن در زمان خلیفه دوم بشود؟
حالا شما از سلمان بالاترید؟

در مورد رییسی:
من شبانه روز اخبار مربوط به انحراف را پیگیری می کردم. این همه افراد کله گنده دنبال اثبات انحراف احمدی نژاد بودند. اما رییسی کجای این ماجرا بود؟

ثانیا آیا امثال نیکزاد تعهد داده اند که اگر فرصتی برای خدمت به مردم داشتند فقط به خاطر گل روی احمدی نژاد آن فرصت را رها کنند؟ و آیا رییسی نباید به خاطر استفاده از همین افراد کار آمد مورد تحسین باشد؟ تازه حتی آنها که قایل به جریان انحرافی بودند منظورشان مشایی و بقایی و چند نفر دیگر بود. کجا و و چه وقت نیکزاد را انحرافی نامیده بودند؟

حالا من از شما می پرسم فرضا رییسی بد. آن وقت روحانی چیست؟ شما به خیال آنکه شاید یکبار رییسی حرفی زده که خط قرمز من انحراف است و فحش را خودتان از زمین برداشتید حالا دارید عملا به روحانی کمک می کنید که هر روز در این چهار سال مشغول فحاشی به احمدی نژاد بود.

حالا من قسم حضرت عباس شما را باور کنم یا دم خروستان را؟

آری. تزویر یعنی اینکه ادعا کنیم پیرو ارزشها هستیم اما وقتی پای عمل پیش آید نشان دهیم که صرفت شخصیت پرست هستیم.
به احمدی نژاد ظلم شده؟ شاید.
اما این می شود دلیل که یک ملت چهار سال دیگر ظلم اقلیت 4 درصدی را تحمل کنند؟
یک ذره انصاف ...

من مطلقا منکر ضعفهای رییسی نیستم. ابدا هم ادعا نمی کنم او موفق خواهد شد. اطمینان هم ندارم که تو زرد از آب در نیاید.
اما می دانم الان باید روحانی حذف شود. اگر بماند قطعا برجام های فرهنگی و موشکی در راه است و بعد از آن ایران لیبی خواهد شد.
ندیدی روحانی قول داد تحریمهای غیر هسته ای را هم با مذاکره بردارد؟


فاطمه
| 1396/2/26 - 13:17 |     5     12     |
مستقیما از روحانی حمایت میکنید . پس کی توز هستید .من حالا فهمیدم که اطرافیان احمدی نژاد چه هستند نه برای مردم بلکه برای خودشان است که به مردم خدمت کردند .اگه واقعا برای حفظ پست و مقامشان نبود معلوم نبود که این خدمات را انجام دهند. من طرفدار صد اتیشه احمدی نژاد بودم اما اگه ایشان برای مردم از ابرویش نگذرد دیگر حتی اگر ماه را به ضعفا ببخشد فایده ندارد و از دلها بیرون رود .

ناشناس
| 1396/2/26 - 23:05 |     7     3    
پاسخ: یعنی نمی فهمید دارن گنجشک رو جای قناری جا می کنند؟
بعد میخواید براتون چه چه بزنه؟

ناشناس
| 1396/2/27 - 06:46 |     2     1    
پاسخ: به


ناشناس 1396/2/27 - 02:05
خیر. می دانیم چهچهه نخواهد زد. اما قطعا بهتر از کرکس است.

ناشناس
| 1396/2/27 - 21:45 |     2     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/27 - 09:46

تو برو پولتو خرج کن برا کرکس.

اما من، وقتی اصل قناری موجود هست، دارایی هام رو نمی ریزم برا یه جنس قلّابی، به پای مغازه دار، با علم به قلّابی بودن جنسش، که هم تایید کنم حرام خوریش رو و هم تشویقش کنم برای تقلّب بیشتر.

اگر همین اصل ساده رو همه رعایت می کردن، یا متقلّب جمع می کرد می رفت، یا مجبور میشد جنس اصل ارائه بده.


علی
| 1396/2/26 - 13:23 |     25     10     |
وقتی ما را انحرافی میداند هر کس به رییسی رای دهد خیانت به دکتر و ایران کرده است

ناشناس
| 1396/2/26 - 16:53 |     7     14    
پاسخ: و هر کس مثل شما تصمیم بگیرد به اسلام و انقلاب خیانت کرده
ناشناس
| 1396/2/27 - 08:56 |     1     1    
پاسخ: مرد حسابی چه ربطی داره چون به احمدی نژادی ها گفتند انحرافی و نماینده اصلح که همون نماینده خدمتگزار و مردمی که عوام مردم و اقشار ضعیف در این دوره نتوانستند باشند مملکت باید تعطیل بشه ؟؟آقای روحانی با توجه به اینکه رئیس جمهور ما هستند و قابل احترام اما متاسفانه در این 4سال خیلی جا ها گفتند فلان کار را انجام می دهیم و انجام نداد چون خلف وعده کرد مردم تمایل به اقای رئیسی پیدا کرده اند در اصلح کاندیدای مطلوب و مورد پسند مردم نیستند بلکه از بد و بدتر مردم بد رو انتخاب می کنند اگر آقای روحانی در این 4سال فقط می تونست زبون خودش رو کنترل کنه وعده الکی نمی داد عمرا کسی به خودش جرات می داد که به این دولت اولین دولت 4 ساله هستش ،بعد به نظر شما دنبال تفرقه افکنی هستی نه پیشرفت مملکت ،این جمله شما جز تنش چیزی دیگری ندارد ،مطمئنا آقای احمدی نژاد این تفکر شما را اصلا قبول نداره مگرنه 8سال پیش که آقای مشایی رد صلاحیت شد بایستی اقدامی می کرد. اگر آزادی هست سایت بهار منتشر کن

علی
| 1396/2/26 - 13:23 |     4     10     |
خواهران وبرادران.هرچند ما احمدی نژادی هستیم اما رای باطله به کام مفسدین خواهد شد.وبه ضرر خودمان. رای میدهیم ومنتظر بهار میمانیم.ای کاش کسی پیدا شودو به طور رسمی برنامه مدرک جعلی رییس جمهور را پیگیری کند

علی
| 1396/2/27 - 01:09 |     6     2    
پاسخ: اتفاقا آرای باطله هم اگر بدهیم به ضرر روحانی است چون به 50 درصد نمیرسد
ناشناس
| 1396/2/27 - 06:47 |     1     1    
پاسخ: به علی
و به همین صورت به ضرر رییسی هم هست. پس با توجه به شرکت کامل ضد انقلاب و رای آنها به روحانی این رییسی است که با رای باطله شما حذف می شود و روحانی رای می آورد.


حسن نوروزی
| 1396/2/26 - 13:28 |     13     4     |
فقط و فقط اسم دکتر گول حرفهای هیچکس را نمی خریم

ناشناس
| 1396/2/26 - 13:50 |     11     9     |
آقایان احمدی نژادی دو آتشه! اینقدر نگران نباشید. درست است که می ترسید اگر رییسی رای بیاورد دکان شما تخته می شود و دیگر احمدی نژاد نمی تواند مدعی شود که فقط من حریف اصلاحات هستیم. و البته که می ترسید شاید نظام با خیال راحت تری به قلع و قمع شما بپردازد. اما:

اولا اگر واقعا ذره ای دلسوزی در وجود شما برای انقلاب هنوز باقیست باید بدانید که اذامه دولت روحانی مساوی محو همه آن چیزی است که آرمانهای انقلابی نامیده می شود. آرمانهایی نظیر مقاومت و یا کمک به مستضغفان. در حالی که اگر رییسی رای بیاورد حداقل در حرف و به صورت شعار هم که شده این شعارها زنده نگاه می دارد ولو برای حفظ خودش. اقلا دو نفر مستضعف در دولت رییسی خانه دار شوند می ارزد که او رای بیاورد.

ثانیا: ادعای شما در خصوص کینه توز خواندن رییسی بشدت دور از انصاف است. افرادی زیادی تخت تاثیر جو حرفهایی علیه احمدی نژاد زدند اما این به معنای کینه توز بودن آنان نیست. کینه توزی نمونه اش همین حهانگیری و حسن روحانی هستند که به لطف تحریم انتخابات به سادگی رای خواهند آورد.

ثالثا: رییسی در صورت رای آوردن موفق نخواهد شد. وجود برجام و بار سنگین فجایع دولت یازدهم به حدی است که هرگونه تحرک انقلابی را سلب از او یا هر کس دیگری سلب خواهد کزد. لابد شما دوست داشته اید این بلا بر سر احمدی نژاد بیاید. پس قدری تامل کنید و خدا را شکر کنید. این رد صلاحیت به حفظ وجهه شما کمک کرد اگر قدرش را بدانید. قرار نبود سردار هسته ای و فضایی ایران مجری برجام شود. تازه به شما گفته بودند نیایید اما خودتان بیخود اصرار کردید و حتی امضا و تعهد خودتان مبنی بر عدم داشتن برنامه انتخاباتی را زیر پا نهادید.
آیا خود شما صلاحیت کسی که امضای خودش را هم بی اعتبار می کند قبول دارید؟

رابعا: یکی دانستن رییسی و روحانی فقط کینه توزی خود شما را ثابت می کند. رییسی هزار اشکال و ایراد هم که داشته باشد که قطعا دارد اما دزد نیست. مدرکش را با سرقت نگرفته. برادرش صرافی نزده. خانه 50 میلیاردی ندارد و.... شاید هم یزید اموی باشد و هم عمر بن عبدالعزیز اما این کجا و آن کجا؟

پس خیر. شما مطلقا چنین حقی ندارید که دوغ و دوشاب را یکی کرده و رییسی و روحانی را برابر بدانید. این رفتار اسم دیگر بی تقوایی محض است.


ادامه این مواضع شما هر چه بیشتر این نکته را ثابت می کند که احمدی نژاد چنان تکبری دارد که حاضر نیست احدی جز خودش یا دست نشانده خودش را بر کرسی ریاست جمهوری ببیند و لهذا برایش تفاوتی ندارد چه کسی این مسوولیت را قبول می کند.

ناشناس
| 1396/2/27 - 00:59 |     7     6    
پاسخ: اصلا تمام حرفات درست.
رئیسی، گل، ماه، همه چی تموم ...

اما سوال اینجاست. کسی که هشت سال تجربهٔ اجرایی موثر داشته، مردم قبولش دارن،صاحب ایده هست، ارتباط برقرار کردن با اقشار مختلف مردم از بیسواد روستا نشینش تا پروفسور فرنگ درس خوندش رو بلده، که ضامن اجرای طرحهای کلان ملی هست، در عرصهٔ بین المللی آبرو و اعتبار ایرانه، پیه خیلی ناجوانمردی های داخلی و خارجی به تنش خورده و آبدیده هست، میدونه حالا باس چیکار کنه، تجربهٔ اجرایی فراوونش بستر برنامه های آیندش هست، ... به چه دلیل منطقی این رو باید عوضش کنی با یه صفر کیلومتره تازه از لپ لپ در اومده، حالا اصلا فرض کن با همون پتانسیل که رئیسی قطعا نیست؟

مگه مردم موش آزمایشگاهی هستند، حالا هشت سال دیگه برند تحت آزمایشهای یه بچه مثبت جدید، تا طرف بشه کنندهٔ کار تازه اونم به پشتوانهٔ یه جریانی که ...! یعنی این همه سرمایه های ملی و انسانی ما مفته و بی ارزش که اینجوری به هرز بره برا کسب تجربه های تکراری.

فقط به این فکر کن اگر آقایون با اون همه ادا اطفار سیاسی جریان احمدی نژاد رو در انتخابات قبلی حذف نمیکردن تا عتیقه ای مثل روحانی بیاد سر کار، ادامه هسته ای و هوا فضا و تولید هواپیماهای پهن پیکر و مسکن مردم و کاهش اختلاف طبقاتی و ... الان به کجاها رسیده بود و چقدر جلو تر رفته بودیم به جای این همه پس رفت وحشتناک؟

یه نگاه بنداز به روسیه، بعد از تجزیهٔ شوروی سابق یکی بود مثل بقیهٔ کشورهای اقماری شوروی سابق. چطوری الان شده بازیگر نقش اول بین المللی؟
دو تا آدم کار بلد که مردمشون قبولشون دارن و انتخابشون می کنند، مدتهاست آدمهای رده اول اجرایی این کشور هستند و دارند روسیه رو میارن بالا.
پوتین، مدودوف، پوتین، مدودوف، پوتین، مدودوف
سیاسیونشون، مثل لیدر شورای نگهبان ما که معلوم نیست داره از چی نگه بانی میده، نیومدن بگن باند پوتین رو متلاشی کنیم، بسّه دیگه، چقدر ریاست جمهوری!!

حالا حکومتی های ما هی میخوان نوابغ مدیریتی جدید برا ما رو کنند، که حتما هم باید از میون خودشون باشه، نه از مردم و خارج از دایرهٔ قدرت، چرا؟
خودت برو فکر کن، چرا؟
اونوقت میفهمی چرا ما دیگه نمی خوایم تن بدیم به این بازی مسخره ای که در چلّه انقلاب هنوز داره تکرار میشه و همچنان خسران پس خسران!

ناشناس
| 1396/2/27 - 04:25 |     5     2    
پاسخ: حرف حق و باطل را باهم مخلوط کردی ولی شما راه حل خودت را هم دادی بروید رای بیاورید تا دیگر احمدی نژاد سر بر نیاورد!!
ناشناس
| 1396/2/27 - 06:24 |     2     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/27 - 03:59
عجب افراد بی منطقی هستید. آقا احمدی نژاد نیست و نخواهد هم بود هر قدر هم که دوستش داشته باشد و اتفاقا از جهاتی برایش خوب شد.
اما حالا به بهانه ایتکه شرایط برایتان ایده آل نیست باید کشور را دو دستی تقدیم روحانی بکنید؟
شعور هم چیز خوبی است.

محمود
| 1396/2/27 - 06:54 |     2     1    
پاسخ: اگر آقای روحانی بد است و دانستن این دو کاندیدا بی تقوایی است و روحانی مملکت را به باد داده چرا شورای نگهبان او و جهانگیری را به عنوان افراد واجد شرایط احراز صلاحیت کرده؟ آیا شورای نگهبان را زیر سوال می برید؟مخالفت با شورای نگهبان قانون اساسی؟! و شما قطعا دکتر احمدی نژاد را نمی شناسید که به او برچسب تکبر !می زنید.... چرا حرص می خورید؟ هر کس بخواهد به رییسی رای بدهد خب می دهد، رای دادن و حمایت که زوری نیست. اگر ریسی بتواند توجه مردم را به خود جلب کند خود به خود رای می آورد. در ضمن ، آیا تغییر نظر دکتر برای حمایت از بقایی به علت تغییر شرایط مشکل دارد یا جناحی کردن امام رضا که خود ریسی هم پاسخی برای آن در قبال سوال روحانی در مناظره نداشت و کپی کردن نعل به نعل پوستر سال هشتاد و چهار دکتر و خود را آیت الله دانستن در پوستر ها ؟! ایشان که حجت الاسلام است. به قول رهبر، مردم به کسی رای می دهند که به او علاقه و اعتماد دارند. مردم را که نمی شود تحت فشار گذاشت به فلان آقا رای دهید. خودشان می فهمند. به نظر من میر سلیم فرد مناسب تری نسبت به دیگران است. هم کار اجرایی کرده اما رییسی کار اجرایی نکرده و هم مستقل است و کاری به احمدی نژاد یا امام رضا هم ندارد....و استاد دانشگاه هم هست.
محمود
| 1396/2/27 - 07:20 |     2     1    
پاسخ: مگه رهبر از کسی حمایت می کنه که بعضی ها به احمدی نژاد فشار می آورند از کسی حمایت کن؟ حتی رهبر گفته خود کاندیدا ها باید بدانند کلید حل مشکلات خودشان نیستند و عوامل مختلفی در موفقیت آنها دخیل است. همه ویژگی های مثبت دارند حتی جهانگیری و روحانی. دیو که نیستند . همه باید زیر پرچم ایران و اسلام جمع شوند.
محمد
| 1396/2/27 - 07:56 |     2     0    
پاسخ: آقای رییسی هم در ابتدا نمی خواست کاندیدا شود وبیانیه ای مبنی بر عدم حضور داده بود ولی بعد نظرش را تغییر داد و وارد انتخابات شد. آیا تغییر نظر، در صورتی که در چارچوب شرع و عرف باشد، چه برای رییسی چه برای احمدی نژاد منعی دارد که بعضی می گویند چرا احمدی نژاد نظر خود را درباره انتخابات تغییر داد؟ واقعا انسان از تحجر و تعصب بی جا که مانع پویایی می شود حیرت می کند.
بهزاد
| 1396/2/27 - 08:41 |     2     2    
پاسخ: آقای دکتر احمدی نژاد نماد کار اجرایی در کشور است و به جرات می شود گفت بی نظیر است. یک رییس جمهور دیگر را پیدا کنید که به ترتیب مراحل مدیریت اجرایی را طی کرده باشد:بخشدار ماکو، فرماندار خوی، استاندار اردبیل، شهردار تهران، و در نهایت هشت سال ریاست جمهوری. آنوقت حتی از تجربیات این فرد و حضورش برای حمایت از دیگری واهمه دارند و کسانی که یک روز تجربه اجرایی ندارند مانند روحانی و رییسی در انتخابات نود و دو و نود و شش مطرح می شوند .



ناشناس
| 1396/2/27 - 19:45 |     1     1    
پاسخ: به محمود
حواله ات به همان امام رضا علیه السلام. رییسی کجا اصلا اسمی از امام رضا علیه السلام برد؟ چقدر کینه چشم شما را کور کرده؟
تازه من که نمی گویم احمدی نژاد بیاید رسما از رییسی حمایت کند! می گویم چرا مردم را مایوس می کند؟ چرا می گوید به هر که رای بدهید فرق تدارد؟ چرا آنها را به مشارکت حداکثری و رای به اصلخ موحود تشویق نمی کند؟ حالا لازم هم نیست اصلا اسم ببرد.

به محمد
یادم نمی آید رییسی به رهبری نامه نوشته باشد و زیرش را امضا کرده باشد که نمی آید!

به بهزاد
و این دقیقا حرفی بود تکنوکرات می گفتند. رجایی که معلم بوده و دانشگاه هم نرفته و کار اجرایی هم نداشته چرا باید نخست وزیر و رییس حمهور شود!!
آنچه مهم است مدیریت انسانی است و نه تخصص و تجربه اجرایی. اگر به داشتن پست و مقام است که امثال آخوندی و زنگنه و جهانگیری خیلی بیش از احمدی نژاد پستهای مهم و کلیدی داشته اند!

ناشناس
| 1396/2/27 - 22:43 |     2     0    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/27 - 09:24

جناب با شعور!!

تا باشعورهایی مثل شما هستند، امثال احمدی نژاد ها رو به راحتی سر می برند و آب از آب تکون نمیخوره.
فریب نخوردن و اعتراض به موقع، رفتاریه که برای تو با سطح شعوری که داری قابل درک نیست.
برو خوش باش با آشی که برات پختن. چون این سیاسیون، آشپزهای خوبی برا در صحنه و راضی نگه داشتن سطوح شعوری در حد شعور تو هستند.

ناشناس
| 1396/2/27 - 23:36 |     1     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/27 - 09:24

احترام به عقاید دیگران، نشانهٔ شعور آدمیست
و عدم آن نشانهٔ ...

رضا
| 1396/2/28 - 07:46 |     2     0    
پاسخ: به هر حال جواب این مسئله را بدهید که چرا ناگهانی رییسی انقدر مطرح شد؟ او از یک سال قبل گزینه مورد نظر بوده... وگرنه بنده خدا میر سلیم چه عیبی دارد ؟ آیا کار اجرایی نکرده و کم تجربه است که رییسی بی تجربه در امور اجرایی باید بیاید؟ اصلا با چه روش هایی رییسی را بیشتر از دیگران مطرح کردند؟ روی پوستر های رییسی نوشته السلام علیک یا علی بن موسی الرضا. ... یعنی چه؟ یا چرا ایشان شال سبز می اندازد ؟ خوب میر سلیم و هاشمی طبا هم سید هستند چرا شال سبز نمی اندازند؟ این سیگنال ها، یعنی سیادت و تولیت آستان قدس به اشکال مختلف معانی خاصی را القا می کنند. واقع بین باشید.
ناشناس
| 1396/2/31 - 06:15 |     0     0    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/28 - 02:36
اتفاقا احترام به عقاید باطل و احمقانه نشانه بیشعوری است. دقیقا برای همین ابراهیم پیامبر علیه السلام بتها را شکست

به رضا
شال سبز که برای پس گرفتن رنگ سبز است. احمدی نژاد هم بعد از پیروزی در 88 شال سبز انداخت.
اما رییسی بیچاره را آوردند که رای تیاورد. تنها کار درست رای دادن به رییسی و به هم ریختن بازی مهندسان انتخابات بود.


رضا على
| 1396/2/26 - 14:11 |     13     4     |
آیا رئیسى اینقدر شعور و ادب سیاسى دارد که یک نفر را براى مذاکره با محمود روانه کند !!!!!!
عالى، معرکه، خدا خیرت بده جناب حیدرى، حرف دل ما رو زدى، برنده شدن روحانى بهتر از انحصار و انسداد قدرت در باند رئیسى هاست.

ناشناس
| 1396/2/26 - 16:54 |     3     10    
پاسخ: این است تجسم معنای کبر و غرور.
رضاعلى
| 1396/2/27 - 04:57 |     5     3    
پاسخ: آدم ناحساب ! تجسم کبر و غرور کدومه ؟! مگه رئیسى از آسمون افتاده پائین ؟! خب راست میگه دیگه، با قالتاقى و گردن کلفتى که نمیشه از داش محمود توقع حمایت داشت !
ناشناس
| 1396/2/27 - 07:17 |     2     1    
پاسخ: به رضاعلی
هیچ کس از احمدی نژاد حمایت توقع ندارد. اما این تکلیف او است که مردم و هوادرانش را به شرکت در انتخابات و رای دادن به اصلح موجود تشویق کند.

ساعد
| 1396/2/28 - 08:19 |     2     1    
پاسخ: در این فضای دو قطبی صرف اصلح کیست؟ روحانی یا رییسی؟ مردم توصیه ها و نصیحت های مختلف و بی شماری از طرف مسئولان می شنوند و در نهایت تصمیم می گیرند چه کنند . پس معلوم است احمدی نژاد انقدر مهم است که همه لنگ توصیه او به شرکت در انتخابات هستند! !در دنیای امروز هم رای دادن که با توسل به زور نمی شود...و به قول جوانفکر ،دولت های نهم و دهم در انتخابات نماینده ای ندارند و از کسی حمایت نمی کنند و خودشان مانند شهروندان عادی رای می دهند و مردم را صاحب شعور می دانند و به آنچه انتخاب آنان مشخص می کند احترام می گذارند... اگر مردم گله مند و مایوس هستند دلیل واقعی را در فشار های داخلی و خارجی بر ملت و نماینده ملت جست و جو کنید....

ناشناس
| 1396/2/26 - 15:03 |     6     1     |
من خودم هم هیچگاه با نهضت های چه گوارائی و کوبائی و انقلابی موافق نبوده ام به دلم نمی نشسته است. اما بعضی وقت ها بعضی از اینها چپی و کمونیستی و پارتیزانی نیست یک نهضت مردمی استقلال خواهی است. یک جاهائی دلشان میخواهد از زیر بار دیکته امپریالیسم رها بشوند. مگر خود انقلاب ما یکی از بحث هایش استقلال و آزادی نبود و آزادی آن معنی رهائی از اسارت امریکا و استکبار نبود. هنوز در انتخابات برنده نشده اند حتی تفکر استکبار ستیزی را هم مورد حمله قرار داده اند. ما چقدر انسانهای محترمی داریم که کشورها به وجود آنها افتخار می کنند مانند پرون در آرژانتین یا سالوادور آلنده در شیلی ، در خیلی از کشورهای امریکای لاتین که دم تیغ امریکا هستند این نهضت ها هست. وقتی نهضت آزادی بپا می کنید استکبار جهانی هجمه می آورد و شما را تحت تحریم قرار می دهد. وقتی راه سازش با امریکا و استکبار را در پیش می گیرید استقلال و آزادی از دست رفته است و هیچ تحولی هم در کشور نیست. یک دانه از کشورهای عالم را مثال بزنید بخصوص در امریکای لاتین که زیر بلیط امریکا بوده باشند و به جائی رسیده باشند. یکی دیگر یادم آمد دانیل اورتگا. که بیچاره را گرفتند و اسیر کردند. یا داسیلوا در برزیل. حال با شهامت انقلابی های دنیا را مسخره می کنند و این مقدمه ای است که وارد این مقوله شوند که بحث انقلاب چیست جمعش کنید بروید پی کارش انقلاب منقلاب چیه جز بدبختی و گرفتاری چیزی نمی آورد. حالا عمامه به سر هم هستند خودشان هم انقلاب کرده اند ما کنار بودیم به حرفشان اعتماد کردیم. گفتیم شاید اینها درست می گویند. بعد یک کسانی مثل چاوز در ونزوئلا گونه امریکائی انقلاب های بهار اسلامی هستند که در در سمال آفریقا و خاورمیانه روی داد و میرفت که سرنوشت کشورهای مهمی چون تونس و مصر و لیبی و الجزایر و مراکش و سودان و سومالی و اردن و بحرین و یمن را دستخوش تحول کند. زود وارد کار شدند و این انقلابها را نابود کردند. انقلاب ما را هم با روی کار آوردن بعضی ها تا حدودی نابود کردند. اسمش را نمی آورند خودش را آورده اند. از این پس اسمش را هم می آورند. یعنی کار بجائی خواهد رسید کسی جرات نکند اسم انقلاب را بیاورد.
وضع ونزوئلا با ما فرق می کند. خوب همان انقلابی را که چاوز در ونزوئلا کرده بود که یک وجه بارز آن استکبار ستیزی بود ما در ایران تحت رهبری امام خمینی انجام دادیم. یعنی اینهمه سالها هیچ. یعنی حرف بیخود میزدیم حالا اسم انقلاب و مبارزه با استکبار را نباید بیاوریم. وقتی کسی با صدای قرا فریاد بر می آورد ما آزادیهای بیشتری برای شما فراهم می کنیم نمی گوید که به چه قیمتی.
حالا موفق شدید. بدبخت ایران با این موقعیت جغرافیائی که دارد با این دوری که از مناطق سه گانه اقتصادی عالم از خود امریکا ، از اروپا و از شرق اروپا دارد . با ضدیتی که با دین ما و نه تنها با دین ما با نژاد ما با ایرانی بودن ما با تاریخ ما و با فرهنگ ما دارند اینها می آیند به ما کمک دهند که ما پیشرفت کنیم. فکر می کنید آنها بین ما و افغانها بین ما و عراقیها بین ما و ترکها تفاوتی قائلند. ترکیه تازه خیلی زرنگ بوده است. به اروپا هم چسبیده بوده است. تازه با اینها در گیر است. به قول آیت الله موسوی اردبیلی مرحوم اگر شما هم ببخشید و بخواهید کنار بیائید آنها با شما کنار نمی آیند. خیلی زور بزنید بر می گردید به درجه صمیمیت رزیم سابق با غرب و امریکا چه بلائی بر سرش آمد. شما نزد آنها از آنها هم صمیمی ترید که فکر می کنید میتوانید با اینها کنار بیائید و ایران را گل و بلبل کنید.
میروید در زمره کشورهای معمول و متعارف عالم. حال فکر می کنید ونزوئلا که نباشید می شوید کدام کشور.
احمدی نژاد بر همین ارزش ها و باورهای خودما و انقلاب ما و فرهنگ ما با اتکا بر خود ما نه چاوز گونه بلکه مستقل گونه و متکی به خود گونه کشور را از قعر بدبختی و از همپاشیدگی که متحدان ائتلاف برای کشور رقم زده بودند بدر آورد. عرضه جمع و جور ایران را هم نخواهید داشت. شما هم همان بلائی را بر سر ایران می آورید که ساکاشویلی بر سر گرجستان آورد. یا آنی یاروئی که اسمش را نمیدانم سر اوکرایان در آورد. هفت سال است که کشور چون گرایش به استکبار و غرب داشته است آسایش را از مردم و زندگی مردم خود بریده است. کشور تکه تکه شده است. شما راه چاوز را نمی روید شما دنباله رو ساکاشویلی ، دنباله رو اون عوضی اوکراینی هستید. مبارکتان باد. شما مثل الیسی الروحانی هستید. پذیرائی کنید بیایند از ایران دیدار کنند و لذت ببرند.


احسان
| 1396/2/26 - 15:23 |     5     4     |
از غیب خبر دارید یا از فروش مملکت توسط اعتدالیون بیخبرید؟ کسی که وارد سیاست شد بخواهد یا نخواهد بر مردم و دینشان تاثیرگذار خواهد بود.
متاسفانه شرایطی فراهم شده که هر حرکت یا سکوت شما تاثیر گذار است. خدا را شکر میکنم که در شرایط دشوار شما نیستم. ظاهرا همه یا هیچ را میخواهید.
من هم عمری را کار کرده و زحمت کشیده ام خیرم به مردم هم رسیده. ظلم هایی هم به من شده ولی خود را طلبکار هیچکس نمیدانم و به خدا واگذار کرده ام. تمجید هم شده ام ولی شان خود را به غیر از رهبری و برخی علما، از هیچکس از جمله شما، پایین تر نمیدانم.
ضمنا ارزیابیتان از سکوت چهار ساله چیست. وانمود میشد حکمتی فرازمینی دارد ولی نتیجه ای هم ندیدیم. آیا توضیحی را لازم نمیبینید؟
انشا... عاقبت بخیر شوید.

خسروایرانی
| 1396/2/26 - 15:45 |     6     2     |
اگر بی بی سی رای داشت حسن روحانی یکضرب برنده میشد.

خاندانی که تو حسن روحانی باشی آنرا محرم خاک عالم به سر اهل حرم

هموطن
| 1396/2/26 - 16:27 |     15     8     |
ملت بزرگ ایران
خواهشا همه با هم پای صندوق رای و رای ما دکتر احمدی نژاد

ناشناس
| 1396/2/26 - 17:41 |     6     9    
پاسخ: شما الان بزرگترین امید روحانی و بی بی سی هستید.
ناشناس
| 1396/2/27 - 01:28 |     4     2    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/26 - 20:41

خب، مگه چیه؟ یه تایید شدهٔ نظام و مرجعیت و شورای نگهبان میشه رئیس جمهور. با این مشکلی داری شما؟

البته اینکه چی شد به اینجا رسیدیم که تایید شدهٔ نظام و مرجعیت و شورای نگهبان میشه تایید شدهٔ بی بی سی، این سوال دیگری است!

ناشناس
| 1396/2/27 - 06:25 |     2     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/27 - 04:28
حالا که شده. شما هم بروید کمک روحانی!

ناشناس
| 1396/2/27 - 23:49 |     2     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/27 - 09:25

چرا شده؟
اصل رو ول کردین، چسبیدین به فرع؟
تا وقتی درگیر فرعیّات هستین و به اصل ماجرا واکنش نشون نمیدین، هر دوره یه نسخهٔ جدید از این بازی رو برای شما تدارک می بینند، و این یعنی سر کار بودن همیشهٔ رای دهنده ها!

رای ندادن یا رای خنثی دادن احمدی نژادی ها، یعنی یه اعتراض مدنی مودبانه به این شرایط، یعنی رسوندن این پیغام به آقایان که مردم بازیچه نیستند.

ناشناس
| 1396/2/31 - 06:16 |     0     0    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/28 - 02:49  
80 درصد مصریها رای ندادند. السبسی رییس جمهور شد. آیا آن 80 درصد نتیجه ای گرفتند؟


وجود
| 1396/2/26 - 17:15 |     14     2     |
دمت گرم . خیلی خوب بود. دفاع این ها از عدالت کاربرد انتخاباتی دارد وگرنه شرکای اصولگرا خودشان صاحبان معادنی مثل معدن یورت هستند که ده ها کارگر را در خود دفن کرد. دست این ها تا گردن به استثمار آلوده است. مسئله ایشان سهم بیشتر از سفره این استثمار است

وجود
| 1396/2/26 - 17:38 |     8     2     |
دمت گرم . خیلی خوب بود. دفاع این ها از عدالت کاربرد انتخاباتی دارد وگرنه شرکای اصولگرا خودشان صاحبان معادنی مثل معدن یورت هستند که ده ها کارگر را در خود دفن کرد. دست این ها تا گردن به استثمار آلوده است. مسئله ایشان سهم بیشتر از سفره این استثمار است. بد کیست و بدتر کیست که بین اون ها انتخاب کنیم. کسی نمی داند برادران قاچاقچی و شبه دولت هوایی که کمر دولت احمدی نژاد را شکستند و به مالک نیمی از مایملک مردم تبدیل شدند بدترند یا اعتدالیون و اصلاح طلبان که نیمی دیگر را چپاول کردند. در سیاست خارجی هم که نویسنده محترم حق مطلب را بیان کرده. مسئله اصولگرایان نه مبارزه با سلطه استکبار و سرمایه داری جهانی بلکه تنها عمق استراتژیک درست کردن برای منافع خودشان است. از این نظر رویه ایشان با اعتدالیون متفاوت است

منحرف
| 1396/2/26 - 18:00 |     18     5     |
کلام اول و آخر ما این بوده و هست : آرای باطله پیروز انتخابات
دکتر بر قلبها حکومت میکند.

راستی دوستان حرف رئسی فراموش کردن که خط قرمز ایشان انحراف است....

ناشناس
| 1396/2/26 - 21:23 |     4     5    
پاسخ: خوب باشد. یعنی شما کل ملت را فدای حفظ جریان خودتان می کنید؟
ناشناس
| 1396/2/27 - 10:10 |     2     0    
پاسخ: شما که نیازی به این جریان ندارید پس جوش نزنید .......
ما همان منحرفان از صدر اسلامیم


وجود
| 1396/2/26 - 18:28 |     8     2     |
اگر قرار بود بین بدترین و بدتر انتخاب کنیم که انقلاب نمی کردیم و این همه زحمت و دردسر نمی کشیدیم و شهید نمی دادیم. ما برای تغییر مناسبات استکباری و ناعادلانه انقلاب کردیم. به قول مهندس مشاعی قرار بود مثلث زر و زور و تزویر را برداریم. حالا با دست خودمون انتخابش کنیم؟ باز هم به قول مهندس این هایی که می گویند بین بد و بدتر انتخاب کنید هنوز نفهمیدن موضوع چیه

ناشناس
| 1396/2/27 - 08:02 |     2     1    
پاسخ: حالا که شده. یا باید انقلاب کنید یا باید حداقل به رییسی رای بدهید. اما قهر کردن یعنی خیانت.

علی
| 1396/2/26 - 18:51 |     5     4     |
سلام.الان با توجه به شرایط حاکم ،بررسی کنید ،واقعا اگر احمدی نژاد می امد ، با جوسازی روحانی شکست می خورد .پس واقعا رهبر باهوش ما درست فرمود که به صلاح نیست، بیایی.اینها در این چهارسال مدام دولت قبل را کوبیدند تا اگر دوباره امد نتواند پیروز شود.در ثانی به هرحال با فشار باندهای قدرت دولت بی تدبیر به کارشناسان و مجاری قانونی مبنی براینکه اگر احمدی نژاد بیاید ،هزینه سنگینی متوجه نظام خواهد شد.خوب با این شرایط ایشون بنا برا صلاح نبودن هم تایید نشد که بیاید.خوب حالا باید دست روی دست گداشت که دوباره دولت رانت و فساد موفق شود؟یا از گزینه مردمی و انقلابی و مورد تایید رهبر انقلاب حمایت کرد؟تا این دولت مکر و فساد تکرار نشود؟من دیروز در اصفهان بودم .همان تفکری و انسانهایی که در سال 84 و جمعیت باشکوه 88 به میدان امام امدند ،همانها دیروز به صحنه آمدند تا حمایت قاطع خود را از گزینه مردمی و منتقد این دولت نشان دادند.من یک طرفدار سرسخت دکتر احمدی نژاد هستم ولی با تمام توان برای رای آوری دکتر رییسی فعالیت می کنم.خود دکتر احمدی نژاد نمی خواهد از ابرویش برای کسی خرج کند چون ممکن است ، پیروز نشود.خوب ما طرفداران دیروز احمدی نژاد و خیلی از وزیران ایشون همگی از رییسی حمایت کرده اند.سایت بهار هم اگر به فکر انقلاب و ارزشهای ان و مردم هست ،بهتر است انشقاق ایجاد نکند.وگرنه در فکر چیز دیگری است.

ناشناس
| 1396/2/27 - 10:13 |     1     0    
پاسخ: جالبه وزرای احمدی نژاد گفتن ما وزیر اون نبودیم وزیر نظام بودیم
داداش کجایییییی


رضا از شهرری
| 1396/2/26 - 19:18 |     4     2     |
سلام جناب حیدری عزیز .. عالی بود .. دستتان درد نکند


mohammad
| 1396/2/26 - 19:26 |     4     7     |
حتم دارم بیشتر کسانی که می گویند رای باطله بدیم حامیان روحانی هستند . با همه این تفاسیر نمره دکتر 20 ، نمره رییسی 12 و نمره روحانی مردودی است . لطفا به احترام محرومان و مستضعفان به حداقل نمره قناعت کنیم و امید به آینده داشته باشیم .

دوستدار خادم
| 1396/2/26 - 20:32 |     4     5     |
دوستان عزیز دشمنان انقلاب جریان انحراف رابه جامعه القا کردندافراد نادان گسترش دادند الان هم به طرفداری از خادم مردم میگویندرای منفی وباطله به صندوق بیندازید که احاد مردم را نسبت به احمدی نزاد بدبین کنند لذا اکنون برای دست رد زدن به سینه ی روحانی باید به رئیسی رای داد تا شر اصحاب فتنه کم شود

آحمد ولیزاده
| 1396/2/26 - 21:59 |     3     3     |
حضرت آقا فرمودند عواملی که باعث مایوس شدن ملت شوند در پیشگاه خداوند متعال باید جواب بدهند امید وارم که در آن روز جوابی داشته باشند وگرنه ...

ناشناس
| 1396/2/27 - 14:37 |     2     0    
پاسخ: منظورت ...... و ....و ...... نشین هستند دیگه؟

که از بالای هزار نفر آدم، شیش تا رو سوا کردن که از مناظرشون میشه به راحتی فهمید حداقل های پست ریاست جمهوری رو هم ندارند!



تو پخش تلویزیونی، چند تا تهمت میزنند به رقبا، چندتا محکوم میشند، چند تا دولت قبلی رو منحرف جلوه میدن، چندتا هم در مقابل ظلم های مشخصی که قبلا به ملت شده و جریان حامیش هنوز ازش دفاع میکنه، سکوت می کنند و جبهه نمی گیرند که وجهشون خراب نشه.

جالب اینجاست دستگاههای حاکمیتی، نظارتی، قضایی هم که باید بیان این ادعاها رو بررسی کنند و درست یا غلط بودنشون رو به مردم بگن، همه با هم مردن!



بالاخره یا یکی داره ادعای دروغ مطرح میکنه، که به جرم افترا به دیگرون باید صلاحیتش لغو بشه یا اون یکی دزد بوده و رانتی، که در صورت اثبات، اونهم باید لغو صلاحیت بشه.

مثلا این آقایون قراره فردا بشن، همه کاره ملت!!



با این سکوت مرگ بار حضرات حاکمیتی، یعنی بلا شک، مردم یا باید، یه سری کذاب افترا زن دروغگو رو انتخاب کنند، یا ثروت و دارایی کشور رو بدن دست یه سری دزد! یا در بهترین حالت، یه سری که در مقابل ظلم، هیچ جبهه" مشخصی ندارند و کاملا منفعل هستند، بشن همه کاره کشور!



بعد تو این وضعیت، مردم باید هم خفه شن، هم غرق شور انتخاباتی شن!

که از تو این شور انتخاباتی چی دربیاد؟

منافع آقایونی که یا کذابند، یا دزدند، یا تو سری خور!



احمد ولیزاده
| 1396/2/26 - 22:03 |     8     0     |
نظام ما به جایی رسیده که رهبر انقلاب میفرمایند انتخابات هم میتواند خوب باشد و هم میتواند بد باشد.

فلاح
| 1396/2/26 - 22:18 |     7     1     |
اقا گناه رای ندادن در انتخابات گردن کیست،من مطمئنم اقای دکتر یه حرکت انقلابی در روز های اینده خواهند داشت،دکتر هرگز به انقلاب پشت نمی کند.

کارنشناس
| 1396/2/27 - 12:00 |     3     0    
پاسخ: انقلاب و حرکت انقلاب رد صلاحیت شد؛رفت !
بقیه در حال تقیه اند .


مهدی
| 1396/2/27 - 05:58 |     5     6     |
مابه امرولی ورهبرعزیزمان امده ایم وتااخرمی ایستیم .درودبررئیسی

ناشناس
| 1396/2/27 - 08:03 |     1     2    
پاسخ: تمام کسانی که به آرمانهای روز 27 خرداد 84 اعتقاد دارند به رییسی رای خواهند داد. جز کسانی که آرمان را فدای شخص محمد احمدی نژاد کرده اند.
ناشناس
| 1396/2/28 - 00:11 |     0     0    
پاسخ: اتفاقا نکته همینه که شما دست شکست خورده 84 را بلند میکنید و حلوا حلواش می کنید

فتح
| 1396/2/27 - 06:46 |     4     0     |
یعنی می گوئید به کسی که در زمان ریاستش آقای رحیمی مادرش و خانمش از غصه
از دنیا رفتند و225 روز به ناحق جناب بقائی زندانی ودر انفرادی بودند و و و به خاطر تشکر از این اعمال رای بدهیم و نیامد عذر خواهی کند هدیه هم بدهیم وای اطرافیان حضرت علی/ع/ که فرمود 10 نفر شما را حاضرم بدهم ویک نفر از اطرافیان معاویه را بگیرم
اصلا گفته ما این است که شخصی که مانند ائمه/ع/ هستند باید رئیس جمهور ایران باشد
دزدی این نیست که پول یا زمین بر داشته باشی. از موقعیت استفاده کردن و225 روز عمر کسی را هدر دادن و و و دزدی نیست؟
ما مخالف حسن فریدون هستیم اما می خواهیم به شخصی که به ائمه/ع/شبیه است رای دهیم

ناشناس
| 1396/2/27 - 19:53 |     1     1    
پاسخ: بله. دقیقا باید به چنین کسی رای بدهید. نه رییسی بدتر از اصحاب سقیفه است و نه احمدی نژاد بهتر از امام علی علیه السلام. اما شخص امام علی علیه السلام با غاصبان خلافت همکاری کرد تا وضع مردم بدتر نشود.
امام رضا علیه السلام هم به مامون هشدار می داد مواظب خطر فضل بن سهل باشد.
اگر احمدی نژاد و تیمش واقعا اهل فداکاری برای مردم هستند باید ترجیح بدهند فدا شوند اما اقلا بقیه مردم با ادامه دولت روحانی نابود نشوند.

ناشناس
| 1396/2/27 - 21:35 |     1     0    
پاسخ: امیدوارم روزی فرق وزارت اطلاغات و قوه قضاییه را بفهمی.

یک جانباز
| 1396/2/27 - 07:53 |     4     0     |
همه باهم پیش بسوی آراء طلایی ،کلیذی و سرنوشت ساز بهاری که نام دکتر محمود احمدی نژاد بر روی آن ثبت شده است ، دوستان وحامیان احمدی نژاد لطفا نگویید آراء باطله ، رای به دکتر محموداحمدی نژاد تحت هر شرایطی آراء طلایی محسوب میشود شک نکنید پس پیش بسوی آراء طلایی ،آراء طلایی .

اکبر احمدی
| 1396/2/27 - 08:03 |     1     1     |
من در شیراز هم از فعالین ستاد آقای دکتر قالیباف بودم ولی با کنار رفتن ایشان مانده ام که چکار کنم؟ هرچه با خودم فکر می کنم نمی توانم خود را راضی به رای دادن به آقای رییسی کنم چون هیچ سابقه و تجربه ای ندارد به نظر شما رای سفید بهتره یا رای به روحانی؟

ناشناس
| 1396/2/27 - 19:58 |     1     0    
پاسخ: لابد رای به روحانی! واقعا که...
چه فکری کرده اید؟ رای باطله یا سفید یا رای به روحانی یعنی رای به تبدیل شدن ایران به لیبی.


بچه دهاتی
| 1396/2/27 - 08:06 |     4     2     |
برادران بهاری
مطالب حامیان آقای رییسی را دارید می خوانید . مثل رفتار بچه هایی است که دل به یک شکلات بسته اند . وقتی برایشان نمی خرید ، از ناله و قربان صدقه رفتن تا گریه و بالا پریدن تا مشت و لگد پرت کردن را بکار می گیرند .
هم می گویند احمدی نژاد خائن شده ، هم می گن به درک که به رییس رای نمی ده ، هم ازش خواهش می کنند که تو رو خدا بگو به فلانی رای بدن . هم سرش منت می گذارند که ما بودیم بهت رای دادیم .
گدایی رای با انواع ترفندها ؛ این است مدل جدید حزب اللهی بودن!
به قول سعدی زیباکلام : اف بر تو ای دنیا!

ناشناس
| 1396/2/27 - 19:56 |     0     1    
پاسخ: هیچ کس از تو و امثال تو خواهش نمی کند. بلکه به تو امر می کنم و حکم خدا و امام زمان را ابلاغ می کنم که امروز هر تلاشی برای کمک به روحانی و بقای وی خیانت به اسلام است از سوی هر کسی که باشد.
این را هم بدان کسی انتظار حمایت از رییسی را از احمدی نژاد ندارد. اما انتظار داریم دست از دلسرد کردن مردم بردارد

کارنشناس
| 1396/2/30 - 09:57 |     1     1    
پاسخ: لکه به تو امر می کنم و حکم خدا و امام زمان را ابلاغ می کنم که امروز هر تلاشی برای کمک به روحانی و بقای وی خیانت به اسلام است یعنی اعضای محترم شورای نگهبان که ایشان را تایید صلاحیت کرده اند خدای نکرده....؟؟؟
ناشناس
| 1396/2/31 - 06:17 |     0     0    
پاسخ: به کارنشناس
بله. منظورم دقیقا همین بود. متاسفانه دیگر آن نهاد قابل اعتماد نیست. فیلتری که نتواند کثافات را فیلتر کند باید عوض شود.


غلام رضا عباسی
| 1396/2/27 - 08:28 |     2     0     |
حامی محرومان ایران فقط احمدی نزار عزیز

ناشناس
| 1396/2/27 - 09:20 |     3     0     |
آیا نهادهای حکومتی می‌خواهند به این جوانان شفیق بصیر بگویند: مهم نیست چه کسی با چه میزان ”زر و زور و تزویر“ و دست‌های آلوده و سوابق جعل و سرقت و دروغ و رانت‌خواری و چپاولگری به وکالت یا وزارت یا ریاست و حتی نیز ... برسد؛ مهم اما این است که همة اینها به‌آرامی و بی‌سروصدا و بی‌تلاطم صورت گیرد تا ملت کماکان صلوات بفرستد و تکبیر بگوید و در راهپیمایی‌های سالانه شرکت کند و پای صندوق‌های رأی هم بیاید تا مبادا مستکبران متجاوز بپندارند که مردم با آنها نیستند؟ آیا این است منطق تصمیم‌گیری‌های کلان حکومتی در قبال بی‌عدالتی‌ها و چپاول بیت‌المال، و منطق تشخیص صلاحیت‌ها و صالحان و اصلحان؟

وجود
| 1396/2/27 - 09:22 |     4     0     |
کسانی که می گویند باید به رییسی رای داد ممکن است توضیح دهند که چرا احمدی نژاد انحرافی است؟ لازم نیست جواب بدهید. زیرا یا نمی دانید و یا نمی خواهید بدانید.
احمدی نژاد با دو الیگارشی حاکم بر ایران در افتاد. اول گروهی از صاحبان مال و اموال که در طی دهه ۷۰ ‌مملکت را غنیمت جنگی می دانستند و می خواستند بین خودشان تقسیم کنند و در این راه از وارد کردن هر فشاری بر اقشار فرودست کوتاهی نکردند. این ها حول دولت سازندگی واصلاحات جمع شده و به آن ها امید بسته بودند. گروه دوم الیگارش هایی که ارگان ها و نهادهای اقتصادی را به صورت ملک طلق خود در آورده بودند و هر روز بر دست اندازی خود بر منابع و درآمدهای اقتصادی به قیمت از هستی ساقط شدن محرومین جامعه می افزودند. از معافیت های مالیاتی برخوردار بودند و از اسکله های ورود و خروج کالای اختصاصی برخوردار بودند. رقابت بین این دو دسته تا زمانی که احمدی نژاد نیامده بود هر چند بعضی وقت ها شدید و حتی حذفی می شد اما روتین و در چارچوب منافع و منطق منافع مشترکشان بود. جریان احمدی نژاد این بازی منافع را به هم ریخت و برای اولین بار پس از دهه ۷۰ از حق مردم و محرومین و از قسط و عدالت سخن گفت. منطق این جریان متفاوت بود و از دید هر دو جناح انحرافی محسوب می شد. پس باید به شدیدترین وجهی مورد حمله قرار می گرفت. چون تداوم آن به معنای به خطر افتادن منافع هر دو دسته بود. اتفاقا اصولگرایان با توجه به امکاناتی که داشتند گوی سبقت را در حمله به جریان «انحرافی» از رقیب ربودند. آقای رییسی کاندیدای همین دسته دوم از الیگارش هاست. رای دادن به اصولگرایان یعنی قربانی کردن مردم در برابر منافع گروهی از الیگارش های حاکم. همان طور که رای دادن به روحانی یعنی قربانی کردن مردم در برابر منافع گروه دیگر. و این همه به معنای دفن انقلاب به دست خودمان است. همان طور که آقای مشاعی در بحث فلسفه انتظارشان به خوبی عنوان نمودند این گروه ها و افراد در اساس تفاوتی با هم ندارند و آن پرچمی که قرار است عدالت را در جهان برپا دارد نباید فرو افتد و به منافع طبقات مسلط و حافظان نظم موجود آلوده شود.

ناشناس
| 1396/2/27 - 20:01 |     1     2    
پاسخ: شما ممکن تست توضیح دهید چه شد که فحش را که زمین انداختند خودتان برداشتید؟
شما با رییسی دشمن شده اید فرضا به خاطر اینکه منظورش از کنالیه انحراف همان احمدی نژاد بود. اما حاشی های هر روزه روحانی به احمدی نژاد را دیدید اما باز هم کاری می کنید که کمک به او باشد.

من را بگو اصلا برای چه بیهوده برای هدایت شما تلاش بکنم؟
اگر مزدور روحانی و نفوذی او باشید البنه کار من آب در هاون کوییدن است.


س.ا
| 1396/2/27 - 09:31 |     6     1     |
آقای حیدری گل گفتی. ابه نظر من آقای رئیسی بعنوان نماینده طیف اصول گرا علیرغم ادعای تغییر در وضع موجود ، سوابقش ایشان وطیفشون نشون میده اتفاقآ کاملاً راضی به شرایط موجود هستند. فراموش نکنیم همین شورای نگهبان که تماما از اصول گرایان عزیز است با افکار بسته خود امکان بهرمندی جامعه از امثال دکتر و طیف احمدی نژاد را نداد. لااقل طیف اصلاح طلب اگر زورشان برسد همچون ما طرفدار تغییر بسیاری از رویه های غلط از جمله نظارت نه استصوابی بلکه نظارت سلیقه ای شورای نگهبان هستند.

بوسجین
| 1396/2/27 - 09:42 |     4     0     |
درست است شرکت در بازی های دو جناح راست اقتدار گرا و راست استعمار گرا درست نیست چون اولا ابشخور فکری هر دو یکی است و نهایت برنامه ها و سرانجام هر دو به یک جا می رسد که جایی ازارزش ها و ارمانهاست رفتار هریک مکمل برنامه های ان یکی است و در مواقع حساس هماهنگی انها را در اراده برای حفظ جریان مردمی دکتر احمدی نزاد می ببینم و نتایج انها را در جامعه مشاهده می کنیم شما الان نگاه کنید و ریزش از ارزش ها و ارمانها و طلاق و فساد و پول پرستی و....... و علاقه مندی با تکیه به استعمارگران برای نجات از وضعیت موجود بالا رفته هر دو ان جریانان مقصر و دانسته و برخی ندانسته به ان سمت حرکت کرده اند و جامعه را در ان شرایط قرار داده اند ولی صحبت اینجاست پیروان راست اقتدار گرا را تا حدودی بهتر از زاست اسعمار گرا می توان جذب کرد چون باور اینها ارزشی و ارمانی است و با صداقت و اینان فکر می کنند سران ان جریان انها را به اهداف خواهند رساند اینان با اگاهی سریع حذب می شوند اما خیل پیروان ان یکی دانسته وارد ان بازی شده و حتی سران خود را وسیله قرار دادند برای عبور از این شرایط کشور و جذب شدن در فرهنگ غربی و با افکار مختلف در زیر چتر انان تجمع کرده اند از کمونیست تا همجنسگرا و شاه دوست و و پول پرستان و.... بر اساس ان اگر تسلط با این جریان باشد برای بر کناری و زدودن اثار ان مانند زمان شاه وقت و انرزی بیشتری باید تلف کرد وقتی دولت اعلام کرد از راه گردشگری می خواهد 4 میلیون شغل ایجاد کند ما ان را درک نکردیم تا اینکه پیشنهاد اعزام زنان مطلقه به انتالیا را شنیدیم اینها همه نشان می دهد که برایب جدب توریست حتی برخی حاضرند که کشور را به تایلند تبدیل کنند تا پول به دست اید و قدم های خود را هم در این راستا برداشته اند و فساد و تباهی و طلاق هم و دوری از ازرش ها نشانه های حرکت به ان سمت است حال در این شرایط جریان مردمی باید سمت راست اقتدار گرا را بگیرند تا راست استعمار گرا که نشان داده چقدر خطرناک است گرفته شود تا بتواند در اینده با کار و صداقت جریان مردمی نیرو ها و شرایط جامعه را باز پروری کرد و انها باز در خط ارمانها و ارزش ها هدایت کرد پس به نظر می رسد با توجه به نامردی و نامرادی ها جریانها علیه این جریان مردمی باید اهم فی الاهم کرد و در انتخابات این جریان فرسوده راست اقتدار گرا که می شود با انها باز بهتر کار کرد باید حمایت کرد تا حاکمیت بدست جریان مقابل که خیلی خطرناک است و از طرف خارج هم مورد تائید و حمایت است گرفته شود

ناشناس
| 1396/2/27 - 20:02 |     1     3    
پاسخ: احمدی نژاذ می داند روحانی ایران را خلع سلاح خواهد کرد. اما امان از حب جاه
ناشناس
| 1396/2/28 - 00:49 |     3     1    
پاسخ: شرایط کنونی ما که فقط ما حصل عملکرد به قول شما راست استعمار گر نیست، بلکه ماحصل تجمیع عملکرد هر دو جریان به درازای تمام سالهای بعد از انقلاب هست، منهای دورهٔ احمدی نژاد که رویکردهای نوین مدیریتی مردم محور را می شد احساس کرد.

در دوره های متعدد قشر مذهبی و اقشار پایین دست با همین نوع نگاه شما، با چشم پوشی بر کاستی ها، راست اقتدار گرا را حمایت کردند، تا به شخصیتی وزینی به نام محمود احمدی نژاد رسیدیم.
اما متاسفانه همین جناح زمانی که نگاه مردمی احمدی نژاد را مخالف منافع تمامیت خواه خود دید، یعنی روحیه ای که بین هر دو جناح سنتی مشترک است، بی رحمانه ترین حملات را برای تخریب این مرد مومن انقلابی اعمال کرد.

پذیرش پیشنهاد شما، یعنی تن دادن به بازییی که نتیجهٔ آن از قبل مشخص شده است. یعنی تکرار یه تجربهٔ خسارت بار طی شده.

ناشناس
| 1396/2/31 - 06:18 |     0     0    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/28 - 03:49
ضد انقلاب سالها همینطور فکر کرد و انتخابات را تحریم کرد. اما حالا فهمید نیازی به داشتن کاندیدای ایده آل نیست. با افراد درجه سوم باید در انتخابات شرکت کرد و ذره ذره نظام را تصرف نمود


همتی
| 1396/2/27 - 13:43 |     4     1     |
بسمه تعالی
سلام علیکم
انا لله و انا الیه راجعون
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه
برای اعتراض به ظلم عظیم که در نظام به برادر بزرگوارمان آقای احمدی نژاد و همراهان ایشان مثل آقای مهندس حمید بقایی که بیش از هفت ماه بی جرم و گناه در زندان مخوف بودند و کسی نیست که جواب بدهد جرم آقای بقایی چه بوده است که چنین رفتاری با او کردید
ما برای اعتراض به این ظلمهای وحشتناک که متاسفانه به اسم اسلام و انقلاب و نظام انجام میشود باید در روز 29 اردیبهشت به آقای احمدی نژاد و بقایی و مشایی رای بدهیم
این رای برای اعتراض به ظلم است بنابراین رای دادن به یکی از کاندیداها تایید ظلم است برای دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم به برادر عزیز و مظلوم خودمان احمدی نژاد و بقایی و مشایی رای بدهید
در حال حاضر این تنها راه موجود برای اعتراض به این ظلمهای خطرناک است
رای به غیر از احمدی نژاد و بقایی و مشایی تایید ظلم است
امام صادق علیه السلام فرمودند:
ظالم و یاور ظالم و کسیکه به ظلم راضی باشد در ظلم شریکند
رای به غیر از احمدی نژاد یا بقایی یا مشایی چون بی تفاوتی به ظلم است یعنی کمک به کسیکه چنین ظلمهایی کرده بنابراین شراکت در این ظلم است
والسلا علی من اتبع الهدی

ناشناس
| 1396/2/27 - 15:24 |     2     1    
پاسخ: شما چرا حتما خشم خود را باید با کمک به روحانی فرو بنشانید؟
چرا اگر راست می گویید دست به تظاهرات و راه انداختن کمپین نزدید؟

ناشناس
| 1396/2/27 - 16:25 |     2     1    
پاسخ: اصلا معلوم نیست از طرفدارای روحانی هستی.بی خیال بابا بچه زرنگ!فکر کردی ادای دکتر رو در بیاری ما خر می شیم.یا ملت ایران رو خیلی دست کم گرفتی یا اینکه خیلی از مرحله پرتی.
دعوا خانوادگیه و اجازه دخالت بیگانه رو هم نمیدیم.


خسروایرانی
| 1396/2/27 - 16:20 |     3     1     |
رئیسی واون یکی فرقی ندارن سر ته یک کرباسند

ناشناس
| 1396/2/27 - 17:14 |     1     0    
پاسخ: به قول ناصرالدینشاه برخی از رعایای او فرق کلم قمری و بروکلی را نمی دانند.
آفرین بر این همه حماقت.
واقعا رییسی و روحانی یکی هستند؟

ناشناس
| 1396/2/28 - 00:21 |     3     0    
پاسخ: دوستان از شما جمناییان بعید بود به جای مثال زدن از ساندرز و کلینتون مثل دوستان کلید دارتان آدم را به دوران قاجار می برید.
نه باهم فرق دارند یکیشون روحانی رئیسه یکیشون رئیسی روحانی

ناشناس
| 1396/2/28 - 01:13 |     3     1    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/27 - 20:14

لزوما اینجا صحبت اشخاص نیست! انتخابات امسال با حذف احمدی نژاد، صرفا تبدیل شده به رقابت جریانهای سیاسی برای سهم خواهی بیشتر از قدرت.
جریان رئیسی و جریان روحانی به لحاظ عملکردی به نفع قاطبهٔ مردم، یکی هستند.
اما ظواهر رو طوری استادانه می چینند، که تو فکر کنی، یکیشون کلم قمریه و اون یکی بروکلی.

تا به این شکل تو رو با رای به رئیسی به این نتیجه برسونند که چقدر باهوشی و احمق نیستی!
و طیف فکری مقابل شما رو هم با رای به روحانی، به این نتیجه می رسونند که چقدر باهوشن و احمق نیستن!

ناشناس
| 1396/2/31 - 06:20 |     0     0    
پاسخ: به ناشناس 1396/2/28 - 04:13  
80 درصد مصر رای نداد. ضد انقلاب ایران سی سال انتخاباتها را تحریم کردند. چه فایده داشت؟


وجود
| 1396/2/27 - 19:05 |     2     1     |
اگر رییسی بیاید اولین اتفاقی که بیفتد، سر جریان عدالت خواه زیر آب خواهد رفت. و سپس با تداوم رکود اقتصادی طرفداران جنبش سبز و بنفش خواهند گفت دیدید که با نبودن اعتدالیون و اصلاح طلبان و غربگراها وضع بدتر شد. در آن صورت یورشی دوباره از طرفداران نزدیکی به غرب و ان جی او های مورد حمایت جورج سوروس و نهادهای غربی به راه خواهد افتاد که محرومین جامعه و جنبش عدالتخواهی را بیش از پیش عقب خواهد راند
جنبش عدالتخواهی باید استقلال خود را نسبت به دو جناح رانت خوار و الیگارش های حاکم حفظ کند. تنها در این صورت شانس عروج مجدد و رشد در اعماق جامعه را خواهد یافت

ناشناس
| 1396/2/31 - 06:21 |     0     1    
پاسخ: حیف از سر که بر تن امثال تو باشد. درد نقد روحانی را نمی بینی و به خبال خطر احتمالی رییسی اینطور می گویی؟
اف بر شما


رزمنده و جانباز دفاع مقدس
| 1396/2/31 - 08:04 |     0     1     |
با خواندن مقاله و نظرات دوستان مطمئن شدم که شما حداقل از سال 1368 از جامعه خودمان هم عقبید چه برسد به جامعه جهانی.
خوش باشید و به نقد و تایید یکدیگر ادامه دهید.


خسروایرانی
| 1396/3/1 - 16:32 |     0     0     |
39 سال از انقلاب گذشت هنوز دیر نشده اینها سیر بشو نیستن چشمشان گرسنه است.اینهمه حرص و ولع برای شکم و....شکم.شک نکن بعد از 39 سال بنای کج ، راست نمیشود


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
  لطفا از ارسال واژه ها و عبارات توهین آمیز ، مطالب دارای بار حقوقی و پیگرد قضایی و نیز حروف و کلمات و نشانه ها (مانند علامت تعجب) بصورت مکرر خودداری فرمایید. نظرات کوتاه تر زودتر بررسی و منتشر می شود. / توجه داشته باشید کد امنیتی ، زمان انقضا دارد و دقایقی پس از باز کردن منقضی می شود و برای ارسال نظر صفحه را باید رفرش کنید.
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ها  
  فیلم کامل سخنرانی طوفانی دکتر احمدی نژاد در جمع زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  آغاز بست نشینی یاران دکتر احمدی نژاد در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) + فیلم و تصاویر
  حضور دکتر احمدی نژاد در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پی بست نشینی حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی + فیلم و تصاویر
  احضار مهندس اسفندیار رحیم مشایی به اتهام توهین به مقام معظم رهبری، تبلیغ علیه نظام، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، توهین به مسئولان نظام و نشر اکاذیب!
  اطلاعیه/ بست نشینی حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) + فیلم و تصاویر بدرقه با حضور دکتر احمدی نژاد
  دکتر احمدی نژاد صبح امروز وارد کرمانشاه شد + فیلم و تصاویر
  بررسی تاریخی اظهارات دکتر احمدی نژاد درباره اشغال سفارت انگلیس / آیا زمان گشودن جعبه سیاه سال های 90 تا 92 فرار سیده است؟!
  حضور دکتر احمدی نژاد در امام زاده صالح همزمان با اربعین حسینی + فیلم و تصاویر
  متن کامل اظهارات حمید بقایی درباره تخلفات صورت گرفته در پرونده از لحظه بازداشت تا زمان برگزاری دادگاه توسط قوه قضائیه، اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات
  دومین روز بست نشینی حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب خراسانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + تصاویر
  یادداشت علی اکبر جوانفکر درباره روشنگری تاریخی دکتر احمدی نژاد/ رساترین صدا
  جوابیه نیکزاد به لجن پراکنی دولت روحانی علیه مسکن مهر مناطق زلزله زده
  روایت جالب یکی از حمله کنندگان به سفارت انگلیس / چرا این سری راحت وارد سفارت شدیم؟! + عکس
  یادداشت جوانفکر درباره پارازیت حسام آشنا/ چوب را برداری گربه دزده فرار میکند!
  یادداشت مهندس رحیم مشایی اندر باب احضاریه/ و این آغازی بر یک راه است
  تیزر پیام تصویری دکتر احمدی نژاد در خصوص عملکرد قوه قضاییه (صدای مردم ۵)
  اطلاعیه شماره 2 بقایی، جوانفکر و خراسانی/ درخواست از رهبر معظم انقلاب برای مامور نمودن آیت الله شاهرودی جهت رسیدگی به ادعاها و اتهامات
  یادداشت علی اکبر جوانفکر/ فرار ممنوع!
  عکس/ تا بازگشت احمدی نژاد این پوسترها روی دیوار خواهد ماند
  عکس/ مقایسه میزان خسارت ساختمان‌های نوسازی نشده طی سالهای اخیر با خسارت و آسیب وارده به ساختمان‌های مسکن مهر در زلزله شدید ۷.۳ ریشتری کرمانشاه
  یادداشت علی اکبر جوانفکر درباره زلزله کرمانشاه و بی کفایتی حسن روحانی/ دولت ناکارآمد!
  عکس/ ولیعهد ابوظبی ۱۰۰ میلیون دلار به زلزله زدگان کمک کرد/ دولت بی عرضه روحانی هاپولی نکند صلوات!
  کاسبان شارلاتان زلزله
  روزنامه ینی شفق: اسراییل قصد دارد با ۱۰۰ هواپیما به لبنان حمله کند
  متن کامل نامه حمید بقایی به معاون اول قوه قضائیه درباره تخلفات بیژن قاسم زاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه
  پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد هم فیلتر شد!
  ۴۷۴ کشته و ۹۳۸۸ زخمی تاکنون‌/ کمبود آب در روستاهای زلزله‌زده/ استقرار آشپزخانه آستان قدس/ توزیع رایگان دارو توسط سپاه + تصاویر
  وحشت ناصرالدین شاه از «بست نشینی» برای رفع ظلم / سید جمال الدین اسدآبادی: من به شمشیر برنده ای ‌مانم که اگر به کارم اندازید چنین و چنان خواهم کرد
  تنها دیواره‌های بیرونی مسکن مهر کرمانشاه در زلزله شب گذشته تخریب شد
  گزارشی از روز سوم بست نشینی حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب خراسانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فبلم و تصاویر
 
 
اطلاعیه شماره 2 بقایی، جوانفکر و خراسانی/ درخواست از رهبر معظم انقلاب برای مامور نمودن آیت الله شاهرودی جهت رسیدگی به ادعاها و اتهامات
اطلاعیه شماره 2 بقایی، جوانفکر و خراسانی/ درخواست از رهبر معظم انقلاب برای مامور نمودن آیت الله شاهرودی جهت رسیدگی به ادعاها و اتهامات
 
فیلم کامل سخنرانی طوفانی دکتر احمدی نژاد در جمع زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
فیلم کامل سخنرانی طوفانی دکتر احمدی نژاد در جمع زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
 
حضور دکتر احمدی نژاد در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پی بست نشینی حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی + فیلم و تصاویر
حضور دکتر احمدی نژاد در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پی بست نشینی حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی + فیلم و تصاویر
اطلاعیه/ بست نشینی حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) + فیلم و تصاویر بدرقه با حضور دکتر احمدی نژاد
اطلاعیه/ بست نشینی حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) + فیلم و تصاویر بدرقه با حضور دکتر احمدی نژاد
 
وحشت ناصرالدین شاه از «بست نشینی» برای رفع ظلم / سید جمال الدین اسدآبادی: من به شمشیر برنده ای ‌مانم که اگر به کارم اندازید چنین و چنان خواهم کرد
وحشت ناصرالدین شاه از «بست نشینی» برای رفع ظلم / سید جمال الدین اسدآبادی: من به شمشیر برنده ای ‌مانم که اگر به کارم اندازید چنین و چنان خواهم کرد
 
بررسی تاریخی اظهارات دکتر احمدی نژاد درباره اشغال سفارت انگلیس / آیا زمان گشودن جعبه سیاه سال های 90 تا 92 فرار سیده است؟!
بررسی تاریخی اظهارات دکتر احمدی نژاد درباره اشغال سفارت انگلیس / آیا زمان گشودن جعبه سیاه سال های 90 تا 92 فرار سیده است؟!
 
 
::  پخش زنده ::  خانه ::  تماس با ما ::  RSS
© دولت بهار
info@dolatebahar.com
پشتیبانی توسط: خبرافزار