آرشیو   |  درباره ما   |  باشگاه مخاطبان دولت بهار    RSS   |  ارتباط با ما   |  پیوندها  
 * صفحه اصلی    * ارسال خبر و یادداشت    * عضویت در کانال تلگرام دولت بهار    * صدای مهر و عدالت (آرشیو سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد 92-84)  
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 14:50   
  تازه ها:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25774صفحه نخست » خبردوسه شنبه، 9 دی 1393 - 20:56
در باب مقصر فتنه دانستن احمدی‌نژاد توسط رسانه ملی
در باب مقصر فتنه دانستن احمدی‌نژاد توسط رسانه ملیدولت بهار: چرا در جنگ معاویه و علی! معیار حق بودن برای مسلمانان شهادت عمار شد؟! چرا باید برای اثبات حق بودن علی دست به دامن شهادت عمار شد و حدیثی که پیامبر در مورد او فرمودند؟
  

دولت بهار - محمد جوادی/ مردم همه آمده بودند. همه! از علی (ع) می‌خواستند که بیاید! به او گفتند: بیست و پنج سال خانه‌نشینی بس نیست! علی تو صحابه پیامبری! نمی‌بینی امت اسلام را به چه بی راهه‌ای کشانده‌اند! تو یکی از صحابه نزدیک به پیامبر اسلام بودی! تو مستحق خلافتی! تو در همه غزوات حضور داشتی!
به او اصرار کردند! جمعیت زیاد شد! آنقدر که علی علیه السلام از هجوم جمعیت بر جان حسن و حسینش ترسید!
شاید علی در بین فریادهای جمعیت منتظر شنیدن یک جمله بود و نمی‌دانم آن جمله را شنید یا خیر و آن این بود:
علی مگر تو همانی نبودی که در غدیر خم پیامبر اکرم دست تو را بلند کرد و گفت هرکه من مولای اویم زین پس این علی مولای اوست!
جمعیت از او می‌خواستند که خلافت را بپذیرد ولی صحبتی از امامت وی نمی‌کردند! در میان جمعیت طلحه و زبیر که با دیدن صحنه از به قدرت رسیدن خود مأیوس شده بودند، ناچار همصدا با جمعیت شدند!
علی (ع) به آنها گفت: من اگر خلافت را بپذیرم، بیت المال را به عدالت تقسیم می‌کنم. در همین حین چشمانش را به سمت صحابه پیامبر، طلحه و زبیر چرخاند و فرمود: اگر بیت المال را کابین همسرانتان هم کرده باشید، آن را بازپس خواهم گرفت.
آنها نمی‌دانم این جمله را به شوخی گرفتند و یا آن را از سیاست‌بازی علی شمردند و دست بیعت به او دادند. شاید خود را تافته‌ای جدا بافته می‌دانستند و سابقه خود در اسلام را دلیلی برای قرار نگرفتن نام خود در صف مخاطبان علی (ع) می‌پنداشتند.
علی (ع) آن روز از احکام اسلام که بیشترشان تحریف شده بود سخنی به زبان نیاورد، از قرآنی که به شیوه عثمان جمع‌آوری شد نگفت، از دست‌بسته نماز خواندن مسلمانان که به دستور عمر رواج پیدا کرده بود حرفی نزد! علی فقط از بیت المال گفت! بیت المال! چون می‌دانست جایی که برخی خواص نمی‌توانند او را تحمل کنند و بر علیه او خواهند شد، همین است.
اما این دو صحابه پیامبر (ص) که این سخنان را به شوخی گرفتند، وقتی به خانه علی (ع) مراجعه کردند تا سهم بیشتری از بیت المال را به خود اختصاص دهند، دست‌ خالی برگشتند. دشمنی با علی را آغاز کرده و علی را به جنگی کشیدند که به گفته آن حضرت، تلخ‌ترین جنگ بود. جنگ جمل!
اما معاویه! معاویه، در نقطه‌ای مقابل علی (ع) قرار داشت. برای معاویه اسلام مهم نبود، مردم مهم نبود، برای او قدرت مهم بود. خلافت بر سرزمین‌های اسلامی همه خواسته و آرزوی او بود. معاویه برای دستیابی به این خواسته خود، حاضر بود سران عرب را با سکه‌های خود تطمیع کند. معاویه همه چیز را برای رسیدن به این هدفش زیرپا می‌گذاشت. لذا به جنگ علی آمد.
جنگ صفین، جنگی بود میان علی علیه السلام و معاویه. در دو سوی میدان جنگ مسلمانان حضور داشتند. یکی لشگر خلیفه و امام مسلمین حضرت علی و دیگری لشگر شام و معاویه.
عمار فرزند یاسر، در سپاه علی علیه السلام حضور داشت و به دست سپاهیان معاویه به شهادت رسید.
شهادت عمار در صفین، در صف لشگریان معاویه و علی بلوایی به پا کرد. ابوعبدالرحمن سُلمی، از یاران امیرمؤمنان علیه السلام، می گوید:
هنگامی که مسجد را می ساختیم، مردم سنگ ها و خشت ها را یکی یکی و عمار آن ها را دوتا دوتا حمل می کرد تا بیهوش افتاد و پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم بربالین او آمد و در حالی که خاک از چهره عمار می زدود، فرمود:
افسوس پسر سمیه! با این که تو برای رضای خدا و پاداش اخروی دوتا دوتا سنگ می بری، اما در نهایت گروه بیدادگر تو را می کشند!
در سپاه معاویه بلوایی به پا شد تا جایی که تعدادی با کشته شدن عمار، از صف سپاه معاویه به سپاه علی پیوستند. در صف سپاهیان معاویه غوغایی برپا شد.
عمروبن عاص با شنیدن این حدیث، خود را به معاویه نزدیک کرد و گفت: آیا نمی شنوی چه می گویند؟ معاویه اظهار بی اطلاعی کرد. عمرو بن عاص حدیث پیامبر (ص) را نقل کرد. معاویه در حالی که خشمناک بود، با لحنی تحقیرآمیز گفت: پیرخرفتی هستی و در حالی که قادر به کنترل خود نیستی، حدیث روایت می کنی؟! مگر عمار را ما کشتیم؟! عمار راکسی کشت که به جبهه جنگ آورد.
دقت کنید:
عمار را کسی کشت که به جبهه جنگ آورد.
مردم نادان و بی خرد آن روز با شنیدن این سخنان، از چادرهای خویش بیرون آمده و گفتند: علی باعث کشته شدن عمار شد.
خلاصه اینکه «شهادت عمار» برای همه مسلمانان تبدیل شد به یک معیار! و براین اساس به پنج گروه تقسیم شدند:
1- معدود یاران علی بودند که هیچگاه دلهایشان به شک و تردید روی نیاورد و با شهادت عمار، بر اطمینان قلبشان افزوده شد.
2- برخی سپاهیان علی که در شک و تردید به سر بردند با شهادت عمار شک و تردیدشان از بین رفت و تا آخر در راه علی ماندند.
3- برخی سپاهیان علی با شهادت عمار از شک و تردیدشان کم شد ولی این شک و تردید در دلهایشان ریشه کن نشد و با قرآن بر سر نیزه گذاشتن، دست از جنگ با معاویه کشیدند.
4- برخی سپاهیان معاویه با شهادت عمار، به سپاه علی پیوسته و راه را از بیراهه تشخیص دادند.
5- سایر سپاهیان معاویه با جمله او که عمار را کسی کشت که به جبهه آورد، در گمراهی خود استوارتر شده و علی را عامل کشته شدن عمار دانستند.
دقت کنید!
حتی دسته پنجم، حدیث پیامبر در مورد عمار را باور داشتند ولی عامل کشته شدن او را تشخیص ندادند!
یعنی معیار حق بودن برای آنها نیز شهادت عمار بود!
جان کلام من در اینجاست! سوالی که شاید هیچگاه در تاریخ مطرح نشد و سوالی بسیار مهم است!
چرا در جنگ معاویه و علی، معیار حق بودن برای مسلمانان شهادت عمار شد؟! چرا باید برای اثبات حق بودن علی دست به دامن شهادت عمار شد و حدیثی که پیامبر در مورد او فرمودند؟
چرا مسلمانان جملگی این حدیث را باور داشتند و آن را متواتر می‌دانستند که گروه بیدادگر عمار را می کشند ولی جمله رسول خدا در غدیر خم را که همه سران و قبایل عرب و همه صحابه و شیوخ معتمد در آنجا حضور داشتند، و سندی بر حق بودن علی بود، برای هیچیک از مسلمانان بجز دسته اول از پنج دسته فوق حجت نبود؟!
چرا در دو سپاه عمار معیار حق بود، ولی علی علیه السلام حتی در بین دو گروه از سه گروه فوق از سپاه خودش معیار حق نبود؟
پاسخ:
چون مسلمانان، این علی را آن علی نمی‌دانستند، این علی را منحرف می پنداشتند و آن علی را صحابه خالص پیامبر شناخته بودند. بین علی سال دهم هجری و علی سال 37 هجری تفاوت قائل بودند! علی (ع) حق بودنش در غبار فتنه‌ها و تهمت‌های عرب، گم شده بود.
این بود که عمار شد معیار حق بودن علی! ولی همه خوب می‌دانیم که عمار صحابی مخلص پیامبر خدا کجا و حضرت علی امام اول شیعیان کجا؟
سوال بعدی: از دل فتنه معاویه در سر نیزه کردن قرآن، چه چیزی بیرون زد؟ گروهی به نام خوارج!
خوارج گفتند لا حکم الا لله! علی و معاویه هر دو به دنبال جنجالند! به دنبال قدرتند! اینها دو قطبی درست کرده‌اند که آرامش جامعه اسلام را به هم زده! اینها هر دو باید از بین بروند و البته برای کشتن هر دو اقدام کردند و تنها به کشتن یکی موفق شدند و آن علی علیه السلام بود.
نکته آخر از نقل تاریخ آنکه، همه این توطئه‌ها در داخل جامعه اسلام بوقوع پیوست، طلحه، زبیر، معاویه و سایرین دشمنی خارجی برای مسلمانان نبودند، بلکه اینان مسلمان بودند و برخی‌شان السابقون السابقون صحابه پیامبر بودند!

اما امروز:
می‌شنویم و می‌بینیم که احمدی‌نژاد ابتدا از سوی هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه بعد از انتخابات 88، سپس توسط اصلاح‌طلبان، پس از آن توسط اصولگرایانی همچون علی مطهری و اکنون توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی عامل فتنه‌ معرفی می‌شود همچنانکه علی (ع) قاتل عمار خوانده شد. احمدی‌نژادی که قبل از مناظره سال 88 چهار سال شبانه‌روز شهرها و روستاهای این کشور را زیرپا گذاشت، مشکلاتش را از نزدیک دید، برنامه داد و ایران را ساخت می‌شود عامل فتنه! البته او بیت المال را آنچنان که برخی توقع داشتند تقسیم نکرد! پا روی دم برخی که محدوده دمشان مشخص نشد گذاشت و خلاصه با قدرت‌طلبان نساخت!
برخی اصولگرایان در یک هفته بین بیست و هفت خرداد تا سوم تیر که گزینه‌هایشان از صحنه انتخابات حذف شد، و صحنه هجوم ملت به سمت احمدی‌نژاد را دریافته بودند، دست بیعت به او دادند و البته از او شنیدند که اگر بیاید، دایره مدیریت را شکسته و منابع کشور را به عدالت تقسیم خواهد کرد، منابع درآمد نفتی را بر سر سفره مردم خواهد آورد و این حرف را یا از سیاست‌بازی وی دانستند و یا خود را تافته‌ای جدا بافته‌ای از ملت می‌پنداشتند یا سابقه خود در جمهوری اسلامی را دلیلی برای امتیازات خاص تلقی می‌کردند.
به هر روی با آمدن احمدی‌نژاد، سیل تهمت، افترا و دروغ بر علیه وی شروع شد. او بی‌توجه به این داد و فریادها، شجاعانه پای حقوق ملت ایستاد. نه راست برایش مهم بود و نه چپ. نه از آمریکا ترسید و نه از عاملان داخلی‌اش. بر عهد خود با ملت مردانه ایستاد و ایستاد و در مناظره سال 88، پس از تحمل چهار سال تهمت و افترا در حدود پنج دقیقه، از نیم‌ ساعت وقت مناظره را به سوالاتی در خصوص اموال فرزندان هاشمی و دیگر مسولان اختصاص داد!
دقت کنید! پنج دقیقه!
سوالاتی که از سوی طرف مناظره بی پاسخ ماند! و فتنه آغاز شد! فتنه‌ای که می‌رفت تا اصل نظام را هدف قرار دهد و تکذیب فتنه معیار شد!
حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که هیچ واجبی بالاتر از حفظ جمهوری اسلامی نیست و مردم در نهم دیماه سال 88 نشان دادند که براساس همین گفته حضرت امام و رهبری باید فتنه‌گران را جای خود بنشانند!
تکذیب فتنه معیار شد! با فریاد رهبری ساکتان در مقابل جریان فتنه به موضع‌گیری فراخوانده شدند ولی همچنان سوال اساسی اینجاست!
چرا برای برخی اصولگرایان، تکذیب فتنه معیار است؟‌ آن همه حمایت حضرت آقا از احمدی‌نژاد که فرمودند او بود که انقلاب را به ریل اصلی‌اش باز گرداند، نظر ایشان به نظر من نزدیک‌تر است، و هزاران تعابیر ویژه که در مورد هیچکس نگفتند در مورد این یار شجاع خود، از این تعابیر استفاده کردند اینها معیار نبوده و همچنان نیست ولی تکذیب فتنه معیار شد!
پاسخ:
چون احمدی‌نژاد 93 دیگر احمدی نژاد سال 84 نیست و منحرف شده است.
و از این معیار شدن! همانی برون آمد که در جنگ علی و معاویه بیرون زد! احمدی‌نژاد یکی از عاملان فتنه‌است. اکنون آن پنج دقیقه سندی شده برای نقش فتنه‌گری احمدی‌نژاد و از دل این فتنه چه چیزی بیرون خواهد آمد، همانی است که از دل فتنه جنگ معاویه و علی بیرون زد.
هاشمی رفسنجانی به گفته خودش، اطرافیانش و مخالفانش با برنامه وسیع برای انتخابات آینده خبرگان رهبری پا به میدان گذاشته و حضرت آیت الله سید محمد خامنه‌ای به درستی با خواندن دست او، پس از بیست و هشت سال سکوت، فریاد نباء عظیم سر داده و امت اسلام را از فتنه‌ای جدید آگاه کرده و خوارج زمان گویا تیترهای رسانه‌هایشان همانی است که از گلوی خوارج در زمان علی و معاویه فریاد زده شد:
رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد و رسانه‌های هاشمی با رو در روی هم قرار گرفتن، خواهان دو قطبی کردن جامعه هستندو اینها نمی‌خواهند جامعه به آرامش برسد. همانی که چند روزی تیتر اول یکی از سایت‌های مدعی بصیرت بود. مصاحبه مهم آیت الله سید محمد خامنه‌ای نقشه‌ای برای دو قطبی کردن جامعه است. حسین شریعتمداری در سرمقاله خود مثلا به هردو شخصیت ایراد می‌گیرد و بیشترین انتقاد خود را به سخنان آیت الله سید محمد خامنه‌ای معطوف می‌دارد و سرمقاله‌اش می شود یکی از تیترهای صفحه اول سایت هاشمی رفسنجانی!
خلاصه آنکه:
مبارزه حق و باطل ادامه دارد و برخی در این بین ترجیح می‌دهند نقش خوارج را بازی کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به:          

نظرات کاربران: 177 نظر (فعال: 156 ، در صف انتشار: 0، غیره: 21)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
توحید
| 1393/10/9 - 23:03 |     249     22     |
صدا و سیما و بقیه هر چی دوست دارن بگن، خنده داره والا

5 دقیقه که هیچ ، 5 هزار دقیقه هم از این سوالات بشه دلیلی برای آشوب نیست

گیریم که اون 5 دقیقه دلیل اون آشوب ها !!

مگر این خونواده چی هست که اینقدر ملت و کشور هزینه ایشون رو باید بدن ؟

اسم پسر و دختر ش اومده که اومده !

چرا ملت باید تاوان کرم خوردگی این خونواده رو بده ؟

این ظلم ابدی نخواهد بود، بالاخره یه روز این توده ....توسط مردم خواهد کنار زده خواهد شد!!

shahab
| 1393/10/10 - 02:40 |     71     13    
پاسخ: امروز هم در مصاحبه محسن رضائی وقتی در باره اعلام زودهنگام پیروزی موسوی از وی سئوال شد پاسخ داد که احمدی نژاد هم اعلام کرد که البته مجری جوابش را داد که اعلام پیروزی احمدی نژاد روز بعد بود، ولی در هر حال مصاحبه با محسن رضائی که از دشمنان فرزند ملت است شبه آفرین است و می خواهند احمدی نژاد را مقصر جلوه دهند که خیالی است باطل و همان بلائی سرشان خواهد آمد که در رای آری و نه به یارانه نقدی پیش آمد.
سیّد
| 1393/10/10 - 03:55 |     57     7    
پاسخ: روزی که آقای سرافراز انتخاب شد شخصا موضعم اعلام تبریک بود اما احساس خوبی نسبت به ایشان نداشتم. با این حال ابراز نکردم و پیش خودم گفتم حتما یک مصلحتی درکار بود که ایشون انتخاب شده چون شخصا تنها یک نفر را در کشور واجد توانمندی و شرایط این مسئولیت می شناختم اما می دانستم یک در میلیارد هم او انتخاب نمی شود، چنین فضایی نیست.

آن روز ابراز امیدواری کردم که آقای سرافراز عاقلانه رفتار کنند و کسانی را که دشمن ایشان نیستند به دشمنی فرانخوانند اما ایشان عملا با این ارادت شدید صدا و سیمای تحت امرش به استوانه و تخریب نظام مند دکتر احمدی نژاد، خود را با میلیون ها هوادار دکتر درانداخته و هنوز هم درمی اندازند.

اگر این ها با رأی حدود پنجاه و دو درصد واجدین و حدود شصت و دو درصدی رأی دهندگان به دکتر احمدی نژاد چند سؤال و گلایه را از خاندان هاشمی در عرض 36 سال سلطنت این ها موجد این همه هزینه می دانند و دلشان با منتخب مردم صاف نمی شود، چطور توقع دارند ما باید در مقابل قریب دوازده سال تخریب مداوم آقای احمدی نژاد از ابتدای انتخاب برای شهرداری تا امروز سکوت کنیم و پیام رأی 36 درصدی واجدین و زیر 51 درصدی رأی دهندگان را به یک نامزد بشونیم؟!

ما بازهم جنگی با آقای سرافراز نداریم، هرچند صدا و سیما کوتاه بیا نیست، اما بازهم به ایشان توصیه می کنم اینقدر خامی نکرده و خانه ی خود را در ساحلی متلاطم نسازنند. ما احمدی نژادی بازهم با ایشان دشمنی نکرده دعایشان می کنیم و احترام داریم اما توصیه می کنم این روند را کنار بگذارند وگرنه عواقبش بر عهده ی خودشان است.

این نصیحت است و نه تهدید!

ناشناس
| 1393/10/10 - 06:16 |     54     6    
پاسخ: من یادمه، آقای رضایی در ۳ ساله، اول ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد به طور مداوم هشدار میدادن که آمریکا به ایران حمله خواهد کرد، و حتی فرمودن، اگر آقای احمدی نژاد بتونن در این شرایط انرژی هسته ای رو برامون بگیرن، کار خیلی بزرگی انجام دادن، اما من ندیدم ایشون یا بقیه کاندیداها در انتخابات ۸۸ یا ۹۲ حداقل تأیید کنند که این کاربزرگ صورت گرفته. یادم نمیره، آقای احمدی نژاد در یک روز شاید در ۷ نقطه یک استان سخنرانی میکردن و بعد برمیگشتن تهران. به کوچکترین و دور افتاده ترین مناطق ایران سفر کردن و کشور رو در مورد داشتن حق انرژی هسته ای یکپارچه کردن، و از همین نقاط دور افتاده پیام ملتمون رو به گوش همه دنیا رسوندن. من یادمه ایشون صدها سخنرانی ، کنفرانس خبری، مصاحبه، اونهم در زمان بوش و بلر، انجام دادن تا ما تونستیم انرژی هسته ای داشته باشیم. اونوقت حالا که همه خطرات رو پشت سر گذاشتیم، همه این دوستان حرفها و عملکرد خودشون یادشون میره.
مهر ماندگار
| 1393/10/10 - 07:36 |     35     7    
پاسخ: در طول دوران ریاست دکتر مظلوم ما، رهبری عزیز حمایتهای زیاد و پر معنایی از ایشان کردند..
اما معاندان و جاهلان و در دام افتادگان و خصوصا مدعیان ولایتمداری، و آنانی که آنچنان دم از اطاعت رهبری عزیز میزنند، گویا هیچ گاه این حمایتها و سخنان رهبری عزیز در وصف دکتر و دولت ایشان را نشنیدند و همان پنج دقیقه حرف حق دکتر در مورد هاشمی رو فقط دیدند و شنیدند و ازش پتکی بزرگ ساختند!!!
این درد کمی نیست، میکشه آدمو!
فتنه 88 و کسانیکه مسبب واقعی آن بودند کمرنگ جلوه کنند و سخنان به حق دکتر در مورد هاشمی محکوم واقع شود!!!
اونا بجای اینکه مقصرین واقعی رو محکوم کنند، دکتر احمدی نژاد رو که با شجاعت تمام حقایقی که تا آن زمان کسی جرات بازگو کردن آنها را نداشت، بیان کرد را محکوم میکنند و مقصر برپایی فتنه میدانند!!!
خدایا این درد بزرگ رو به کی باید گفت؟؟؟
بعد از گشت چند سال از برپایی این جنایت بزرگ، و مجازات نشدن عاملان آن، با ساخت مستندی نقش عاملان فتنه کمرنگ و مرد عدالت مقصر معرفی میشود!؟
دکتر عزیز همیشه میگفتند دیواری کوتاهتر از من نیست..
گویا اونایی که زورشون به کله گنده ها که نمیرسه، باز هم دیواری کوتاهتر از دکتر ما نیافتند!
مغز آدم داغ میکنه!
با خودم میگم، خدایا دکتر تو مناظره های خودشون عجب حرفای به حقی گفتن، حرف دل مردم رو گفتن، چیزایی که سالیان سال تو دل همه مردم مونده بود و کسی جرات نداشت در موردش کوچکترین حرفی بزنه، حالا دکتر اومد و گفت..
اما بجای اینکه از دکتر بخاطر سخنان به حقی که درد مردم هم بود، تجلیل و تقدیر بشه، میان محکومش میکنن!!!
مگر امام علی نفرمودند که هر کس به بیت المال مسلمین دست درازی کرد، اسمشو بگید تا همه بدونن؟
آیا واقعا این مدعیان امروز سخنان امیرالمومنین رو هم قبول ندارند که میگن باعث شعله ور شدن فتنه شد!؟
چرا سخنان بزرگان دین رو تا آنجا که فقط به نفع خودمونه و مشکلی واسمون ایجاد نمیکنه رو بعضیا قبول دارن!؟
تا کی باید به بیت المال دست اندازی میشد و همه با ترس تماشاچی میبودیم!؟
جالبه بجای محکوم کردن آمریکا و اسرائیل و ضد انقلاب و خاندان هاشمی و اصلاح طلبان بی بصیرت، امروز مرد عدالت محکوم میشود، خیلی جالبه!!!

ناشناس
| 1393/10/10 - 15:15 |     24     6    
پاسخ: سید جان سرافراز و غیر سرافراز نداره دستور از جای دیگه میاد.
حذف عکس احمدی نژاد از مراسم 9دی از زمان ضرغامی آغاز شد و حالا مقصر دونستن و فردا تایید تقلب نظام
مگر با رفتن ضرغامی این مجریان سفارشی از جمله علی ضیا یا فروسی پور یا سایر مجریان بادمجون دور قاب چین شهرداری و خلاصه چپ وراست تغییر کردن؟

ناشناس
| 1393/10/10 - 17:18 |     11     29    
پاسخ: به قول محمود اون ممه را لولو برد یگر به محمود احتیاجی نیست
سروش
| 1393/10/10 - 22:45 |     10     3    
پاسخ: اقای سرافراز مجری خواسته های آقای ...هست فارق از اینکه مردم عامه با جان و دل دکتر احمدی نژاد را دوست دارند و این به ضرر صداو سیما خواهد بود که نهادی هست باید بیطرف و مدافع حقوق ملت و به خواست ملت اهمیت قائل باشد نه به تخریب فرزندان صدیق ملت بپردازد امیدواریم که دیگر چنین اشتباهات فاحشی از رسانه ملی صورت نگیرد.
سیّد
| 1393/10/11 - 00:14 |     11     3    
پاسخ: این طناب تا بریده شدن هم بره به فضل الهی قطع نخواهد شد. چه بهتر، مردم با چه دلیل و حجّتی باور می کردند که صدا و سیما اساسا توسط عوامل و خود استوانه مهره چینی شده؟ چطور ثابت می کردیم که صدا و سیمای ما دست تکنوکرات هایی است که از اساس با احمدی نژاد و رحیم مشایی ها مشکل دارند؟! آیا برهانی بالاتر از این می شد داشت؟

صبر مردم ما هم حدی داره که انصافا خیلی صبورند. کسی نمی توانست 9 دی را پیش بینی کنه اما مردم ما این کار رو کردند کاری که در فتنه ی مشابه صدر اسلام یعنی جمل مردم کوفه این کار را نکردند!

روزی که مردم به خروش بیایند کسی از فتنه گران سرافراز نخواهد بود و همه سرافکنده و سبزیر خواهند بود، با ذلّت. اصولی و اعتدالی و اصلاحی هم نداره!

اون روز روز ماست و ما فعلا باید راه صبر و نصیت را پیشه کنیم!

کویر
| 1393/10/13 - 03:51 |     3     1    
پاسخ: جالبتر اینکه یکی از شهرهای استان کرمان 9دی امسال در مراسم تظاهرات جوانانی به صورت خودجوش تابوتی برای خاتمی و کروبی و میرحسین ساخته و با شعار و نوشتن تراکت خواستار محاکمه عوامل فتنه و سران خاین آن شدند و این به مذاق بعضی از مسیولین فعلی خوش نیامد و با ناراحتی و پرویی مراسم را ترک کردند و رفتند و در محافل خصوصدی خواستار هدایت شعار ها توسط خود هستند و مدعی اند شروع گر فتنه احمدی نژاد است نه هاشمی و خاتمی و میرحسین و انگلیس و امریکا !!!!واقعا وقاحت در اوج اوجه !! از این قوم کلید دارررررر ....

مصطفی
| 1393/10/9 - 23:04 |     731     2     |
احسنت، خیلی عالی و پر محتوا بود.

مهر ماندگار
| 1393/10/10 - 07:04 |     23     2    
پاسخ: نویسنده این متن کی بودن؟
واقعا بی نظیر و عالی بود..
وقتی که تیتر سایت جماران رو در مورد مقصر دانستن دکتر دیدم، کلی آشفته شدم..
خیلی دلم میخواست یکی در این مورد مطلب بنویسه..
خدا رو شکر..
ممنونم از دولت بهار عزیز و نویسنده محترم..
ایکاش میگفتید نویسندش کی بود..
خییییییییییییییییییییییییییییلی لذت بردم..

مهر ماندگار
| 1393/10/10 - 15:42 |     18     4    
پاسخ: جناب محمد جوادی واقعا این یادداشت شما بی نظیر و محشر بود..
حرف نداشت..


ناشناس
| 1393/10/9 - 23:15 |     683     2     |
معنای حرف صدا و سیما این است:
از نظر صدا و سیما احترام به تار سبیل لات و قلمچاق محل واجب است و مقصر آن کسی است که به تار سبیل ایشان گیر بدهد!

والا ایشان حق دارند از سینه شان آتش برون دهند!
پس همه باید بتمرگند مبادا ایشان ناراحت شوند! و الا مقصر فتنه کسی است که آرامش آن جناب را خدشه دار کند!

این بدیهی ترین معنای این مطلب است! حفظ آرامشی اهریمنی که ستمگران ، مستضعفان را له کنند و احدی هم حق نداشته باشد دم بر بیاورد!
البته احمدی نژاد هم باید بفمد که این برنامه عهای صدا و سیما نتیجه طبیعی آن استقبال در مشهد اردهال است!

ناشناس
| 1393/10/10 - 02:52 |     39     1    
پاسخ: دقیقا. میگن به قلدارن باج بدین تا کتک نخورید
ما نمیدونیم حرف امام حسین را گوش بدیم و زیر بار حرف زور نریم یا حرف اینارو گوش بدیم و به قدرتمندان باج بدیم!؟

شهاب
| 1393/10/10 - 02:55 |     38     2    
پاسخ:
• 17/2/92همه‌ دعواها و جبهه‌گیری‌ها علیه دولت عدالت به خاطر این است که احمدی‌نژاد یک بازی را در ایران بر هم زده است و آن این است که وی دستیابی گروه‌های خاص به منابع کشور را قطع کرده است. هم‌اکنون 200 میلیارد دلار به ارزش 600هزار میلیار تومان در اختیار دولت ایران است و به اعتقاد من عملکرد دولت دهم به نسبت دولت نهم بهتر بوده است و هم‌اکنون این دولت اختیار هزینه در این مبلغ را دارد و آقای احمدی‌نژاد اتصال‌هایی که به این 200 میلیارد شده و دست‌هایی که می‌خواستند دست‌اندازی به این 200 میلیارد دلار کنند را قطع کرده است و بحث جریان انحرافی هم پوششی است که کار دولت را یکسره کند و احمدی‌نژاد این بازی را به هم زده تا این گروه‌ها به این منابع نرسند؛ بنابراین دعوای اصلی بر سر توزیع منابع در ایران است و دعوای انتخابات 92 بر سر فتنه و انحراف نیست. بحث این است که کدام برنامه‌ کاندیداها برای توزیع منابع در کشور بهتر است.


ناشناس
| 1393/10/9 - 23:17 |     16     9     |
صدا و سیما البته برآیند ... است.

آیا هنوز بعضی ها بیدار نشده اند؟

آن دوستان عزیز و ساده لوحی که در خیال سال 96 هستند را می گویم.

ناشناس
| 1393/10/10 - 15:16 |     11     4    
پاسخ: 1396 نباشه 1400 . بالاخره مردم میارنش
ناشناس
| 1393/10/10 - 15:59 |     4     1    
پاسخ: به ناشناس 1393/10/10 - 10:46

واقعا دیگر نباید اسم اینهمه خوشبینی برحی دوستان را به چیزی حز ساده لوحی تعبیر کرد. خیال می کند بحث 4 سال یا 8 سال است!!!
من دیگر حرفی ندارم!

ناشناس
| 1393/10/10 - 19:37 |     11     4    
پاسخ: متوجه ام. یعنی خواص، 2 جناح قدرت را پس گرفته و بین خود تقسیم کردن و با همان جنگ زرگری دیرینه بر مردم حکومت خواهند کرد. ولی آیا ملتی که برای مظلومیت حسین سینه میزند زیر بار این ظلم زندگی خواهند کرد!؟
ناشناس
| 1393/10/10 - 21:58 |     5     1    
پاسخ: به ناشناس 1393/10/10 - 15:07
بله. زندگی خواهد کرد. همانطور در طی قرنها زندکی کردند.
شما فکر نکنید امثال امام خمینی در هزارسال بیش از یک مرتبه به دنیا می آیند.

ناشناس
| 1393/10/11 - 16:01 |     4     1    
پاسخ: مردم احمدی نژاد را دوست دارن با تمام اتهامات واهی چپ و راست و رسانه ملی و اپوزیسیون صادراتی و رسانه های معاندشون!
صبر ملت حدی داره.


ناشناس
| 1393/10/9 - 23:25 |     58     1     |
فتنه برای من دیگه مفهومش رو از دست داده. همه این دوستان دستشون تو یک کاسه بوده و هست. الانم برای انتخابات مجلس دارن با هم یه تئاتری بازی میکنن که سر مردم رو گرم کنند. جریان گفتمان دکتر احمدی نژاد هم که کل الاجمعین ردّ صلاحیت خواهند شد.
دیروز رسانه ملی رو باز کردم، فیلم باصطلاح ضد فتنه ساختند که همش جانبدای از فتنه گران و توهین به دکتر احمدی نژاد بود.
اینا همشون یه گروهن، خودشون رو دائماً تکثیر میکنن، هر سال چند تا حزب درست میکنن. رسانه، روزنامه و همه چی دست خودشونه. ما هم هممون سر کاریم.
ما فقط از بین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس، خبرگان، شورای شهر فقط دوبار انتخابات ریاست جمهوری ناسالم داشتیم، اونهم زمانی که دکتر احمدی نژاد انتخاب شدند، بقیه همگی سالم و آزاد بوده. شما دیگه خودتون پیدا کنید سن پرتقال فروش را!!!

سروش
| 1393/10/10 - 22:49 |     8     4    
پاسخ: آقای سرافراز سرباز ولایت باش نه سرباز ...، عامه ی مردم دکتر احمدی نژاد را با صمیم دل دوست دارند و بهش ایمان دارند چون 8 سال با تمام وجود برای ملت کار کرد و هر روز که از عمر دولت تدبیر میگذرد محبوبیتش بین مردم بیشتر هم میشود.

ناشناس
| 1393/10/9 - 23:30 |     9     446     |
امیدوارم سایت بهار منتشر کند

احمدی نزا تنها عامل فتنه نبود لیست کسانی که در بروز و تشدید حوادث سال 88 نفش داشتند را بخوان

1- احمدی نزاد

2- صدا و سیما

3- جریان انحرافی

4- عملکرد جانبدارانه دبیر و سخنگو دکتر الهام و 7 نفر از اعضای ... و ریر سوال رفتن نفش آنها بعنوان یک ناظر بی طرف

5- عملکر شبهه ناک وزارت کشور و ستاد انتخابات

6- دادستان تهران قاضی مرتضوی با فطع پیامک ها و تلفنها و بوجود اوردن داستان کهریزک

7- روزنامه کیهان و شخص شریعتمداری

8- برخورد نامناسب مسئولان ...با معترضان و کشته شدن تعدادی از مردم

9- خبرگزاریهایی مثل فارس رجا نیوز و حبرگزاری جمهوری اسلامی که در ساعت 6 بعدازظهر جمعه 22 خرداد اعلام کردند احمدی نزاد با شصت و خوردی درصد برنده شده است

10- ........

این لیست سردراز دارد

ناشناس
| 1393/10/10 - 02:11 |     42     1    
پاسخ: عزیزم
موارد 1و3 که قطعا درست است! چون بی احترامی به تار سبیل لات محله قطعا جرم است! و آن لات قانونا حق دارد انتقام بگیرد! باید بتمرگیم و خفه شویم! این است آزادی از منطق شما.

مورد 2 هم حق با شما است. چون صدا و سیما حاضر نشد از همان ساعت اولیه و به طور زنده اغتشاشات را تنشان دهد و باطن پلید شما را معرفی کند. صدا و سیما بسیار بد عمل کرد. چون بدنه اصلی و کارمندان صدا و سیما با اکثریت بالای 90 درصد خودشان به موسوی رای داده بودند!

مورد 4 را از شما می پرسم. نقش شورای نگهبان چیست؟ شورای نگهبان فقط کاندیداها را تایید صلاحیت می کند و آرای شمارش شده را تایید یا ابطال می کند. حالا انصاقا کدام کاندیدای شما رد صلاحیت شد و یا کدام رای موسوی باطل شد؟ پس تاثیر الهام کجا بوده است؟اگر فقط یک رای موسوی باطل شده بود حق را به شما می دادم!

این شمایید که اتفاقا در شرایطی که کاندیدای احمدی نژاد رد صلاحیت می شود انتخابات را سالم و نتیجه اش را پیام قاطع می دانید!


مورد 5 هم لابد حق با شما است. چون باید شمارش دستی و با تاخیر 24 ساعته صورت می گرفت تا فرصت بیشتری برای حو سازی موسوی و اعلام پیروزیش ایجاد شود!! بالاخره انقلاب رنگی است ! شوخی که نیست! باید رمان کافی به انقلابیون داده شود!

مورد 6 هم حق با شما است. چون تمام انتخابات های تاریخ بشر که قبل از اختاراع موبایل و پیامک ایجاد شدند تقلبی بوده بوده اند! و اساسا پیامک یکی از ابزارهای شمارش آرا می باشد! باید پیامک ها برقرار می ماند تا بشود مطابق همان برنامه گرجستان همزمان در کل ایران آشوب بر پا کرد!
در مورد کهریزک هم حق با شما است چون در تمام دنیا کسانی که به مراکز نظامی حمله می کنند را با شلیک مستقیم به قتل می رسانند و هرگز آنها زندانی نمی کنند! شما بزرکواری کرده و این حماقت مرتضوی و همکارانش را ببخشید!

مورد 7 هم حق با شماست! البته نمی دانم چرا و از چه حرف می زنید؟ چون روزنامه کیهان هم ربطی به شمارش آرا نداشت اما چون کدخدا می گوید حق با شما است پس حق با شما است!

مورد 8 هم حق با شما است. چون برخود مناسب با آشوبگر و قاتل فقط با شلیک مستقیم است. نتیجه این شل گرفتن ماموران بود که ابهت نیروهای انتظامی شکسته شد و آمارجنایت و دعوا و سرقت بعد از فتنه بشدت افزایش یافت.

اما مورد 9 دیگر حق با شما نیست! چون اصلا چنین چیزی وجود نداشت. من داشتم آن ساعت دقیقه به دقیقه این سایت ها را رصد می کردم. اگر جایی لینک خبرش را داری بگو کجا است. تنها چیزی که وجود داشت برآورد احتمال پیروزی احمدی نژاد بود. اما درصدش را حداقل من یادم نیست.
ضمنا اینکه دو سایت خبری چیزی را گمانه زنی کنند با اینکه یک کاندیدا رسما خودش را پیروز بنامد خیلی فرق دارد!!

10- بخواب عزیزم.
قسم به خدا که آرزوی انقلاب رنگی را بر دل شما خواهیم گذاشت.

آریا76
| 1393/10/10 - 02:43 |     38     1    
پاسخ: 10-دستور به شورش توسط همسر ه.ر
11-نامه بدون سلام جناب ه.ر
12-اعلام پیروزی در انتخابات توسط میرحسین قبل از شمارش آراء
13-نظرسنجیهای تقلبی که باعث تحریک میرحسین شد
14-...
این لیست سر دراز دارد

دعاگو
| 1393/10/10 - 03:02 |     26     1    
پاسخ: سلام

آقای آریا76

لیستتون درست و سر دراز داشتنش هم همینطور. فقط از 10 شروع نمیشه! چون لیست اون جناب ناشناس رو تایید میکنه!



به ناشناس:

همه مقصرند جز دزد! رایگان هایی هم که نوشتی، یا از روی کینه است و بدون اینکه دلیل بیاری، یا بعد از شورش اتفاق افتاده، یا بی معنی-مثل سرعت اعلام نتایج- یا اصلا وجود نداره -جریان انحرافی- یا نق نق هاییه که گنده تر از شما ... شد! حالا شما واسه خودت خوش باش!

ناشناس
| 1393/10/10 - 06:49 |     21     3    
پاسخ: دوست عزیز، شما چرا فکر میکنی، همه عامل فتنه بودن، الا آقای موسوی که دوتا جمله رو بغل هم نمیتونست بذاره ولی قبل از شمارش آراء خودش رو برنده اعلام کرد؟! ایشون یک آقای ۷۰ ساله بودن، که بر خلاف سنشون از قدت تکلم بالایی برخوردار نبودند. زمانی که خودشون رو کاندید کردند، ۲۰ سال از کارهای اجرایی دور بودن. در مناظرات صحبتاشون یادشون میرفت، همش چیز چیز میکردن. از اونطرف، دکتر احمدی نژاد در اون ۴ سال به صدها نقاط محروم کشور سفر کرده بودن، صدها سخنرانی، مصاحبه، کنفرانس خبری، هزاران طرح عمرانی برای مردم و محرومین به پایان رسونده بودن. زمان مناظره، آقای موسوی بعد از ۲۰ سال دوری از مناصب اجرایی، چیزی برای گفتن نداشتن، چون اگر خوب بودن،پس چرا از ایشون در این ۲۰ سال هیچ استفاده ای نشده بود.

زمانی که دکتر احمدی نژاد، تخلفات تحصیلی خانم رهنورد، و دختر آقای موسوی رو مطرح کردن، آقای موسوی هیچ دفاعی نکرد. اما در مناظره روز بعدش با آقای کروبی، به جای دفاع کردن، فرمودن، عکس خانم من رو گرفته، چیز میکنه. خانم من بزرگترین روشنفکر جهانه! آقای موسوی و کروبی در مناظراتشون با همدیگه و آقای رضایی، به جای نقد طرف مقابل، در غیاب آقای احمدی نژاد، ایشون رو نقد میکردن، و این تخلف آشکار انتخاباتی بود.

بعد ایشون دیدن چون برنده نمیشن، تصمیم گرفتن تقلب کنن. اومدن قبل از شمارش آراء فرمودن، من اطلاعاتی در دست دارم که من برنده هستم. در حمایت از ایشون، در روز رأی گیری، خانم عفت مرعشی فرمودن، اگر آقای موسوی برنده نشد، تقلب شده و مردم بریزن تو خیلبونها. بعد از نتایج گفتن تقلب شده. خانم رهنورد دلایلشون رو در مصاحبه با بی بی سی اینطور بیان کردن، که چون من دختر لرستان هستم و ایشون پسر آذربایجان و داماد لرستان، چرا باید مردم لرستان و آذربایجان به احمدی نژاد رأی بدن؟ و فرمودن بقیه دلایل ما هم از همین دسته هست. در پایان هر ۳ کاندید خودشون رو برنده اعلام کردن و گفتن تقلب شده. شما این رو در نظر داشته باش که علاوه بر نیروهای داوطلب، تعداد ناظرین آقای موسوی از دکتراحمدی نژاد بیشتر بود و علاوه بر اون ناظرین کروبی و رضایی هم حضور داشتن. اینها همه نماینگر این هست که ایشون با تقلب میخواستن اول بشن. بعد یه عده از افراد رو هم گول زدن که به خیا بونها بریزن و برای چند هفته امنیت کشور رو مختل کردند.

شما ببینید، در روز اول تظاهرات یک مادر و دختر بیگناه رو که تو مهد کودک کار میکردن بیگناه شهید شدن، بانکها، ماشینها، ساختمانهای مسکونی به آتش کشیده شدن. چندین رهگذر بیطرف، مأموران پلیس رو شهید کردن، شیشه ها رو شکستن، چندین میلیارد دلار خسارت مالی به کشور تحمیل کردن، اعتبار بین المللی کشور رو خدشه دار کردن.

در هر کشوری، طراحان چنین فتنه ای و سردسته اصلیشون، وحتی افراد خامی که گول اینهارو خوردن، به اشد مجازات محکوم میشن، اما در کشور ما چنین اتفاقی نمیفته، حتی طراح اصلی که تا همین الان از کرده خودش پشیمون نیست، در سمتش ابقاء میشه.

علی
| 1393/10/11 - 00:58 |     5     2    
پاسخ: نادانیتون دیگه برایم ثابت شد .....ناشناس احمق برای اینفتنه حداقل چند سالی برنامه ریزی شده بود...با یه مناظره نیم ساعته نمی شود فتنه به پا کرد...وای به این همه نادانی و خنگی
ناشناس
| 1393/10/11 - 22:12 |     3     2    
پاسخ: کلینتون هم که هیچ کجای این ماجرا نبود خخخخ ابله!

حسین
| 1393/10/9 - 23:32 |     22     6     |
احسنت

هادی
| 1393/10/9 - 23:45 |     841     2     |
احسنت بر شما تحلیل جامعی بود ، اما تا مردم بصیر و بینا نشوند و عمق خیانت جریان هاشمی رو نشناسند و نفهمند که جریان ثروت و قدرت پرست اموی در مقابل انقلاب اصیل قرار دارد و مردم واقعا خواهان انقلاب اصیل نشوند اوضاع به سامان نمیرسد.

سعید
| 1393/10/10 - 17:09 |     7     2    
پاسخ: تحلیل جامعی بود

رسول مشهدی
| 1393/10/9 - 23:49 |     5     256     |
با سلام
از اینکه بعد از گذشت 5 سال هنوز هم خواص همدیگر را متهم به بی بصیرتی ویا سکوت و یا حتی خیانت میکنندوسرنخ این حوادث را در خارج از کشور میبینند.ولی برای همه دیگر شاخه وشانه میکشند انسان دلش به درد می آید.ایا وقت آن نرسیده همه به اشتباهات خود اعتراف کنند و به یک میثاق ملی برسند.
اینکه همدیگر را متهم کنید و به یکدیگر توهین کنید و ملت را چند پاره کنید چه بدست آورده اید؟
آیا وقت آشتی ملی نرسیده؟
چقدر دیگر باید هزینه پرداخت شود؟
هرکس از صدر تا ذیل بنوبه خود درآن ایام مقصربود یا نه؟
من میدانم بعد از این یادداشت هیچ اتفاقی نمی افتد ولی وظیفه ملی خود را انجام میدهم تا پیش خود آسوده باشم.
متهم نمودن افراد شاید ساده باشد ولی مهمتراین است که منصفانه خود را هم نقد کنی برادر.
حسین شریعتمداری خود را ابوذر زمانه میداند و دیگران را کافر وملحد و شایسته شدیدترین مجازاتها.اما وظیفه شما این نیست که جواب مقاله کسی را بدهی که برای همه شناخته شده است.وظیفه شما ایجاد همدلی و وفاق حتی با امثال شریعتمداری است.
آقای احمدی نژاد استعداد عجیبی برای برهم زدن جو روانی جامعه دارد ولی مدتی است که او هم به این نتیجه رسیده که جامعه نیاز به آرامش دارد.
تکلیف آقای موسوی و کروبی هم که معلوم است.ایزوله شده اند و دیگر حتی خبری از آنها درز نمیکند تا بدانیم امروز چه نظراتی دارند.
فراموش نکنیم بلکه همدیگر را ببخشیم و با هم برادرانه کشور را بسازیم.


محمد
| 1393/10/10 - 01:16 |     275     2    
پاسخ: رسول مشهدی عزیز
تو همانی که در این مقاله نقش خوارج را بازی میکنند.
همان حرف خوارج را تکرار میکنی
علی و معاویه و سایرین همه باهم متحد شوند و اختلاف نداشته باشند.
این شدنی نیست برادر

آدم زمینی
| 1393/10/10 - 03:04 |     22     2    
پاسخ: آقا رسول ، الان فتنه ی جدید اینه که احمدی نژاد مسبب فتنه و سران فتنه بی تقصیر قلمداد بشن . به افتخار تفسیر زیبای شما : زررررررشک
رسول مشهدی
| 1393/10/10 - 03:17 |     2     20    
پاسخ: برادر عزیز محمد
نه شما در جایگاه حضرت علی ع هستی و نه من خوارجم و نه دیگران معاویه .این شبیه سازی ها ی تاریخی ودینی همان کاری است که امثال شریعتمداری انجام میدهند وبوسیله آن دیگران را منکوب میکنند.برادر عزیز ما همه بریک قایق سواریم و هرچه هم یا هم اختلاف داشته باشیم همسفریم.
سوراخ کردن این قایق کار عاقلانه ای نیست.

ناشناس
| 1393/10/10 - 03:46 |     19     1    
پاسخ: به رسول مشهدی
تو چه جور مسلمانی هستی که قرآن نخوانده ای؟
مگر مسلمان و اعراب صدر اسلام در حد حضرت ابراهیم علیه السلام یا رسول الله صلی الله علیه و آله بودند که خدا آنها را به عنوان الگو برای آن مردم معرفی کردند؟ چرا مسلمان اعتراض نکردند که ما کجا و پیغمبر کجا؟ چرا وقتی خدا مسلمانان را همان ملت ابراهیم دانست کسی اعتراص نکرد؟
برای اینکه آن زمان حتی امثال شما هم نبودند که مقدسات را در موزه بگذارند. پیامبران و امامان اتفاقا قرار است الو باشند. آنهمه داستان انبیا در قرآن فقط برای شبیه سازی و عبرت مسلمانان بود نه اینکه مسلمانان عین آن افراد هستند!
این جنگ هابیل ها و قابیلها، ابراهیمها و نمرودها، موسی ها و قارونها، عیسی ها و هیروها، محمد ها و ابوسفیانها، علی ها و معاویه ها و در یک گلمه جنگ مستضعفها و مستکبر ها یا همان جنگ فقر و غنا است که امروز هم ادامه دارد و البته همه تلاش اشرافیت این است که مردم این دو قطبی اصیل و حقیقی را از یاد ببرند.
امروز احمدی نژاد ادامه همان جبهه علی علیه السلام و دشمنانش همان جبهه معاویه.
فرماندهان این دو جبهه و درجاتشان فرق می کند اما اصل جبهه و این درگیری سر جایش باقیست.

علی
| 1393/10/10 - 03:46 |     18     2    
پاسخ: آقا رسول درست میگی همه بر یک قایق سواریم اما از کجا میدونی سوراخ کردن قایق کار هاشمیست ها نیست؟
مدیریت غلط هاشمی و خاندانش هزینه سنگینی به ایران تحمیل کرده این سوراخ کردن قایق نیست؟
شما بجای اینکه به پتروس بگی داد نزن یه فکری به حال سوراخ قایق کن که داره انگشت پتروس رو فلج میکنه و اون بابا هم هی داره سوراخ های بیشتری تولید میکنه

محمد
| 1393/10/10 - 11:55 |     9     2    
پاسخ: رسول مشهدی عزیز
تاریخ عبرت است. اگر از تاریخ عبرت نگیریم محکوم به تکرار وقایع بد آن هستیم.
در پاراگراف آخر نقل تاریخ این نوشته، اشاره شده که در زمان علی جنگ علی و معاویه جنگ داخلی اسلام بوده. شما الان علی را یک شخصیت بی‌نهایت خوب و معاویه را یک شخصیت بی نهایت بد می‌بینی. چون غبارها خوابیده، ولی اگر آن زمان حضور داشته فضا آنقدر غبارآلود بود که این دو انقدر با هم فاصله نداشتند.
باید از تاریخ درس بگیریم
یک اصل است.
شما باطنت پاک و خوشبین است.
اگر بدانی برخی از این حضرات که شما با دیدن آنها در کنار همدیگر، احساس خوبی می‌کنی، برای دستیابی به قدرت حاضرند چه ها که نکنند دیگر این خوشبینی خودت را در مورد آنها کنار می‌گذاشتی

رسول مشهدی
| 1393/10/10 - 21:29 |     1     8    
پاسخ: دوستان عزیز
متن های شما را به دقت خواندم اشکالی که بر همه و بیشتر از شما به خودم وارد میدانم که
1- ما خود را حق مطلق می پنداریم و بنابراین حتما دیگران باطل مطلقند.
2- سایرین دلسوز کشورم نیستند و این من هستم که برای کشور دل میسوزانم
شاید اگر قدرت به دست انسان ضعیفی مثل من بیفتد همه را از دم تیغ بگذرانم چون این راحترین راه برای خلاص شدن از دست مخالفینم باشد.
اما عزیزان اختلاف سلیقه و اختلاف مرام و منش لازمه پیشرفت یک کشور است .هنر رهبران جوامع پیشرفته دراین است که این اختلافها را به یک سمت هدایت کنند و از تفرقه کردن مردم خودشان پرهیز میکنند.
مگر در یک جامعه مسلمان همه از یک سطح تقوا برخوردارند.یا همه یک ضریب هوشی دارند.یا همه یکسان قدرت بدنی دارند.حالا اگر تقوای شما بیشتر بود باید مرا به جرم کمتر متقی بودن تکفیرکنی و از خود برانی.یا اگر خطایی از ما سر زد تا ابد نباید همدیگر را ببخشیم. حتی اگر جرمی مرتکب شده باشیم هم پس از دوران مجازات باید به جامعه بازگردیم و با هم زندگی کنیم.این چه فرهنگی است که همدیگر را تحمل نمی کنیم. اگر خداوند متعال صلاح میدانست همه را از بدو تولد مسلمان وشیعه دو آتشه متولد میکرد.مگر از قدرت لایزال او بعید است.چرا این همه تنوع وچرا این همه اختلاف در آفرینش.مرا ببخشید اگر خاطر شمارا آزرده کردم.ولی وقتی شما دیگر هموطنانتان را خاین و وطن فروش و خوارج و پیرو معاویه صدا میزنید دلم میگیرد و اشک در چشمانم حلقه میزند.بازهم عذرخواهم.

ناشناس
| 1393/10/10 - 23:53 |     6     2    
پاسخ: به رسوال مشهدی
این تشکیک بازیها را بگذار برای امثال خودت. ما از آنچه می دانیم حق از مطلقا کوتاه نمی آییم. این روش شما شیطان ها است که اول از همه با تشکیک می آیید!
اگر راست می گفتید خودتان به این مرام ننکینتان شک می کردید.

ما یوسف خود نمی فروشیم
تو سیم سیاه خود نگهدار
این هم که اختلاف لازمه پیشرفت اخلاف بر سلیقه است نه بر سر عقیده.
ما هرگز نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم.
نه از آشبوگریها و جنایات شما رعوب شدیم و نه فریب این چرب زبانی های شما را می خوریم.
آری!
ولو شاء ربک لجعل الناس أمة واحدة ولا یزالون مختلفین . إلا من رحم ربک ولذلک خلقهم وتمت کلمة ربک لأملأن جهنم من الجنة والناس أجمعین

شما هم اگر از خوشت نمی آید تو را از یاران معاویه بدانیم خودت از صف معاویه صفتان بیرون برو.
ستارخان هم با صمدخان مراغه ای بچه محل بود بود!! اما این کحجا و آن جا. رجوی و امثال او هم عین شما هموطن ما هستند و ما بلافاصله اعدامشان می کنیم.
آنچه ما ارزش دارد همدلی است. هموطن بودن به خودی خود کمترین ارزشی نزد خدا ندارد.


ناشناس
| 1393/10/9 - 23:59 |     2     596     |
برا من هم جک بسیازید لولوها دارم از یاد میرم
امضا: محمود احمدینژاد

ناشناس
| 1393/10/10 - 15:00 |     19     1    
پاسخ: کار اگر برای خدا باشد پیروزی حتی اگر بدنت زیر سم اسبان باشد.

دعاگو
| 1393/10/10 - 00:02 |     48     1     |
سلام
مثل روضه بود. آدم هزار سال گریه کنه به این درد کمه...
نمیدونم خوشحال باشم از این قلم زیبا یا ناراحت باشم از حقیقتی که گفت...
صدا و سیما رو ندیدم در باب فتنه چکار کرد، اما مدتها پیش هم از بعضی مدعیان شنیده بودم که احمدینژاد را باعث وقایع سال 88 میدانستند!
ای خدا...

shahab
| 1393/10/10 - 03:05 |     24     2    
پاسخ: احمدی نژاد حق است هرکه با او درآفتد حتماً ور می افتد
ناشناس
| 1393/10/10 - 04:08 |     17     1    
پاسخ: اگر یه روزی دیدی به جای موسوی وکروبی و... دکتر احمدی نژاد به عنوان فتنه گر محاکمه کردن تعجب نکن چون...

ناشناس
| 1393/10/10 - 00:30 |     709     1     |
در مستند دهم ُ یک دروغ تاریخی بسیار بسیار بزرگ در باره آقای احمدی نژاد گنجانده بودند و آن این بود که احمدی نژاد به دنبال دو قطبی کردن انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بود . به همین راحتی ُ هنوز ملت حی و حاضر و زنده هستند ُ تاریخ انقلاب را جلوی چشم ملت ُ تحریف کردند و یک سری ادعاهای دروغین دیگر در باره آقای احمدی نژاد ُ . ما مردم به رسانه ملی اعتراض داریم ُ چه کسی به رسانه ملی اجازه داده که تاریخ انقلاب مان و نظاممان را جلوی چشم خود ما تحریف کنند . تحریف تاریخ نظام در طول ۸ سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد که توسط اصلاح طلبان دیکتاتور و اصول گرایان بی عرضه و نیز سایرین انجام می شود خطر بزرگی است که شفافیت تاریخ انقلاب مان را تهدید می کند . هنوز مدت زیادی نگذشته و ملت دچار فراموشی نشده و ملت حی وحاضر است ُ اینها دارند تاریخ نظام را در ۸ سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد ُ تحریف می کنند .

ناشناس
| 1393/10/10 - 02:18 |     104     2    
پاسخ: جبهه اشرافیت می داند که باید مفهوم دو قطبی فقر و غنا را انکار کند. صدا و سیما هم جزیی از اشرافیت است. مگر تقریبا همه کارمندان صدا و سیما به موسوی رای ندادند؟

مهرنوش
| 1393/10/10 - 00:33 |     591     2     |
مرگ بر موسوی و کروبی ، مرگ بر امریکا و متحدانش. درود بر رهبری و احمدی نژاد.

داوری
| 1393/10/10 - 00:42 |     412     2     |
این موضوع نشان میدهد که معامله هایی در پشت پرده در جریان است که جای شاکی و متهم عوض شود و احتمالا برای اثبات و حق طلبیشان نیاز به قربانی کردت فردی دارند که با حذفش ضرری نمیکنند.

ناشناس
| 1393/10/10 - 02:19 |     121     1    
پاسخ: فراتر معامله است. نکته در همان مصاحبه سید خامنه ای است. خطر بسیار حدی تر از این حرفها است.
شهاب
| 1393/10/10 - 03:13 |     20     1    
پاسخ: اگر شیطان بزرگ با آن همه اِهن و بلوفش بتواند بر جمهوری اسلامی پیروز شود آیادی داخلی وی هم بر مرد عدالت پیروز خواهند شد که این ممکن نیست و آرزویش را بدون کفن بگور خواهند برد .

ناشناس
| 1393/10/10 - 00:46 |     6     444     |
خود رهبری علنا گفتن حرف های احمدی نژاد تو مناظره اشتباه بوده و بهش هم تذکر دادند حالا شما دیگه چه ادعایی میکنی با این همه شور و هیجان؟!!!

ناشناس
| 1393/10/10 - 03:50 |     21     2    
پاسخ: گفتند احمدی نژاد به من نزدیکتر از هاشمیست.
تحریف نکن!


ناشناس
| 1393/10/10 - 00:47 |     76     1     |
فرصت طلبان، عافیت اندیشان، ساده لوحان و پیمان شکنان علی را قاتل عمار خواندند و احمدی نژاد را ...و عامل فتنه. زمان همچنان در حال گذر است و 1100 سال است کسی منتظر 313 مرد است

راز ملت
| 1393/10/10 - 00:49 |     184     1     |
تحلیل بسیار درست است و هشداری بجا است که باید حق جویان عدالت طلب بیشتر در مورد آن اطلاع رسانی کنند و افکار عمومی را کاملا در مورد آن روشن کنند تا توطئه بانیان آن خنثی شود

حامی
| 1393/10/10 - 01:05 |     441     1     |
احسنت بسیار عالی بود .مرگبر فتنه گران مرگ برمنافقان ومرگ برضد ولایت فقیه .درود بر مردی از جنس مردم ساده زیست انقلابی واستکبار ستیز ریس جمهور قلبها ومردمی جناب دکتر احمدی نزاد . هرچند رسانه غیرملی مطالبی نادرست در مستند های فتنه علیه دکتر می گوید و با گزارشهای نمایشی سعی در انحراف افکار عموم مردم را دارد اما هرگز موفق نخواهند شد مردم بابصیرت هرگز گول این نمایشات رانخواهد خورد وخدمات وزحمات ان دولت خدوم وانقلابی را از یاد نمی برد ودر ولایی بودن اقای احمدی نژادهرگز ذره ای شک نخواهیم کرد .که این همه هجمه به ایشان به خاطر همین ارادتشان است .

ناشناس
| 1393/10/10 - 01:06 |     588     2     |
من دست نویسنده این حقایق تلخ را میبوسم

خدا باعث و بانی فتنه را لعنت کند

فراموش نمیکنم که قبل از شروع مناظرات انتخاباتی، فاءزه هاشمی رفسنجانی و برخی مزدوران خاندان ثروت و قدرت، هرنوع توهینی که به دهانشون رسید

علی
| 1393/10/10 - 01:15 |     5     264     |
مطلب زیبایی بود
اما تنها قسمت دومش
چه ربطی بین امیرالمؤمنین و دکتر هست که شما آنها را باهم مقایسه میکنید
لطفاً تو متنهایی که مینویسید فقط از دکتر و دولتش حمایت و دفاع کنید نه اینکه صدر اسلام را با حالا مقایسه کنید

حمید
| 1393/10/10 - 01:29 |     606     0    
پاسخ: کسی نخواست جایگاه علی علیه السلام را با دکتر مقایسه کند. بلکه نتایج مقاومت و ایستادگی در مقابل دست اندازان به بیت المال در طول تاریخ یکسان است و این نوشته در صدد بیان این حقیقت است.
ناشناس
| 1393/10/10 - 02:14 |     253     0    
پاسخ: به نظر تو چه ربطی بین ما و پیغمبر هست که خدا می گوید لقد کان فیکم رسول الله اسوه حسنه؟
مردم نمی گویند ما کجا و پیفمبر کجا؟
این مثال برای است که جبه ها تغییر نمی کند. یک روز پیفمبر است و ابوسفیان. یک روز علی و معاویه و یک روز هم احمدی نژاد و موسوی.
افراد و درجاتشان عوض می شود اما خط جبهه عوض نمی شود.

علی
| 1393/10/10 - 03:26 |     10     6    
پاسخ: دوستان را ارجاع میدهم به سخنان مقام معظم رهبری که میفرمایند امیرالمومنین ع قله است و کاری که ما می‌توانیم بکنیم اینست که جهت خود را با قله همسو کنیم
اینکه چه رابطه‌ای بین ما و نبی اکرم ص که اسوه حسنه هستند، وجود دارد با اینکه ما خود را با اهل بیت ع مقایسه کنیم خیلی فرق دارد و در اصل مقایسه کار کفار و مشرکین است.
ما باید برویم به سمتی که کارها و رفتارمان در اقتصاد و سیاست و فرهنگ و... آن چیزی باشد که پیامبر اکرم و اهل بیت ع فرموده اند.
کاری که دکتر عزیزمان دارد انجام میدهد و همین امر باعث کلافگی دشمنان داخل و خارج شده.

امیر
| 1393/10/10 - 03:59 |     19     1    
پاسخ: علی حواست کجاست؟
نویسنده به زیبایی نشان داد که رانت خوارن و غارت گران بیت المال با امام اول شیعیان حضرت علی آنچنان کردند چه رسد به احمدی نژاد!
چرا بد میفهمی؟


بهار نهاوند
| 1393/10/10 - 01:58 |     171     1     |
متاسفانه چند شب پیش نیز عباس سلیمی نمین سخنان مشابهی را در برنامه دیروز امروز فردا متوجه اقای دکتر کردند که ابدا شایسته نبود.

ناشناس
| 1393/10/10 - 02:20 |     600     1    
پاسخ: المامور معذور!
فکر می کنید این سلیمی نمین و شریعتمداری و دارابی و... چه کسانی هستند؟

صادق پور حسین معلم باز نشسته
| 1393/10/10 - 13:42 |     12     1    
پاسخ: دیروز تمام صحبت های رضایی این نامزد انتخابات 88را تا اخر گوش دادم .در مورد موسوی گفت که چون اینا حضور ندارند و نمی توانند از خود دفاع کنند نمی توانم زیاد حرف بزنم.اما در مورد اقای احمدی نژاد هر چی دلش خواست گفت.حتی نگفت عاملان اصل فتنه کی ها بودند؟از سئوالات مربوط به فتنه گران طفره می رفت.دست منشی جوان ما درد نکند.اما یک سئوال ایا صدا و سیما که ... با این برنامه ها نمی خواهد خدای ناکرده فتنه گران را تطهیر نماید؟چرا همه مناظره ها یکطرفه انجام میگیرد؟گلایه ما از امثال اقای تاج الدینی است.چرا ایشان در این مورد کاری انجام نمی دهند؟صدا و سیما یا هر کسی در هر لباسی به اقای احمدی نژاد توهین و بی حرمتی نشان کنند باعث ازردگی دها میلیون ایرانی ازاده خواهد بود.ایکاش مجری محترم دیروز دو سئوال از رضایی می پرسید.یکی در مورد پسر او که به ....رفت و دیگری بی احترامی نمایندگان رضایی به ... در حضور ایشان.
نکته
| 1393/10/10 - 14:31 |     8     1    
پاسخ: اگر دکتر چند صباح دیگری سکوت کنند بقیه عوامل متمور معذور هم خود را نشان می دهند

علی
| 1393/10/10 - 02:00 |     665     1     |
دقیقا
مضحک ترین خبر رو هم سایت تابناک زده بالاخره رسانه ملی خود و احمدی نژاد را هم مقصر فتنه دانست تا الان ده تا نظر گذاشتم واسشون یدونه رو انتشار ندادن چون میترسن انتشار بدن
من متاسفم از این مسخره تر نمیشد احمدی نژاد مقصر باشه
زنده باد بهار
96 امید ماست

علی
| 1393/10/10 - 02:04 |     5     23     |
چرا جو میدی کجا صداوسیما گفت محمود عامل فتنه بوده

رضائی
| 1393/10/10 - 02:28 |     15     2    
پاسخ: علی جان
شما بگیر بخواب وقتی دکتر را مثل شیخ فضل الله نوری پای دار بردند اونموقع منم بیدارت نکنم خودت از خواب بیدار میشی عزیزم.
اول از یک اشاره شروع می کنند. بعد می شود عامل اصلی فتنه

شهاب
| 1393/10/10 - 03:23 |     14     1    
پاسخ: بقول دکتر شریعتی برای تضعیف دشمن به وی حمله نکن بلکه بد دفاع کن . صدا سیما هم شاید همانند دفاع بدش از عدم دریافت یارانه نقدی دارد باز دفاع بد از فتنه گران می کند تا پاسخ منفی دهد
علیرضا
| 1393/10/10 - 05:52 |     2     18    
پاسخ: من روی حرفم هستم صدا وسیما ب نظرم خیلی خوب تحلیل کرد
بابا میگن اگه کسی دهنش بوی شراب میده شما نگین شراب خورده شما باید ازش رفع اتهام کنین از بچه های محمود و هم چنین دولت بهار چنین تحلیل هایی بعیده مثل تحلیل زاکانی میمونه ک میگه حاج محمود داره با اصلاح طلبان رابطه برقرار میکنه
بیایم تحلیل ها رو ب واقعیت نزدیک کنیم

ناشناس
| 1393/10/10 - 06:55 |     9     1    
پاسخ: به علیرضا
شما می توانی تا ابد بر روی حرفت بمانی.
دشمنان گالیله هم تا زنده بودند برف خود ماندند اما حقیقت این بود که زمین می چرخید!
اما این حقیقت که صدا و سیما فتنه ای با عقبه حداقل دهساله را به ذکر چند اشاره کوتاه احمدی نژاد در خصوص قلدرهای ملی مربوط می داند، تنها توطئه ای بزرگ برای حفظ عقبه فتنه در درون حاکمیت را اثبات می کند.

بی سوات
| 1393/10/10 - 13:12 |     7     1    
پاسخ: اینم سندش که صدا و سیما احمدی نژاد را مقصر دانسته
http://www.tabnak.ir/fa/news/461940/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4-%D9%88-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D9%87%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA


بهار
| 1393/10/10 - 02:04 |     174     1     |
اقای ناشناس سواد نداری حرف نزن
رهبری هرگز نگفت کار دکتر احمدی نژاد اشتباه بلکه فرمودند اینگونه تخریب کردن ها از سوی دو طرف نباید صورت میگرفت چون چهره انقلاب رو خراب میکرد
دوما نشنیدی گفت حق نداشت جریان مقابل انواع تهمت ها دروغ ها رو به رییس جمهور منتخب بزنن
خواهشا شانسی زدی تلویزیون حرف رهبر رو گوش کنی تا اخر به صحبت های اقا گوش کن نه فقط دو سه دقیقه

علی
| 1393/10/10 - 02:22 |     13     1     |
شما یه سر به سایت های متفاوت بزن کم موندن بگن اصلا عمل فتنه دکتر بوده
شما خودتون رو زدین به بیخیالی اما تو پندار و ذهن یک انسان تداعی این موضوع بود

علی پور
| 1393/10/10 - 02:28 |     16     1     |
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
در این اوضاع و احوال پریشان به چه چیز ها و انسانهایی غیر از خدا نیازمندیم که این شعر را عملی سازد و بر صورت های گردو خاک گرفته ایرانیان عزیز شادابی را بیاورد البته نمیشه انکار کرد که نیستند اشخاصی که این شادی را بیاورند و از در گاه الهی مایوس شوند چنانکه در دوران نه چندان دور ، ولی در زمانی که قانون ضمن اینکه وجود نداشت ومعنی و مفهومی نیز بر آن تعریف نشده بود و دیکتاتوری از بدو تولد ایرانیان بر چهره کشور سایه انداخته بود و همه خود را بلا استثنا مرید و برده در بار میدانستند و تمامی اقدامات بر عهده دیکتاتوران قرار داشت و دیکتاتور بود که امر و نهی میکرد و برای مردم وظیفه نعیین میکرد و….. پیداشد مردی چون امیرکبیرکه در عرض سه سال برکشور شادی و قانون آورد و در عرض سه سال تمام گرد کلفت های در بار و کشور را اخراج نموده و سر جایشان نشان و آنهم چه گردن کلفت های که نسل به نسل حکومت دست آنهابود و تا حد زیادی کشور را از لوث وجود افراد فاسدی چون آقازاده ها و حکمرانان جبار و ملاکین گوشت انسان خوار پاک گردانید ولی من نمیدانم در این مملکت ما چه سحری وجود دارد علی رغم گذشت ۳۶ سال از انقلاب هنوز افراد گردن کلفت و خاطی هنوز هم اسب خویش را میدوانند واگر هم پیدا شد کسی که این نحوست و جرثومه های فساد را از حکومت بزدایدآبا واجدادا به کمک شان آمده و از انسانیت جلو گیری میکنندو….. با این وجود آیا روزی خواهد رسید تا مردم ایران طعم انقلاب اسلامی را بچشند؟ و از دست آقازاده ها و ….زاده ها راحت شوند ودر توسعه کشور صادقانه بکوشندو….؟

فدایی احمدی نژاد از مشهد
| 1393/10/10 - 02:28 |     23     1     |
این همه ظلم نه تنها به دکتر احمدی نژاد بلکه به 25میلیون رای ملت شد اونوقت حضرات بنده خدا احمدی نژاد را مقصر میدانند ایا کسانی که اماکن عمومی را به اتش کشاندند 25 نفر جوانان کشور را به شهادت رساندند خسو خاشاک نبودند چرا باید احمدی نژاد مقصر باشد چرا مرتضوی باید قربانی شود چرا چون با جانو دل از کیان کشور دفاع کرد ولی برخی خانواده قربانیان با سر بلندی از این دادگاه به آن دادگاه تا مرتضوی بیچاره را حلوا حلوا کنند این است عدالت اسلامی در تاریخ کشور این همه مشارکت مردمی وجود نداشت الی زمان دکتر احمدی نژاد زنده باد بهار

مشهدی
| 1393/10/10 - 02:29 |     23     1     |
بله دیگه چون اسراییل از ایران ناراحته مقصر احمدی نژاد است

ناشناس
| 1393/10/10 - 02:30 |     27     1     |
شهید زنده ما احمدی نژاد

ناشناس
| 1393/10/10 - 02:46 |     18     1     |
این جریان وارونه نمایی از حذف عکس احمدی نژاد شروع شد و رسید به متهم کردن احمدی نژاد چند سال آینده هم تقلب نظام در سال 88 را تایید خواهند کرد. این خط این
این 2 حزب سیاسی قدرت را فقط محدود به خودشون میخان و در این راه نظام و ملت و مملکت را بازیچه خودشون کردن.
24 میلیون نفر از مردم بیدار هستن امیدوارم باقی هم به زودی بیدار بشن

حسین ف
| 1393/10/10 - 03:33 |     29     1     |
امروز عده ای قصد دارند قضیه و اصل مسئله را وارونه جلوه دهند و متاسفانه عده ای از به اصطلاح ... که فردای آنها نمیباشد حزب باد نیز میخواهند آدرس غلط بدهند ، واقعا مشکل جامعه امروز ما که یک جامعه اسلامی میباشد چه میباشد ؟

امروز که تلوزیوین را تماشا میکردم آقای محسن رضایی که یکی از نامزدهـای آن دوره بود صحبت میکرد و قصد داشت تقصیر را به آن 5 دقیقه بیاندازد ، بنده نظر وی را تایید مینمایم ایشان درست میفرمایند مشکل ما همان مناظره و همان پنج دقیقه میباشد ، اما از منظری دیگر ، از منظری که ایشان نمیخواهد آنرا بگوید ، البته آنرا میبیند اما نمیخواهد بگوید به هر حال ایشان با آقای هاشمن دوست میباشد و در مجمع تشخیص مصلحت نظام همدیگر را میبینند :

به نظر بنده مشکل جامعه ما همان 5 دقیقه میباشد : در آن پنج دقیقه آقای احمدی نژاد چه گفت ، چرا هنوز که هنوز است و بیش از 5 سال از آن دوران میگذرد آقایان هاشمی و ناطق نوری و خود موسوی به آن سوالات جواب نداده انــد .

آقای احمدی نژاد فرمودند کـه فرزندان هاشمی چکار میکنند ، فرزند ناطق کجاست و چه میکند ، آیا براستی فردی که همسرش برای استاد شدن تقلب کرده است فردا که میخواهد رییس جمهور شـود چطور میخواهد عدالت را رعایت کنــد ؟ مگر جرینهای ...فرزندان هاشمی که یکی مهدی و دیگری فائزه بود بعدا فاش نگردید ، مگر مهدی هاشمی بعدا به انگلیس فرار نکرد ، مگر ثابت نشد که ...پولهای دولتی را به نفع فتنه خرج نکرده است مگر همین الان دادگاه هاشمی در جریان نمیباشد.

چرا آقای ناطق نوری هنوز به آن سوال احمدی نژاد جواب نداده است و هنوز که هنوز است قهر میباشد ، برای خودم متاسفم که در سال 76 به آقای نناطق نوری بی بصیرت رای دادم ، کدام یک از فرزندان احمدی نژاد مسائل مالی دارند و سوء استفاده های مالی کردند .

مشکل مملکت ایران این میباشد که اعتقاد دارند باید آنها در حاکمیت باشند و بس و به هر حال چرخهای مملکت باید با ریاست آنها بچرخـد و آنها هاشمی و امثال محسن رضایی میباشند ، امثال آقای احمدی نژاد ... جایی در این مملکت ندارند ، فرزندان آقای هاشمی و ناطق و ... باید هر کاری دلشان بخواهند بکنند ، چرا امثال زبیر و فرزندان زبیر برای ما درس نمیباشند ، زبیر چه کسی بود ، منتظری اوایل انقلاب چه کسی بود ، آن امامی که فرموده است هاشمی اینگونه است و آن گونه است همان امام ما گفته است میزان حال فعلی افراد میباشد ، امروز عده ای میگویند نظام یعنی ما و فقط اگر جریانی بجز ما به حاکمیت بیاید مردم گول خورده اند و... فقط زمانی مردم فهیم هستند که به ما جریان ما رای بدهنــد در غیر اینصورت اشتباه کرده انــد ، اگر به آن سوالات آن منظاره جواب داده شود و عمل گردد مسائل حل میگردد ، چرا هاشمی فرزند خلفش را به انگلستان فرستاد تجربه ثابت کرده است که امثال موسویها و کروبیها همیشه مهره بودند و بس همچنان که زمانی آقای هاشمی عالیجناب سرخ پوش بود و امروز شده است عالیجناب بی بی سی ، آمریکا و غرب هدف اصلیشان نابودی نظام میباشد و کمترین خواسته شان همین میباشد و امام خمینی ره نیز در این خصوص فرموده اند کمترین خواسته آمریکا تلسیم ما میباشد ، واقعا امروز چه کسی را میخواهیم راضی کنیم ؟

آنهایی که میخواستند مملکت را 100 روزه از این رو به آن رو کنند الان کجا هستند ، آنهایی که میگفتند باید با دنیا و کدخدا تعامل داشته باشیم و میگفتند علاوه بر چرخ سانتریوفوژها باید چرخهای زندگی مردم هم بچرخد ، الان که همه موفقیتهای احمدی نژاد را در خصوص مسئله هسته ای دو دتسی تقدیم آمریکا کرده اند و چیزی بدست نیاورده انــد حالا میگویند تحریمها غیرعادلانه و ناجوانمردانه و ... است ، آقای محترم ما هم همان را میگفتیم ، اوباما اخیرا در مورد ایران گفته است که ما توانستیم ایران را متوقف نماییم ، آیا انرژی هسته ای حق ما نمیباشد ؟ همانهایی که میگفتند انتخابات بهانه میباشد و اصلیترین هدف ساقط کردن نظام ایران میباشد میگویند مسئله هسته ای بهانه میباشد هدف اصلی تسلیم کردن ایران و نابود کردن ایران میباشد و ................

احمدی نژادی
| 1393/10/10 - 04:18 |     18     1    
پاسخ: خدایت بیامرزد
سخنی نیکو گفتی


احسان دشتستانی
| 1393/10/10 - 03:54 |     7     11     |
من نشنیدم که صدا و سیما احمدی نژاد را عامل فتنه معرفی نماید بلکه امسال بر خلاف سال های قبل حتی نام خاتمی را به عنوان یکی از سران فتنه ذکر کردند انشاء الله سال آینده نام سرکرده آنها یعنی هاشمی هم از صدا وسیما برده شود همانگونه که نماینده شجاع ما یعنی آقای موسوی نژاد در مراسم 9 دی آن را فریاد کردند.






امین
| 1393/10/10 - 04:51 |     3     8    
پاسخ: این بنده خدا راست می گوید. من هم نشنیدم حداقل به صورت صریح نشنیدم.
ناشناس
| 1393/10/10 - 06:58 |     4     1    
پاسخ: شنیدن کی بود مانند دیدن!!!
وواقعا برای افرادی که سر خود را لای برف می کنند و خود راه به آن راه می زنند چه می توان گفت؟
آری. بعضیها می گویند ندیدیم در قرآن اسمی از ولایت علی علیه السلام برده شده باشد!! چون آنهمه کنایه و آیهذ و شان نزول را نمی خواهند متوجه شوند.

ناشناس
| 1393/10/10 - 12:34 |     6     1    
پاسخ: به احسان دشتستانی و امین

صدا و سیما در برنامه ای تحت عنوان دهم یکی از عوامل تشدید فتنه را سخنان احمدی نژاد عنوان کرد. ولی در سایر مصاحبه‌ها و برنامه‌ها خط فتنه‌ خواندن احمدی نژاد را دنبال کرد. مثل همان مصاحبه با محسن رضایی.
توجه داشته باشید صدا و سیما یک طرف قضیه است. از صدا و سیما که بگذریم در رسانه‌های دیگر مثل روزنامه ها و سایتهای اینترنتی دیگر این خط چنان پر رنگ است که ضرورت بیداری و هوشیاری ما را می طلبد.
مخاطب این نوشته را فقط صدا و سیما در نظر نگیرید. شما اصلا فکر کن صدا و سیما هیچ نگفته، باقی چی؟


حاجی
| 1393/10/10 - 03:57 |     3     25     |
چرا مقایسه می کنید احمدی نژاد رو با حضرت علی ، این دیگر چه مقایسه ایست آن عادل کجا واین کجا .از دین و امامان چرا مایه می گذارید همین کارها ضربه به اسلام ناب محمدی زده ، اون دنیا چطور جواب خواهید داد !!!

ناشناس
| 1393/10/10 - 07:01 |     7     1    
پاسخ: جبهه ها را مقایسه می کنیم نه افراد را.
وضعیت جنگ فقر و غنا یکی است. از زمان هابیل و قابل تا الان این دو گروه در حال جنگ بوده اند. رهبرانشان عوض می شوند اما آرمانها و اهدافشان عوض نمی شود.
همان جنگ علی و معاویه امروز شده جنگ احمدی نژاد و دشمنانش.
حالا می خواهید بفهمید یا نه به خودتان مربو.ط است.


امیرهوشنگ
| 1393/10/10 - 04:21 |     17     1     |
چه تحلیل فوق العاده ای! درود بر شما نویسنده محترم.
اگر از تاریخ درس نگیریم زمانه ناچارمان میکند که دوباره تجربه اش کنیم. شاید اگر در 5 سال گذشته دادگاه سران فتنه انجام میشد صدا و سیما اینچنین گستاخی نمیکرد. صبر حکومت زیاد است!

امین
| 1393/10/10 - 04:48 |     20     1     |
ملت خیال کرده اند که سقیفه در 1400 سال پیش خلاصه شده است !
خیال کرده اند سقیفه تمام شد و خودشان امتحان پس نخواهند داد !!
تاریخ در ابعاد و اشکال مختلف مدام و مدام تکرار می شود !!!


معتدل
| 1393/10/10 - 04:55 |     25     1     |
اگر ازاحمدی نژاد تعریف کردند باید شک کنیم مردم عاقلندو خوب وبد راتشخیص میدهنداگه احمدی نژاد جایگاهی نداره بهتره تو انتخا بات بیاد مردم جوابشوبدن یا دهن بعضیهاروببندند

امین
| 1393/10/10 - 05:29 |     16     1     |
درموردمستنددهم که ازصداوسیماپخش شددچندنکته وجودداشت دراین مستندهیچ اشاره ای به صحبتهای همسراقای ... درروز رای گیری که دعوت به اشوب بود،نشد دوم به این اشاره نشدکه دکتراحمدی نزاد برای تنویرافکارعمومی دراخبارساعت ۹شب خس وخاشاک دانستن هواداران موسوی تکذیب شد

مردمی نژاد
| 1393/10/10 - 05:35 |     17     4     |
سر افرازی نخواستیم ! عزت برگرد !!

ناشناس
| 1393/10/10 - 07:02 |     9     2    
پاسخ: آمریکا از شوروی بدتر، شوروی از آمریکا بدتر، انگلیس از هر دو بدتر و همه از هم بدتر و پلیدترند.
امام خمینی

ناشناس
| 1393/10/10 - 14:44 |     9     1    
پاسخ: عزت و سر افراز کاره ای نیستن. رسانه ملی دست جناح جناب قالیباف است
تا حالا دیدی یه بار از قالیباف انتقاد بشه؟


محمدرسول سلطانی
| 1393/10/10 - 06:17 |     21     1     |
نهم دی ماه باز هم بهانه ای شد تا جریانات و شخصیت های مزور سیاسی نوک پیکان تخریب خود را به سمت احمدی نژاد روانه ساخته و دروغ های همیشگی خود را تحویل جامعه دهند. شاه بیت کلیدی که این آقایان همواره ورد زبانشان است جمله معروف «ریشه حوادث 88 را باید در بد اخلاقی مناظرات انتخاباتی جستجو کرد» است.

اما واقعیت آنست که احمدی نژاد مسبب تمام اتفاقات است زیرا با ورود خود به جرگه سیاستمداران در 84 قاعده بازی را بهم زد و بوجود اورنده یک جریان سوم در معاملات سیاسی شد. اما بداخلاقی های احمدی نژاد به این موارد خلاصه نمی شود :

- موسوی قبل از انتخابات در مصاحبه با مجله تایم از فشار به رهبری با تجمعات ‏خیابانی برای تقسیم قدرت گفته بود .

- موسوی کمیته صیانت از آرا را برای ایجاد شبهه و القای دروغ تقلب در انتخابات از ‏چند ماه قبل از برگزاری انتخابات به راه انداخته بود .

- موسوی چند ساعت قبل از پایان زمان رأی‌گیری خود را برنده قطعی انتخابات ‏دانست.

- همسر ... در صبح رأی گیری مردم را به اغتشاش و ریختن به ‏خیابان فراخواند.

- دختر ... به جرم خوردن ساندویچ در میان تظاهر کنندگان دستگیر شد.

- خس و خاشاک خوانده شدن کسانی که آشوب به پا کردند نه آن 40 میلیونی که در رای گیری شرکت کردند.

- دروغ تقلب در انتخابات بدون حتی یک سند توسط سران فتنه مطرح شد.

- سران فتنه به امر ولی فقیه تمکین نکردند و شتر فتنه‌گری خود را راندند.

- عده‌ای در اغتشاشات بعد از انتخابات اصلاً کاری به احمدی نژاد نداشتند و ‏فحش‌های خود را نثار نظام کردند.

- جزوه‌های اغتشاش و براندازی نظام و ... از منزل بزرگان فتنه یافت شد.

- بدترین تهمت‌ها به نظام زده شد و چهره نظام در جامعه جهانی مخدوش شد.

- دشمن در تحریم‌ها برای آوردن فشار بیشتر به مردم انگیزه پیدا کرد.

- ....................................

و هزاران مورد دیگر که گفته نشد بد اخلاقی های احمدی نژاد در انتخابات بود و الا دامن حضرات از الودگی مبراست.‎

به این سیاستمداران ساده اندیش باید گفت اگر شما نسبت به شخصی بغض دارید و ‏یا از او بدتان می‌آید یا حتی به او انتقاد دارید یا می‌خواهید سر به تنش نباشد٬‌ چرا ‏حقیقت‌های تاریخی را می‌پوشانید و واقعیت‌ها را کتمان می‌کنید؟ چرا تحلیل‌های ‏دروغ به خورد مردم می‌دهید؟ تا کی می‌خواهید با این بازی‌ها حق و حقیقت را ‏بپوشانید و آدرس غلط بدهید؟

مردم در 9 دی 88 به خوبی مقصر فتنه آن سال را یافتند و به خوبی از خجالت 8 ماه ‏مزاحمتشان در آمدند. اگر یک نفر را در آن جمع میلیون نفری در سراسر کشور یافتید ‏که تحلیل شما از سال 88 را داشته باشد می‌توانید تمامی این متن نوشته شده را رد ‏کنید‎.‎ در جواب سیاستمدارانی چون شما تنها می‌توان گفت‎:‎‏ امان از سیاستمداران ساده ‏لوح‎!


ناشناس
| 1393/10/10 - 06:20 |     33     1     |
آقای موسوی من دوست دارم شما را ، این چه نحوه هزینه کردن است از کجا می اید. یک مورد رشت الکتریک بدون هیچ مزایده ای دادند به دوستان جناب اقای کرباسچی ، همسر اقای کرباسچی و همسر اقای قبه ، کارخانه را از بیخ تراشیدن زمینش را بفروشند و دهها مورد اینطور ، 400 هکتار زمین در هرمزگان گرفتند مردم برای دو هکتار و چهار تا جوان بتوانند بروند سرکار لنگند.



بی قانونی اینهاست جناب اقای موسوی استات اویل بی قانونی است که طرف می اید اینجا محاکمه می شود و محکوم می شود از زندان فراری داده می شود و می رود خارج و تهش پسر اقای هاشمی است .



بی قانونی در پسران بعضی از همین اقایانی است که امروز از شما حمایت می کنند .پسر اقای ناطق چطوری میلیاردر شد خود ، اقای ناطق چطوری دارد زندگی می کند اینها حامیان شما هستند بی قانونی انهاست جناب اقای موسوی ما قانون را نمی پذیریم یک مورد هم نمی توانید بیاورید.



من اینجا پرونده ای دارم برای یک خانم شما می شناسید در تبلیغات انتخاباتی کنار شما می نشیند،برخلاف همه قوانین کشور همزمان که کارمند بوده دو تا رشته فوق لیسانس خوانده در دانشگاه ازاد دکترا گرفته بدون کنکور و بعد در رشته غیر مرتبط دانشیار شده استادیار شده بدون اینکه شرایطش را داشته باشد رییس دانشگاه شده اینها بی قانونی است .



من با اینها مخالفم من می گویم با رانت بازی و باند بازی و ا ین جور چیزهایی که یک عده ببرند بقیه محروم باشند من با اینها مخالفم جناب اقای موسوی نه با قانون، بنده تابع قانونم ودولت ما قانون مدارترین است ، من وارد آمار نشدم برای اینکه درهمین دوره ای که می گوید اقتصاد ضربه خورده بهترین وضعیت اقتصاد نسبت به قبل است نسبت به دوره شما که عالی است نسبت به قبلی ها هم ، اینجا گزارش هست دقیق ، اماری است که منتشر شده اما من سواال می کنم گزینش ها را امام در زمان چه کسی منحل کرد در زمان ما یا زمان شما .



یک خاطره عرضم تمام ، اقای مهندس نقره کار باجناق جنابعالی دعوت کرد، رفتیم جزو تجدید نظر گزینش پرونده هایی را می دادند به ما یک دختر خانمی امد بهش می گویند فلان سوال را جواب بده اگرجواب می داد می گفتند خیلی مسلط بود باطل اگر جواب نمی داد می نوشتند ، این ها را من دیدم با چشم خودم فرمان هشت ماده ای برای جنابعالی صادر شد نه برای این دولت شما بگویید چقدر آن را اجرا کردید.


ناشناس
| 1393/10/10 - 06:23 |     30     1     |
دکتر احمدی نژاد در مناظره انتخاباتی ۸۸:

درموضوع هسته ای حتما شما اطلاع دارید روشی که در دولت قبل بنام تنش زدایی درپیش گرفته شد بجایی رسید که تمام تاسیسات هسته ای ما بطور کامل تعطیل شد ودوتا قرار داد برملت ما تحمیل شد یکی پروتکل الحاقی بدون مصوبه مجلس و برخلاف قانون اساسی ودو ترتیبات اجرایی ، در پروتکل الحاقی مامورین اژانس ازادند هرلحظه ای ازهرنقطه ایران بازدید کنند هدف چیست ،هدف این است که قدرت دفاعی ما را کشف کنند بدهند دست دشمن ، ودرترتیبات اجرایی یک بندی اوردندکه هر اندیشه و طرحی در ذهن دانشمندان ما درموضوع هسته ای شکل می گیرد قبل از هراقدام باید مامورین اژانس را مطلع کنند سنگین تر ازاین تحمیل برملت نمی تواند باشد در حالی که طبق ان پی تی ما می توانیم هر فعالیتی بکنیم 180 روز قبل از غنی سازی باید اطلاع بدهیم .

تاسیسات تعطیل شد، سنگین ترین تعلیق ، همه تاسیسات پلوم شد دو تا قرارداد پذیرفته شد در همان فاصله جناب اقای موسوی جهت اطلاع حضرتعالی می گویم هفت قطعنامه شورای حکام علیه ما صادر شد درحالیکه عقب نشینی مطلق بود ، قطعنامه شورای حکام به لحاظ حقوقی بسیار مهمتر از قطعنامه شورای امنیت است شورای امنیت قطعنامه اش سیاسی است اعتبار حقوقی ندارد اما شورای حکام قطعنامه اش حقوقی است ما را ملزم می کند که کارهایی را انجام بدهیم ، تمام ادعاهای اژانس در شش سرفصل دردوره این دولت حل و فصل شد و ما نامه اش را از اژانس داریم که گفتند مسایل اساسی ما حل شده است.

در وسط این بحث ها امریکاییها یک ادعایی کردند انها دارند این را دنبال می کنند که ما هیچوقت انرا به رسمیت نشناختیم در سعد اباد در بروکسل در پاریس چه گذشت جناب اقای موسوی امروز ما هسته ای شده ایم برای سه تا سانتریفیوژ صورت مذاکرات را شما بخوانید چقدر ازاین طرف خواهش می شود امروز بیش از هفت هزار سانتریفیوژ دارد می چرخد اقای بوش بعد از این همه همکاری در افغانستان ودر موضوع هسته ای اعلام کرد ایران محور شرارت است تعجب می کنیم انجا ابروی ایران نرفت ایران را تهدید کرد به حمله نظامی اما امروز چه، همان اقای بوش دراواخر عمر حکومتش اعلام کرد ما دنبال براندازی ایران نیستیم واقای اوباما هم به صراحت اعلام کرد.

کدام سیاست خارجی موفق بوده وکدام ذلت آفریده است. کدام سیاست خارجی استقلال ما را حفظ کرده و کدام بیشتر امتیاز داده و دستاوردی نداشته است.

15 سال اروپاییان می گفتند ، ما می خواهیم گفت وگوی انتقادی کنیم با ایران .هرروز می آمدند و می گفتند که آقا ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند.

بنده دو تا سوال کردم راجع به هولو کاست . دوتا سوال تمام نظام حقوق بشر غربی براثر آن زیر سوال رفته است. آنها دارند فریاد می زنند . من تعجب می کنم . اسراییلیان فریاد می زنند . غربیها هم فریاد می زنند . بعضی دوستان هم می گویند آبروی ایران رفت . چطورآبروی ایران رفت. ما که نباید بنشینیم دشمن بیاید درخانه ما . بعد شروع کنیم با او مواجه بشویم.


در دوره خود ایشان، ایشان چندتا مسافرت خارج ازکشور رفت. آن موقع ایران سرافکنده بود یا الان ، البته نمی خواهم بگویم که آن موقع ایران سرافکنده بود خیر آن موقع هم عزیز بودیم ولی ازدید قدرتهای بزرگ نه.

اگرنگاه جنابعالی آقای موسوی این است که ما باید سعی کنیم چهارتا قدرت بزرگ را راضی کنیم ، این برخلاف نظر امام ، برخلاف منطق و استقلال ماست .

اما اگر نه ما باید با توده های وسیع ملتها و دولتها ارتباط داشته باشیم. در چهارسال بیش از 60 رییس دولت به ایران سفرکرده است .درهیچ دوره ای سابقه نداشته است.ما عزیز نیستیم. 118 عضو جنبش عدم تعهد از برنامه هسته ای ما حمایت کرد.

من حالا اینجا می خواهم بگویم، جناب آقای موسوی سوال می کنم ازشما که درزمان آقای هاشمی تورم شد 49/5درصد، 49میلیارد دلار استقراض خارجی کردیم . بحران های اجتماعی بسیاری از شهرهای بزرگ مارا در برگرفت و عده زیادی کشته شدند ، شما احساس نگرانی نکردید؟ وقتی که تحریم شد و 20 میلیون دلارآقای کلینتون گذاشت مبنی براینکه هرشرکتی که بالای 20میلیون دلار با ایران قرارداد نفتی ببندد، تورم شد 49/5درصد شما چرا نگران نشدید ؟
وقتی که جریان برانداز در 18تیر شروع کرد ومی خواست تهران را بگیرد و حرکت کند به سمت مرکز حکومت و علنا هم اطلاعیه دادند و از بیرون ازکشور هم حمایت شدند وبه قول خودشان می خواستند انقلاب مخملی را راه بیندازند شما چرا نگران کشورنشدید؟


احمدی نژاد : احمدی نژاد خطاب به میرحسین موسوی گفت: شما نگران نشدید . امروز به من می گویید چرا گفته اید هولوکاست. من ازشما سوال می کنم چرا نباید بگوییم هولوکاست.

ما باید بنشینیم و اروپاییان بیایند راجع به حقوق بشرما حرف بزنند یا ما باید بگوییم شما آزادی ندارید. استعمار دارید می کنید. ملتها را دارید خفه می کنید. سیاست خارجی این دولت ، سیاست برآمده از متن مردم . متن خط امام و عزت آفرین است .

احمدی ن‍ژاد: خیلی ممنونم از اقای موسوی اجازه بدهید باز آن حرفم را تکرار کنم. اقای موسوی من بعضی وقتها دلم می سوزد یک اطلاعاتی را شما مطرح می کنید که می دانم از روی بی اطلاعی است.

من یک موردش را باز می کنم برای اینکه معلوم بشود که اطلاعات شما ازکجاست. دانشجویان ستاره دار ، این ستاره دار از کجا درآمد که اقای موسوی امروز می کوبد در کله این دولت و استنادش هم به حرف یک عده ای است که من نمی دانم این عده کی هستند .

موضوع ستاره دار در زمان اقای معین درست شد سال 80 یعنی زمان دوست جناب اقای موسوی که امروز هم حمایت می کند از اقای موسوی آنها امدند از کارشناسی ارشد دربرابر قبولی ها یک ستاره می زدند یک ستاره یعنی شما دراموزش مشکل دارید، پرونده کم است نقص دارد برو بر طرف کن، دو ستاره یعنی شما یک مشکلی درکمیته انضباطی داشتید تخلفی داشتید مراعات کنید این در زمان جناب اقای معین وضع شد درهمان سال اول این دولت منتفی شد ما نفی کردیم گفتیم این توهین به دانشجو ست وزیر علوم ما این را برداشت ان وقت جالب است اقای موسوی بجای اینکه به دوستانش انتقادبکند به ما انتقاد می کند .

من واقعا متاسفم چطور اینجور شما قاطع قضاوت می کنید .شما می روید دور شما جمع می شوند ما هم می رویم مردم جمع می شوند حرف می زنند دیروز بنده در مشهد بودم این چند صد هزار ادم اینها مردم این مملکت نیستند .چرا شما خیال می کنید انها که برای شما جمع می شوند فقط ادم هستند و مردم ایران هستند اتفاقا شما دارید مردم را جدا می کنید شما دارید ، اینها را نگاه کنید من اینها را اوردم برای اینکه مشاهده کنیدشما فرمودید کتاب بله بنده باشما هم نظرم نامه هم نوشته ام به وزیر ارشاد تذکر هم دادم امارهای ما هم نشان می دهد نسبت به دوره اقای هاشمی و خاتمی ما کمترین میزان را داشتیم ازنظر کنترل من ان را هم قبول ندارم البته نامه مکتوب من خطاب به وزیر ارشاد هست .

اما جناب اقای موسوی جنابعالی هشت سال نخست وزیر بودید تنها یک روزنامه منتقد وجود داشت انهم ازسال 64 راه افتاد، که هفته ای یک یا دو نقد اقتصادی برشما می نوشت که امار ارقامی که من اینجا دارم الان ان نقد ها را تایید می کند که خواهم گفت .

چه فضایی شما برایش درست کردید خود جنابعالی چند بار علیه ان یک روزنامه صحبت کردید. من متن سخنرانی شما را دارم خواهش می کنم مراجعه کنید حافظه تاریخی نباید از دست برود که جنابعالی گفتید که شما در خط دشمنید. شما دارید ضد انقلابی عمل می کنید. شما دارید ضربه به کشور می زنید درحالیکه ان گزارشی که ان روزنامه نقد کرده بود گزارشی بود از برنامه وبودجه خود جنابعالی ،امده بود رفته بود در کمیسیون کشاورزی مجلس یکی ازافرادی که مرتبط بود ان را گرفته بود یک نقدی رویش نوشته بود .

اینقدر فشار اوردید تا بخشی از ان نقدها تعطیل شد اما اینها را ببینید اینها چهار سال تیتر توهین هایی است که به من ودولت شده است ، تهمت ها بنده این ها را تحمل کردم شما در سخنرانیهایتان بنده را به دیکتاتوری متهم کردید این دیکتاتوری کدام دیکتاتوری است زمان اقای هاشمی هم همینطور بود اینکه شما می گویید باهم مقایسه نکنید اتفاقا باید مقایسه کنم زمان اقای هاشمی یک روزنامه منتقد من کاری به مواضع ان روزنامه ها ندارم شخص رییس دولت بارها علیه ان روزنامه موضعگیری کردتا بالاخره صدایش را انداخت در زمان اقای خاتمی هم که معلوم بود کسی مگر می توانست یک کلمه انتقاد کند همان علمایی که جنابعالی می فرمایید یکی شان یک اظهار نظر کرد کاریکاتورش را کشیدند که ما بعدا دیگر نداشتیم که علیه علما کسی کاریکاتور بکشند.

احمدی نژاد: من باید دوباره تکرار کنم آن جمله قبلی را درباره قضاوت های جناب اقای موسوی ، این دولت قانون را زیر پا گذاشته، شما استنادتان فقط به یک مصوبه مجلس است آن هم قانون شوراهاست، شورای نگهبان می گوید این خلاف قانون اساسی است مجمع تشخیص می پذیرد اگر شما می خواهید قانون را اجرا کنید و واقعا معترضید شما دو خط بنویسید به دیوان عدالت اداری ما قانون داریم که اگر دولت برخلاف قانون عمل کرد می اید باطل می کند.
بگذارید دوتا عدد بدهم .

طبق اسنادی که ما داریم در دولت قبل تعداد مصوباتی که باطل شده است 303 تا است در دولت ما 157 تا ، مصوباتی که ا ز ما توسط دیوان عدالت اداری باطل شده 2/3درصد و دولت قبل شش ونیم درصد ، کی بیشتر تابع قانون است و اصلاحاتی که ما انجام دادیم درایرادات مجلس بیشترین است اتفاقا ما داریم عین ان قانون مصوب مجمع را اجرا می کنیم.

شما با دو تا حقوقدان صحبت کنید توجیه می کنند شما را اگر فکر می کنید واقعا ما داریم نقض قانون می کنیم یک یادداشت می دهید دیوان عدالت اداری این قانون اساسی ماست هرکس هرجایی بود این را باطل می کند و الا اینکه در فلان جا این اتفاق افتاد بله یک کشور بزرگی است در گوشه و کنار در دوره شما مگر کم از این اتفاقات افتاد ما دنبال پرونده سازی هستیم .


ناشناس
| 1393/10/10 - 07:57 |     3     11     |
جلایی‌پور درباره مستند جدید صداوسیما با نام دهم که با نگاهی متفاوت به قضایای 88 پرداخته به «آفتاب» می‌گوید: پنج سال صداوسیما به صورت یک‌طرفه اختلافات انتخاباتی را تبدیل به موضوعی کرده که جامعه را به دو بخش فتنه‌گر و غیرفتنه‌گر تقسیم کرده است اما خود مردم که می‌دانند فتنه‌گر نیستند و انتخابات 92 باطل‌بودن این نوع تبلیغات دو‌قطبی در جامعه را نشان داد.



صداوسیما اقدام به ساخت مستندی با موضوع حوادث انتخابات 88 کرده است. این اولین‌باری نیست که چنین مستندهایی ساخته می‌شود؛ اما موضوع تغییر رویکردی است که بعد از گذشت پنج سال از حوادث آن دوران در این مستند به‌وجود آمده است. در رویکرد جدید که با تغییر رییس این سازمان همراه شده، صداوسیما علاوه بر انتقاد از شیوه پوشش‌دادن اخبار به وسیله خود، دولت احمدی‌نژاد را هم نسبت به وقوع حوادث آن دوران مقصر اعلام می‌کند. موضوعی که در پنج سال گذشته خط قرمز صداوسیما بود. پخش این مستند واکنش‌های متفاوتی را در میان مردم و صاحب‌نظران داشته، برخی آن را ناشی از تغییر رییس می‌دانند. اما برخی دیگر به تلاش برای فاصله‌گرفتن از احمدی‌نژاد و دولت او اشاره می‌کنند. موضوعی که جلایی‌پور اظهارنظر درباره آن را زودهنگام عنوان و قضاوت را به آینده موکول می کند.



حمیدرضا جلایی پور درباره تغییر رویکرد صداوسیما به آفتاب می‌گوید: با پخش یک مستند نمی‌توان درباره تغییر رویکرد صداوسیما صحبت کرد. اما به هر دلیل عقلانیت‌، قضاوت منصانه و حرفه‌ای بودن در پخش برنامه‌ها به صداوسیما بازگردد، خوب است. امیدوارم که این تغییر رویکرد واقعا به وجود بیاید.


این فعال اصلاح‌طلب عنوان می‌کند: پنج سال این ارگان به صورت یک‌طرفه اختلافات انتخاباتی را تبدیل به موضوعی کرده که جامعه را به دوبخش تقسیم کرده است فتنه‌گر و غیرفتنه‌گر. اما خود مردم که می‌دانند فتنه گر نیستند و انتخابات 92 باطل بودن این نوع تبلیغات دو قطبی در جامعه را نشان داد. حالا اگر فرض بگیریم که قرار است رویه‌های بی‌حاصل گذشته تغییر کند. ممکن است این دلایل را داشته باشد.


او ادامه می‌دهد: یکی از آنها همین تبلیغات پنج سال گذشته است. ببینید این همه تبلیغات به هر حال باید اثر بگذارد، اما می‌بینید که در انتخابات 92 اثر نداشت و از نتایج آن هم این موضوع به وضوح مشخص بود. حتی این همه علیه منتقدین از موضع ارزش‌ها تبلغات کردند، اما می‌بییند که ده‌ها هزار نفر برای آقای پاشایی به تشیع جنازه آمده‌اند.


این استاد دانشگاه توضیح می‌دهد: البته اگر بخواهیم کمی بدبین‌تر به این تغییر رویه نگاه کنیم‌، این می‌شود که آقایان بررسی کرده‌اند و متوجه شده‌اند که اگر با همین رویکرد پیش بروند، انتخابات مجلس را از دست خواهند داد. بنابراین در تبلیغات از دولت احمدی‌نژاد فاصله گرفته‌اند تا خود را موجه‌تر نشان دهند که البته این هم خوب است.


این فعال سیاسی می‌افزاید: تندروهایی که در پنج سال گذشته این آش را درست کرده‌اند، فرصت‌طلب هم هستند. در همان زمان دولت دولت مهرورزهم با حمایت‌های خود این کارها را تایید کردند وگرنه آقای احمدی‌نژاد در اندازه‌ای نبود که آن اقدامات را انجام دهد.


وی تاکید کرد: حالا دیگر دوره احمدی‌نژاد تمام شده لذا فاصله گرفتن از او برای تندرو‌ها هزینه ندارد. اگر همان شیوه را هم بخواهند ادامه دهند برایشان ضرر دارد. خوب همین کار را هم کنند از نظر من خوب است و نوعی عقلانیت است.


جلایی‌پور درباره خطرسازبودن این تغییر رویه می‌گوید: آنچه ایجاد خطر می‌کند این است که مردم و شخصیت‌های محبوب مردم انتقاد دارند اما به جای پاسخ‌گویی و فعال کردن سازوکارهای حقوقی این انتقادها را به خارج وصل می‌کنند. هر کس هم صحبت کند بر سرش می‌زنند. در واقع این رویکرد خطرساز است. بنابراین هر چه از این کارها دورتر شوند هم به نفع خود آنها و هم به نفع کشور است. کشوری که هشت سال از طی کردن مسیر تو.سعه در مقایسه با کشورهای هم سطح عقب مانده و دور خود چرخیده است. آن هم به قیمت هشتصدمیلیارد درآمد ارزی


او درباره زود‌بودن اظهارنظر برای تغییر رویکرد صداوسیما تاکید می‌کند: اما مشخص این است که هنوز برای اظهارنظر در مورد تغییر رویکرد صداو سیما زود است. برای این کار به گذر زمان نیاز داریم. شما ببینید هنوز هم وقتی صداوسیما اصلاح‌طلب‌ها را دعوت می‌کند انگار فقط آقای کواکبیان وجود دارد و هنوز به آقای خاتمی و شخصیت‌های محبوب مردم اهانت می‌شود.

ناشناس
| 1393/10/10 - 08:22 |     2     15     |
در دین اسلام آبروی افراد بسیار مهم است
ولی تعجب می‌کنم براحتی با آبروی مردم بازی میکنید
وای اگر یک کدام از این حرفها درست نباشد میشود تهمت
خدا همه را عاقبت به خیر فرما


سعید
| 1393/10/13 - 23:10 |     0     0    
پاسخ: شما فقط کافیست چشمهایتان را باز کنید.
مسلما خواهید دید آنچه را که عیان است.
و آنچه عیان است تهمت نیست واقعیت است.

لازم به ذکر است بسیار بودند کسانی که در شام اگر به معاویه کسی خدشه ای وارد میکرد ناراحت میشدند. و نه معاند اسلام بودند ونه جیره خوار معاویه فقط چشمهایشان باز نبود.


احمد
| 1393/10/10 - 12:19 |     16     1     |
هر چقدر تلاش بکنند دکتر را ازجلو چشم مردم ومقام معظم رهبری بیندازند بیهوده است سال 96 برای آنان سال کابوس است

یوسف
| 1393/10/10 - 13:03 |     14     2     |
با سلام
من خیلی کم نظر میدم ولی اینبار مطلب خیلی عمیق و پرفایده بود .
واقعا جواب بسیاری از سوالاتم رو از این مقاله گرفتم .
خدا به کار شما برکت بده
یا علی

معصوم زاده
| 1393/10/10 - 13:05 |     2     21     |
سلام مقایسه مولا علی و احمدی نژاد ظلم در حق امام شیعیان است
خود احمدی نژاد با خانه نشینی ده روز نشان دادند که تابع تنوری رهبری نیستند .لطفا در نوشتن مطالب غلو نکنید

راهجو
| 1393/10/10 - 16:47 |     7     1    
پاسخ: اول شما ....... بعد بیا از کسانی که میخواهند خود را با مقایسه با راه انبیاء کار آنها را دنبال کنند انتقاد کن.

بهار
| 1393/10/10 - 13:31 |     14     2     |
هیچ کس خودشو با حضرت علی ع مقایسه نکرد

حتی شخص امام خامنه ای فرمود ما کوچکترین غلام آن حضرت هم نیستیم

ولی تو این مقاله منظور ما این بود ما اگر نمبتوانیم به آن حقایق مطلق نور برسیم میتوتیم قدم در راه حضرت علی بزاریم و حداقل خودمون رو تو خط ایشون نشون بدیم

مثلا رییس جمهور شدیم خودمون رو خادم ملت بدونیم نه خار ملت

خودمون رو وقف فقرا و ضعفا کنیم نه اشراف و نجبا

مثلا خودمون یا اطرافیانمون بیت المال رو غارت نکنن

پسرشون مجسمه کوروش که از طلا بود رو نبره موزه لندن

منابع نفتی رو غارت نکنه

پولاش تو بانک های سوییس و اتریش تلمبار نشه

ماشین شخصی رییس جمهور مثل هواپیما نباشه

از لبخند مردمش شاد و خوشحال شه نه از لبخند اوباما و مرکل

دختر بعضی ها نصف کیش به نامش نباشه

همون دختره تو جشن دختران فیروزه ای... خطاب نکنه

مادر اون دختره تو مصاحبه نخ نده اگه رای نیاووردیم بگید تقلب شده ملت رو بریزید تو خیابون ها

حالا بشین فکر کن کدوم قدم در راه حضرت علی گذاشته

خودمون رو نزنیم به کوری و کری

زنده باد بهار

زنده باد بهاری

فتح
| 1393/10/10 - 14:16 |     11     1     |
زمانی که سر افراز رئیس شد ته دلمان کمی خوشحال شدیم که این شخص
فهمیده ای می باشد یک هفته نگذشته بود که متوجه شدیم اینم سوات ندارد
اگر یک کم فهمیده بود به خودش اجازه نمی داد برعلیه کسی باشد که خدا و
امام زمان پشتیبانش می باشد ومورد تایید مردم خدا شناس است
واقعا مایه تاسف است بجای اینکه در صدا وسیمابرای خودش ثواب ذخیره کند دارد باسرعت زیاد کناه ذخیره می کند
خداوند در کریمش می فر ماید اگر شما اعما ل خود را فراموش کنید در قیامت همه اعمال شمارا به خودتان یاد آوری می کنیم حشر 6


عباس
| 1393/10/10 - 14:36 |     13     1     |
با سلام.
برای بنده جالب ترین نکته این بود که در برنامه پس پریروز پریروز دیروز جناب مجری وقتی که آقای سلیمی نمین اسم چند نفر از استوانه ها را برد فرمودند که اسم افراد را عنوان نکنید که حق ایجاد میشود.نکته اینجاست که در همین برنامه و در برنامه شناسنامه هم خود مجری و هم میهمانان میتوانند هر چه دل تنگشان میخواهد به دکتر احمدی نژاد بگویند و هیچ حقی نیز ایجاد نمیشود؟ با تشکر

محسن
| 1393/10/10 - 15:31 |     9     1    
پاسخ: چون از حق که از گردن کلفتها ایجاد می‌شود می‌ترسند که خدای ناکرده گریبان آنها را بگیرد.
ولی از آن مرد که رحمت است برای همه نمی‌ترسند!
به این میگند جوانمردی!
سلیمی جوانمرد نمین!


فدایی دکتر از مشهد
| 1393/10/10 - 14:46 |     11     2     |
قربون مظلومیتت الهی دردو بلات بخوره تو قلب دشمنات چون اونها از ذکر گلاب دعای فرجت واهمه دارن تو بیمه صاحبالزمان هستی پس دشمنانت نخواهند توانست به تو آسیبی برسانند الهم عجل الولیک الفرج

حسین نوبختی
| 1393/10/10 - 15:16 |     11     1     |
دمتون گرم

شناس
| 1393/10/10 - 16:00 |     7     1     |
یک نکته ی مهم از ناظره تاریخی که فراموش شد:

انتقاد میرحسین موسوی از مشایی !
یک بار دیگر مناظره رو با دقت ببینید

نیما
| 1393/10/10 - 16:02 |     8     2     |
هر چه قدر هم اینگونه کارهای مسموم رسانه ای علیه دکتر رو زیاد کنن نمی توانند از مهر دکتر که در قلوب مستضعفین و پابرهنگان و عدالت طلبان نه تنها ایران بلکه سراسر دنیا کاشته شده بکاهند دکتر با عملکرد خالصانه و بی ریاش به این مقام در قلوب ما رسیده
دکتر جون دوست داریم و تو امید ما پابرهنگان هستی .
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

ناشناس
| 1393/10/10 - 16:52 |     11     1     |
انبیاء و اولیا آمده اند تا انسانها الگو بگیرند و با مقایسه راه درست را برگزینند. کسانی که مخالفند راه داعش را میروند که هیچ مقایسه ای با امامان ندارند.

ناشناس
| 1393/10/10 - 17:25 |     15     2     |
فقط احمق ها باور می کنند که احمدی نژاد در فتنه نقش داشته و فقط احمقها به دنبال باوراندن این مسئله به مردم هستند
اوه اوه چه همه مخاطب خاص داشت این حرفم

ناشناس
| 1393/10/10 - 19:23 |     9     4     |
از همه دوستانی که پیام هاشون رو گذاشتن ممنونم الان می فهمم که دکتر چقدر خواهان داره

ناشناس
| 1393/10/10 - 19:49 |     8     1     |
به قول حاج محمود:

از برای شفای هر روزه
آب بریز قسمتی که میسوزه

احمد
| 1393/10/10 - 21:12 |     10     3     |
سلام نگران نباشید ان شا الله امام زمان حقمان را از آنها خواهد گرفت.زنده باد احمدی

امیر حسن شعاع شرق
| 1393/10/10 - 21:17 |     9     1     |
کی بود کی بود من نبود تقصر احمدی نژاد بود


امیر حسن شعاع شرق
| 1393/10/10 - 21:34 |     8     1     |
بابا شاه در قهوه تلخ :
کیه کیه همش سطل زباله ها آتش زده ، ئه توی دکتر؟ دکتره دکتره

ناشناس
| 1393/10/10 - 22:10 |     6     2     |
راست میگین. بیت المالو جوره دیگه تقسیم کرد. بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
| 1393/10/10 - 22:32 |     6     1    
پاسخ: اگه چیزی برای گفتن داشتید، آقای چیز چیز ، خودش میگفت.

سروش
| 1393/10/10 - 22:39 |     10     2     |
صدا و سیما با اشتباه خود اون تعداد ملت را که حداقل 70 درصد جمعیت ایران اسلامی هستند که بینده و شنونده صداو سیما بودند را از دست خواهند و پای بی بی سی و دیگر رسانه های غربی خواهند نشست ، چون مردم ایران بدرستی به پاک بودن و مطیع رهبری بودن و دلسوز بودن آقای احمدی نژاد پی بردند و با تمام وجود ایشان را دوست دارند و با توجه به تخریب هایی که علیه ایشان صورت میگیرد محبوبیتشان بین عامه ی مردم بیشتر شده است .

خاکی
| 1393/10/11 - 00:03 |     8     3     |
صدا سیما جای متهم و شاکی را عوض کرد تعجب کردم که صدا و سیما عامل فتنه 88 را احمدی نژاد را معرفی کرد فتنه گران و آشوب طلبان 88 خس و خاشاک نبودند حتم مردان خدا جو ی موسوی بودند همین حرف هار می زنند که موسوی طلبکار می شود این بود بصیرت

محمدرضا
| 1393/10/11 - 01:50 |     6     2     |
عالی بود

ناشناس
| 1393/10/11 - 02:54 |     2     12     |
یکی آتش نشانی رو خبر کنه برا احمدی نزادیها الو 125 ایجا چند نفر دارن میسوزن فقط خیلی آب نریزید که غرق شن

مهدیار
| 1393/10/13 - 13:36 |     0     0    
پاسخ: اوج فهمتون همینه که آتش نشانی رو صدا بزنید آخه اینقدر نفهمید که یک عده آدم آشوب طلب اومدن کشور رو به آتیش کشیدن اونم تو روز عاشورا هنوز اینقدر شعورتون نمی رسه که می گید طرفدارهای احمدی نژاد می سوزن آتش نشانی رو زنگ بزنید.
اگر نبود روز نه دی کشور ما الان بدتر از افغانستان وعراق بود بفهم اینو اگه نمی فهمی که هر بلایی سرتون اومد با خودتون ماکه بلدیم به تو دهن دشمن بزنیم شما چه غلطی می خواید بکنید لابد کفش اجنبی رو واکس می زنید..


hn
| 1393/10/11 - 03:09 |     2     3     |
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین .یاد گوسله و بزغاله افتادم

خسرو ایرانی
| 1393/10/11 - 03:25 |     6     1     |
متاسفم.شعور بالائی نمیخواهد که بفهمد انچه مردم را به پای صندوق رای کشاند موضع عدالت طلبانه اقای احمدی نژاد در به میان کشاندن پای از ما بهتران در مناظره بود.اگر پای به چالش کشاندن خاندان هاشمی نبود انتخابات نمایشی میشد.البته اگر قراره سناریو انتخابات 93 دنبال شود بعید نیست که اقای احمدی نژاد مجرم هم قلمداد گرددولی چه باک که همه روی یک کشتی نشسته ایم

ناشناس
| 1393/10/11 - 03:31 |     3     21     |
3000میلارد چندتا نقطه داره؟11روز مرخصی چی؟ کجاتون میسوزه خخخخخخخخخخخخخ

ناشناس
| 1393/10/11 - 04:05 |     11     3    
پاسخ: بذار بهت بگم. ۳ هزار میلیارد تومان با نرخ یورو ۴۲۷۰ تومان میشه همون فساد ۷۵۰ میلیون یورویی که چند ماه پیش در دولت تدبیر و امید رخ داد. تازه این اول تدبیره، هنوز مونده. خخخخخخخخخخخخخ...
دعاگو
| 1393/10/11 - 05:28 |     3     2    
پاسخ: امثال شما دارید میسوزید که الآن یهو دلسوز ولایت شدبد! درحالی که اعوان و انصارتون شعار مرگ بر اصل کسی سر میدادن که به دروغ میگید دکتر 11 روز باهاش قهر کرده!
ناشناستر
| 1393/10/11 - 13:30 |     6     2    
پاسخ: 3000 میلیارد رو کسی انجام داد که با خاتمی عکس دارد، و با اصرار نمایندگان مجلس و امضاء هشتاد نفر از آنها در سال 88 و با تایید وزارت اطلاعات وقت، اختلاس کرد و الان در کانادا بسر می برد.
اولین کسی که خبر این اختلاس را داد دکتر احمدی نژاد بود.
و حالا در پرونده این اختلاس هیچ اثری از او و یارانش نتوانستند که پیدا کنند.
در ضمن ما اونجاییمون می‌سوزه که کسانی مثل شما در عصر ارتباطات را می‌بینیم که مغزتان در اجاره همان عاملان اختلاس 3000 میلیاردی است.

ناشناس
| 1393/10/11 - 15:23 |     7     2    
پاسخ: مفسد 3000 تایی که اعدام شد مفسد اقتصادی کرسنت و استات اویل و 750 میلیون یورو یی و جزایری و کرباسچی چی شدن؟
ناشناس
| 1393/10/11 - 18:45 |     3     11    
پاسخ: شما فقط تهمت می زنید وگرنه رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت که در این دولت هیچ تخلفی اتفاق نیفتاده اما دولت پاک شما جیب همه مون را پاک پاک کرد.

علی
| 1393/10/11 - 12:09 |     2     1     |
باز خوبه اتش نشانی اومد
تو خودتو نگاه کن که بد اتیش گرفتی متاسفانه دیگه کاریش نمیشه کرد
کامل سوختی
خدا بیامرزتت

ناشناس
| 1393/10/11 - 14:40 |     10     2     |
احمدی نژاد مردی، پاکی ، شجاعی و ... دوستت داریم...

ناشناس
| 1393/10/11 - 15:43 |     10     2     |
مکرو مکرالله و الله خیر الماکرین
تلاش رسانه ملی برای تخریب احمدی نژاد مثل تلاشش برای قطع یارانه ها است و نتیجه اش رفراندوم 97 درصدی این ناراحتی ندارد.
ناراحتی از این است که میبینیم در مملکت اسلامی عدالت را فدای مصلحت میکنن.
چپ و راست همدست هستن و مدتهاست با جنگ زرگری ملت را بازی دادن.

امیر حسن شعاع شرق
| 1393/10/11 - 17:19 |     6     2     |
سلام از صدا وسیما تشکر میکنم که بعد از یک سال ونیم دوباره دکتر را در تلویزیون دیدیم و خیلی خوشحال شدم دم شان گرم باز هم اینکار تکرارکنید

بهرام
| 1393/10/12 - 17:23 |     2     16     |
با سلام
برایم خیلی جالب است که با دیدگاه حامیان دولت نهم و دهم اشنا می شوم .
در مورد وقابع سال 88 چند سوال بسیار مهم برای بنده ابن ها بود :
-چرا شورای نگهبان بی طرفی را رعایت نکرد ؟لطفا منکر نشوید ما هم در این کشور بودیم .
-فرض بگیریم که فه قول شما فتنه از قبل طراحی شده بود چیزی که می توانست در دهان دنیا و معترضان داخلی را ببندد اشکار کردن حقیقت رای درون صندوق ها بود ولی به هر بهانه ای از این کار شانه خالی شد .ایا پاسخی دارید ؟
در ضمن شمارش چند صندوق که انهم خودشان مسله ساز بودند مثل ارای تا نخورده !!!اثری ندارد .
- چرا مانند کشورهای دیگر از قوه قضاییه و دادگاههای بی طرف استفاده نشد؟اینها واقعا مهم هستند .
-نماینده گان مجلس اقدام به راهپیمایی نمودند !!!!انها وظیفه خود را فراموش کردند .

ناشناس
| 1393/10/13 - 15:12 |     7     1    
پاسخ: بهرام جان سلام
از نظر مخالف شما تشکر میکنم
اما پاسخ سوالاتتان
اینکه شورای نگهبان چرا بی طرفی را رعایت نکرد، بی طرفی در اعلام موضع بود و نه در نظارت و البته همین بی طرفی در اعلام موضع هم نباید صورت می گرفت و نظر شما درست است ولی این بی طرفی تا وقتی که فقط در موضع باشد و به اجرا نیامده باشد در تقلب در انتخابات بی تاثیر است.
- شمارش آراء صندوقها به نماینده همه کاندیداها پیشنهاد شد که نماینده میرحسین و کروبی نپذیرفتند و نیامدند نماینده میرحسین در جلسه با حضور رهبری رسما عدم تقلب در انتخابات را اعلام کردند. همین آقایی که الان وزیر مسکن و راه آقای روحانی است.
- هیچ صندوقی مساله ساز نبود. آنچه در شبکه های اجتماعی و اینترنت ساخته بودند دروغ بود. دقت کنید میرحسین در تمامی صندوقها نماینده داشت. پلمپ صندوقها با حضور نمایندگان باز می شود و از خالی بودن آن همه اطمینان حاصل میکنند و در صورتی که در هر مرحله حتی شمردن رای ها تقلبی بخواهد صورت بگیرد، کمترین کاری که نماینده کاندیداها می توانند انجام دهند آنست که یک گزارش کتبی به کاندیدای خود بدهند و مثلا میرحسین می آمد و این گزارش ها را منتشر میکرد. ولی اینها حتی یک برگه منتشر نکردند. همه اش دروغ بود. حرفهای کلی و جفا در حق نامزد پیروز انتخابات.
- هر کشوزی برای انتخابات خود قانون خود را دارد و نمی توان در زمان اجرای انتخابات قانون را تغییر داد.
- نمایندگان مجلس راهپیمایی کردند من نمی پاسخگوی اعمال آنها باشم چون خودم به همه کارهای اینها ایراد دارم

ناشناس
| 1393/10/13 - 22:02 |     7     1    
پاسخ: بهرام جان، سوالات خوبی کردی. اگر بر فرض تمام صندوقها رو شمرده بودند، و بر وفق مراد شما پیش نمیرفت، آیا قبول میکردی یا باز هم تشکیک بیشتر ایجاد میکردید؟! نمیشه که چون آمریکا و انگلیس از شماها حمایت کردن، شما میتونستی به مردم زور بگی.
من بچه بالای شهر تهرانم. آقای موسوی زمان صدارتش، کارهای خوبی نمیکرد. مثلاً یه عده جوون سوار تویوتا پاترولهای نو یا سوار موتور میومدن میگفتن، چرا آستین کوتاه پوشیدی؟ چرا شلوار بِرِک دَنس پوشیدی؟ چرا کراوات زدی؟ چرا موهات رو سربالا زدی؟ چرا فرق وسط زدی؟ و چراهای دیگه! مادر من کارمند بودن، بخشنامه کرده بودن، فقط مانتوهای تیره رنگ. یه روز میگفتن، چرا چکمه پوشیدی؟ یه روز دیگه، یه بهانه دیگه. مردم از ایشون دل خوشی نداشتن. نه روزنامه ای حق انتقاد داشت. فضا بر خلاف دوران صدارت دکتر احمدی نژاد بسیار بسته بود.

اما بریم سر اصل موضوع. آقای موسوی ۲۰ سال از کارهای اجرایی دور بودن زمانی که خودشون رو کاندید کردند. ایشون قدرت تکلم بالایی نداشتن، دائماً حرفشون یادشون میرفت، چیز چیز میکردن. از اونطرف، دکتر احمدی نژاد در اون ۴ سال به صدها نقاط محروم کشور سفر کرده بودن، صدها سخنرانی، مصاحبه، کنفرانس خبری، هزاران طرح عمرانی برای مردم و محرومین به پایان رسونده بودن. زمان مناظره، آقای موسوی بعد از ۲۰ سال دوری از مناصب اجرایی، چیزی برای گفتن نداشتن، چون اگر خوب بودن چرا از ایشون در این ۲۰ سال استفاده ای نشده بود.
بعد ایشون دیدن چون برنده نمیشن، تصمیم گرفتن تقلب کنن. اومدن قبل از شمارش آراء فرمودن، من اطلاعات دارم که من برنده هستم. بعد از نتایج گفتن تقلب شده. خانم رهنورد دلایلشون رو در مصاحبه با بی بی سی اینطور بیان کردن، که چون من دختر لرستان هستم و ایشون پسر آذربایجان و داماد لرستان، چرا باید مردم لرستان و آذربایجان به احمدی نژاد رأی بدن؟ و فرمودن بقیه دلایل ما هم از همین دسته هست. در پایان هر ۳ کاندید خودشون رو برنده اعلام کردن و گفتن تقلب شده. شما این رو در نظر داشته باش که علاوه بر نیروهای داوطلب، تعداد ناظرین آقای موسوی از دکتراحمدی نژاد بیشتر بود و علاوه بر اون ناظرین کروبی و رضایی هم حضور داشتن. خانم مرعشی هم در روز رأی گیری فرمودند، اگر موسوی برنده نشد، بریزید تو خیابونها. اینها همه نماینگر این هست که ایشون با تقلب میخواستن اول بشن. بعد یه عده از افراد رو هم گول زدن که به خیا بونها بریزن و برای چند هفته امنیت کشور رو مختل کردند.

بهرام جان آیا با دلایل خانم زهرا رهنورد، باید بریزید توی خیابونهای تهران؟! البته ۱۳ میلیونی که به آقای موسوی رأی داده بودند که همه نریختن بیرون و گناهشونم کم نمیکنیم. اما یه تعدادی در تهران ریختن بیرون و با دلایل مسخره خانم زهرا رهنورد، و آقای موسوی امنیت کشور رو مختل کردند.

بهرام جان شما ببینید، در روز اول تظاهرات یک مادر و دختر بیگناه رو که تو مهد کودک کار میکردن بیگناه شهید شدن، بانکها، ماشینها، ساختمانهای مسکونی به آتش کشیده شدن. چندین رهگذر بیطرف، مأموران پلیس رو شهید کردن، شیشه ها رو شکستن، چندین میلیارد دلار خسارت مالی به کشور تحمیل کردن، اعتبار بین المللی کشور رو خدشه دار کردن.

در هر کشوری، طراحان چنین فتنه ای و سردسته اصلیشون، وحتی افراد خامی که گول اینهارو خوردن، به اشد مجازات محکوم میشن، اما در کشور ما چنین اتفاقی نمیفته، حتی طراح اصلی که تا همین الان از کرده خودش پشیمون نیست، در سمتش ابقاء میشه.

در همین انتخابات ۹۲، حتی اجازه داده نشد، یک حامی گفتمان دولت احراز صلاحیت بشه. این دولت تنها دولت تاریخ کشور هست که حتی یک کاندید حامی گفتمان دولت، چه در انتخابات مجلس و چه در انتخابات ریاست جمهوری، احراز صلاحیت نشد! ۶ تا کاندید، و هر ۶تا متصل به یک نفر. آدم نمیتونه با خودش مسابقه بذاره بعد بگه من برنده ام.

بهرام جان، تخلف انتخاباتی ایناست برادر من!


با بصیرت
| 1393/10/12 - 19:17 |     6     2     |
8 سال دفاع مقدس ...و8 سال مظلو میت دکتر ...خون به دلش کردند .با موفقیت کار کرد و رو سفید.کور شوند دشمنان مرد پاک نهاد.هرچه بخواهند بکوبند او را در دلها بیشتر جا باز میکند .مثل دیشب برنامه امروز فردا بجای سران فتنه از او سخن میگفت مرد تشنج گر مجلس امید وارم بی بصیرت از دنیا برود این یاوه گو.درود بر مرد صالح وعدالتخواه اقای دکتر در 8 سال پرونده خدمتش مثل اب شفاف وخدایی کار کرد زنده باددکتر ساده زیست و مردمی.الهم عجل لولیک الفرج

ناشناس
| 1393/10/13 - 00:04 |     9     2     |
ما 9 دی به میدان رفتیم از اعتقاد دینیمان دفاع کنیم.

9 دی رفتیم تا بگوییم حامی آرمان های مهر و عدالت انقلاب اسلامی مان هستیم.

ما 9 دی را خلق کردیم تا از رای 25 میلیونی و رئیس جمهور منتخب و حق مسلممان بگوییم.

9 دی رفتیم تا بعد از سالها مظلومیت و 8 ماه خون دل خوردن، صورت عاشوراییمان را نشان دهیم.

بگوییم که حقمان را می خواهیم و هیچ ناکس راست و چپی نمی تواند حق ما را بگیرد.

حماسه 9 دی را ساختیم تا بگوییم که از سر اصلی فتنه و هر 4 فتنه گر زیر دست او متنفریم.





اما مدعیان دوست نما، شعارهایمان و فریادهایمان را سانسور کردند و امروز صدا و سیما، حضور ما را به خاطر چیز دیگری نشان می دهد!

آقایان و خانم های از خدا بی خبر که هیچ فرقی با فتنه گران عاشورای 88 ندارند، 9 دی ما را دزدیده اند و دارند با آن پز می دهند!

می ترسم چند روز دیگر راهپیمایی های قدس و 22 بهمن ما را هم حمایت از روحانی و ظریف قهرمان!! و ... معرفی کنند!

ما انقلاب کردیم، پای آن ایستاده ایم، به خاطر آن فحش و ناسزا شنیده ایم، اما صهیونیست های داخلی و خارجی، آن را به نام و کام خودشان گزارش می کنند!

این روزها از معصومه ابتکار سبز، گزارش مبارزه با فتنه پخش می کنند! و ما مردم ایران و شهید دکتراحمدی نژاد را فتنه گر معرفی می کنند!!

مخالفان دکتر احمدی نژاد، خودشان از نشانه های تحقق آخرالزمان هستند که جای حق و باطل را عوض می کنند و انشاالله با ظهور آقایی که از عدالت او وحشت دارند، نابود خواهند شد.



حماسه 24 خرداد 88 و 9 دی، بی نام رهبری، اسلام و دکتر احمدی نژاد در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

اصولگرایان و اصلاح طلبان فتنه گر، سعی نکنند که حماسه مهر و بهار و عدالت حسینی را بدزدند که خداوند اگر از دزدان چند هزارمیلیاردی هم بگذرد از آنها نخواهد گذشت، انشاالله.

ناشناس
| 1393/10/13 - 15:02 |     1     1    
پاسخ: 1000 لایک

مهدی
| 1393/10/13 - 06:48 |     5     2     |
با تشکر از نویسنده محترم ، متاسفانه عدالت را بجای مصلحت فراموش کردیم ، متاسفم از افکاری که هنوز حقایق را نمبینند چرا هنوز از اشرافیت حمایت میکنیم ، از این موضوع بسیار ناراحتم که بجای اینکه دزد رو بگیریم میگیم چرا شما دزد را معرفی کردید . خدایا کمکم کن بصیرتی داشته باشم تا هیچ وقت چشم رو به حقایق نبندم.

ناشناس
| 1393/10/13 - 07:22 |     8     2     |
کسی که خو اب با شه می شه بیدار ش کرد و لی کسیی که خو دشو بخو اب زده نمی شه بیدار ش کرد حالا شما هر چی می خو اهی با دلیل و بر هان ثابت کنی به این ها که این دو لت بر عکس شعار ش درو غ گو و در مدت اند ک یکسال برداشت غیر قا نو نی 4 میلیا رد دلار از صندو ق تو سعه رانت 650000 میلیو ن یو ری تخلف 12000 میلیاردی بانکی و ........ در این دو لت صو رت گرفته و و ضعیت اقتصا دی مردم اسف باره و بیکار ی بیداد می کنه و .... این ها مجا ب نخو اهند شد و همو ن حر ف ها ی کلیشه ای و تکرار ی خو دشو ن باز می زنند و لی اگر این ها از طبقه مر فه نبا شند اند کی صبر که سحر نزدیک است و بزو دی این دو لت تاجر پیشه پا سخ اعتماد انها را خیلی خو ب خو اهد داد

حامی از مشهد
| 1393/10/13 - 19:36 |     8     2     |
آیا مناطره دکتر احمدی نژاد ریشه فتنه بود کسانی که این چنین تصور را می خواهند بر جامعه القا کنند در واقع سر پوشی میخواهند بر فتنه انگیزی فتنه گران بگذارند

عباس
| 1393/10/14 - 21:13 |     0     6     |
انصافا نحوه مناظره آقای احمدی نژاد نه تنها خوب نبود بلکه ایشان دقیقا در زمین دشمنان نظام امریکا و اسرائیل غاصب و انگلیس پلید و... بازی کرد وبهانه به دست مخالفین نظام ورهبری دادند وهمانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند از نحوه مناظره ها راضی نبودند

مبیا خانم
| 1393/10/16 - 08:50 |     4     2     |
نه تنها دکتر بلکه هرکسی رو تا وقتی دوست داریم که با عطر و بوی ولایت بشناسیمش


بهار
| 1393/10/16 - 22:39 |     4     0     |
دکترجون من فقط یه دونه است وبس!

محمد
| 1393/10/17 - 18:43 |     0     2     |
میدنم که نظرم را نمیزاری اما اینا برای خود نویسنده میگم اولا که مقایسه هر ریییس جمهوری با امامان معصوم غلط زیادیه دوما احمدی نژاد که اینقدر اول دولتش رفسنجانی را باعث چپاول اموال ایران می دونست و هیچ وقت تو مجمع تشخیص شرکت نمیکرد چطور دوباره با خفت کنار رفسنجانی نشست ایا اقایان رحیمی مشایی و.... به یک اندازه با مردم سهم از بیت المال داشتن هشت سال را هم به یومن وجود رهبرمون تحملش کردیم دیگه لطفا

ناشناس
| 1393/10/18 - 20:19 |     0     0     |
هدیه غافل گیر کننده وشگفت انگیز !اصول گرایان برای احمدی نژاد علم الهدی گفت خوب چی گفت گفت احمدی نژاد مرد وتمام شد ورفت چون ضد ولایت فقیه شده بود!عجب ؟!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
  لطفا از ارسال واژه ها و عبارات توهین آمیز ، مطالب دارای بار حقوقی و پیگرد قضایی و نیز حروف و کلمات و نشانه ها (مانند علامت تعجب) بصورت مکرر خودداری فرمایید. نظرات کوتاه تر زودتر بررسی و منتشر می شود. / توجه داشته باشید کد امنیتی ، زمان انقضا دارد و دقایقی پس از باز کردن منقضی می شود و برای ارسال نظر صفحه را باید رفرش کنید.
  کد امنیتی:
 
 
 
 
::  پخش زنده ::  خانه ::  تماس با ما ::  RSS
© دولت بهار
[email protected]
پشتیبانی توسط: خبرافزار