آرشیو   |  درباره ما   |  دریافت اپلیکیشن اندروید دولت بهار   |  باشگاه مخاطبان دولت بهار    RSS   |  ارتباط با ما   |  پیوندها   |  نسخه تلکس   |  گیشه مطبوعات   |  حمایت از دولت بهار  
 * صفحه اصلی    * ارسال خبر و یادداشت    * فرزند ایران (خاطرات)    * صدای مهر و عدالت (آرشیو سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد 92-84)  
جمعه، 31 شهریور 1396 - 21:39   
  تازه ها:  
   آخرین مطالب  
  احتمال غیبت مصلح مقابل الهلال به خاطر سوختگی
  حیوان آزاری مدرن؛ از جراحی زیبایی تا عمل حنجره سگ!
  انفجار تروریستی در مسجدی در میانمار
  نامه محرومیت پرسپولیس و طارمی به فدراسیون فوتبال رسید
  یک طلا، ۵ نقره و ۸ برنز برای ایران در روز هفتم
  کار تراکتورسازی در ۳ دقیقه تمام شد، پدیده از پرسپولیس سبقت گرفت
  مسئول بازجویی از داعشی‌ها در عراق کیست؟
  کشف کالای قاچاق در کشور ۳۲ درصد افزایش یافت
  پرتاب کفش، سخنرانی «حکمتیار» در هرات را مختل کرد
  دست برتر اسد در جنگ سوریه
  واکنش پرسپولیس به محرومیت چهار ماهه طارمی
  شوک بزرگ برای پرسپولیس/ طارمی چهار ماه محروم شد
  برانکو: بازی پرسپولیس سپاهان فراتر از سطح آسیا بود
  جعل نامه برای انتخاب سرمربی استقلال + سند
  همه پرسی کردستان عراق آثار منفی بر عراق و منطقه خواهد داشت
  مرگ و مفقودی ۱۹ پناهجو در دریای سیاه
  موجودی حساب باشگاه پرسپولیس «صفر» است/ هیچ کمکی نمی شود!
  بی حرکتی سلامت ایرانی‌ها را تهدید می‌کند
  حمایت قوی میشل عون از حزب الله لبنان
  5 بازی ماندگار استقلالِ منصوریان+عکس
  سید عمار حکیم: کرکوک رمز وحدت عراق است
  بدترین استقلال‌های تاریخ با منصوریان
  مسکو بر حمایت از وحدت عراق تأکید کرد
  جنجال در لیگ دسته اول فوتبال
  خبر خوش برای پرسپولیسی ها در روز مترجم شدن احمدزاده
  روزمه 3 گزینه نهایی هدایت استقلال
  دولت ترامپ، فرمان منع مسافرتی جدیدی صادر می‌کند
  بارزانی: با بغداد مذاکره میکنیم اما پس از برگزاری همه پرسی!
  افزایش نسبی قیمت نفت در بازار جهانی/ برنت ۵۶.۵ دلار
  ظریف: مذاکره با آمریکا بی‌فایده است
- اندازه متن: + -  کد خبر: 411524صفحه نخست » خبردویکشنبه، 25 تیر 1396 - 14:57
دکتر احمدی نژاد در گذشت دکتر مریم میرزاخانی را تسلیت گفت
دکتر احمدی نژاد در گذشت دکتر مریم میرزاخانی را تسلیت گفتدولت بهار: از خداوند منان برای آن مرحومه آرامش و غفران الهی ، برای خانواده محترم ایشان ، صبر و اجر ، برای ملت ایران ،عزت و سرافرازی و برای عالمان و دانشمندان این مرزو بوم، خدمت والاتر و گسترده تر در جهت سعادت انسانها مسئلت دارم.
  

به گزارش دولت بهار به نقل از مهرمدم، دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق با صدور پیامی ، درگذشت دانشمند و استاد برجسته دانشگاه ، سرکار خانم دکترمریم میرزاخانی را به خانواده و بازماندگان آن مرحومه ، مردم و جامعه علمی ایران و جهان تسلیت گفت.

متن پیام دکتر احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دانشمند و استاد برجسته دانشگاه سرکار خانم دکترمریم میرزاخانی که خسارتی سنگین برای علم و عالمان است موجب تاسف و تالم گردید.

این ضایعه مولمه را به خانواده محترم ایشان ، ملت عالم پرور ایران و جامعه علمی کشور و جهان تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند منان برای آن مرحومه آرامش و غفران الهی ، برای خانواده محترم ایشان ، صبر و اجر ، برای ملت ایران ،عزت و سرافرازی و برای عالمان و دانشمندان این مرزو بوم، خدمت والاتر و گسترده تر در جهت سعادت انسانها مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد

   
  

اضافه نمودن به:          

نظرات کاربران: 88 نظر (فعال: 73 ، در صف انتشار: 0، غیره: 15)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1396/4/25 - 15:11 |     28     210     |
آقای احمدی نزاد گویا خیلی اصرار داری از قافله روحانی و حدادعادل و عارف و.. عقب نمانی؟ یک زمانی عاشق تو بودم چون گروه خونی تو به اینها نمی خورد.
اما حالا جان دادن مریم میرزاخانی ضایعه مولمه است؟ برای کی؟ قطعا برای جامعه علمی آمریکا. والا از او هیچ خیری به ایران نرسید.
میرزاخانی نماد کسانی بود که هر چه قدر هم در حق نها محبت کنید و هر چه امکانات و بهترین نمدارس و اساتید و آموزش ویژه و همه چیز در اختیار آنها قرار دهیم باز هم راه خیانت را انتخاب می کنند.
می روند به هویت خود پشت می کنند. ای کاش به کشف حجاب اکتفا می کردند. اما نه. می روند ژنهای خود و رحم خود را هم تقدیم آمریکا می کنند. یعنی آمریکا مفت و مجازی ثمره سالها سرمایه گذاری ایران را به رایگان می چیند؟ چرا؟ چون ایران روی کسی سرمایه گذاری می کند که هیچ تعلق خاطری به کشورش نداشت.
حتی نخواست جسدش در ایران دفن شود! حکایت صادق هدایت و قبرستان پرلاشز.
اقای احمدی نژاد فاین تذهبون؟

ناشناس
| 1396/4/25 - 16:33 |     17     5    
پاسخ: یقین به تشخیص خود هم خوب چیزی است
این سیاست است که لایق تردید و تغییر آراء و ظواهر است
_ هر گردی ، گردو نیست ، و ، هر تسلیت سیاسی ، تسلیت حقیقی نیست.
_ بهر حال و در حقیقت اغلب مردم و حقوق انسانی ، در دنیا و احوال امروز ، مغلوب ظلم و تزویرهاست و غالب خطاها و خطاکاران ، و اکثر ما ، قربانی ظلمات و ظلم عام بوده و هستیم.
_ حتی خطاکاران و قربانیان ظلم و جهل و ظلمات و تاریکی ، چنانچه از نور حقیقی لازم و کافی محروم مانده باشند ، همان مستضعفان هستند و انسان های بسیار مستعد که قربانی شدند و هر انسان مظلومی گرچه متوجه ظلم و مظلومیت خود هم نباشد چرا مستحق تسلیت نباشد؟ شاید هم دو برابر باید تسلیت حقیقی گفت! ولی نه تسلیت های فرمایشی حزبی و هرمی در زنجیره سیاسی ، هر جا که باشد محل فساد برای گوینده آن است

محمد
| 1396/4/25 - 16:40 |     31     2    
پاسخ: ناشناس 15:11
مردم شریف ایران قرنهاست که همواره از دو پدیده رنج برده و میبرد:
پدیده اول مربوط به جاهلانی است که به جهل خود می بالند.
و پدیده دیگر دانشمندان و نوابغی که گاها قرنها ناشناخته ماندند و بعضا بدلیل شرایط خاص دوران خود از وطن خود مهاجرت کرده و در غربت خود رنج کشیده اند.
مثالی از گروه دوم همین حکیم عمر خیام نیشابوری است که نه تنها قبل از انقلاب که بعد از آنهم تا دهها سال ارزش او ناشناخته ماند. اما نسل جوان و تحصیل کرده امروز ارزش محاسبات تقویم سالنامه او را دریافته است. محاسباتی دقیقی که چهارصدسال قبل از نیوتن مکان دقیق زمین نسبت به خورشید را با ثانیه حساب می کند. و این نیست جز اینکه او قرنها قبل از غربیها از گردش زمین به دور خورشید و از بیضوی بودن مسیر حرکت آن آگاه بوده است. اما ما ایرانیان زمانی ارزش خیام را شناختیم که یونسکو اولین کنقرانس بزرگداشت خیام را در ایران برگزار کرد و نه دولتمردان ما.
درود بر دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور دانشمند ما که قدر زر را بخوبی میشناسد.

کورایم
| 1396/4/25 - 17:10 |     35     3    
پاسخ: شما با این طرز فکرت و خود درگیری که داری مایه مباهاته که از دکتر نا امید بشی . ایا مصباح یزدی پیام تسلییت فرستاد ؟ اگر نفرستاد ه اصولا بایشان اقتدا کن
سید حسن امین جواهری
| 1396/4/25 - 17:15 |     30     9    
پاسخ: خدا شفات بده...جناب ناشناس!
خانم میرزاخانی خیرش به جهان و بشریت و دانش رسیده و قهرا سرزمین ایران مهد انسانیت ، علم و آگاهی از وجود ایشان بهره مند شده و اون جایی که هیچ خیری از ایشان ندیده مهد جهالته شاید در نقشه زیر پونز پیداش کنی....

ناشناس
| 1396/4/25 - 17:44 |     12     26    
پاسخ: کسانی که منفی دادند انصافا استدلالی بر رد این صحبت ها داشته اند که منفی داده اند یا فقط از سر غرور کاذب بر سر این به ظاهر افتخار ایران منفی داده اند؟؟ اگر استدلای دارید لطفا بگویید و اگر ندارید غرور کاذب هم نداشته باشید.احمدی نژاد هم مانند سایر افراد جایزالخطاست و هرکاری که انجام می دهد وحی منزل نیست.
ناشناس
| 1396/4/25 - 18:25 |     15     0    
پاسخ: در شرایطی که نخبگان زیردست کودنان قرار می گیرندمی ماند که چکار کند؟
ناشناس
| 1396/4/25 - 18:26 |     28     5    
پاسخ: دوست عزیز خیال میکنی مریم میرزاخانی اگر در ایران میموند، کسی الان او را میشناخت؟؟ مطمئن باش اگر ایران مونده بود الآن یا بیکار بود و در به در توی این ادارات دولتی دنبال کار میگشت یا نهایتاً اگر خیلی لطف بهش میکردند، میشد منشی یکی از مدیران دولتی ...
میگی نه، میتونی بری سراغ نخبه های المپیادی و رتبه های برتر کنکور که در ایران مونده اند را بگیری ببینی کدومشون تونستند از علمشون و مغزشون استفاده کنند.
از تمام اینها که بگذریم طرز تفکر شما و امثال شما که خودتون را حق مطلق، دین مطلق، اسلام دوست مطلق و وطن پرست مطلق میدونید باعث فرار این نخبه ها میشه.

سلمان فارسی
| 1396/4/25 - 18:57 |     31     4    
پاسخ: دوست عزیز ناشناس لطفا تندروی نکنید.
در اینکه مرحوم سرکار خانم میرزاخانی نابغه ریاضی بودند و باعث افتخار کشور عزیزمان هستند شکی نیست. خانم میرزاخانی در رشته خود یک عالم واقعی بودند و فقدان ایشان یک فقدان برای جامعه ریاضیدانان جهان است. ایشان به مدارج علمی بالایی در ریاضیات رسیدند که بزرگترین ریاضیدانان دنیا تنها ارزوی آن را دارند و دریافت جایزه فیلدز موید این موضوع است.
ااز ینکه مرحوم میرزاخانی ایران عزیز را ترک کردند نیز نمی توان به ایشان اشکال گرفت. بهترین مراکز علمی و اساتید ریاضی جهان در دانشگاههایی تدریس می کنند که خانم میرزا خانی در آنجا حضور یافتند و از آن به خوبی استفاده کردند و باعث افتخار علمی برای خودشان و دیگران شدند. این فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام است که فرمودند برای کسب علم تلاش کنید حتی اگر آن را در چین یافتید.
در مورد حجاب آن مرحوم و یا مسایل شرعی دیگر نیز بدیهی است که حجاب بر کلیه مسلمین واجب است و رعایت آن بر همگی لازم است. و مرحوم سرکار خانم میرزاخانی نیز از این موضوع مستثنی نیستند لکن این موضوعی است بین ایشان و خالق هستی کما اینکه بنده و جنابعالی نیز می بایستی دیر یا زود پاسخگوی کوتاهی ها و گناهان خود در برابر ذات اقدس الهی باشیم. لکن اینکه مرحوم میرزا خانی حچاب نداشتند از نبوع و علم ایشان چیزی کم نمی کند و اینکه ایشان عالم و نابغه بودند از کاستی ها وکوتاهی های شرعی ایشان چیزی کم نمیکند. نهایتا این خداوند مهربان است که همه ما به درگاه او محتاجیم تا گناهانمان را ببخشد و ما را بیامرزد و این شامل بنده حقیر و جنابعالی نیز می شود.
بنابراین به جناب آقای دکتر احمدی نژاد عزیز خرده نگیرید که حق یک دانشمند و نابغه بزرگ ریاضی را با عرض تسلیت به جا آوردند. بیایید حق را ادا کنیم. آنجا که یک ایرانی باعث افتخار علمی می شود حق آن را ادا کنیم و آنجا هم که کوتاهی و کاستی در اجرای فرایض شرعی دارد آن را به نرمی متذکر شویم و دوستانه و با مهربانی امر به معروف کنیم و در همه حال جانب حق را بگیریم و حقیقت را مخفی نکنیم و نسبت به دیگران بلند نظر باشیم و البته این یکی از درسهایی است که بنده از جناب آقای دکتر احمدی نژاد آموخته ام و از ایشان نیز از این بابت بسیار سپاسگزارم و از خداوند مهربان آرزوی طول عمر و سلامتی برای ایشان دارم.


محمد
| 1396/4/25 - 19:40 |     11     2    
پاسخ: بهتر هست که نظرندید
ناشناس
| 1396/4/25 - 21:43 |     4     20    
پاسخ: به به محمد
واقعا کدام شرایط خاص و کدام کم و کسر مادی برای میرزاخانی در ایران وجود داشت؟
چطور چنین کسی را با خیام مقایسه می کنید؟

ناشناس
| 1396/4/25 - 22:15 |     4     9    
پاسخ: به ناشناس
1396/4/25 - 18:26
آری. کسی او را نمی شناخت جون مرغ همسایه است که برای ایرانیها غاز است. آیا کسری علیشاهیها و علی رجاییها بیکارند؟ خیر. استاد دانشگاه هستند در ایران.
اما البته کسی انها را نمی شناسد چون خائن نیستند.
میرزاخانی قبل از ترک ایران هیچ کمبودی نداشت و اگر هم بر می گشت قطعا باز هم کمبودی نداشت و فورا در بهترین دانشگاههای ایران جذب می شد. اما خوب شوهر آمریکایی می خواست.

ناشناس
| 1396/4/25 - 22:19 |     5     11    
پاسخ: متاسفانه حامیان احمدی نژاد حکایت بز اخفش را پیدا کرده اند که هر چه او بگوید هر قدر هم غلط و احمقانه باشد کورکورانه تایید می کنند.
سلمان فارسی هم بداند مرجئه هم که در همه روایات معصومین ملعون یاد شده اند عین او فکر می کردند. می گفتند گناهان مردم چیزی بین آنها و خدا است و به ما ربطی ندارد که با گناه مبارزه کنیم. اینطوری معاویه را هم تایید می کردند.

ناشناس
| 1396/4/25 - 22:51 |     10     4    
پاسخ: خطاب به ناشناس تو ایران میموند یا باید اصلاح طلب میشد یا اصولگرا در غیر اینصورت حذف میشد مثل بقیه هنرمندان و ورزشکاران و....! دلش میخواسته دانشمند بمونه نه فعال حزبی...
در خبرها خوندم محسن یگانه اجازه حضور در رساانه ملی نداره ولی آقازاده شجریان چندین بار به رسانه ملی دعوت شده این اثبات ادعای من است

ناشناس
| 1396/4/25 - 23:49 |     8     3    
پاسخ: باید ریشه یابی کرد و دید علت رفتن به مجامع ملی آمریک چیست چرا به دانشمندان خودی بها داده نمی شود و...........
کوروش
| 1396/4/25 - 23:57 |     7     3    
پاسخ: درود برهمگی . دوست عزیز شما اگه ملاحظه کرده باشید میبیند ماهواره و هسته ای و ... پیشرفتهای علمی زمان دکتر احمدی نزاد به وقوع پیوست و انجام شد پس ایشون با علم مخالف نبود و یادمه ایشون بودن که میکفتن روی پای خود بایستیم . بله کسانی هستن که با علم در ایران مخالف هستن . پس مطمئن باشید ایشون یکی از طرفداران سخت مخهاو بچهای علوم در کشور هستن / ولی خب یه عده بخاطر منافع خودشون اینا رو فراری میدهند و بها بهشون نمیدن .
ناشناس
| 1396/4/26 - 03:13 |     10     4    
پاسخ: اونا دارن هر روز تلاش میکنن علم رو پیشرفت بدن این داره میگه روسری نداشته پس آدم نیست! نیوتن هم زمانی که گفت زمین به دور خورشید میچرخه دین دارای افراطی مثل تو به قتلش رسوندن .
امثال تو مایه ننگ کره زمین هستن حیف و صد حیف با تو امثال تو دارم تو یه کهکشان!!! زندگی میکنم

ناشناس
| 1396/4/26 - 19:52 |     2     7    
پاسخ: به ناشناس 1396/4/26 - 03:13
تو هر وقت فرق گالیله و نیوتن را یاد گرفتی اظهار نظر علمی بکن!
آری. ما هرگز تحمل نمی کنیم که به اسمم علم و نبوغ گناه را توجیه کنید.

ناشناس
| 1396/4/27 - 16:19 |     5     5    
پاسخ: تو کی هستی که به خودت حق میدی راجع به مریم میرزاخانی نظر بدی؟ برادر شما لازم نکرده در مورد علم نظر بدی. شما بفرما به گدایی یارانه و این چیزا برس..... دلواپس و حرف زدن از علم؟!!
ناشناس
| 1396/4/30 - 20:51 |     1     0    
پاسخ: این یکی اومده این وسط مثل رسانه ملی در راستای قطع یارانه ها زیر نویس میره!
نه جونم من هم مریم میرزا خانی را قبول دارم هم یارانه ها رو به خواب ببینی که انصراف بدم!


علی
| 1396/4/25 - 15:18 |     18     2     |
و السابقون السابقون،اولیک المقربون

6037991750454757 صندوق بهار
| 1396/4/25 - 16:18 |     42     3     |
شجاعت بقایی در نشان دادن
رای خود به احمدی نژاد
و کشک حساب کردن انتخابات بدون جمهوریت

انتصخابات
بقایی_را_آزاد_کنید

مهدی قویدل

کورایم
| 1396/4/25 - 17:11 |     19     2     |
درود بر دکتر

رسول
| 1396/4/25 - 17:23 |     13     2     |
حیف شدند ایشون... واقعا به امثال ایشون مخصوصا در زمینه های علوم انسانی و علوم پایه برای جهش تمدنی نیاز داریم... خدایش بیامرزد...

ع
| 1396/4/25 - 18:56 |     13     2     |
اقای ناشناس برو اسلام را بشناس بعد حرف بزن اولن این اتهامات بی اساس را ازکجا اوردی ثانین یک لحظه فکر نکردی شاید ازخطایش توبه کرده باشد ثالثن نبوغ علمی او افتخاری برای ایران است اگرچه مبرا از خطا هم نبوده رابعن عالم وعلمش متعلق بکل جهاناست خامسن تو هنوز نفهمیده ای مرده نباید لگد زد واز خداوند باید طلب رحمت برای او نمودو...و.....و.....

سلمان فارسی
| 1396/4/25 - 18:58 |     15     4     |
دوست عزیز ناشناس لطفا تندروی نکنید.
در اینکه مرحوم سرکار خانم میرزاخانی نابغه ریاضی بودند و باعث افتخار کشور عزیزمان هستند شکی نیست. خانم میرزاخانی در رشته خود یک عالم واقعی بودند و فقدان ایشان یک فقدان برای جامعه ریاضیدانان جهان است. ایشان به مدارج علمی بالایی در ریاضیات رسیدند که بزرگترین ریاضیدانان دنیا تنها ارزوی آن را دارند و دریافت جایزه فیلدز موید این موضوع است.
ااز ینکه مرحوم میرزاخانی ایران عزیز را ترک کردند نیز نمی توان به ایشان اشکال گرفت. بهترین مراکز علمی و اساتید ریاضی جهان در دانشگاههایی تدریس می کنند که خانم میرزا خانی در آنجا حضور یافتند و از آن به خوبی استفاده کردند و باعث افتخار علمی برای خودشان و دیگران شدند. این فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام است که فرمودند برای کسب علم تلاش کنید حتی اگر آن را در چین یافتید.
در مورد حجاب آن مرحوم و یا مسایل شرعی دیگر نیز بدیهی است که حجاب بر کلیه مسلمین واجب است و رعایت آن بر همگی لازم است. و مرحوم سرکار خانم میرزاخانی نیز از این موضوع مستثنی نیستند لکن این موضوعی است بین ایشان و خالق هستی کما اینکه بنده و جنابعالی نیز می بایستی دیر یا زود پاسخگوی کوتاهی ها و گناهان خود در برابر ذات اقدس الهی باشیم. لکن اینکه مرحوم میرزا خانی حچاب نداشتند از نبوع و علم ایشان چیزی کم نمی کند و اینکه ایشان عالم و نابغه بودند از کاستی ها وکوتاهی های شرعی ایشان چیزی کم نمیکند. نهایتا این خداوند مهربان است که همه ما به درگاه او محتاجیم تا گناهانمان را ببخشد و ما را بیامرزد و این شامل بنده حقیر و جنابعالی نیز می شود.
بنابراین به جناب آقای دکتر احمدی نژاد عزیز خرده نگیرید که حق یک دانشمند و نابغه بزرگ ریاضی را با عرض تسلیت به جا آوردند. بیایید حق را ادا کنیم. آنجا که یک ایرانی باعث افتخار علمی می شود حق آن را ادا کنیم و آنجا هم که کوتاهی و کاستی در اجرای فرایض شرعی دارد آن را به نرمی متذکر شویم و دوستانه و با مهربانی امر به معروف کنیم و در همه حال جانب حق را بگیریم و حقیقت را مخفی نکنیم و نسبت به دیگران بلند نظر باشیم و البته این یکی از درسهایی است که بنده از جناب آقای دکتر احمدی نژاد آموخته ام و از ایشان نیز از این بابت بسیار سپاسگزارم و از خداوند مهربان آرزوی طول عمر و سلامتی برای ایشان دارم.



ناشناس
| 1396/4/25 - 22:21 |     5     9    
پاسخ: آری. ما تندرو هستیم چون آمریکا ما را تندرو می داند. میانه رو هم مرجئه هستند که می گویند گناهان مردم به خدا مربوط است و هر غلطی هم که امثال معاویه بکنند چیزی بین انها و خدا است و به ما مربوط نیست.
بهترین بهانه برای سلب مسوولیت اجتماعی و سکوت در مقابل انواع و اقسام مفاسد و تطهیر مروجان فساد دقیقا کاری است که امثال تو می کنند.


محمد
| 1396/4/25 - 19:39 |     23     3     |
روحش شادویادش گرامی

محمد
| 1396/4/26 - 11:49 |     9     2    
پاسخ: واقعا درود بر دوستان عزیز که جواب دادند به اون کسی که از دکتر احمدی نژاد میگفت چرا برای یک کسی که حجاب ندارد یا خیری از اون به ایران نرسیده مرحومه مغفوره پرو فسور مریم میرزاخانی را قاطعانه دادند ..دوستان عزیز فرمودند ایران جای امثال میرزاخانی ها نیست چون استعداد آنهارا سرکوب میکنن چون متعصبین و جاهلان اجازه بروز و شکوفایی توانایی امثال میرزا خانی را نمیدن .واقعا باید خجالت بکشن که استعدادهای ملت ایران را سرکوب میکنن با اعمال تنگ نظرانه .مریم میرزا خانی افتخار ایران بود .درود بر دکتر احمدی نژاد
ناشناس
| 1396/4/27 - 18:59 |     0     6    
پاسخ: به محمد
علم و فن را ای حوان شوخ و شنگ
مغز می باید نه ملبوس فرنگ

آیا براستی کسی با یک روسری گذاشتن استعدادش سرکوب می شود؟


کورایم
| 1396/4/25 - 23:17 |     9     3     |
خدا رحمتش کنه . دم دکتر هم گرم که ادم خوبیه که تسلییت گفت . این مرحوم اگر در ایران میموند تهش عاقبتی بهتر از دانشمندان هسته ای و هوافضا و یا ڙنتیک و ۼیره ما که نمیداشت .
لابد باید در دانشگاه کارش گیر یه عده منصوبین بیسواد و عقده های حقارت یک عده چادی چاقچوری مثل ابتکار میشد .
کسایی که قبل انقلاب با شلوار لی و پیرهن انقلابی بودن و از دیوار سفارت بالا میرفتن و من موندم چجوری ؟
الانم سرقفلی مراکز علمی و ن۷بگانی کشور هستن .
تازه تهش جایزه بهترین عمل علمی را میدادن به محاسبه حد ترخص در جاده های کشور ههه

ناشناس
| 1396/4/26 - 21:21 |     3     8    
پاسخ: شما یا این حرفا دارین نشون میدین که راه از احمدی نژاد از انقلاب جدا شده.ای کاش احمدی نژاد چشماش رو باز میکزد و میدید چه افرادی ادعای طرفداری از او را دارند.زمانی همین چادری چاقچوری ها طرفدارش بودند و اکنون افراد لائیک.یک جای کار می لنگد.
کورایم
| 1396/4/27 - 18:39 |     4     1    
پاسخ: بناشناس ۲۱۲۱
لابد یکی از اون چادر چاقچوریا خانم ابتکاره ؟؟؟؟جمع کن بابا . ان انقلاب همه مردم ایران کردن منتها بعڝیا خوب سوارش شدن . من حق دارم از جانب خوم بگم . از انقلابی هایی مثل شما منحرفم . اگر دیندار انقلابی شمایید ؟پس اشکالی توی این انقلاب وجود دار

ناشناس
| 1396/4/27 - 19:04 |     7     1    
پاسخ: اگه امثال ابتکار و رهنورد و فائزه هاشمی و.... به خاطر چادرشون برن بهشت مریم میرزاخانی هم بخاطر بی حجابیش میره جهنم و این واقعا خنده داره !
ناشناس
| 1396/4/30 - 09:40 |     0     0    
پاسخ: کجاش خنده داره شما به جای علم بهتر است یا ثروت موضوع انشا را علم بهتر است یا دین را مطرح کرده اید این شیطنت ها همیشه بوده است مثلا آیا انیشتین کتا اواخر عمر دیندار نبود بهشتی است یا جهنمی ؟ مخترع دینامیت با آن داستانی که برایش اتفاق افتاد وهمگی میدانید !! بهشتی است یا جهنمی ؟؟ همسران آقایان احمدی نژاد ومشایی و بقایی ،بهشتیند یا جهنمی ؟؟ دین باید بر همه امر انسانها اثر بگذارد ومنظور فقط نماز وروزه ودعای فرج و .....نیست!! به نظر شما یک دانشمند دیندار بهتر است ؟؟یا یک دانشمند بی دین؟؟ سلحهای مخربی مثل بمب اتم وهدروژنی و......... توسط چه کسانی ساخته شده است؟ مراجع تقلید؟؟یا معاویه ها و عمرعاصها؟؟ اگر خانم میرزاخانی تمام مشکلات لاینحل دنیا را حل کرده باشد ولی خداباور نبوده باشد تمام زحماتش بیهوده است ودر مقابل اگر کس یا کسانی تمام عمر در غارها مشغول عبادت باشند ویرای خود وجامعه مفید نباشند نیز بهشت پاداش آنها نیست!! این سوال سوال تازه ای نیست وشیطنتها همیشه بوده است مثلا حضرت عباس ع که در زمره معصومین نیست آیا جهنمی است؟؟ ،بهشت وجهنم شاخصه هایی دارد که در قرآن وعترت مشخص شده است ،بیهوده به خاطر پیام تسلیت محبوبتان دینتان را به مزایده نگذارید!!!!!
ناشناس
| 1396/4/31 - 12:23 |     2     1    
پاسخ: یعنی فقط یه روسری نماد خداباوری است؟
البته من شخصا روسری را انتخاب کردم چون در ایران نداشتن روسری مساوی شده به پایبند نبودن به اصول اخلاقی!

ناشناس
| 1396/5/6 - 17:46 |     0     0    
پاسخ: به ناشناس
1396/4/31 - 12:23
این راه خدا گفته. از تورات تا انجیل و قرآن حکمش موجود است. کسی که این روسری را ندارد می خواهد مردها تماشایش کنند.
چنین کسی می تواند اخلاق داشته باشد؟


مسعود
| 1396/4/26 - 00:27 |     3     7     |
گفتمان حجاب گفتمان قرآنیست هیچ وقت شکست نمی خورداین شماهستیدکه شکست می خورید پس....

ناشناس
| 1396/4/26 - 00:49 |     4     9     |
احمدی نژاد عمیقا یک فرد دیگری شده است. آن روزی که می گفتند مخالفانش همه دهها مقاله علمی دارند و جزو نخبگان هستند می گفت نابغه ای که نفهمد و بصرت نداشته باشد نابغه واقعی نیست نقل به مضمون
حالا همه حرفهایش را پس گرفته

کورایم
| 1396/4/26 - 20:06 |     5     2    
پاسخ: نداشتن اونا در درست نشناختن دکتر بود دیگه . اونایی که تحت تاثیر تبلیۼات دکتر را با اصولگرایان نفهم یکی میکردن . طبیعیه که با مدارج علمی بصیرت نداشتن . اگر بصیرت داشتن مثل ما همون اول میفهمیدن که جنس دکتر نه اصولگراست و نه اصلاح طلب . بلکه انسانی درست و منطقیه . کسی که ازش در مورد حجاب و گشت ارشاد میپرسن میگه مشکل ما این چیزای بی ارزش نیست . و اتش بجون اصولگراهایی که اویزانش شده بودن میندازه و بعدا منحرف نامیده میشه . معلومه که از اول هم نظرش همون بوده . کسی که اول اخر باج به هیچ کدوم از جناح ها نداد را همین الانم ازش بپرسی نظرت در مورد کنسرت و یا بدحجابی چیه ؟لبخند تحویلت میده و حالیت میکنه که بدجور سرکاری و داری بازی میخوری . فهم اینا معلومه بصیرت میخواست
کورایم
| 1396/4/27 - 00:37 |     6     1    
پاسخ: خخخخ تتلو
ناشناس
| 1396/4/29 - 22:02 |     2     0    
پاسخ: لابد یکی از اون نابغه ها و نخبه های مخالف احمدی نژاد همون خانم بازیگرتونه که 6 تا لیسانس داره یا اون آقای فوتبالیست و خواننده و شایدم خانم ابتکاره ؟
خیلی دلم میخاد به این نوابغ نخبه یه مساله ریاضی پنجم دبستان یا یه مساله فیزیک اول دبیرستان بدم بینم میتونن حل کنن یا نه!


کورایم
| 1396/4/26 - 03:23 |     6     2     |
من فکر میکنم ما در اسلام چیزی بنام هجرت داریم که تحت شرایطی واجب هم میشه و هرکس بنا به فراخور حالش میتونه تشخیص بده که ایا اگر هجرت کنه به نفعشه یا نه ؟
و موضوع در خطر افتادن دین هم تنها موضوع هجرت نمیتونه باشه که اگر اینطور بود پیامبر ص نمیفرمود علم را برو یاد بگیر حتی در چین . خوب به چین رفتن برای کسب علم و مدارج علمی هم نوعی هجرته دیگه ؟
خوب حالا یکی به چین رفت و هجرت کرد برای علم . وواونجا علم را یاد نمیدادن الا اینکه همرنگ و هم شکل اونا بشی ؟ مثلا میون خیل بی حجاب ها این مرحوم در محیط علمی اونجا میخواست چادر سر کنه ؟کار عقلانییه ؟طبیعیه که این خانم شیعه بوده و در شیعه تقیه داریم . اگه علم مورد تاکید پیامبره ؟که هست . مشخصه که همون پیامبر در چنین شرایط خاصی حکم منطقی به تابلو نشدن این خانم میداد .
طبیعیه که این مرحوم اگر ایران میموند نه تنها به هیچ جا نمیرسید . بلکه چنان دچار هزارتوی اصولگرایان و حزب الهی نمایان خشن و بی هوییت میشد که کلا استعدادش زیر ظلم حسادت و کینه ورزی اونها و از اون طرف سیاسیکاری و سالوس بازی اصلاح طلبان در محیط دانشگاه نابود میشد .
منطقا اون مرحوم کالایی از هوش و استعداد در اختیا ر داشت که گناهی بعهدش نبود که اینجا عرڝه نداشتن شرایط خریدش را فراهم کنن .
شما تصور کنین ما اینجا چند تا خودرو ساز داریم که نسخه های چهل سال پیش دنیا را تولید میکنن ؟ خدا وکیلی در این سال ها چند تا محقق و مخترع و طراح نخبه خودرو سازی را اینا جڌب کردن ؟
خوب اون نخبه طراح و مخترع و دانشمند که وقت و عمرش را در این رشته گڎاشته چکار کنه ؟ اگه بخواد به امید اینا باشه که باید بره نواوریش را از دره پرت کنه .
حالا یه شرکت خارجی بیاد ان استعداد را تبدیل بپول ثروت کنه . اینجا خدا وکیلی کی خیانت کرده ؟وجدانا جواب بدین
من که میگم خودرو ساز داخلی و حامیانش .
حالا این خانم را حڝرات داخلی نتونستن جذب کنن ؟ و نگهش دارن
تنفر برانگیز مانند اون ناشناس عمل کردن . این مرحوم گناهکاره ؟ بی عقل میگه سرمایه ڙنتیکشو به امریکایی ها داده . نادان اصلا نمیدونه عشق و علاقه چی هست ؟
چشم جوان نر ایرانی کور که عرضه نداشت دل یه دختر نخبه ایرانی را بدست بیاره . خوش حلال همون امریکایی .
واقعا تا ما اینجا از این موجودات حما داعشی صفت داریم که به زن نگاه خرید و فروشی دارن . تعجبه که چطوری موندیم . بعید نیست روزی اینا مثل دواعش افسار پاره کنن . هرچند گاهی میکنن

ناشناس
| 1396/4/26 - 19:53 |     7     9    
پاسخ: دروغ می کویی. در آمریکا حجاب کاملا آزاد است. هیچ مانعی هم برای تحصیل دختران محجبه نیست.

ناشناس
| 1396/4/26 - 21:24 |     4     6    
پاسخ: اسلام آمریکایی یعنی همین.دین را تا چین یاد گرفتند در اسلام است اما اسلام نگفته به خاطر علم دین خود را کنار بگذار.مگر کسانی در آمریکا محجبه هستند مشکلی برایشان ایجاد شده؟؟ در آمریکا حتی پلیس محجبه هم داریم پس الکی بهانه نیاورید.شما هم کورایم نیستید کورید.
کورایم
| 1396/4/28 - 11:53 |     6     2    
پاسخ: منطق کم میارن توهین میکنن . کی گفته حالا کسی که حجاب را بنا بشرایط کنار گذاشت . دینش را کنار گذاشته ؟این تفکرات داعشی شماست که عادت دارید همه را تکفیر کنید .
شما اصلا نمیدونید دین چی هست ؟بس که در دری وری های داعشی هایی مثل خودتون ۼرق شدید . کسی را که حالا ظواهر دین را نداره بیدین خطاب میکنید . کجای قران و اهل بیت س از شما قضاوت خواستن نسبت بمردمان . ؟؟شما چکاره ای که دکان دین سنجی راه انداختید ؟کی گفته کسی که ظواهر دین را رعایت میکنه حتما دین داره ؟الان در همین جامعه خودمون کلی جهود و بهایی پلید وجود دارن که بخاطر قانون حجاب هم دارن و رعایت هم میکنن . بحث نفوذ هم پیش بیاد . نماز هم میخونن از منم بهتر . ادای روزه گرفتن را هم در میارن . مرگ بر ضد ولایت فقیه هم میگن . بخوان تحریک کنن جامعه را ممکنه گشت ارشاد هم راه بیندازن . اخر حماقته که شخصی بخواد روی دین مردم قضاوت کنه .
اونایی که باب این قضاوت ها را راه انداختن کارشونو خوب بلد بودن و از اول انقلاب بجای اینکه رفتار رحمانی اسلام را ترویج کنن و کار را عاقلانه و امرانه جلو ببرن با رفتار های سخت و خشن شرایط تنفر عمومی را فراهم اوردن بطورکه کمتر کسیه که خاطره خوبی از دهه ۶۰ و ۷۰ داشته باشه و شده نقطه تاریک نظام و براش داستان ها و فیلم ها میسازن . کجا پیامبر اکرم تو کوچه های مدینه گشت ثارالله و ارشاد راه انداخت ؟کی از مردم تعهد گرفت ؟بنده خدا این کارها را کسانی راه انداختن که نفوذ کرده بودن تا اعتقاد مردم را به اسلام خدشه دار کنن . ادمایی دگم و سطحی نگری مثل شما را هم بار اوردن تا کارشون بهتر پیش بره . بس که نادونین نمیفهمین . مرجثه کیه ؟این چرت و پرتا چیه میگی ؟ کدوم عاقلی میاد دانشمند کشور خودشو با فرهنگ نداشته عرب تخطیه میکنه ؟عرب کدوم فرهنگ را داشته و داره ؟کدوم معماری ؟کدوم دانشمندان ؟کدوم رفتار صحیح اجتماعی .؟جای جای قران و نهج البلاۼه پره از بی فرهنگی عرب . الانم که نیا بگفتن نداره . انوقت شما میای دانشمند کشور را با فرهنگ نداشته عرب میکوبی ؟خخخخخ
مرحوم و هرکس دیگه ازادن هر کجا خواستن برن . حتی در دین هم اجبار نیست . اصلا فرض که رفته اونجا از اسلام برگشته . بشما چه ؟کی ا شما خواسته ایشونو قڝاوت کنی ؟شما اگه مومن و دیندار واقعی هستی ؟برو خودت را درست کن و بسطحی برسون که موجب افتخار دینت بشی .
اخر نادانی که ادعای دینداری میکنی . یه لحظه بخودت بیا .ویک سرپرست خانواده را گرفتن . بدون شرایط و چهارچوب قانونی و عادلانه بازداشت کردن و مورد ظلم قرار دادن . کسی هم که اعتراض کرده تهدید به بازداشت کردن . شما اگر دین داری و به امام حسین ع و ایمه تمسک داری شرعا در مقال ظلم نباید سکوت کنی . این چهره هست که وهن دین و اسلامه . نه اینکه یه بابایی در امریکا روسری نبسته . کجای عقل و دین اینها را میپذیره . این نظام کی و کجا به دانشمندانش اهمییت داد ؟البته زمان دکتر بصورت نسبی داد . ولی ۼیر اون ذات این نظام نخبه کشه . فقط بخاطر این که تحمل ایجاد کنشگری را خارج از منظومه روحانییت و هزار فامیل دستگاه حکومت نداره .
شما هم ارزش پاسخ دادن منو نداشتی و تعطیل تر از این حرفایی . من در بحث ها فارومی و نت خیلی با سابقه هستم . . اگر ارزششو داشتی به شما یک پنجره فارومی معرفی میکردم باهاتون گفتگو داشته باشم . ولی فاییده نداره . حیف وقت.

ناشناس
| 1396/4/28 - 15:56 |     8     1    
پاسخ: در تایید نظر کورایم:

جالب اینکه این فرد بی نهایت خودشیفته و بی نهایت دیکتاتور ُ آیات و روایات فراوانی از فرآن را که می گوید غیبت نکنید ُ تهمت نزنید ُ افترا نبندید را دربست تعطیل کرده و فکر می کنه خدا به او اجازه داده ُ هر کسی رو که مثل خودش فکر نمی کنه تکفیر بکنه ُ و قبل از اینکه خدای مهربان در باره اعمال انسان ها قضاوت کند ُ قضاوت بکند و این دیکتاتور خود شیفته به خود اجازه غیبت کردن و افترا زدن وفحاشی کردن در باره کسی که مثل خودش فکر نمی کند دارد . چه کسی به این خودشیفته دیکتاتور اجازه داده برخلاف نص صریح آیات قران مبنی بر اینکه هیچ مسلمانی حق غیبت کردن و افترا زدن و توهین کردن به دیگران را به جرم اینکه دیگران مانند این خودشیفته دیکتاتور فکر نمی کنند وعمل نمی کنند ُ دارد . کم کم باید با خدای مهربان هم مخالفت کند ُ چون خدای مهربان مثل این خودشیفته فکر نمی کنه و عمل نمی کنه .

به کور ایم
| 1396/4/28 - 16:04 |     1     6    
پاسخ: شما که دم از اسلام رحمانی میزنی چرا دیگه اسم احمد ینژاد را لکه دار میکنی صریح بگو طرفدار اسلام رحمانی که روحانی می گوید هستی.شما هم که از امام حسین اسم بردی باید بدونی بچه های امام در همون شرایط هم حجابشون رو حفظ کردند/.

عبدالله
| 1396/4/26 - 07:20 |     6     7     |
آقای احمدی نژاد قلب سلیم در خور تمجید است با این وضعیت حجاب، ازدواج و پشت کردن به احکام الهی باید عنوان آیینه عبرت دیده شود.از شما انتظار نمی رود .

کورایم
| 1396/4/27 - 00:43 |     9     0    
پاسخ: تتلو . عبا س عبدی ههههه . چند تا رای نا قابل و رییسی .
احمدی نڙاد از اول هم از شما.منحرف بود . بابا اینو صدبار خودش گفت . ایینه عبرت کسانید که در مقابل ظلم سکوت کردن . چیزی که روزگاری براش انقلاب شد


حسینعلی
| 1396/4/26 - 11:01 |     8     4     |
اقای ناشناس منظور شما از منفعت به ایران فقط نباید منافع مادی باشد
ایشون منفعت اش به دانش ریاضیات کل دنیا رسیده........اول اندیشه کن
بعد حرف بزن..........................................................
درود بر دکتر احمدی نژاد

حزب الله
| 1396/4/26 - 11:53 |     8     4     |
آفرین و هزاران درود بر مدافع تمدن بزرگ ایرانی اسلامی ، خار چشم منافقان و ریاکاران و ظالمان خصوصا از نوع غذائی! و تسلیت به خانواده و دوستاران این بانوی مرحوم.
اما سئوالی که پیش می آید این است که سیستم پزشکی آمریکا نمی توانست چنین نابغه علمی را با بسیج امکانات و متخصصین نجات دهد.آیا این مسئله جای شک و پیگیری ندارد؟!

مدافع حرم
| 1396/4/27 - 14:44 |     4     3    
پاسخ: نظرات شما رو ک تو سایت میخونم یاد اون آدمهای تند خشک بیفکر ک تو سینما دارن سعی میکنن ب عنوان حزب الهی نشون بدن میفتم ششما ی نگاه صفر یا صدی داری از دید شما همه صفرن آقای احمدی نژاد صد واسه همین چشاتو میبندی ب همه میتازی واست فرقی هم نداره چ قوه قضایی چ روحانی رییسی حتی ب نظر من ک گفتم حزب الله نا امید نمیشه برای پیروزی حق بر باطل هم حمله میکنی میگی عاقلان دانن اینجا هم از نظر شما فقط خودت عاقلی و طرفدارای دکتر این نتیجه همون نگاه صفر تا صدی شماست. من ک دیگه ب اسم مدافع حرم نظر نمیزارم بخاطر آدمهای مثل شما ک برای تخریب من مدافعین حرم تخریب میکنن خواهشم از شما اینه نظرات خودتون ب اسم حزب الله نشر ندین باعث میشه بقیه ب حزب الله ب چشم آدمهای خشک تندرو نگاه کنن همون چیزی ک این روزا دشمن میخواد در صورتی ک حزب الله یعنی سراسر عقل فهم یعنی انقلابی مخلص یعنی ی آدم خوش برخورد ک آدم لذت ببره پای صحبتاش بشینه نمونه تمام کمالش هم خود رهبری هستن ی حزب الله واقعی.
یا علی


آنتی انحراف
| 1396/4/27 - 10:26 |     6     12     |
راستی چرا آقا صحبتی در این مورد نکردند؟

احمدی نژاد کاسه داغ تر از آشه یا ....

خدا عاقبت ما رو بخیر کنه



انقلابی لیبرال

ناشناس
| 1396/4/27 - 18:52 |     7     1    
پاسخ: احمدی نژاد آب هم میخوره باید اجازه بگیره؟
امیرحسن
| 1396/4/29 - 17:33 |     2     0    
پاسخ: این همه آدم از چپ و راست این مرگ رو تسلیت گفتند شما فقط احمدی نژاد رو دیدید؟ یعنی هرکی تسلیت بگه اشکال نداره فقط برای احمدی نژاد اشکال داره؟

سلمان فارسی
| 1396/4/27 - 16:57 |     6     2     |
جناب آقای ناشناس تندرو

سلام بر شما. دیشب از طریق مستقیم و موثق مطلع شدم که جناب آقای آیت الله مدرسی که استاد دانشگاه پرینستون در آمریکا هستند یعنی همان دانشگاهی که مرحوم میرزا خانی در آن حضور داشته اند شخصا تایید فرمودند که شوهر دکتر میرزا خانی قبل از اینکه با آن مرحو مه ازدواج کنند چندین جلسه گفت و شنود و مطالعه با آیت الله مدرسی به صورت خصوصی داشته اند و پس از مدتی به دین مبین اسلام مشرف شده اند و در حضور آیت الله مدرسی شهادتین خود را به صورت شفاهی و کتبی ایراد فرموده اند.
بنده الآن از جنابعالی یک سوال دارم. شما که تندروی کردید و ندانسته و بدون آگاهی و عجولانه در مورد آن مرحومه قضاوت کردید کجا و چگونه می خواهید از ایشان حلالیت طلب کنید؟ شما با وقاحت هر چه تمام تر فرمودید که آن مرحومه ژنهای خود و رحم خود را تقدیم آمریکا کرده است.
اولا آن مرحومه وصیت کرده اند که تنها بازمانده شان یعنی دختر عزیزشان در ایران بزرگ شوند و شهروند ایرانی شوند.

ثانیا دکتر میرزاخانی پس از آشنایی با شوهر آینده شان که ایشان هم یک استاد ریاضی دان هستند او را تشویق و ترغیب به آشنایی با دین مبین اسلام کرده اند و همسرشان نیز پس از مطالعه و بحث و گفتگو با آیت الله مدرسی مسلمان شده اند.

حالا شما بفرمایید دکتر میرزاخانی چگونه ژنها و رحم خود را تقدیم آمریکا کرده است؟

شما را نمی دانم ولی اگر من جای شما بودم و پشت سر کسی که تازه فوت شده است و دستش از دنیا و دفاع از خود کوتاه است اینجنین بی پروا سخن می گفتم ناچارا نزد خداوند مهربان استغفار می نمودم و هر طور بود بازماندگان آن مرحومه را پیدا می کردم و از ایشان بابت اساعه ادب و قضاوت عجولانه خود در مورد آن مرحومه عذرخواهی و طلب عفو و بخشش می کردم.

ایرانی
| 1396/4/31 - 09:29 |     0     1    
پاسخ: ضمن سلام به همه هموطن عزیز و ضمن احترام به فرهیختگان کشور عزیزمان ایران،تنهابه این جمله اکتفا میکنپ که ایکاش علمی را که در وطن خودم و در دانشگاه های کشور خودم بروی میز و صندلی هایی که از مالیلت های این مردم بدست آورده ام را در اختیار جامعه علمی کشور خودم قرار میدادم نه اینکه آنرا در مراکز علمی شیطان بزرگ بکار بگیرم تا در آینده این علم بر علیه کشورهای در حال توسعه منجمله کشور عزیزمان ایران بکار گرفته شود در ضمن در آموزه های اسلام آمده است مسلمانی که بسادگی از ارزشهای الهی بریده شود بی حجابی،در اختیار قرار دادن علوم به شیاطین بسادگی از همه ارزشهای روحانی،ملی و... خواهد گذشت.فراموش نکنیم که برخی شیفته جهان غربند و غربی بودن را و غربی زیستن را یک ارزش میدانند. بازگشت همه بسوی خداست.
ناشناس
| 1396/5/6 - 17:53 |     0     0    
پاسخ: ایشان دروغ می گوید. داستان شوهر آمریکایی جلال آل احمد را نخوانده اید؟ اینکه مردان غیر مسلمان برای ازدواج با زن مسلمان در لحظه عقد یک شهادتین بگویند کار رایجی است.
اسلام یک برچسب نیست که به هر کس بچسبانید
اما آن هایی که از دل مسلمان می شوند اتفاقا مسلمانهایی بشدت معتقد می شوند. چه رسد به آنکه بگذارند زنشان بی حجاب باشد.


ناشناس
| 1396/4/27 - 18:55 |     7     1     |
پیام تسلیت برا یه دانشمند یعنی انحراف دیدار با تتلو و ژوژولو یعنی جذب حداکثری!

ناشناس
| 1396/4/30 - 09:43 |     0     0    
پاسخ: آنه با تتلو ملاقات کردند واین کار خودرا توجیه میکنند!! اگر دکتر تتلو را حمایت میکرد !! شما چه نظری داشتید؟؟

جواد
| 1396/4/28 - 11:34 |     9     1     |
درود بر دکتر احمدی

کورایم
| 1396/4/28 - 11:54 |     3     1     |
چرا فکر نمیکنید خودتون کاسه داۼتر از اشید ؟

رضا
| 1396/4/28 - 18:02 |     1     1     |
کاری به این مرحومه ندارم خدایش بیامرزد. ولی این را باید بدانیم چرا اقوام وملتهایی بودند که نابود شدند ؟ چرا قوم لوط نابود شد؟ پشت کردن به دین ونادیده گرفتن دستورات الهی موجب عذاب الهی میشه...از خدا بترسییم وتقوای الهی پیشه کنیم . عینک سیاسی را از نگاههایمان برداریم و خداراهمیشه ناظر بر اعمال ورفتار خود بدانیم...به چپ وراست نگاه نکنیم بلکه به بالای سرمان و اون لحظه ای نگاه کنیم که که قبر مارا میپوشانند. والعاقبه للمتقین

کورایم
| 1396/4/29 - 15:03 |     1     1    
پاسخ: ببینید . من بشما توصیه میکنم برید مطالب مربوط به حجاب و روایات اون را بخونید . من خودم عاشق اسلام هستم و نیم عمرم را در مبارزه و انقلاب صرف کردم .
فقط یه نکته میگم مطلب را بگیرید . در روایات از امامان خودمون حڝرت باقر ع وجود داره که فرمود جدم علی ع زنان بنده را که در نماز حجاب داشتن میزد و از حجاب اونها جلوگیری میکرد . و دلیل هم اوردن که مرز زنان ازاده و برده مشخص بشه . دقت دارید؟این یعنی اینکه حکم حجاب بخودی خود اصالت فراگیر نداره و دلیل تمایزی داشته . زنی که موقع نماز نباید حجاب داشته باشه در جامعه بطریق اولی نباید داشته باشه . این حکم مال زمانیه که برده داری وجود داشته . پس الان که برده داری نیست . و همه ازاده محسوب میشن پس اصلا نمتونه حجاب اجباری باشه . چون اصالت بر خود حجاب نبوده بلکه بر تمایز بوده .
دیگه الان در این دوره تمایز معنی نداره که ؟
میگن در مدینه اوباش خانم ها را اذییت میکردن . فرمان از جانب خدا اومد که زنان مومنه ازاده که برده نباشن برای اینکه تشخیص داده بشن از برده ها لچک سر کنن .
شان نزول ایات حجاب اینه . این یعنی اینکه اون مدینه فاضله همچین فاڝله فاضله هم نبوده که حالا
در ڝمن پیامبر گشت ارشاد هم در اون شرایط راه نینداخته بوده . و دقیقا نتیجه اینکه اصالت بر خود حکم حجاب هم نیست بر وجه تمایزه و الا اگر بر خود حجاب میبود باید فرقی بین زن ازاده و برده نمیبود چون زن به هر حال زنه .
در کلییت میشه نتیجه گرفت که تفکرات داعشی و عمریه که حجاب را وصل کرده به اسلامییت حکومت و اینهمه مشکل درست کرده و جامعه را بمرز تفرقه و دودستگی کشونده .

ناشناس
| 1396/5/6 - 17:58 |     0     0    
پاسخ: به کورایم
خیر. تنها وجه تمایزی تنها نداشته. چون امکان دسترسی به زن کنیز همیشه بود. تازه انگیزه ای بود برای کار بیشتر و خرید کنیز زیباتر به تعداد نامحدود. اما زن آزاده می تواند با ازدواج موافقت نکند و این یعنی ایجاد بحران جنسی. تازه تعدادش هم محدود است. در جامعه ما که اصلا تعدد زوحات هم تابو شده دیگر بدتر.

نتیجه اش می شود فشار بی سابقه برای مردانی که نه به آن زنان دسترسی دارند و نه حتی تعدد زوجات برایشان باز است. در نتیجه کارشان به فحشا و یا افسردگی و یا اعتیاد و یا خالی کردن عقده سر امثال آتنا می کشد.
فقط خود را به آن راه می زنید می زنید. زن اگر آزاده است و کالا نیست قطعا نمی تواند تمنای نگاه خریدارانه مردان را داشته باشد.


کورایم
| 1396/4/30 - 12:51 |     1     0     |

مقایسه دو عکس برای من آموزنده و در عین حال بسیار درد آور است
عکس اول درب اطاق کار مریم مبرزاخانی در دانشگاه استانفورد در فردای روز فوت وی است ، بسیار ساده فقط دو دسته گل کوچک گذاشته شده است. مریم در آمریکااز دنیا می رود ، در کشوری که هر چه را می خواست برای پیشرفت در اختیار او گذاشت.در هاروارد درس خواند در استانفورد کار کرد. مردمان ان خطه محیط مناسب جهت کار و تحقیق و تدریس و نوآوری را برای او فراهم کردند، ولی روزی که درگذشت دسته گلی کوچک بر درب اطاق کارش گذاشتند و ریاست دانشگاه استانفورد پیامی در سایت دانشگاه داد. وزیر اموزش آمریکا کاری نکرد، وزیر بهداشت آمریکا در مراسم تدفین حاضر نشد. ترامپ که اصلا نفهمید چه اتفاقی افتاده است. تمام دانشمندان و حتی ریاضیدانان آمریکا اعلامیه ندادند که نماد دانش آمریکایی از دنیا رفت. این از سمتی که انچه مریم می خواست را در اختیارش نهاده بود.
عکس دوم مراسم ختم وی در ایران است. دسته گل های بزرگ فراوان ، حضور مقامات ارشد مملکتی از وزرا و مسئولین مربوط و غیر مربوط ، برای مثال من نمی دانم وزیر بهداشت چه ارتباطی با مریم میرزاخانی داشته است؟؟؟ ایا رشته و زمینه کارشان ارتباطی با هم داشته است؟؟؟؟ این نمایشی ست که در کشوری اتفاق افتاده است که تقریبا هیچ به مریم نداده بود. فقط در یک موقعیت چیزی نمانده بود که در سقوط اتوبوس در دره وی را به کشتن دهد. ولی امروز رئیس جمهور پیام می دهد وزرا همه شرکت می کنند تمام عالمانش از دنیوی و اخروی به یاد می افتند که نماد بزرگ علم ایرانی اسلامی از دنیا رفته است . ناگهان یک شبه وی نماد زن و دانشمندان اسلامی ایرانی می شود تا جایی که از نبود حجاب هم می توان گذشت و با پوشاندن موها با گل آن را ندیده گرفت .
من نمی خواهم بگویم این ریا و تزویر مسئولین ما هست که البته هست، من می خواهم بگویم این دو عکس نماد پدیده شومی ست که در زندگی تک تک ما وجود دارد.
سقراط دو هزار و پانصد سال قبل گفت زندگی زیسته نشده هیچ ارزشی ندارد. عکس درب اطاق مریم میرزا خانی نماد زندگی زیسته شده است . امکانات زندگی و تلاش را به او دادند مرگ راهم به عنوان یک واقعیت در انتهای زندگی پذیرفته اند ولی سمت ایران نماد اینکه زندگی وجود ندارد حیاتی در قلب جامعه نمی طپد، تنها ناقوس مرگ همه را به حرکت در می اورد، جایی که زندگی نیست مرگ بسیار ترس آور است ، جایی که واقعیت وجود نداردباید با سر و صدا و دسته های گل بزرگ و مسئولین سبیل در سبیل کنار هم توهم واقعیت ایجاد کرد.
در امریکا مریم هویت داشت ، یک دانشمند ریاضیات بزرگ بود و دیگران هم هویت دارند نیازی به قرض گرفتن از هویت وی ندارند . ولی اینجا همه و همه از وزرایی که در ختم وی شرکت می کنند تا حتی من که الان این متن را می نویسم طالب قرض گرفتن از هویت وی برای بی هویتی خودمان هستیم .
خدا عاقبت راهی را که می رویم به خیر گرداند
آتش زهد و ریا خرمن دین خواهد سوخت
حافظ این خرقه پشمینه بیانداز و برو

ایرانی
| 1396/4/31 - 09:48 |     1     0    
پاسخ: مریم با پول و مالیات این آب خاک دانشمند شد نه در آمریکا سرزمین شیطان بزرگ.امریکای های برخوردی در شان ایشان انجام دادند چون آنها ایرانی را چه با دین چه بی دین دشمن تلقی میکنند.درمورد ریا و نیرنگ مسئولین بی کفایت بی تدبیر و بی امید با شما موافق هستم اما نمیتوان کسانی را که شیفته غرب و غرب زدگی هستند و علوم شان را در اختیار جهان استکباری میگذارند ایرانی خطاب کرد. با احترام به شما هموطن عزیز

کورایم
| 1396/4/31 - 11:09 |     1     0     |
یعنی الان مملکت ما طوری شده که کنشگری سیاسی اشخاص در انتخابات ها حول نکات کلیدی مملکت داری مثل معیشت و سازندگی و علم و صنعت شکل نمیگیره
بطرز مسخره ای در گرو دو گروهه که عده ای بر بی حجابی و عده ای بر با حجابی اونهم نه بصورت شفاف و روشن . بلکه در سایه ای در ابهام و تخیل شکل گرفته و این شده انگیزه کنشگری در انتخابات ههههه
ملت به اصلاح طلب ها بعنوان گروهی که شاید یه روزی به اونها ازادی مدنی بخونید پوشش اختیاری میدن و ساز و اواز ازاد میشه نگاه میکنن .
به اصولگراها به عنوان گروهی که نه پیاده رو ها را جسیتی یکنن ههههه
از اونور شورای نگهبان چهارچوب کاریش برای شور انتخاباتی نشون داده که همینههههه
تو را بخدا فقط یه لحظه تصور کنید این نکته برداشته بشه .
منطقا فکر میکنم تمامی دولت مردان و حکومت توسط مردم بایکوت بشن . چون دیگه چیزی برای کنش گری نیست . عملکرد مثبت که ندارن . اوضاع هم که شیر تو شیره . اقتصادم که نابود .

محسن
| 1396/4/31 - 15:30 |     5     0     |
قابل توجه کامنت گذران محترم
با عرض سلام و عرض ادب

1- مسئولین ما مخالف دانشمندان و نخبگان هستند . و اعتقادی به علم ندارند !! نتیجه این می شود که نخبگان ما از کشور بروند.
2- دوستدار دزدی ، قاچاق ، رشوه خواری و رانت خواری هستند.
3- بیسوادی در کشور را رواج داده اند .
ای کامنت گذران چرا ماها به جان هم افتادیم و عده ای بیت المال را به غارت می برند. شایسته است که نخبگان از کشور خارج شوند و به جایی بروند که شایسته سالاری و علم محور باشد.

،

کورایم
| 1396/5/1 - 14:31 |     2     1    
پاسخ: متاسفانه همینطوره که شما گفتی َ؛
مسوولین ما مخالف علم و فرهنگ و دانشمندان و نخبگان هستند و دلیلش هم اینه که کنشگری خودشان در اجتماع بر اساس علم و فرهنگ و نخبگی نیست ؛ خیلی واضحه که میترسند دانشمندان و نخبگان واقعی کنشگری اونها را که بر ااساس توهماته زایل کنن و دیگر مردم دنبالشون راه نیفتن و گفتارشون را نپذیرن؛ منم شاید اگر در اریکه قدرت و ثروت نشسته بودم از این حالت میترسیدم ؛
اخبار روز بروز و رنگارنگ دزدی و فساد و اختلاس هم موید
دومیه
واقعا هم بیسوادی را رواج دادن ؛ مدرک دار ها بیسواد ؛


ناشناس
| 1396/5/6 - 18:02 |     0     1     |
خیلی درد دارد که عده زن هستند که یک روسری چند گرمی را تکلیف مالایطاق می دانند و عده ای هم مانند احمدی نژاد و ملیجک چاپلوسش کورایم کورکورانه از این زنان که تشنه خودنمایی هستند حمایت می کند.


زهرا پیروز
| 1396/5/13 - 01:32 |     1     0     |
دوستان: و لا یجرمنّکم شنئان قوم علی الاّ تعدلوا. آقای دکتر احمدی نژاد کار شایسته ای کرد. مرحومه مریم میرزاخانی هم خانم شریفی بود به گواهی آیت الله پرفسور مدرسی. من خودم پس از انتشار متن ایشان خدمتشان ایمیل کردم که مستمسک شرعی که اشاره فرموده اند چه بود. پاسخ دادند دو تن از فضلاء شاگردان مرحوم آیت الله منتظری از جمله مرحوم احمدقابل که در حد اجتهاد بودنظر دادند که حجاب واجب شامل موی سر نمی شود. نمایندگان مرحوم آیت الله فضل الله در شمال امریکا هم نقل مشابهی از ایشان کردند. فتوای آیت الله مکارم هم در تعیین اولویت های اسلام بر وزن این نظریات افزود و گروهی از مسلمانان نمازخوان به صحت این نظر اعتقاد بستند. نظر شخصی من این نیست و از دید من به قطع نظر از همه استدلالات موافق و مخالف ، سیره عملی مستمر جامعه اسلامی در طول 14 قرن حجت است اما کسانی را که صادقانه اندیشیدند موضع اسلام چنین است و علمای دیگر در این موضوع سختگیری غیر لازم می کنند ملامت نمی کنم. این تقریباً عین فرمایش آیت الله مدرسی طباطبایی بود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
  لطفا از ارسال واژه ها و عبارات توهین آمیز ، مطالب دارای بار حقوقی و پیگرد قضایی و نیز حروف و کلمات و نشانه ها (مانند علامت تعجب) بصورت مکرر خودداری فرمایید. نظرات کوتاه تر زودتر بررسی و منتشر می شود. / توجه داشته باشید کد امنیتی ، زمان انقضا دارد و دقایقی پس از باز کردن منقضی می شود و برای ارسال نظر صفحه را باید رفرش کنید.
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ها  
  بخشی از ناگفته های ایام بازداشت در پیام حمید بقایی خطاب به ملت بزرگ ایران/ از اتهام جاسوسی، رمالی، انتقال پول به یونان تا براندازی نظام با لشگر جنیان!
  پاسخ علی اکبر جوانفکر به حداد عادل/ نرم افزار!
  پاسخ بقایی به اتهام دریافت مقدار زیادی ارز از یک نهاد نظامی
  یادداشت دکتر احمدی نژاد درباره صلاحیت قاضی و دادگاه حمید بقایی / آیا این همان دستگاه قضایی است که ملت ما در انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی مطالبه کرده است؟
  آزار و اذیت دختر جوان در مسیر فرودگاه + عکس
  حمید بقایی ماجرای ۳۰۰ میلیون تومان را تشریح کرد
  نامه سرگشاده علی اکبر جوانفکر به مراجع تقلید درباره یارانه
  حضور دکتر احمدی نژاد، در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب/ مجمع باید انقلابی فکر کند و انقلابی باقی بماند
  عکس/ حضور دکتر احمدی نژاد، در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب
  بمب کشف شده در نجف آباد در بیابان منفجر شد
  عکس یواشکی دانشجوی دکترای مدیریت از نخستین کلاس سال تحصیلی جدید با دکتر احمدی نژاد
  دلسوزی بچه مثبت های حزب اللهی و خودکشی از ترس مرگ / ما خودمان آمریکای داخلی تاسیس کردیم!
  قدردانی وکیل دکتر احمدی نژاد از مقام مسئولی که سیاسی بودن پرونده دیوان محاسبات را تایید کرد!
  نظر عضو شورای نگهبان درباره دلیل رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد/ آیت الله مومن: اگر اشخاصی ایرادی داشته باشند و ایرادشان برطرف شود صلاحیت شان تایید می شود + فیلم
  توییت حمید بقایی خطاب به حداد عادل: ... باتشکر از اعلام میزان "حقوقتان" لطفا میزان "درآمدتان" را هم بفرمایید!
  یامین پور: پرتکرارترین کلمه اى که در سفر به تونس پس از "ایرانی سلام" شنیدم، احمدی نجاد بود
  افشای جزئیات پیشنهاد استقلال به فاتح تریم +عکس
  توییت حسین دهباشی درباره عکس های احمدی نژاد در کشمیر
  دیوان محاسبات که آبروی خود را برد اما قضاوت خلاف روزنامه اعتماد هم با ادعاهایش سازگاری ندارد!
  ترامپ: به زودی در ماه اکتبر خواهید دید که با ایران و برجام چه خواهم کرد!
  جوانفکر: نامه وکیل دکتر احمدی نژاد به نمایندگان مجلس شورای اسلامی کاملا گویاست/ دکتر احمدی نژاد تنها برگ برنده ملت ایران است
  حضور و سخنرانی دکتر احمدی نژاد در مراسم بزرگداشت استاد شهریار + تصاویر
  این ولایتی جالب!
  امیراحمدی: برجام این «درس بد» را به آمریکا داد که می‌توان با زور از ایران هر چیز را گرفت/ برجام یک طرح خلع‌سلاح و واداشتن به تسلیم مطلق بود/ هدف، تغییر رژیم است
  یادداشت دکتر احمدی نژاد درباره اظهارات سخت دونالد ترامپ/ این رفتارها تنها مسیر اضمحلال امپراتوری خشن و خودخواه آمریکا را کوتاه تر خواهد کرد
  قاضی به متهم: از محضر دادگاه تقاضایی دارید؟!
  گزارش عملکرد ۴ ماهه دولت بخوروبخواب حسن روحانی/ ۹۸ درصد از درآمدهای دولت صرف امور جاری شد، بودجه عمرانی تقریبا هیچ!
  شلیک 11 گلوله به سمت برژنف رهبر شوروی سابق
  تو بخشی از آرایش و دکور صحنه هستی!
  توجیه مضحک دیوان محاسبات!
 
 
فقر فکری روشنفکران انقلاب و نگاه ساده انگارانه مکتب عدالتخواهی مشهد / چرا عدالت‌خواهان تکنوکرات شدند؟!
فقر فکری روشنفکران انقلاب و نگاه ساده انگارانه مکتب عدالتخواهی مشهد / چرا عدالت‌خواهان تکنوکرات شدند؟!
 
بخشی از ناگفته های ایام بازداشت در پیام حمید بقایی خطاب به ملت بزرگ ایران/ از اتهام جاسوسی، رمالی، انتقال پول به یونان تا براندازی نظام با لشگر جنیان!
بخشی از ناگفته های ایام بازداشت در پیام حمید بقایی خطاب به ملت بزرگ ایران/ از اتهام جاسوسی، رمالی، انتقال پول به یونان تا براندازی نظام با لشگر جنیان!
 
دلسوزی بچه مثبت های حزب اللهی و خودکشی از ترس مرگ / ما خودمان آمریکای داخلی تاسیس کردیم!
دلسوزی بچه مثبت های حزب اللهی و خودکشی از ترس مرگ / ما خودمان آمریکای داخلی تاسیس کردیم!
روایت دکتر سعید زیباکلام از جرم جنبش عدالتخواه دانشجویی / آیا مشکل دانشجویان بسیجی، سازمان بسیج دانشجویی نیست؟!
روایت دکتر سعید زیباکلام از جرم جنبش عدالتخواه دانشجویی / آیا مشکل دانشجویان بسیجی، سازمان بسیج دانشجویی نیست؟!
 
متن کامل پیام تصویری دکتر محمود احمدی نژاد درباره مسکن مهر خطاب به ملت ایران
متن کامل پیام تصویری دکتر محمود احمدی نژاد درباره مسکن مهر خطاب به ملت ایران
 
پاسخ به اظهارات وحید جلیلی در جمع جنبش عدالتخواه دانشجویی / تبختر عظیم حزب اللهی گری یا خود خدا پنداری!
پاسخ به اظهارات وحید جلیلی در جمع جنبش عدالتخواه دانشجویی / تبختر عظیم حزب اللهی گری یا خود خدا پنداری!
 
 
::  پخش زنده ::  خانه ::  تماس با ما ::  RSS
© دولت بهار
info@dolatebahar.com
پشتیبانی توسط: خبرافزار