آرشیو   |  درباره ما   |  باشگاه مخاطبان دولت بهار    RSS   |  ارتباط با ما   |  پیوندها  
 * صفحه اصلی    * ارسال خبر و یادداشت    * عضویت در کانال تلگرام دولت بهار    * صدای مهر و عدالت (آرشیو سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد 92-84)  
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 20:29   
  تازه ها:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33217صفحه نخست » برگزیدهشنبه، 9 اسفند 1393 - 20:26
آقای آقاتهرانی، این سخنرانی را به خاطر می آورید؟
دبیر کل حزب پایداری 3 سال پیش چه گفت + فیلم
دبیر کل حزب پایداری 3 سال پیش چه گفت + فیلمدولت بهار: رئیس جمهور شما را من دو بار فوق العاده ناراحت دیدم که اشک در چشمانش جمع شد در حال حرف زدن. یک بار وقتی بود که تهمت زدند ایشان یهودی است! دلیل هم محکم! می دانید دلیلشان چه بود؟ اسم داداش داود است! به جان شما یک آقایی همین را به خود من گفت. گفتم به چه دلیل یهودی است! گفت داود یهودی است. برهان را تماشا کنید چقدر مستدل! تو نون جو می خوری؟ یک بار دیگر هم ایشان دیدم خیلی ناراحت شد. گفتم می گویند شما با ولایت فقیه مشکل دارید، [احمدی نژاد] گفت: «خدا می داند همه جایم سوخت!»
  

دولت بهار/ برنامه شناسنامه هفته گذشته پس از مدتی وقفه، کار خود را با مصاحبه با مرتضی آقا تهرانی، دبیر کل حزب پایداری از سر گرفت.

مرتضی آقا تهرانی در این گفت و گو با سوال مجری ظاهر الصلاح درباره حادثه موسوم به خانه نشینی محمود احمدی نژاد مواجه شد. دبیر کل حزب پایداری که در آن روزها موفق به دیدار با محمود احمدی نژاد شده بود، 3 سال پس از آن واقعه روایتی از دیدارش با محمود احمدی نژاد را بیان کرد که بر اساس ان رئیس جمهور سابق متهم به ایستادگی در برابر ولایت فقیه می شد. وی بر اساس همین روایت جدیدش از آن روزها تاکید کرد که احمدی نژاد مورد تایید حزب وی نیست. 

اینکه محمود احمدی نژاد مورد تایید احزاب شکست خورده و اخباری مسلک نباشد قطعا یکی از نقاط قوت و برتری های سیاسی وی به حساب می آید و این قبیل اظهارنظر ها به مثابه آزاد شدن بیش از پیش وزنه ای سنگین و بی خاصیت از گرده عدالتخواهان ایرانی است. با این وجود مرور سخنان 3 سال قبل مرتضی آقا تهرانی در بحبوحه اتهام زنی به محمود احمدی نژاد در اردیبهشت 90 می تواند فوائد زیادی به دنبال داشته باشد. 

مشاهده فیلم سخنرانی مرتضی آقا تهرانی در حسینیه حضرت جوادالائمه اصفهان روشن می کند عناوینی چون "استاد اخلاق" تا چه اندازه در فضای سیاسی ایران توسط "صلح کل ها" و "پخمه های سیاسی" به بازی گرفته می شود. 

مرتضی آقا تهرانی در این سخنرانی که در همان روزها بسیار مورد توجه قرار گرفت و با وجود سانسور شدید رسانه ای توسط مردم دست به دست می شد، با حالتی بر افروخته به روایت دیدارش با احمدی نژاد می پردازد و شدیدا از اتهام زاویه دار بودن دکتر احمدی نژاد با رهبر انقلاب انتقاد می کند. فیلم و متن سخنانی که مرتضی آقا تهرانی یازدهم اردیبهشت 1390 در حسینیه حضرت جوادالائمه اصفهان  درباره احمدی نژاد بیان کرد اما شهامت تکرار آن دربرنامه شناسنامه را نداشت و حتی در نقطه مقابل آن سخن گفت، در ادامه آمده است:

آقا! آقای احمدی نژاد رفت از دست! رفت از دست؟ کجاش رفت از دست؟ چه کار کرده؟ ... می گویند ... کی می گه؟ ... شما خبر داری؟ نه اینکه شما باشید ها! در مجلس، همین پریروز گفت آقا ضد ولایت فقیه شد! گفتم: جدی می گویی؟ گفت: آره ... ریشش دو برابر ریش من است تا اینجاست ... گفتم واقعا می گویی؟ گفت آره. گفتم قرآن اینجاست، دست بگذار رویش، بگو به این قرآن احمدی نژاد ضد ولایت فقیه است. هان؟ دستت را بگذار روی قرآن... من اگر بگویند دست بگذار روی قرآن بگو خاتمی می گویم... بگو موسوی می گویم ... بگو کروبی، لعنت بر او! تو گفتی احمدی نژاد، دست بگذار ... گفت آخر ببین حاج آقا ... گفتم نه نمی خواهد دست بگذار ... تو نمی دانی و داری حرف می زنی، یک مشت شایعه می گویند تو هم داری می گویی، مگر نمی گویی مجلس در راس امور است، مگر نمی گویی امام گفتند، حضرت آقا فرمودند در راس امور است، در راس امور که نباید حرف های خبرنگار ها و چیزهایی که همین جوری می گویند را بگوید. تو چند بار با احمدی نژاد نشستی؟ اصلا می دانی چی چی شده؟ می دانی چی چی گفته؟  اصلا نمی دونست. تو روزنامه ها خونده ... 

آقا اگر ایستاد تو روی آقا، هر کس ایستاد، استثنا ندارد ... مگر کم دشمن داریم در این کشور، مگر کم آدم نادان هست؟ مگر کم پول خرج می کنند که همه چیز را بریزند به هم. همین اشکال را پریروز در مجلس گرفتم، چیزی که یقین دارید اباالفضلی (ع) بایستید پایش. یقین داشته باشید. من خودم آنجا بودم. برگه ای آورده می خواهد امضا بگیرد برای عدم صلاحیت رئیس جمهور، یکی آقایی که می شناسم فوق العاده احمق است. شایع کردند در مجلس، همان آقا، که فهمیدی چه شده؟ وزیر کشور را برداشته بقایی را گذاشته! این خبر مال کجاست؟ بی بی سی... خدمتگزار کشور را می کنید بدترین انسان. نمی توانید این کار را بکنید، چرا این کار را می کنید؟ این همه حمایت های آقا هیچی، حرف های اون ها آره؟ می دونم چرا چون آن ها 10 تا 10 تا میریزند در جامعه، شما ها عقلتون به گوشتان است، به کارش نمی گیرید، اشتباه می کنید، آن وقت یک بار نگاه می کنید می بینید بهترین آدم و خدمتگزار ترین ادم کارش به جایی می رسد که اصلا خسته می شود از دست خوب ها، می گوید آقا خداحافظ من رفتم. چی کارش کنیم؟ خدا هم این وعده را داده ها! گفته است نعمتی را که دادم اگر قدرش را ندانستید از شما می گیرم... 

کسانی که تا دیروز ولایت را بر نمی تابیدند امروز دارند از ولایت دفاع می کنند ... آقا بردند! ای نامرد! تو تا دیروز خودت جزو فتنه گران بودی! آقا می گفت داد بزن داد نمی زدی چرا؟ همین دیروز در مجلس یکی از آقایانی که چیز می کرد، یکی از بچه ها پهلوی من نشسته بود، من گفتم چیزی نیست، آقا هست، برید دنبال کار و زندگی تان، دولت هم کارش را می کند، آقا هم تدبیر می فرمایند هرچه بگویند اطاعت می کنیم و باید اطاعت کنیم... این خر هایی که می رونند یکیش درست نیست، پس روی این ها نمی شود بار بست! این که دارم می گویم ... من می دانم و می گویم به خاطر اینکه بنده با رئیس جمهور 2 ساعت و نیم نشسته ام به صحبت. احساس می کنم قیامت هست. چرا ناراحت باشیم و همدیگر را بترسانیم. چرا کاری می کنیم که طرف بگوید بهتر همین است، مثل آن قبلیه خوب است که ساعت 11 بیاییم دفتر اول برویم استخر و بعد هم نهار و برگردیم برویم خانه. برای چی من این همه بدوم و شماها همه تان فحش خواهر و مادر بدهید؟ ببینید! کم دوید؟ کم آقا حمایت کرد و شما هی اما و اگر گذاشتید؟ شما آقا را قبول دارید؟ من قبول دارم؟ شما قبول ندارید؟ در عمل، کدامتان نشان دادید؟ یک کمی تدبیر کنید روی حرف هایی که می زنم. بچه ها فکر کنید، مخصوصا شما ها که وابستگی به هیچ کس ندارید و آزاد تر هستید، شما که حزبی نیستید که حزب خرجتان کرده باشد و باید پایش بایستید، عاقبت خودتان را می خواهید. این خودش فتنه است، گذر از این باید داشت، گذر درست. واقعا گذر درست، بپایید دروغ نگویید، بپایید دروغ بارتان نکنند، می کنند، یکی یک چیزی می گوید، بگو خودت دیدی، خودت شنیدی؟ 

رئیس جمهور شما را من دو بار فوق العاده ناراحت دیدم که اشک در چشمانش جمع شد در حال حرف زدن. یک بار وقتی بود که تهمت زدند ایشان یهودی است! دلیل هم محکم! می دانید دلیلشان چه بود؟ اسم داداش داود است! به جان شما یک آقایی همین را به خود من گفت. گفتم به چه دلیل یهودی است! گفت داود یهودی است. برهان را تماشا کنید چقدر مستدل! تو نون جو می خوری؟ یک بار دیگر هم ایشان دیدم خیلی ناراحت شد. گفتم می گویند شما با ولایت فقیه مشکل دارید، [احمدی نژاد] گفت: «خدا می داند همه جایم سوخت!»

همان موقع من یادم است در هیات دولت آقای جهرمی وزیر کار بود، اوایل دولت دهم بود، جلسه تمام شد، اخلاقم را گفتم و می خواستم بروم، ایشان [احمدی نژاد] گفت حاج آقا چند دقیقه بنشین، بعد این بحث را شروع کرد. گفت آقای جهرمی شما شهادت بده، من گاهی دوشنبه شب ها ساعت یک، دو نصفه شب یکهو به شما تلفن نمی زنم و نمی گویم فردا این کارها بشود، قلم و کاغذ بردار بنویس، تو به من می گوییم مرد حسابی خواب بودم، من را از خواب ور می کشی بالا می گویی این کار را بکن، این کار را بکن، این کار را بکن ... [احمدی نژاد گفت:] حاج اقا می دانید چرا این کار را می کنم؟ گفتم نه! گفت خدا می داند چون می ترسم عمرم تا صبح نکشد یکهو جهرمی نداند و کار آقا انجام نشود. آن وقت چه کسانی به من می گویند ضد ولایت فقیه؟ همان هایی که خودشان مشکل دارند. مردم هم حرف این ها را گوش می دهند، من چه کار باید بکنم؟ همان هایی که می گویند ایشان شرط گذاشته برای آقا جلسه ای که بین حضرت آقا و ایشان خصوصی است و هیچکس حتی بچه های دفتر آقا هم نیستند این گزارش را چه کسی برای شما آورده؟! آقا کسی که شرط بگذارد، فلان، خیلی خب چه کسی برای شما گزارش آورده؟ کجا خبر دادند؟ غیب می دانید؟ بو کشیدید؟ از کجا؟ کسی که قرآن ناطق بود یک مشت نا نجیب قران را در برابر او بلند کردند و گفتند علی (ع) قران را قبول ندارد، بپایید. واقعا اگر یک روز احمدی نژاد در برابر آقا ایستاد در برابرش بایستید ولی واقعا اگر ایستاد... 

همان لحظه می شود فهمید، برخورد آقا می گوید، چیز تازه ای پیش آمده که شما خبر دارید و من خبر ندارم؟ بگویید. حتی جالب تر بود. پریشب ایشان می گفت که من صحبتی کردم، بالاخره وزیر جزو اختیارات من هست که بردارم یا برندارم؟ حالا خوب! ممکن است به نظر شما خوب باشد یا نباشد. من به هر دلیل می گذارم به هر دلیل بر می دارم. نمایندگان مجلس که حق دخالت در این مساله را ندارند. این کار را کردم. بله حضرت آقا باید نظر مبارکشان را بدهند نظرشان هم مصاب است و باید هم عنایت شود، خب آقا هم یا موافقت می کنند یا مخالفت، از این دو حال که بیرون نیست. آمدیم مخالف کردند. اگر موافقت کردند که هیچ، طرف می رود. اگر مخالفت کردند من چه وظیفه ای دارم؟ من صریحا به حضرت آقا گفتم که آقا اگر ببینیم نظر شما هست که باشد ولی من نتوانم با او کار کنم، آیا من حق انتقاد و گفتن دارم؟ فرمودند بله حتی به من هم دارید. گفتم حق دارم و اجازه می دهید اگر نتوانستم [کار کنم] استعفا بدهم، گفتند اگر خواستی بده. خب یک زمانی به من داده اند، من تا آن زمان یا استعفا می دهم، یا می پذیرم یا نمی پذیرم، آقا هرچه تدبیر کردند. این ضد ولایت فقیه است؟ گفتم نه. گفت پس این شلوغی ها چیست؟ گفتم نمی دانم. حزب اللهی ها دارند می گویند ها، من چه کار باید بکنم؟ این که من به جرئت به طرف گفتم دستت را بگذار روی قرآن برای این است که می دانم چیزی نمی داند دیگران یک چیزهایی گفتند این هم دارد می گوید. 

... 
فهمیدن حقیقت ماجرای اردیبهشت 90 کار مشکلی نبود، رهبر معظم انقلاب در دومین روز از ایام موسوم به خانه نشینی طی سخنرانی در جمع مردم فارس گزاره ایستادگی رئیس جمهور در برابر رهبری را سست و بی پایه خواندند: « شما ببینید در همین پنج شش روز گذشته سر یک قضیه‌ای که آنچنان هم از اهمیت بالائی برخوردار نبود - سر مسئله‌ی اطلاعات و امثال اینها - چه جنجالی در دنیا راه انداختند. تحلیلها را بردند به این سمت که بله، در داخل نظام جمهوری اسلامی شکاف ایجاد شده است، حاکمیت دوگانه شده است، رئیس جمهور حرف رهبری را گوش نکرده است! دستگاه‌های تبلیغاتىِ خودشان را از این حرفهای سست و بیپایه پر کردند. ببینید چطور منتظر بهانه‌اند. ببینید چطور مثل گرگ در کمین نشسته‌اند که یک بهانه‌ای پیدا کنند، هر جور میتوانند، حمله کنند. میدانند که دولت مشغول تلاش و فعالیت و خدمت است. خب، واقعاً در کشور دارد خدمت انجام میگیرد. هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبری طرفدار است.»

بعدها عوامل حزب پایداری از صدر تاذیل آنچه رهبری مساله ای فرعی و فاقد اهمیت خوانده بودند را به اصلی ترین مساله کشور تبدیل کردند و با دلایلی به مراتب سخیف تر از آنچه مرتضی آقاتهرانی درباره یهودی خوانده شدن محمود احمدی نژاد بیان کرده بود، رئیس جمهور کشور را فراماسونر، بهایی، تیر سه شعبه در گلوی نظام و شدیدترین خطر از صدر اسلام تا کنون نامیدند، با این وجود این استاد اخلاق لام تا کام سخن نگفت. خطای استراتژیک این حزب به اصلی ترین عامل پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شد و امروز 20 ماه از حاکم شدن یاران اکبر هاشمی رفسنجانی بر قوه مجریه سپری می شود. چندی پیش مادر محمود احمدی نژاد مرحوم شد، حتی حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی که احمدی نژاد را اصل انحراف نامید هم به رئیس جمهور سابق تسلیت گفتند اما از پیام تسلیت دبیر کل و استاد اخلاقِ دبیر کل خبری نشد؛ در جهان تنگ و کوچک این حزب حتی برای مهدی کوچک زاده و حمید رسایی هم جایی نیست. 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به:          

نظرات کاربران: 128 نظر (فعال: 119 ، در صف انتشار: 0، غیره: 9)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
سیداحمد
| 1393/12/9 - 20:55 |     110     38     |
اشک در چشمانم جمع شد ، نتوانستم تا آخر بخوانمش ، فقط می توانم بگویم این مظلومیت ریشه علوی دارد وبس .

ناشناس
| 1393/12/9 - 22:11 |     38     60    
پاسخ: شما خیلی رفتار سیاسی بدی دارید. آقاتهرانی در مصاحبه اخیرش حرفهای قبلی را رد نکرد ولی دلیلی برای تکرار آنها نبود . آنها را آنموقع برای جلوگیری از شایعات و عدم ایجاد شکاف بین دولت و مردم بیان کرد و انصاف را هم رعایت کرد. اتفاقا خودش می گوید که گفتم این کار شما پیام مقابله با رهبری را دارد و احمدی نژاد میگوید بعدا درستش می کنم ! تحلیل غلط احمدی نژاد را ببینید . در مصاحبه اخیرش هم ماجرای پیام مظاهری و مصباح را بیان کرده و بی انصافی نکرده که شما اینگونه تیتر میزنید!
ولی از شما که از مشایی حمایت می کنید انتظاری جز این نیست ! یادتان رفته چه آبروریزی سر آوردن عزت الله انتظامی همراه خودشان برای ثبت نام به وزارت کشور در آورد؟!

جواد
| 1393/12/9 - 22:13 |     54     27    
پاسخ: واویلا وهزار واویلا آخه آدم تو این جامعه چکارکنه؟معلم اخلاقش اینجوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهر ماندگار
| 1393/12/9 - 23:29 |     43     18    
پاسخ: من که گفتم چه اتفاقی افتاده که یهو حرفاشو عوض کرده!
گفتم که قبلنا چیز دیگه میگفت حالا معلوم نیست چش شده!
اینا خودشون خودشونم انکار میکنن!

دولت نفاق یا بهار؟
| 1393/12/9 - 23:34 |     19     52    
پاسخ: دولت بهار نادان، تو اون زمان این حرف رو زدن و همه جا پخش کردن ارزش داره یا اون موقع سکوت کنه و الان ازش دفاع کنه. متاسفم. تازه شما مطمئنید ایشون نگفته. شاید برنامه شناسنامه حذفش کرده. تازه این حرف این دفعش که باز خیلی جالب بود. تا استاد مظاهری و مصباح گفتند ما پشتتیم فرداش ایشون اومد هیئت دولت. آقای آقاتهرانی نه پدر منه نه دایی من، اما شما یه چیزی کورتون کرده. ویژه خواری های قبلیتون یا ... . جالبه مردم بدانند یکی از همین تیپ ها می گفت احمدی نژاد ناخن خشکه اما مهندس مشایی به همه میرسه و مثل هاشمی هوای دور و بریاش رو داره. احمدی نژاد رسیدگی ویژه خواری حالیش نیست. حرف آقای آقا تهرانی اینه که اون زمان ایشون مقصر نبود اما تو اسفند ۹۱ تو بالا بردن دست مشایی و ... که آقا از اختلاف منع کردند مقصر بود. حالا نه اینکه ... بهتر ولایت مداره. اون که هیچ. اما مثل آقای بهجت هم ولایت مدار نیست. البته به نظرم از اکثر پایداری ها احمدی نژاد ولایت مدار تره. حتی از خیلی مذهبی ها.

لبیک یا سیدعلی

ظهور نزدیک است

مهر ماندگار
| 1393/12/9 - 23:49 |     29     4    
پاسخ: عجب حرفی میزنیدا!
چطور ممکنه تو شناسنامه گفته باشه؟
اگه گفته باشه که دو تا حرف متناقض زده که!
دولت بهار درست عمل کرد، چی میگید شما؟

دولت نفاق یا بهار
| 1393/12/10 - 00:02 |     11     32    
پاسخ: البته بگم، بنده قبول ندارم شما ویژه خوارین. اما این کورکورانه حرف زدنتون شبیه ویژه خواران اصلاح طلب و کارگزاران هست. اگه به نظرم شما ویژه خوار بودید هیچ وقت سایتتون رو نمی خوندم. بچه های خوب و غیرتی هستید که یکم آتیش تون تنده تا اون جایی که حق رو ناحق می کنین. آتیش تون رو صرف این کنید که چرا رسانه های اصلاح طلب کشور رو گرفتند و هیچ کی به این توجه نمی کنه؟ چرا افتخاری اگه روبوسی کنه با احمدی نژاد لهش می کنند؟ چرا ۹۰ سیاسی رو از هیچ چی بلدن بسازن اما ما با این همه ضایع بازی ها نه؟ چرا احمدی نژاد سرش از فشار چپ و راست میشد مهم نبود ؟ چرا سینما همش ضد ریش دارها و چادری ها و مذهب است اما باز آزادی میگن نیست؟ زبون تند و بی منطق خوبه یا زبون حق غیر تند که اثرش خیلی خیلی تند اثر می گذارد؟ ممنون از چاپ نظر قبلم. یاعلی
مهدی
| 1393/12/10 - 00:05 |     14     22    
پاسخ: ایول آقا تهرانی . اون زمان تو اون فشار، چه مایه ای برای احمدی نژاد گذاشته. ایول به شجاعتش.
بسیار مهم
| 1393/12/10 - 00:54 |     24     7    
پاسخ: ایشان دکتر ما را بر مبنای ترازوی ولایت سنجیده و نظر داده که از او حمایت نمی کند یعنی اینکه دکتر ضد ولایت است. در حالیکه نظر ولایت در مورد احمدی نژاد زنده کردن شعارهای انقلاب بود که یکی از این شعارها سخن امام خمینی است که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند.

حالا بنظر شما آیا کسیکه بفرموده امام خامنه ای شعارهای انقلاب را زنده می کند که یکی از آنها پشتیبانی از ولایت فقیه است ضد ولایت است؟

ایشان خود اگر پیرو ولایت فقیه است نبایستی جلوتر از رهبر و ولی امر خود حرکت کند و باید زودتر به رای ولایت فقیه در مورد دکتر احمدی نژاد برگشته و از او و دوستان او حلالیت بطلبد.

دوستان من! یکی از موانع جدی ظهور آقا عالمان قشری و متحجر هستند که عامل گمراهی افراد قشری تر از خودشان میشوند.

ناشناس
| 1393/12/10 - 01:06 |     22     8    
پاسخ: از پدر معنوی که یک روز به آقای احمدی نژاد را بگوید فلان و یک روز بگوید فراماسونر ...چنین معلم اخلاقی هم بعید نیست
ناشناس
| 1393/12/10 - 02:02 |     13     1    
پاسخ: خودت فهمیدی چی گفتی آقای نفاق یا بهار؟؟...
ناشناس
| 1393/12/10 - 02:08 |     15     4    
پاسخ: البته بگم، بنده قبول ندارم شما ویژه خوارین. اما این کورکورانه حرف زدنتون شبیه ویژه خواران اصلاح طلب و کارگزاران هست. اگه به نظرم شما ویژه خوار بودید هیچ وقت سایتتون رو نمی خوندم.




دوست عزیز، برای مردم تعیین تکلیف نکن. مردم آزادن در مورد گروهک منفور جبهه ناپایدار نظر بدن. جبهه ناپایداری که از هیچ خباثتی دریغ نکرد، دست هر چی فتنه گره از پشت بست که دکتر احمدی نژاد رو سرنگون بکنه، بعد حالا هر کس از این گروهک ویژه خوار بالا نشین انتقاد یا ابراز تنفر و انزجار بکنه، میشه ویژه خوار اصلاح طلب!!! وضع مملکتمون رو ببین، صدای جنابعالی انگاری از جای گرم بلند میشه! کیه که ندونه فتنه گر تر از جبهه ناپایدار حزبی در ایران وجود نداره. در واقع جبهه ناپایدار زیر مجموعه ای از کارگزارانه.

قسمتهای ویژه ای از افاضات متناقض در سخنرانی ۹۰ و شناسنامه ۹۳ دوست عزیز ویژه خوارمون که سالیان سال در آمریکا و کانادا به سر بردن و یکی از اصلح ترین شاگردان جبهه پایداری و معلم اخلاق!!!!!!!!!!




برای چی من این همه بدوم و شماها همه تان فحش خواهر و مادر بدهید؟


معلم اخلاق چرا باید همچنین جمله ای از خودش بسازه؟!!!






سخنرانی ۹۰:

آقا! آقای احمدی نژاد رفت از دست! رفت از دست؟ کجاش رفت از دست؟ چه کار کرده؟ ... می گویند ... کی می گه؟ ... شما خبر داری؟ نه اینکه شما باشید ها! در مجلس، همین پریروز گفت آقا ضد ولایت فقیه شد! گفتم: جدی می گویی؟ گفت: آره ... ریشش دو برابر ریش من است تا اینجاست ... گفتم واقعا می گویی؟ گفت آره. گفتم قرآن اینجاست، دست بگذار رویش، بگو به این قرآن احمدی نژاد ضد ولایت فقیه است. هان؟ دستت را بگذار روی قرآن... من اگر بگویند دست بگذار روی قرآن بگو خاتمی می گویم... بگو موسوی می گویم ... بگو کروبی، لعنت بر او! تو گفتی احمدی نژاد، دست بگذار ... گفت آخر ببین حاج آقا ... گفتم نه نمی خواهد دست بگذار ... تو نمی دانی و داری حرف می زنی، یک مشت شایعه می گویند تو هم داری می گویی، مگر نمی گویی مجلس در راس امور است، مگر نمی گویی امام گفتند، حضرت آقا فرمودند در راس امور است، در راس امور که نباید حرف های خبرنگار ها و چیزهایی که همین جوری می گویند را بگوید. تو چند بار با احمدی نژاد نشستی؟ اصلا می دانی چی چی شده؟ می دانی چی چی گفته؟ اصلا نمی دونست. تو روزنامه ها خونده ...


کسانی که تا دیروز ولایت را بر نمی تابیدند امروز دارند از ولایت دفاع می کنند ... آقا بردند! ای نامرد! تو تا دیروز خودت جزو فتنه گران بودی! آقا می گفت داد بزن داد نمی زدی چرا؟ همین دیروز در مجلس یکی از آقایانی که چیز می کرد، یکی از بچه ها پهلوی من نشسته بود، من گفتم چیزی نیست، آقا هست، برید دنبال کار و زندگی تان، دولت هم کارش را می کند، آقا هم تدبیر می فرمایند هرچه بگویند اطاعت می کنیم و باید اطاعت کنیم... این خر هایی که می رونند یکیش درست نیست، پس روی این ها نمی شود بار بست! این که دارم می گویم ... من می دانم و می گویم به خاطر اینکه بنده با رئیس جمهور 2 ساعت و نیم نشسته ام به صحبت. احساس می کنم قیامت هست. چرا ناراحت باشیم و همدیگر را بترسانیم. چرا کاری می کنیم که طرف بگوید بهتر همین است، مثل آن قبلیه خوب است که ساعت 11 بیاییم دفتر اول برویم استخر و بعد هم نهار و برگردیم برویم خانه. برای چی من این همه بدوم و شماها همه تان فحش خواهر و مادر بدهید؟ ببینید! کم دوید؟ کم آقا حمایت کرد و شما هی اما و اگر گذاشتید؟ شما آقا را قبول دارید؟ من قبول دارم؟ شما قبول ندارید؟ در عمل، کدامتان نشان دادید؟ یک کمی تدبیر کنید روی حرف هایی که می زنم. بچه ها فکر کنید، مخصوصا شما ها که وابستگی به هیچ کس ندارید و آزاد تر هستید، شما که حزبی نیستید که حزب خرجتان کرده باشد و باید پایش بایستید، عاقبت خودتان را می خواهید. این خودش فتنه است، گذر از این باید داشت، گذر درست. واقعا گذر درست، بپایید دروغ نگویید، بپایید دروغ بارتان نکنند، می کنند، یکی یک چیزی می گوید، بگو خودت دیدی، خودت شنیدی؟

رئیس جمهور شما را من دو بار فوق العاده ناراحت دیدم که اشک در چشمانش جمع شد در حال حرف زدن. یک بار وقتی بود که تهمت زدند ایشان یهودی است! دلیل هم محکم! می دانید دلیلشان چه بود؟ اسم داداش داود است! به جان شما یک آقایی همین را به خود من گفت. گفتم به چه دلیل یهودی است! گفت داود یهودی است. برهان را تماشا کنید چقدر مستدل! تو نون جو می خوری؟ یک بار دیگر هم ایشان دیدم خیلی ناراحت شد. گفتم می گویند شما با ولایت فقیه مشکل دارید، احمدی نژاد گفت: «خدا می داند همه جایم سوخت!»

همان موقع من یادم است در هیات دولت آقای جهرمی وزیر کار بود، اوایل دولت دهم بود، جلسه تمام شد، اخلاقم را گفتم و می خواستم بروم، ایشان احمدی نژاد گفت حاج آقا چند دقیقه بنشین، بعد این بحث را شروع کرد. گفت آقای جهرمی شما شهادت بده، من گاهی دوشنبه شب ها ساعت یک، دو نصفه شب یکهو به شما تلفن نمی زنم و نمی گویم فردا این کارها بشود، قلم و کاغذ بردار بنویس، تو به من می گوییم مرد حسابی خواب بودم، من را از خواب ور می کشی بالا می گویی این کار را بکن، این کار را بکن، این کار را بکن ... احمدی نژاد گفت: حاج اقا می دانید چرا این کار را می کنم؟ گفتم نه! گفت خدا می داند چون می ترسم عمرم تا صبح نکشد یکهو جهرمی نداند و کار آقا انجام نشود. آن وقت چه کسانی به من می گویند ضد ولایت فقیه؟ همان هایی که خودشان مشکل دارند. مردم هم حرف این ها را گوش می دهند، من چه کار باید بکنم؟ همان هایی که می گویند ایشان شرط گذاشته برای آقا جلسه ای که بین حضرت آقا و ایشان خصوصی است و هیچکس حتی بچه های دفتر آقا هم نیستند این گزارش را چه کسی برای شما آورده؟! آقا کسی که شرط بگذارد، فلان، خیلی خب چه کسی برای شما گزارش آورده؟ کجا خبر دادند؟ غیب می دانید؟ بو کشیدید؟ از کجا؟ کسی که قرآن ناطق بود یک مشت نا نجیب قران را در برابر او بلند کردند و گفتند علی ع قران را قبول ندارد، بپایید. واقعا اگر یک روز احمدی نژاد در برابر آقا ایستاد در برابرش بایستید ولی واقعا اگر ایستاد...




شناسنامه ۹۳

جبهه پایداری از احمدی‌نژاد در انتخابات 96 حمایت نمی‌کند، مگر اینکه تغییر جدی‌ کند

آقاتهرانی در پاسخ به این سوال که اگر احمدی‌نژاد در انتخابات 96 شرکت کند، آیا جبهه پایداری از او حمایت می‌کند، گفت: من گفتم که طراز ما مقام معظم رهبری است و هرکس هم که جلو بیاید با یک چشم می‌بینیمش.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید احمدی‌نژاد جلو بیاید گفت: گویا از دهه فجر آغاز به سخنرانی در جاهای مختلف کردند. ما افراد و خودمان را با طراز مقام معظم رهبری می‌سنجیم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به این جمله رنجبران که پس احمدی‌نژاد فعلی مورد تایید شما نیست ، گفت: نه نیست، مگر اینکه تغییر جدی در خود ایجاد کند. برخی‌ اشکالات را منتسب به اطرافیان احمدی‌نژاد می‌دانستند ولی من معتقدم ما به اطرافیان او که رای ندادیم ما به احمدی‌نژاد رای دادیم.

آیت‌الله مظاهری و آیت‌الله مصباح از من خواستند که به احمدی‌نژاد بگویم از خانه نشینی دست بردارد!!!

رهرو
| 1393/12/10 - 03:46 |     15     2    
پاسخ: در پاسخ به نفاق و بهار!؟ : برو خودت سایت شخصی آقای آقاتهرانی رو ببین. همون حرف هایی رو گذاشته که دولت بهار گذاشته بود.
ناشناس
| 1393/12/10 - 04:58 |     12     2    
پاسخ: بیش از 90 درصد معتقدم احمدی نژاد سحر شده است. یک وقتی به برخی از دوستان نزدیکم گفتم که بیش از ۹۰ درصد معتقدم که او سحر شده است!



ما همین هستیم، چون چیز دیگری بلد نیستیم. ما نه مسائل بین‌المللی سرمان می‌شود، نه سیاست، نه اقتصاد و نه مسائل نظامی. الحمدلله هر یک از این ابعاد، متخصصان خودش را دارد. کار ما همین است که هر جا انحراف فکری پیدا ‌شد، حساسیت نشان بدهیم. گاهی هم مورد سرزنش واقع می‌شویم. مورد سرزنش دشمنان که همیشه هستیم، مورد سرزنش دوستان واقع می‌شویم، ولی چه سرزنش باشد چه ستایش، بالاخره ما این هستیم. خدا یک مخلوقی را هم این‌جور خلق کرده است!



وظیفه آخوندی بنده اقتضا می‌کند نسبت به مسائل اعتقادی و نظری دین حساس باشم. مسائل دیگر سرم نمی‌شود، اما در این زمینه می‌توانم سخن بگویم، شواهدی که مطرح می‌کنم از روی قرائنی است که حساسیت ایجاد می‌کنند. من نمی‌گویم قطعی است، اما این رفتارها توجیه منطقی ندارند و جا دارد که انسان شک و احتیاط کند.



البته اینها همه مسموعات هستند و بنده به چشم خودم ندیده‌ام… از بنده نقل شده و برخی هم کتباً یا شفاهاً به بنده مراجعه می‌کنند و می‌پرسند که شما به چه دلیل نسبت‌هائی از قبیل فراماسونری را به طرف می‌دهید؟ می‌گوییم ما علم غیبی نداریم. قرائنی هستند که ایجاب می‌کنند احتیاط کنیم. نسبت قطعی هم به کسی نمی‌دهیم، اما چون این احتمال وجود دارد، باید حواسمان را جمع کنیم. ما ده بار به وسیله این فتنه‌ها گزیده شده‌ایم. سعی کنیم برای بار یازدهم گول نخوریم.



بدون شک یکی از عوامل مؤثر شعارهایی بود که ایشان احمدی نژاد بعد از گذشت ۳۰ سال از پیروزی انقلاب زنده کرد. حالا به‌حق یا ناحق، اعتقاد اصیل داشت یا نداشت، نمی‌خواهم در این باره قضاوت کنم، ولی عامل ظاهری این بود که این شعارها مطرح شدند و مردم دل به این شعارها بستند، چون از فراموش شدن این شعارها خیلی ضربه خورده بودند.



امروزه در دورن جامعه ما تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است و همان‌طور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌کند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان می‌کند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض می‌کند.



وی ادامه داد: چگونه کسی که در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌ای به اسلام می‌زند، می‌تواند برای اسلام مفید باشد، و معلوم نیست چه شده که برخی نیز به آن‌ها دل بسته‌اند!



آیت‌الله مصباح با یادآوری تاریخ صدر اسلام گفت: همان کسانی که از اصحاب رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله بودند، پس از رحلت ایشان، امام علی علیه‌السلام را خانه‌نشین کردند و بنی‌امیه که با نام اسلام بر سرکار آمدند، کاری کردند که بر همه منابر به لعن علی علیه‌السلام می‌پرداختند و مجاهدان و یاران پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله نیز اعتراضی نکردند؛ پس جای تعجب نیست اگر برخی از یاران امام، روزی علیه اسلام و انقلاب به پا خیزند همانگونه که سران فتنه گذشته این چنین کردند ، و جای تعجب نخواهد بود اگر برخی از کسانی که امروز دم از رهبری می‌زنند و از یاران رهبری هستند، فردا فتنه بزرگ‌تری را به وجود آورند.



رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره ادامه داد: خطری که من احساس می‌کنم، شدیدترین خطری است که تا کنون اسلام را تهدید کرده است و آن هم از سوی نفوذی‌هایی است که در بین خودی‌ها در حال رشد هستند!



من
| 1393/12/9 - 21:05 |     42     6     |
واقعا دلیلش چیه که اینجور بی خیال وجدانشان میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایرانی
| 1393/12/9 - 21:19 |     36     7     |
ازافشاگری شما متشکریم.عالی بود.تیتر صفحه اصلی شود.

دانشجو
| 1393/12/11 - 16:01 |     2     3    
پاسخ: دولت بهار من رو یاد مجاهدین خلق می اندازه که هیچ تناسبی با شهید رجایی نداشت. قبل از به شهادت رسوندن احمدی نژاد این ها را از او دور کنیم.
دانشجو
| 1393/12/11 - 16:26 |     1     0    
پاسخ: البته بیشتر و بیشتر برخی نظر گذارانش... که سایت فعال اند

مجید
| 1393/12/9 - 21:33 |     12     34     |
دولت بهار
سعی نکن هی اختلاف بندازی
مگر از این کارها تو چه سودی می بری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا از شهرری
| 1393/12/9 - 23:09 |     14     5    
پاسخ: آقا مجید .. یعنی شما میگی دولت بهار این سخنان را خودش برای آقا تهرانی ساخته است ؟
یا اینکه شما از انتشار این سخنان ناراحتید ؟

مهر ماندگار
| 1393/12/9 - 23:45 |     16     5    
پاسخ: کدوم اختلاف!؟
خیلی جالبه ما بشینیم هر کی هر توهین و دروغی خواست بگه!؟
کسی دنبال سود شخصی نیست..
روشنگری باید کرد..

بنده خدا
| 1393/12/10 - 00:57 |     10     4    
پاسخ: جناب آقا تهرانی وجیزه ای فرمودند که ضد مواضع دولت بهار است ولی دولت بهار آنرا منتشر کرد لذا به آن وجیزه تفرقه افکنی می گویند و به این عمل بهار دموکراسی.

مجید خان! شما و مرشدانت بایستی تمرین دموکراسی کنید.

ناشنناس
| 1393/12/10 - 02:28 |     4     13    
پاسخ: فرق دولت بهار با ضد اتقلاب فقط در اینه که دولت بهار طرفدار احمدی نژاد است
ناشناس
| 1393/12/12 - 14:43 |     0     2    
پاسخ: جالبه که به جز شما موجودات وقیح هر کس صحبت های آقا تهرانی رو تو شناسنامه شنید ازش به طرفداری و تطهیر چهره احمدی نژاد برداشت کرد و شما نامردا اینجوری برخورد میکنین.
آقا تهرانی دقیقا هیچ حرفی خلاف گفته های قبلیش نزد. گفت تا وقتی مشایی کنارش هست ما ازش حمایت نمیکنیم.
در مورد خانه نشینی هم توضیحش دقیقا با حرف قبلی منطبق بود. هیچ تناقضی توش وجود نداشت.
البته چشم های رنگی شماها قرار نیست واقعیت را ببیند و بگوید. دلیل خوبی هم دارید. همه باید حذف شوند وگرنه کار دست افرادی مثل بقایی و مشایی نخواهد افتاد و طبعا به شما هم حال و کیفی نخواهد رسید


محمد
| 1393/12/9 - 21:33 |     23     5     |
آقایان معممین بایستی مراقب پولهائی که با عنوان وجوهات میگیرند باشند که از کجا آمده است تا دچار همان اشتباهی که مهدی کروبی در مسئله شهرام جزایری که منجر به شرکت فعال در فتنه 88 شد نشوند.

سیداحمد
| 1393/12/10 - 01:51 |     5     2    
پاسخ: حاج آقافرد محترمی هستند و نباید پارا از حدود ادب اسلامی بیرون بگذاریم و اگر نظری داریم محترمانه بیان کنیم . علما چراغ امت ما هستند وباید حرمت آنها را داشته باشیم .
محمد
| 1393/12/10 - 13:26 |     6     3    
پاسخ: جناب آقای سید احمد!
اولا احترام یک جاده دو طرفه است که علما بطریق اولی باید در این جاده با احتیاط برانند که در مورد حاج آقا صدق نمی کند.
وانگهی کروبی هم عالم بود و هم رهبر اما بسمت تاریکیهای فتنه که یکی از علت های مهم آن پول یا بزعم خودشوجوهات مفسد اقتصادی شهرام جزایری بود.

سیداحمد
| 1393/12/10 - 19:17 |     5     1    
پاسخ: مقایسه اشتباهیه ، محمدآقا ! کروبی کجا حاج آقا کجا ؟ ا دکتر و حاج آقا هر دو ولایی و همراهند . خیلی صریح میگویم درعالم سیاست باید بصیربود . آنها در باطل خود متحدند چرا ما نباشیم . انشاالله دکتر در آینده باید با همه این دوستان کار کنند ونباید تفرقه گذشته را ازیاد برد .
سیداحمد
| 1393/12/10 - 19:55 |     3     3    
پاسخ: من از حاج آقاناراحت هستم و باید همه حقایق رو میگفت اما باید متحد باشیم .

ناشناس
| 1393/12/9 - 21:42 |     24     6     |
من نیدونم چرا هر کی ضد دکتره وقتی سرگذشتش رو میگه کاشف عمل میاد که تو کانادا یا لندن دکترا گرفته آخه حاج آقا آخه شما رو چه به کانادا این همه تو کشورمون دانشگاس

محمد از کانادا
| 1393/12/10 - 00:46 |     12     2    
پاسخ: دوست عزیز!

نه هر کسیکه ساکن خارج از کشوره ضد دکتره! بنده ساکن کانادا هستم و مثل خیلی از ایرانیان بقول شما خارج نشین ار دوستداران واقعی دکتر احمدی نژاد هستم و بهمین خاطر هم شاهد اخم و متلک های بعضی وابستگان به این و آن هستم ولی نه تنها گلایه ای ندارم که خدا را بخاطر همه این طعنه ها شگرکزارم که نعمت هدایت خود را روزیم کرد و وظیفه مهمی که بر دوش خود احساس می کنم اینه که از حق دفاع کنم.

بله. بهتره بگیم که: از افتخارات دکتر و یارانش اینه که دشمنانش یا خود یا فرزندانشان مفسدین اقتصادی هستند و یا اینکه مقابل انقلاب ایستاده اند و یا باصطلاح ولایتمدارانی هستند که خود را از ولی امر خود جلوتر میاندازند و باصطلاح کاسه داغتر از آش میشوند.

همه بهاری ها هم باید مثل خود دکتر پایدار و استوار باشند که هستند چون بقول خودشان: بهار با همه شکوه و عظمتش هر چه سریعتر از راه میرسد.


ناشناس
| 1393/12/9 - 21:44 |     6     37     |
خودتون قضاوت کنید
تناقضی وجود ندارد...
من خودم 2 دوره به احمدی نژاد رای دادم به خاطر حمایت علما
منتهی حیف که یک سری آدم عوضی دور احمدی نژاد جمع شدند و خیلی ها هم هشدار دادند.
نمونه آخرش هم که خیلی ها را ناراحت کرد فساد مالی معاون دکتر بود...


رضا از شهرری
| 1393/12/9 - 23:13 |     12     4    
پاسخ: ببم جان ... ما که میدانیم .. تو برو اطلاعات خودت را کامل کن و خودت بهتر بفهم تا نیاز نباشد از دیگران بخواهی قضاوت کنند . موضوع رحیمی مربوط به سال ۸۳ است و....
محمد
| 1393/12/10 - 01:05 |     4     2    
پاسخ: تاسف به وجود جاهلانی مثل تو که عقل ندارید و چشمتان به دهن دیگران است بگویند به کی رای بده.

فی المثل هنوز نفهمیدی که اولا فساد مالی مربوط به 171 نفر اصولگرا بود که رحیمی فقط یک نفر از آنها بود. بقیه هنوز آزادند.

ثانیا این فساد مربوط به دوره های قبل از ریاست جمهوری دکتر بود.

افهم!

رهرو
| 1393/12/10 - 03:48 |     2     2    
پاسخ: یعنی باور کنیم که نمی دونید تخلف رحیمی مربوط به چه دوره ای بود!؟ و چرا همون موقع محاکمه نشد و چرا الان محاکمه شد؟ باور کنیم ؟

سید حامد
| 1393/12/9 - 21:50 |     12     37     |
انقدر تعصب روی احمدی نژاد خوب نیست
من هنوز هم احمدی نژاد رو دوست دارم ولی قرار نیست تا کسی ازش انتقادی کرد شما مطلب بر علیه او بزارین
احمدی نژاد معصوم نیست

ناشناس
| 1393/12/9 - 22:26 |     21     6    
پاسخ: هیچ ربطی به عصمت ندارد. هر کسی مظلوم واقثع شود ما موظف به حمایت از او هستیم.
چرا نمی گویید احمدی نژاد مظلوم است و حرفهای این شیخ به اصطلاح با اخلاق ترور شخصیت و ظلمی آشکار است؟
آیا فقط معصومین مظلومند؟

ناشناس
| 1393/12/9 - 22:30 |     16     3    
پاسخ: اقا حامد ! احمدی نژاد معصوم نیست اما سرداری است که پرچم آرمانهای امام را در برابر اشرافیت و فتنه بردوش گرفته اند و عملگرایانه وارد صحنه شدند و خدمات بی نظیری انجام دادند که فتنه گران واشرافیت از او میترسند و باید حمایت شوند . انتخابات آینده سرنوشت ساز است و باید نگذاریم این دو طیف موفق شوند .
زهرا
| 1393/12/9 - 23:16 |     17     3    
پاسخ: بله احمدی نژاد معصوم نیست و تعصب هم خوب نیست ...
اما انصاف خوب چیزی است .. انتقاد اگر مستند باشه و از روی کینه نباشه باید قبول کرد اما خودت میبنیی که اکثر انتقادها یا بی پایه است یا بی سند و گاها همراه با اهانت .


امین
| 1393/12/9 - 22:10 |     17     4     |
زنده باد حقیقت. آزادی. حزب الله. زنده باد احمدینژاد ! حتی اگر معصوم نباشد !!

محمدرضا منصوریار
| 1393/12/9 - 22:12 |     13     3     |
اینکه دبیر کل این جبهه با غروری وصف ناپذیر از عدم حمایت از احمدی نژاد در انتخابات ۹۶ دم میزند، نه تنها به ضرر احمدی نژاد منتج نخواهد شد بلکه طبق تجربه ی سالیان گذشته، نوعی لطف و عنایت نیز می باشد. اتفاقا لازم است تشکر ویژه ای از جناب آقا تهرانی بشود به دلیل توفیق اجباری که با این تصمیمشان عدم حمایت از احمدی نژاد در حق احمدی نژاد روا داشته اند و بگوییم جناب اقا تهرانی و جبهه ی پایداری، مچکریم.

ع
| 1393/12/9 - 22:24 |     14     3     |
حاج اقا اقا طهرانی شماها رفتید خدمت رهبری بشکایت از احمدی نژادو....اقا درجواب فرمودند مسایل رااصلی وفرعی کنید اینها مسایل اصلی کشورنیست میشود شما بفرماییددر پاسخ رهبری چه کردید؟

جواد
| 1393/12/11 - 02:01 |     0     1    
پاسخ: خب دیگه ایشون اصلواین قراردادن که احمدی نزاد بارهبرزاویه گرفته وبقول همردیفاشون؛ افتاد ومرد؛اصن براشون فکرمیکنم نظر رهبرمهم نیست خودشون اغنا بشن فقط؛واقعا ایناچی فکر میکنن؟؟؟؟

خسروایرانی
| 1393/12/9 - 22:30 |     11     3     |
واقعا به لباس روحانیت با این مصاحبه ها بدترین توهینها میشود.هیچوقت از اشخاص ملبس به این جامه انتظار بازیهای سیاسی را ندارم.عرض خود میبرند و ......

مهدی اکبری
| 1393/12/9 - 22:39 |     12     3     |
کاریش نداشته باشید. ایشالله سال 96 وقتی دکتر دوباره رئیس جمهور شد. همه اینا بر می گردن.

احمد
| 1393/12/9 - 22:46 |     10     2     |
با سلام
یاران واقعی دکتر باید شناخته شوند. باید این اتفاق ها بیفتد تا انسان های خالص از انسان های حذب باد تمیز داده شوند

ابوالفضل ف
| 1393/12/9 - 22:46 |     11     5     |
ناشناس /نا سید حامد/نا هادی/و و ووووووو
مگر سلمان /مالک اشتر /عمار وابوذر ووووووو معصوم بودند
زمانی که سلمان حاکم مدائن شد به سفارش علی علیه السلام
مردم مدائن آمدند بیرون مدائن تا از سلمان استقبال کنند دیدند شخصی روی حمار نشسته دارد می آید وقتی رسید به جمعییت/ به او گفتند حضرت سلمان را ندیدی قرار بود در این ساعت برسد سلمان گفت من سلمان هستم مردم
گفتند حاکم قبلی که کلی خدم وحشم داشت از ما نتونست حمایت کند حالا تو با این وضعییت چطور می خواهی از ما حفاظت کنی سلمان گفت مگر
چه شده گفتند از دست دزد ها ما شب ها آسایش نداریم سلمان گفت امشب همه شما مغازه هایتان را باز بگذارید و بروید بخوابید گفتند ما مغازه هایمان را قفل می کنیم می دزدند اگر باز بگذاریم که دیگر واویلا می شود
سلمان گفت اگر بردند من به شما عوض آنرا می دهم
سلمان عزیز به یکی از همان ها گفت برو به یکی از این سگ ها بگو سلمان
احضارت کرده آن شخص به سخره گرفت ولی رفت به یکی از سگ ها گفت
سلمان احضارت کرده .سگ آمد نزد سلمان /سلمان به سگ گفت برو به سگ های دیگر بگو امشب نگهبانی با شماست هر کسی خواست به اموال مردم دست بزند اورا امان ندهید
مردم صبح که آمدند دیدند چند نفری مجروح در کوچه ها افتاده اند
تفاوت دکتر عزیز هم با حاکمان قبل همین است معصوم نیست ولی تفاوت
از زمین تا آسمان است
ما حاکمی می خواهیم مانند سلمان خالد ابن ولید
اگر راضی به حاکم های مانند ولید باشیم در ظلمهای آن هم شریک هستیم


درزی
| 1393/12/9 - 22:59 |     8     5     |
برادران دولت بهاری
خواهشا این تعابیر شیخ .... را بردارید
نگذارید به دلایل واهی سایت شما را فیلتر کنند
ما را از مطالب زیبایتان محروم نکنید
انصاف داشته باشید
هیچ تناقضی در کار نبود


محمدرضا منصوریار
| 1393/12/10 - 00:36 |     7     1    
پاسخ: برادر عزیز. ضمن تشکر از نگرانی شما مبنی بر فیلتر شدن رسانه های احمدی نژادی
لقب متخلق یک توصیف و صفت پسندیده است . خیلی نگران این موضوع نباشید

ناشناس
| 1393/12/10 - 01:26 |     4     1    
پاسخ: متخلق نشانه های اختصاری
متخلق . م ُ ت َ خ َل ْ ل ِ ع ص خلق و خوی نیک آموزنده . آنندراج . آموزنده ٔ خوشخوی . ناظم الاطباء . کسی که با دیگری خوشخویی کند : و ابوالحسن موسی بن احمد مردی بس فاضل متواضع و متخلق و سهل الجانب بوده است . تاریخ قم ص 220 . کسی که خود را به خلوق خوشبو کند. ناظم الاطباء از فرهنگ جانسون . آن که خوی و عادت دیگری گیرد. ناظم الاطباء از فرهنگ جانسون : به حکم قرابتی که با ... داشت با اخلاق او متخلق گشته . ترجمه ٔ تاریخ یمینی چ 1تهران ص 435 . آن که دروغ بربافد. ناظم الاطباء از فرهنگ جانسون . و رجوع به تخلق شود.


احمد
| 1393/12/9 - 23:02 |     15     3     |
واقعا به مظلومیت دکتر گریه ام گرفته بود به یاد مظلومیت حضرت علی افتادم

نبوی
| 1393/12/9 - 23:08 |     5     9     |
احمدی نژاد مثل هر آدمی میتونه ضعفی داشته باشه
گرچه به استناد به کلام رهبری دولت نهم و دهم دولت بی نظیری بوده و هست
مطالب آقای تهرانی تناقضی با هم نداشت
مطمئنا دلیل عدم حمایت از دکتر غیر از شایعات خانه نشینی بوده است
همانطور که در مصاحبه مشهوده

فاطمه
| 1393/12/9 - 23:10 |     5     6     |
این تیتر نه زیباست و نه صحیح


ناشناس
| 1393/12/10 - 20:05 |     0     2    
پاسخ: با سلام مظلومیت دکتر جوک گفتی کدام مظلومیت همه با او همکاری می کردند حالا چطور

قمی
| 1393/12/9 - 23:12 |     2     4     |
اصلا در شان شما نیست این حرفا

حسین
| 1393/12/9 - 23:14 |     3     10     |
داداش من
به زور که نمیشه حرفتون رو اثبات کنید
کدوم تناقض؟

ناشناس
| 1393/12/9 - 23:16 |     10     0     |
پیروان واقعی علی، نمی‌تونن سرنوشتی جز سرنوشت رهبرشون داشته باشن ...

سروش
| 1393/12/9 - 23:17 |     4     12     |
من از دوستداران استاد عزیز و دکتر احمدی نژادم
بین حرفاش تناقضی نیست
پاینده باد احمدی نژاد

رها
| 1393/12/9 - 23:22 |     4     13     |
هر دو تاشون ولایی و مطیع رهبری هستن
اصلا خوب نبود مطلبتون
فقط نظراتشون تو بعضی از موارد متفاوته
تو رو خدا احمدی و تهرانی رو معصوم ندونید

ناشناس
| 1393/12/10 - 02:33 |     4     0    
پاسخ: دقیقا فرمایشتون درسته،هیچ بنی بشری در عالم بجز چهارده معصوم،معصوم نبوده و نیست.ولی در یک رسانه ملی با هشتاد میلیون مخاطب،کاش محتاطانه تر سخن گفته بشه و سیاست جای اخلاق رو نگیره،من هر دو عزیز رو دوست دارم ولی تا وقتی که درصد اشتباهشون کم باشه و به حق نزدیکتر باشن.به نظرم احمدی نژاد ولایتی ترین فرد در بین سیاسیون ایرانه.حالا به صرف اینکه ایشون چند روز به دلایلی جلسه هیات دولت نبود یا چرا از مشایی حمایت میکنه نمیشه گفت طرف ضد ولایت فقیهه .ای بزرگان متاسفانه گاهی سیاست باعث میشود چنان سقوط کنید که از یک بیسواد مکتب نرفته هم در رتبه پایینتر قرار بگیرید.گاهی عوام نظرشان به حق نزدیکتر است تا یک مجتهدی که هشتاد سال کارش سرو کار با قرآن و حدیث هست.مواظب باشید همه باید مواظب باشیم.تیری که از چله رها بشه برگرداندنش کار خیلی خیلی سختیه
محمدرضا منصوریار
| 1393/12/10 - 13:26 |     3     0    
پاسخ: منظورتون از مطیع چیه؟
تا اونجایی که ما میدونیم رهبری و پس از جریانی فروردین 90 طی یک سخنرانی , مقتدرانه از احمدی نژاد دفاع کردند.
ضمنا تعاریف و تمجید هایی که رهبری نسبت به دولت های احمدی نژاد و همچنین شخص او داشتند را همگان به یاد دارند. مخصوصا در آخرین دیدار هیات دولت با رهبری.
آیا جنای آقا تهرانی از نظرات ایشان تبعیت کرد؟
مصاحبه ی جناب اقا تهرانی که بویی از مطیع بودن در برابر نظرات ولی فقیه نداشت. هر چند اختلاف سلیقه با رهبری ممکن است در هر جایی وجود داشته باشد.


عباس
| 1393/12/9 - 23:23 |     8     1     |
ملت بزرگ ایران این مسائل نعمتهایی از جانب خداوند تبارک و تعالی است - خداوند این ملت را دوست دارد - خدواند به لطف محمود دروغگویان - تهمت زنان کسانی که با نام دین مردم را به خاک سیاه نشانده اند را دارد نشان مردم می دهد - بیدار باشید - قدر نعمتهای این روزهای خداوند را بدانید که راه و چاه را دارد نشان ملت می دهد - این روزها همه چیز عیان شده و همه چیز مهیای یک حرکت هماهنگ و متحد ملت است - همه ملت بداند امروز روزی است که هر که از محمود بد گفت دزد اوست - گمراه اوست - مشکل مملکت اوست - ببینید کسانی که معلم اخلاق را در این مملکت و سیستم روی خود گذاشتند برای مطاع دنیا همه چیز حتی خدا را هم فراموش می کنند

ترنم
| 1393/12/9 - 23:23 |     5     12     |
کجا بود تناقض؟
انصاف
انصاف
انصاف

مهدی
| 1393/12/10 - 00:04 |     4     6    
پاسخ: منم ندیدم. ایول. اون زمان چه مایه ای برای احمدی نژاد گذاشته.

مهر ماندگار
| 1393/12/9 - 23:37 |     12     1     |
همین آقاتهرانی که الان معلوم نیست چی به خوردش دادن که 180 درجه عوض شده میگفت:
احمدی نژاد درحالیکه گریه میکرد گفت: من نمیبخشم کسانی رو که تهمت زاویه دار بودن با رهبری رو به من نسبت دادن!
وای بحال همتون!


شناس
| 1393/12/10 - 00:03 |     14     1     |
تعجب ما از اینجاست که چرا آقای اقاتهرانی همان حرفهای قبلیش رو تکرار نکرد؟
هیچ کس نخواست ایشان بیاید از احمدی نژاد دفاع کند ولی انصاف و حقیقت گویی چیز خوبی هست.
نکند به مصلحت نیست که برخی اقشار مردم پی به مظلومیت احمدی نژاد ببرند و ذهنیت ها اصلاح شود؟
ثانیا ایشان گفت بعد از قضیه خانه نشینی دیگر دلم نیامد استاد اخلاقی دولت رو ادامه دهم. همین است دیگر!
کار که برای دل می کنی نه برای رضایت خدا همین می شود دیگر .

ابوالفضل ف
| 1393/12/10 - 01:07 |     3     1     |
دلیل اینکه آنموقع گفت و الان نگفت شاید این باشد که آن موقع از خدای کاشف
انحراف می ترسیده حالا/ از کاشف انحراف اگر چنین باشد باید به او بگویم خودت را در زندان کاشف انحراف اسیر نکن پر بکش به سوی خدای کاشف انحراف اوج بگیر وبرو به وجه الله برس حیف است در قفس بمانی حالا هم دیر نشده برو به درگاه خدا /خدا منتظرت است
شما باید آن موقع که رهبری گفت این دولت نهم ودهم انقلاب را به ریل بر گرداند اوج می گرفتی وخودت را با دنبال روی از رهبری بالا می کشیدی

رسول مشهدی
| 1393/12/10 - 01:39 |     2     2     |
فضای سیاسی ایران امروز پراست از کسانی با چرخشهای 180 درجه ای مواضع تعجب برانگیز میگیرند.گرچه خود را معلم اخلاق بنامند ولی از اخلاق بویی نبرده اند.

طالبی
| 1393/12/10 - 02:41 |     5     7     |
گفتم می گویند شما با ولایت فقیه مشکل دارید، احمدی نژاد گفت: «خدا می داند همه جایم سوخت!»

آب بیارین

نام کامل
| 1393/12/10 - 02:50 |     3     1     |
از اقا تهرانی تعجب میکنم درمدتی که دوتابعیتی اقا تهرانی را عده ای تابلو کرده بودند وبهمین خاطر به دولت حمله میکردند که چرا باید این شخص معلم اخلاق دولت باشد

علیپور
| 1393/12/10 - 03:10 |     3     0     |
اگر ادعای دینداری و پایداری اینچنین است که بر اعمال و گفته های خویش پایبند نیستند پس این تدین و پایداری به درد این مملکت امام زمان ع واین انقلاب به رهبری امام خمینی و جمهوری اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت نمیخورد بروند خودشان را گول بزنند.

ناشناس
| 1393/12/10 - 03:19 |     5     10     |
دولت بهار
بس کن این تفرقه افکنی رو
الان وقتش نیست به قران
دارم بهتون جدی جدی مشکوک میشم

محمدرضا منصوریار
| 1393/12/10 - 13:18 |     3     1    
پاسخ: احتمالا یا معنی تفرقه را نمیدانید و یا معنی وقت را
آیا بیان واقعیت رخ داده ,تفرقه افکنی است؟
آیا زمان دیگری برای تفرقه افکنی مناسب است؟اگر تفرقه افکنی ناپسند است پس در هر زمانی همین طور است.


ناشناس
| 1393/12/10 - 04:09 |     3     7     |
بابا همه را با احمدی نژاد بد نکنید .سیاست سایت شما اشتباه است .حداقل اخلاق را رعایت کنید

محمدرضا منصوریار
| 1393/12/10 - 13:16 |     2     1    
پاسخ: یعنی به نظر شما باید در برابر ادعا های یک نفر ساکت نشست و منتظر ماند تا از عالم غیب کسی برای دفاع از احمدی نژاد بیاید؟ با این توجیه که مبادا کسی از دست ما دلخور شود و از حمایت احمدی نژاد دست بکشد؟

امیر
| 1393/12/10 - 04:15 |     3     7     |
دولت بهار لطفا مطالبی در سایتتون منتشر کنید که وحدت را حفظ کند. تفرقه افکنی کار شیطان است . آقای آقا تهرانی در برنامه شناسنامه حرف بدی به آقای دکتر احمدی نژاد نزده فقط گفته که سال 96 من به ایشان رای نمی دهم . این حرف این همه هو و جنجال ندارد.

محمدرضا منصوریار
| 1393/12/10 - 13:10 |     3     1    
پاسخ: امیر جان سلام
مگر شما در گزارش دولت بهار چیز بدی مشاهده کرده اید؟ فقط گفته شده که جناب اقا تهرانی سال 90 چه گفته اند و الان چه میگویند. آیا این امری ناپسند و جنجال آفرین است؟


3 4 84
| 1393/12/10 - 05:39 |     5     4     |
هر چه اقای احمدی نژاد رشته شما تو سایت بهار دارید پنبه میکنید بابا این همه افرادمختلف رفتن تو برنامه شناسنامه شمشیر رو از رو بستن نسبت به اقای احمدی نژاد شما حرفی نزدید حالا یکی از طرفداران سابق اقای احمدی نژاد به هر دلیلی اونچه که ما میخاستیم نگفته دلیل نمیشه که ما اونو در معرض اتهام قرار دهیم همه در تصمیم گیری ازاد هستن میتونند طرفدار ایده ال خود باشند. ما همینطور که از سیاه نماییها نسبت به اقای احمدی نزاد ناراحت هستیم خودمون هم نیاید در مقابل دیگران اینطور دیدگاهی داشته باشیم که در مقابل دیگران سو ذن نداشته باشید که خیلی از انها بخشیده نمیشوند. نباید سایت های طرفدار اقای احمدی نژاد همه رو از خودمون دور کنیم وانصاف داشته باشیم همون طور که رهبری عزیز میفرماین حتی در مقابل دشمنتان منصف باشید

محمدرضا منصوریار
| 1393/12/10 - 13:08 |     5     0    
پاسخ: دوست عزیز میشه بگید مصداق این عدم انصافی که فرمودید کجا بوده.
بازگو کردن واقعیتی که در سالیان گذشته رخ داده است و ممکنه از یاد برخی ها رفته باشد , بی انصافی است؟
اتفاقا بی انصافی آن است که افراد در موضع گیری هایشان به سمت باد میروند و چرخش های 180 درجه ای دارند.

پشتیبان
| 1393/12/10 - 14:25 |     1     2    
پاسخ: به نظرم سایت دولت بهار بیشتر با هدف دفاع و ترویج آقای مشایی تشکیل شده آن هم تحت لوای نام دکتر محبوب قلبه احمدی نژاد چون اگه دقت کرده باشید غیر دکتر عزیز و جناب آقای مشایی همه رو داره از هستی ساقط میکنه
3 4 84
| 1393/12/10 - 17:06 |     0     3    
پاسخ: در پاسخ به اقای منصوریار. اقا اگه همین تیترو یه سایته دیگه در باره اقای احمدی نزاد میزد که احمدی نژاد جرات تکرار سخنانش رو در تلویزیون رو نداشت خوب شما چه نتیجه ای میگرفتید غیر این بود که این سایت یه صفتی مثل ترسو بودن رو به ایشان نسبت میده . دوم اینکه ما اقای احمدی نژاد رو دوست داریم اما نباید این طوری بشه که هرکسی از ایشون انتقاد کرد اونهم دیدگاه خودشو سریع انواع توهین ها رو نثار او کنیم ضمن اینکه ممکنه مطلب این سایت که خیلی جاها دلخواه ما بوده اینجا زیاد تند نباشد ولی این القایی که به مخاطب میکنه باعث میشه بعضی افراد احساسی وخیلی تند بر ضد حاج اقا تهرانی مطلب بنویسند وایشون نمیتونه همه این مطالبو ببینه وپاسخ بده واز خودش دفاع کنه و مطلب اخر ما میتونیم همزمان هم رهبرمون رو دوست داشته باشیم هم اقای احمدی نژاد وهم حاج اقا تهرانی و... همانطور که در قران امده و الف بن قلوبهم یعنی خدا دلهای مومنین را به هم نزدیک ساخت . چرا یک سری اختلافات کوچیک باعث دوری دوستان از هم بشه وما به جای اینکه کمک کنیم این اختلاف نظرها کم بشه بر شدت اونها بیفزاییم. قدرت ما در اتحاد ماست و این تفرقه بین ما درست نیست یاد سریال مختار افتادم که دشمنان بین ابراهیم مالک اشتر ومختار اختلاف انداختن. ماهمه کسانی که برای خدا کار کنن رو دوست داریم واین تقرقه دشمن شاد کن است سخن رهبر عزیزمون جذب حداکثری دفع حداقلی

همدرد
| 1393/12/10 - 09:48 |     4     3     |
آقا تهرانی و دیگر مصباحیون اگر استاد بگه برید جهنم چون اطاعتش واجب است با سیر می روند ؟! و دارند می روند !
برباد دادت تقلیدت !

مهدی
| 1393/12/10 - 13:24 |     1     1     |
طبق حرف حاج اقا خودشون میتونن دست روی قرآن بزارند و درباره احمدی نژاد حرف بزنن..به نظرم مقداری بی انصافی کردن ولی دوستان هم حواسشون باشه بی احترامی صورت نگیره

کویر
| 1393/12/10 - 13:32 |     3     2     |
چه بهتر که پایداری چی ها از خادم ملت دور باشند و حمایت نکنند و این بهترین خدمت به احمدی نژاده ، باور کنید
در وزن کشی سیاسی وزن پایداریها نصف یا یک سوم رای جلیلی در انتخاب قبلیه !!
اگر نبود هوش ، صداقت و بصیرت احمدی نژاد در سال 84 اینها که جای خود ، حتی جناح راست مغلوب زر و زور و تزویر باند هاشمی میشدند و فرصت حکومت داری به اصولگراها نمی رسید که این چنین کفر نعمت کنند و با نادانی و خودعمارپنداری و جهالت ، عمدی یا سهوی در زمین تاجر ورشکسته بازی کنند و تمام زحمت اصولگراهای واقعی را بر باد دادند

محمد عاشق دکتر احمدی نژاد جون
| 1393/12/10 - 14:22 |     4     6     |
وای به حال شما اگه بخاطر برخی تیترها که بو داره اینجوری به آقای تهرانی حمله کنید طرفداران دولت بهار البته سایت نه خود دولت بهار ریزش میکنه من مطمئنم اولین کسی که از دکتر حمایت خواهد کرد هم آقای مصباحه هم آقای تهرانی و خود دکتر هم از ایشون مجددا برای درس اخلاق کابینه دعوت میکنه چون مثل سایت دولت بهار تنگ نظر نیست که داره همه رو قلع و قمع میکنه تا دکتر بومونه و آقای مشائی...و دیگر هیچ

بچه تهرون
| 1393/12/10 - 16:01 |     1     2    
پاسخ: ببخشید نمی دانستیم امام جماعت نیویورک و رفیق صادق خرازی و ظریف عزیز و و زیر پا کش دولت مردم ... است !

ناشناس
| 1393/12/10 - 16:45 |     1     2     |
ما نوکر دکتر اجمدی نژادو مخلص مرامش هستیم. ولی نه به قیمت له کردن اخلاق و تمام خوبی ها

حسین ف
| 1393/12/10 - 16:53 |     2     1     |
آقای تهرانی شما واقعا این اقبال مردم را به احمدی نژاد که خیلی هم زیاد است نمی بینید ؟ مردم امدی نژاد را دوست دارند ، امید ما بعد از خدا و امام زمان و مقام معظم رهبری آقای احمدی نژاد میباشد ، به نظر من آقای احمدی نژاد یکی از ولایتمدارترین افراد میباشد ، اصلا ما به خاطر همین ولایتمداریش احمدی نژاد را دوست داریم و دوست داریم بیاید او مطیع محض مقام معظم رهبری میباشد ، مطمئن باشید این سخنان شما به ضرر اصولگرایان خواهد بود ، اما این را بدانید احمدی نژاد هیچوقت در جریان اصولگرایی اختلاف ایجاد نخواهد کرد

ناشناس
| 1393/12/10 - 18:00 |     1     6     |
آخی محمود رفت باد بردش بری بر نگردی .

ناشناس
| 1393/12/10 - 20:11 |     0     2    
پاسخ: با سلام بر دکتر
انشاءالله دیگه بر نگرده که مایع بدبختی است

سیداحمد
| 1393/12/10 - 20:27 |     3     1    
پاسخ: خدرا شکر فتنه گران رفتند و از صحنه سیاسی ایران محو شدند . شما از نظر انسانی ته جدولید .
حسین ف
| 1393/12/10 - 23:32 |     3     0    
پاسخ: آقای ناشناس از الان ترسیده اید ؟ باد دروغگویان و ترسوها را با خود خواهد برد ، سال 96 ، خرداد 96 بروید بترسید

مغز
| 1393/12/10 - 22:18 |     2     5     |
چرا توهین می‌کنید؟ رفتار شما در این مقاله مانند رفتار پایداری‌ها است: توهین!
مودب باشید. آقاتهرانی را «متخلق» خواندن بسیار زشت و ناپسند بود

شما؟
| 1393/12/11 - 00:13 |     2     9     |
بابا این قدر شعر تلاوت نکنید...
برگردید به مواضع امام ...صریح و روشن بگید غلط کردیم 11 روز شاخ و شونه کشیدیم برا رهبری تا شاید کمی از محبوبیت قبلی تان را به دست بیارید
برید دست آقا رو ببوسید بگید با ایشون هیچ مشکلی ندارید، صریح و روشن. بدون هیچ توجیه و مانع تراشی

علی
| 1393/12/11 - 02:52 |     2     4     |
لطفا اینگونه افراد انقلابی را تخریب نکنید. امثال آقاتهرانی هنوز هم نقاط مثبت فراوانی برای احمدی نژاد قائلند به خلاف اصلاح طلبان که اصلا هیچ کار احمدی را برنمی تابند. لطفا هوشمندانه و متعدانه عمل کنید.

ناشناس
| 1393/12/11 - 03:33 |     3     0     |
ما یه بد بختی کسانی هستند که جزخو دشان و و ابستگا نشان و مد یرانشان به چیز دیگر ی نه فکر می کنندو همتی برای رفع مشکلات و اقعی کشو ر و مردم ندارند و با عناو ین فر یبنده رای مردم را می گیرند و سپس منا فع شخصی و گرو هی خو د را پیش انداخته و مردم را فرامو ش کرده و بهانه ها ی و اهی از قبیل خزانه خا لی و یرانه تحو یل گرفتن و .... فریا د زده و می خو اهند عذر خو د را مو جه جلو ه دهند و اکنو ن نیز در گرداب مشکلات گر فتار امده اند و سختی را برای مردم به ار مغان او رده و مژده بیکار ی و گرانی می دهند و سیاست تعد یل اقتصا دی و ریا ضت اقتصا دی غر بی را به مردم هد یه کرده اند

اشکی
| 1393/12/11 - 13:30 |     6     2     |
احمدی نژاد گفت: «خدا می داند همه جایم سوخت!» وای خدای من اشک تو چیشای آدم جمع میشه

امین
| 1393/12/11 - 16:41 |     0     4     |
هرکی هرچی دلش میخاد بگه ولی به اون مشایی ...بگین بالاخره ملت یه روز حساب کارش رو میرسن

ما کلاه گشادی که احمدی نژاد سرمون گذاشت رو فرموش نکردیم

بی اخلاقی و فحاشی در اخلاق شما نهادینه شده

ای دروغ گوها

ملت شما را نابود خواهد کرد



کاکتوس
| 1393/12/11 - 20:06 |     1     6     |
احمدی نژاد در انتخابات سال 84 و 88 بیشترین اراء خود را از مردم متدین و اصولگرایان منظورم از اصولگرایان این خط و خط بازی های فعلی نیست و ارادتمندان به مقام ولایت دریافت کرد , اما ایشان در سال دوم ریاست جمهوری اعمالی را انجام داد , که در یکی از انها که در خصوص وقایع مجلس بود ..., لذا ایشان می باید در خصوص این اعمال پاسخی روشن و شفاف برای علاقه مندان خود بیان نماید , و الا کسانی که با ایشان سر خصومت دارند , نه در گذشته , نه در حال و نه در اینده روی خوش به ایشان نشان نخواهند داد , اما میماند انهایی که در سابق و حال از دوستاداران و هواداران ایشان هستند , این دسته هرگز خدمات و کار های ارزشمند ایشان را منکر نخواهند شد , اما نسبت به پاره ای از رفتار های ایشان , خصوصا اعمالی که به گونه ای تقابل با ... است بی تفاوت هم نخواهند بود , احمدی نژاد در سال 88 اراء خود را از جماعتی دریافت کرد که برای پیروزیش در انتخابات میلیونها صلوات , و صد ها روز , روزه نذر کردند , و این به این خاطر بود که این جماعت ایشان را تبلور مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب , حامی مردم مظلوم , در هم کوبنده شبکه های مافیایی قدرت و مدافع و مطیع محض مقام ولایت میدانستند , و بر این باور بودند که در صورت پیروزی طیف مقابل ایشان انقلاب به پرتگاه نابودی کشیده خواهد شد , که البته این باور بسیار درست بود و بعد از انتخابات 88 طیف مقابل ایشان نیت خود را به خوبی بر همگان مشخص کرد , اما چیزی که در این میان قابل تامل است این است که اگر مجددا جناب احمدی نژاد تمایل به حضور در عرصه مدیریت اجرایی کشور را داشته باشد , باید به صورت جدی شکاف ها ی پاره ای از اعمال و انتصابات زمان ریاست جمهوری خود داشتند به وجود امده بین خود و مردم ولایت مداری که هنوز ایشان را دوست دارند را با دلایل شفاف , و یا با قبول اشتباهات احتمالی , پر نماید , و الا اگر اینگونه نشود حد اقل انست که این جماعت , سبد اراء ایشان را در انتخابات اتی پر نخواهند کرد , ضمنا بعضی از مطالب این سایت و گاها پاره ای از مخاطبان بجز ایجاد تفرقه , سود دیگری ندارد ,

ناشناس
| 1393/12/11 - 21:38 |     13     0     |
دوستان یه نگاهی که به نظرات سمپاتهای حزب ... جبهه ناپایدار انداختم، مشخص هستش که به این افراد از طرف مافیا مأموریت داده شده، که از درون گفتمان دکتر احمدی نژاد رو تخریب کنند. این افراد مصداق بارز علفهای هرز هستند. ببینید، هر موقع چنین مقالاتی که نوشته میشه، چطوری از توی لونه ها و خونه های تیمی شون میریزن بیرون؟ انگار تار و مار توی لونه ها شون اسپری کرده باشی! این افراد ...، همه شون عقاید یکجور دارن. میگن دکتر احمدی نژاد رو ما دوست داریم، به شرط اینکه همه یاران و اطرافیانش رو ول بکنه، بیاد با ما عهد اخوت ببنده، با ما تشکیل دولت بده، تا ما بتونیم کماکان به غارت بیت المال ادامه بدیم. این افراد ...، معتقدند دکتر احمدی نژاد و گفتمانش بزرگترین خطر از صدر اسلام هستن، ۹۰ درصد معتقدیم سحر شده، تشکیلاتش فراماسونریه!!!، اما چون پایگاه مردمی قوی داره، ما حاضریم بهش افتخار بدیم و باهش دولت تشکیل بدیم، بشرط اینکه پستها رو بین ما و بقیه غارتگران بیت المال تقسیم کنه!!!

ناشناس
| 1393/12/12 - 14:10 |     0     6    
پاسخ: اخوی زیاد بالا و پایین نپر , امثال شما را ما خوب میشناسیم , دوستاران احمدی نژاد اگر نقد و انتقادی نسبت به جناب احمدی نژاد دارند , از سر علاقه به ایشان است , شما نمیخواد بین ما تفرقه درست کنی , به کار خودت برس
ناشناس
| 1393/12/13 - 01:02 |     2     0    
پاسخ: بالا پایین کسانی میپرن که حاضرن برای گرین کارت و سی تی زن شیپ تن به هر خفتی بدن که کدخدا راضی باشه. عزتمندانه انگشت نگاری میشن و با رفقاشون میرن آلمان.

احسان از بوشهر
| 1393/12/11 - 21:53 |     1     6     |
اصولگرایان باید وحدت داشته باشند ولی من تعجب می کنم از برخی از آنان که بی دلیل مصاحبه می کنند و حرف هایی می زنند که دبیشتر دشمن را شاد می کند باید از رهبر عزیز یاد بگیرند که دشمن تا بحال نتوانسته از سخنانش سوء استفاده کند به این می گویند بصیرت.

عبدالله
| 1393/12/11 - 22:02 |     1     7     |
آقا این تیترتان اصلا خوب نبود
بالاخره آقا تهرانی یکی از کسانی بود که همواره از دکتر دفاع میکرد. حالا در یک برنامه تلویزیونی دفاع مستقیم نکرد.
بابا یک کم از این اصلاح طلب یاد بگیرید. موسوی انهمه خیانت کرد . کروبی و خاتمی هم همینطور اما اصلاح طلبها رفیقشان را طرد نکردند
شما بخاطر یک مصاحبه که برعلیه دکتر هم صحبت صریحی نکرد آقا تهرانی را بایکوت نکنید

نیما
| 1393/12/12 - 06:54 |     1     4     |
اصلا تیتر شما و مقایسه تون جالب نبود
انصاف هم خوب چیزیه


محمود
| 1393/12/12 - 07:00 |     0     4     |
خود آقا تهرانی هم گفتند که بنده با شایعاتی که در مورد خانه نشینی گفته میشد موافق نبودم
البته تایید نکردن برا کاندیدا شدن دوره بعدی به نظر ایشون نیاز به تغییراتی داره
که به نظر بنده همه تو نظراتشون آزادن
اصلا هم توهین نکردن
خوشم اومد از انصافش
مطمئنا دکتر احمدی نژاد مثل شما تنگ نظر نیست


ستایش
| 1393/12/12 - 07:05 |     0     3     |
چرا میخایید همه رو مقابل هم قرار بدید
هر مخالفتی که دشمنی نیست
طرف نظرش اینه که احمدی نژاد باید تغییراتی داشته باشه
حالا با این یه حرف شد دشمن دکتر!
اصلا نظرش در مورد خانه نشینی دکتر عوض نشده
انصاف کم پیدا میشه!

توسی
| 1393/12/12 - 07:07 |     0     3     |
عمرا اگه دکتر احمدی نژاد مثل شما فکر کنه!
هر دو تاشون ولایی و متخلق هستن

ناشناس
| 1393/12/13 - 00:53 |     1     0    
پاسخ: بله، عمرا اگه دکتر احمدی نژاد مثل ما فکر کنه!

بله، دکتر احمدی نژاد حظ میکنه وقتی بهش میگید جن گیر، رمال، مرتاض، منحرف، فراماسون، بزرگترین خطر از صدر اسلام، ۹۰ درصد سحر شده، ضد ولایت، بهایی، و هزار جور نسبت ناجور دیگه.


ثنا
| 1393/12/12 - 07:08 |     1     5     |
حتما تیترتون و عوض کنید
من عاشق هر دوتاشونم

جوادی
| 1393/12/12 - 07:09 |     0     5     |
تو رو خدا با این مقایسه هاتون سطح سایت و پایین نیارید


لعیا
| 1393/12/12 - 07:13 |     0     4     |
تو رو خدا ببینید با مصاحبه آقا تهرانی چه جور نوچه های هاشمی و ...و خاتمی حرص و جوش میخورن و به ایشون بدوبیراه میگن

حالا شما بیا و از ایشون بد بگو

اصلا این تیتر در شان دوستداران احمدی نژاد نیست

کرمی
| 1393/12/12 - 07:18 |     0     4     |
خدا رو شکر تو این زمانی که هیچ کس از دکتر احمدی نژاد تو صدا و سیما دفاع نمیکنه استاد عزیزمون هنوز سر حرف سال 90 ش هست
البته میتونن تو بعضی جزئیات با هم نظرشون یکی نباشه
که طبیعی هست

لاری
| 1393/12/12 - 07:20 |     0     4     |
کدوم تفاوت؟
چرا بی انصافید؟
درود بر شیخ متخلق و شاگردش دکتر احمدی نژاد

خاروبی
| 1393/12/12 - 07:23 |     1     5     |
هنوزم که هنوزه این طیف مدافع و حامی احمدی نژاد هستن
البته اختلافکی هم دارن
چرا میخایید تفرقه بندازید
حتما تیتر و بردارید

لیلا
| 1393/12/12 - 07:28 |     2     5     |
نه دکتر معصومه
نه استاد اخلاق
با همه اختلافشون جبهه پایداری ها هنوز هم احمدی نژادین
نذارید این جور مطالبو

ناشناس
| 1393/12/12 - 22:11 |     3     0    
پاسخ: لیلا خانم، استاد اخلاق؟!


برای چی من این همه بدوم و شماها همه تان فحش خواهر و مادر بدهید؟


معلم اخلاق چرا باید همچنین جمله ای از خودش بسازه؟!!! توی مغز معلم اخلاق چی میگذره، که چنین مثالی از خودش میسازه؟! از هر زاویه ای که نگاه بکنی، چنین مثالی رو ساختن، زشته؟


ناشناس
| 1393/12/12 - 21:31 |     4     0     |
چرا میخایید همه رو مقابل هم قرار بدید
هر مخالفتی که دشمنی نیست
طرف نظرش اینه که احمدی نژاد باید تغییراتی داشته باشه
حالا با این یه حرف شد دشمن دکتر!



من نمیفهمم، شما گروهک منفور جبهه ناپایدار چه تافته های جدا بافته ای هستید که هر توهین و تهمت و افترا و لقب و ناسزایی که دلتون بخواد، میتونید به دکتر احمدی نژاد میتونید بکنید، از هیچ فتنه ای برای از بین بردن گفتمان دکتر احمدی نژاد فروگذار نیستید، دست هر چی فتنه گر از پشت بستید، بعد میگید اینها محبت، انتقاد های کوچیکه! به طرف فراماسون میگید، بزرگترین خطر از صدر اسلام میگید، معتقدید ۹۰ درصد سحر شده، منحرف میگید، ضد ولایت میگید، هزار جور نسبت ناجور دیگه میدید، بعد میگید ما طرف رو دوستش داریم، ما دشمنش نیستیم!!!

حکایت دوست داشتن خاله خرسه که یک تخته سنگ بزرگ رو برداشت، زد کله طرف رو مثل خشخاش کرد، بعد گفت من میخواستم مگس رو از رو صورتش کیش کنم!!!

شما دوستان، باید برید پیش یک روانپزشک حاذق، ببینید با خودتون چند چندید؟

ناشناس
| 1393/12/13 - 00:45 |     4     0     |
گزیده هایی از سخنان گهر بار اعضای جبهه پایداری:

حجت الاسلام روانبخش: “مشایی همان «باب» است!!!”

روح الله حسینیان در گفت وگو با شبکه ایران:

متانت و وقار روحانی در طراز رئیس جمهور انقلاب اسلامی بود / رئیس جمهور به معنای واقعی کلمه نرمش قهرمانه را به منصه ظهور رساند
http://inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=172270&Rate=0

علم‌الهدی: «نرمش قهرمانه» مد نظر رهبر معظم انقلاب در نیویورک تجلی یافت ‌

http://www.isna.ir/fa/news/92070503072/-%D9%86%D8%B1%D9%85%D8%B4-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AF-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B8%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8

فرازهایی از فقیه گرانقدر، عالم ربانی، نگین مشعشع انقلاب، نابغه جهان اسلام، حضرت آیت ا... علامه مصباح یزدی:
-
“بیش از ۹۰ درصد معتقدم احمدی نژاد سحر شده است. یک وقتی به برخی از دوستان نزدیکم گفتم که بیش از ۹۰ درصد معتقدم که او سحر شده است!”
-
“ما همین هستیم، چون چیز دیگری بلد نیستیم. ما نه مسائل بین‌المللی سرمان می‌شود، نه سیاست، نه اقتصاد و نه مسائل نظامی. الحمدلله هر یک از این ابعاد، متخصصان خودش را دارد. کار ما همین است که هر جا انحراف فکری پیدا ‌شد، حساسیت نشان بدهیم. گاهی هم مورد سرزنش واقع می‌شویم. مورد سرزنش دشمنان که همیشه هستیم، مورد سرزنش دوستان واقع می‌شویم، ولی چه سرزنش باشد چه ستایش، بالاخره ما این هستیم. خدا یک مخلوقی را هم این‌جور خلق کرده است!”
-
“وظیفه آخوندی بنده اقتضا می‌کند نسبت به مسائل اعتقادی و نظری دین حساس باشم. مسائل دیگر سرم نمی‌شود، اما در این زمینه می‌توانم سخن بگویم، شواهدی که مطرح می‌کنم از روی قرائنی است که حساسیت ایجاد می‌کنند. من نمی‌گویم قطعی است، اما این رفتارها توجیه منطقی ندارند و جا دارد که انسان شک و احتیاط کند.”
-
“البته اینها همه مسموعات هستند و بنده به چشم خودم ندیده‌ام… از بنده نقل شده و برخی هم کتباً یا شفاهاً به بنده مراجعه می‌کنند و می‌پرسند که شما به چه دلیل نسبت‌هائی از قبیل فراماسونری را به طرف می‌دهید؟ می‌گوییم ما علم غیبی نداریم. قرائنی هستند که ایجاب می‌کنند احتیاط کنیم. نسبت قطعی هم به کسی نمی‌دهیم، اما چون این احتمال وجود دارد، باید حواسمان را جمع کنیم. ما ده بار به وسیله این فتنه‌ها گزیده شده‌ایم. سعی کنیم برای بار یازدهم گول نخوریم.”
-
“امروزه در دورن جامعه ما تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است و همان‌طور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌کند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان می‌کند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض می‌کند.
وی ادامه داد: چگونه کسی که در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌ای به اسلام می‌زند، می‌تواند برای اسلام مفید باشد، و معلوم نیست چه شده که برخی نیز به آن‌ها دل بسته‌اند!”
“آیت‌الله مصباح با یادآوری تاریخ صدر اسلام گفت: همان کسانی که از اصحاب رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله بودند، پس از رحلت ایشان، امام علی علیه‌السلام را خانه‌نشین کردند و بنی‌امیه که با نام اسلام بر سرکار آمدند، کاری کردند که بر همه منابر به لعن علی علیه‌السلام می‌پرداختند و مجاهدان و یاران پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله نیز اعتراضی نکردند؛ پس جای تعجب نیست اگر برخی از یاران امام، روزی علیه اسلام و انقلاب به پا خیزند همانگونه که سران فتنه گذشته این چنین کردند ، و جای تعجب نخواهد بود اگر برخی از کسانی که امروز دم از رهبری می‌زنند و از یاران رهبری هستند، فردا فتنه بزرگ‌تری را به وجود آورند.
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره ادامه داد: خطری که من احساس می‌کنم، شدیدترین خطری است که تا کنون اسلام را تهدید کرده است و آن هم از سوی نفوذی‌هایی است که در بین خودی‌ها در حال رشد هستند
-




نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
  لطفا از ارسال واژه ها و عبارات توهین آمیز ، مطالب دارای بار حقوقی و پیگرد قضایی و نیز حروف و کلمات و نشانه ها (مانند علامت تعجب) بصورت مکرر خودداری فرمایید. نظرات کوتاه تر زودتر بررسی و منتشر می شود. / توجه داشته باشید کد امنیتی ، زمان انقضا دارد و دقایقی پس از باز کردن منقضی می شود و برای ارسال نظر صفحه را باید رفرش کنید.
  کد امنیتی:
 
 
 
 
::  پخش زنده ::  خانه ::  تماس با ما ::  RSS
© دولت بهار
[email protected]
پشتیبانی توسط: خبرافزار