آرشیو   |  درباره ما   |  باشگاه مخاطبان دولت بهار    RSS   |  ارتباط با ما   |  پیوندها  
 * صفحه اصلی    * ارسال خبر و یادداشت    * عضویت در کانال تلگرام دولت بهار    * صدای مهر و عدالت (آرشیو سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد 92-84)  
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 20:09   
  تازه ها:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7378صفحه نخست » خبردوشنبه، 17 اسفند 1392 - 04:59
سخنگوی سپاه پاسداران:
ما پای خاتمی ایستادیم و از همه مدیرانش جز وزیر ارشاد حمایت کردیم
ما پای خاتمی ایستادیم و از همه مدیرانش جز وزیر ارشاد حمایت کردیمدولت بهار: رمضان شریف در نشستی با عنوان نقش رسانه و روابط عمومی در کارآمد نشان دادن نظام اسلامی و مقابله با عملیات روانی دشمن با بیان اینکه احمدی‌نژاد گزینه سپاه نبوده است، گفت: هر دولتی که کار و تلاش صادقانه انجام دهد، مورد اقبال مردم خواهد بود و صرفاً عملکرد دولت اصلاحات، انتخاب احمدی‌نژاد بود.
  

دولت بهار/ مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه و بسیج مولود انقلاب هستند و هر جایی که احساس کند که مشکلی یا مسئله‌ای وجود دارد، حرف خودش را در مواقع لزوم می‌زند.

  رمضان شریف در نشستی با عنوان نقش رسانه و روابط عمومی در کارآمد نشان دادن نظام اسلامی و مقابله با عملیات روانی دشمن با بیان اینکه احمدی‌نژاد گزینه سپاه نبوده است، گفت: هر دولتی که کار و تلاش صادقانه انجام دهد، مورد اقبال مردم خواهد بود و صرفاً عملکرد دولت اصلاحات، انتخاب احمدی‌نژاد بود.

او همچنین با اشاره به روی کار آمدن دولت روحانی گفت: عملکرد احمدی‌نژاد نیز باعث انتخاب روحانی شد و این سیر در آینده نیز با قضاوت و انتخاب مردم ادامه خواهد داشت. شریف با تاکید بر اینکه ما پای آقای خاتمی ایستادیم و از همه مدیران آن به غیر از وزیر ارشاد حمایت کردیم، گفت: سپاه خودش را ذیل رهبری می‌داند و با این رویکرد که دولت روحانی اقدامات خود را در محوریت رهبری داشته باشد، سپاه نهایت همکاری را می‌کند.

او گفت: سپاه و بسیج مولود انقلاب اسلامی است و هر جایی که احساس کند مشکلی وجود دارد، حرف خودش را می‌زند. سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته شاهد برخی پمپاژهای تخریبی علیه سپاه در حوزه سازندگی را شاهد بودیم، گفت: با این وجود به خاطر درک روحانی از مسائل، خواست برخی بی اثر ماند. او با بیان اینکه حرف‌های بچه‌گانه ای که بعضاً در سایت‌ها زده می‌شود، نظام را اداره نمی‌کند، از اقدامات اطلاع رسانی رسانه ملی با همه بضاعت موجود قدردانی کرد.

شریف گفت: اگرچه ممکن است این رسانه اشکالاتی را هم داشته باشد، لیکن نبایستی خدمات صدا و سیما را در این عرصه نادیده بگیریم. او با اشاره به اینکه دشمنان با تمام وجود جنگ روانی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته است، گفت: نبایستی تحت عملیات روانی دشمن قرار بگیریم. سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین نیاز امروز نظام اسلامی را افسران رسانه‌ای دانست و گفت: اکنون میدان نبرد میدان رسانه است و گزارشگر، مستندساز، تحلیل‌گر خوب افسران این میدان هستند و فضای جدید افسران جدید و خاص خود را می‌طلبد.

او ضرورت توانمندسازی اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر امروز چین و روسیه نسبت به تحریم‌های احتمالی غرب و آمریکا بی‌توجهند به خاطر توانمندی در عرصه اقتصادی است از این رو باید ما هم بتوانیم با توانمند سازی اقتصادی و مدیریت صحیح عرصه اقتصادی به جایی برسیم که این تحریم‌ها بی‌اثر شود.

شریف گفت: ما به عنوان ملتی ۷۰ میلیونی توان و ظرفیت این را داریم که در چارچوب اقتصاد مقاومتی مشکلات را رفع کنیم. او اقتصاد مقاومتی را مفهومی به جز اقتصادی ریاضتی دانست و گفت: به طور حتم اقتصاد مقاومتی شکوفایی اقتصادی است و می‌تواند نسخه شفابخش اقتصاد کشور برای قرون متمادی قرار بگیرد.

سردار شریف به منظور شرکت در نشست‌هایی با مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و نیروهای سپاه و بسیج به خراسان شمالی سفر کرده است.

   
  

اضافه نمودن به:          

نظرات کاربران: 52 نظر (فعال: 47 ، در صف انتشار: 0، غیره: 5)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
مهر ماندگار
| 1392/12/17 - 07:30 |     24     1     |
من واقعا تعجب میکنم از بعضیا که چطور اینجوری قضاوت میکنند!!! آدم تعجب میکنه که چطور بعضیا هزار ساله تو سیاستو اینجور کارا هستن ولی قدرت تجزیه و تحلیلشون اینقد کمه که منِ دانشجو بیشتر از اونا اینو میفهمم!!!آخه جناب شریف اصلا احمدی نژاد در انتخابات نماینده ای داشت که حالا که مثلا انتخاب نشده شما میگی انتخاب روحانی نتیجه عملکرد احمدی نژاد بود؟!!! ما که نماینده ای در انتخابات نداشتیم که بخوایم انتخابش کنیم یا نکنیم!!! اگه جریان احمدی نژادی هم مثل بقیه جریانها نماینده ای میداشت و انتخاب نمیشد میتونستی شما همچین ادعایی بکنی. اصلا انتخاب روحانی بعنوان رئیس جمهور ربطی به عملکرد احمدی نژاد نداشت. مردم بخاطر چیزای دیگه به روحانی رای دادن و چه بسا اگر ما هم ناینده ای در انتخابات میداشتیم الان او رئیس جمهور بود نه روحانی، بدلیل عملکرد خوب احمدی نژاد. شما جناب شریف، در زمان دولت اصلاحات مشکل دار، پای خاتمی ایستادی ولی همین شماها در زمان دولت عدالت محور دهم، پای احمدی نژادی که باید می ایستادی، نایستادی و این مایه تاسف است برای امثال شماها..

رحیم
| 1392/12/18 - 04:17 |     18     0    
پاسخ: شریف گفت: .... می‌تواند نسخه شفابخش اقتصاد کشور برای قرون متمادی قرار بگیرد.
کسانی که اصلا در مخیله شون ظهور معنایی نداره وبفکر قرون متمادی حکومتند میخواهی تحلیل انسانی اسلامی ارائه بدهند . در کوزه همان تراود که در اوست .


بهمن44
| 1392/12/18 - 08:31 |     7     24    
پاسخ: هیچوقت هیچوقت فاجعه 84 تکرار نمیشود کشور رو نابود کردید حتی اگر جناب مشایی هم بود بین 7 نفر هشتم میشد بعد از آرای باطله
کویر
| 1392/12/18 - 12:32 |     12     0    
پاسخ: بهمن 44 کم لطفی میفرمایند سابقه چند انتخابات اخیر نشان میدهد رقیب آرای باطله جناب کروبی و رفقای افساد گرای تان هستند نه مشایی عزیز در ضمن اگر مشایی رای کمی داشت دلیلی بر رد صلاحیتش که برای جناح چپ و راست هزینه دارد وجود نداشت پس خود را به ... نزنید لطفا
بهمن44
| 1392/12/19 - 13:39 |     0     3    
پاسخ: کویر عزیز و محترم من هم به رد صلاحیت جناب مشایی انتقاد داشتم و حتما ایشان هم باید حضور میداشت جز اظهار تاسف و انتقاد کار دیگری نمیتوانم انجام دهم ولی مطمئن باشید که سبد آرای ایشان بیش از 4 میلیون نیست که البته کف آرای بدی برای درون گروهیتان نبود -

بهاری نو
| 1392/12/17 - 12:54 |     21     0     |
خدایا این جماعت با این طرز فکر و این استدلال از کجا آمده‌اند:
عملکرد احمدی‌نژاد نیز باعث انتخاب روحانی شد و این سیر در آینده نیز با قضاوت و انتخاب مردم ادامه خواهد داشت؟؟؟؟؟؟
قضاوت مردم؟؟؟
مردم اگر می‌خواستند ثابت کنند پای احمدی‌نژادند باید به عمه ننشون رای می‌دادند؟؟

بهمن44
| 1392/12/18 - 08:37 |     3     21    
پاسخ: مسئولین دولت قبل مسبب درد و رنج مردم محرومند مردم را به فلاکت کشاندند و هنوز عده کوچکی با نادیده گرفتن شرایط زندگی اطرافیانشان در این ظلم سهیمند
بهاری نو
| 1392/12/18 - 12:17 |     16     0    
پاسخ: بهمن جان روی هوا حرف زدن کار شما و هم فکرانتان هست
مرکز آمار دولت راستگویان همین چند روز پیش اعلام کرد ضریب جینی در هشت سال مسئولیت دولت قبل کاهش پیدا کرده. ضریب جینی که به اون معیار فلاکت هم گفته میشه کاهش پیدا کرده می‌فهمی؟ یا دوست داری با خودت و تفکراتت خوش باشی؟
همین ضریب جینی در دوره هاشمی و خاتمی افزایش پیدا کرده ؟ این را هم که متوجه می‌شی؟
نمی‌شی؟
اگر نمی‌شی کاریش نمیشه کرد! استراحت کن خوب میشی


زبان سرخ
| 1392/12/17 - 13:01 |     18     0     |
آقای رمضان شریف عزیز تر از هر کس
بنده یک نفر نمونه جهت اطلاع جنابعالی
من به روحانی رای دادم
ولی جونمو برای احمدی‌نژاد می‌دم و اگر مشایی تایید صلاحیت شده بود دویست درصد بهش رای می‌دادم خودم و خانواده
به همین خاطر شما زیاد به ذهن گرامی خودتون فشار نیاورید
الانام با این عملکرد شش ماهه روحانی نشان داده که اصلا این کاره نیست.
همینها با عملکردهاشون خدای ناکرده باعث تضعیف ولایت فقیه می‌شوند.

بهمن44
| 1392/12/18 - 08:40 |     1     16    
پاسخ: من به روحانی رای دادم ولی جونمو برای احمدی‌نژاد می‌دم ؟؟؟؟؟ این حرف شما هم مثل آمارهای دولت جناب احمدی نژاد میباشد // ضمنا در علم آمار 200 درصد نداریم
ناشناس
| 1392/12/18 - 12:19 |     9     0    
پاسخ: بهمن 44 شاهد هم دارم فکر کردی ما مثل رئیس دولت شما دروغگو هستیم؟
به کی رای می‌دادم؟ خودتو بزار جای احمدی‌نژادیها به کی رای میدادم؟
از جلیلی متنفرم اسم اونو نیار فقط!


باران مهر
| 1392/12/17 - 13:09 |     10     0     |
ما خاطرات روزه گرفتن برای رای آوردن احمدی نژاد را فراموش نکرده ایم.
نتیجه کار دولت خاتمی انتخاب احمدی نژاد نبود. احمدی نژاد در دور اول و در مرحله اول حدود پنج میلیون رای بیشتر نداشت. و آقای هاشمی از ایشان رایش بیشتر بود.
مخالفت با هاشمی شد احمدی نژاد
حمایت از دولت آقای سید محمد خاتمی نیز مطلب دیگری است.


اکبر
| 1392/12/19 - 18:01 |     3     0    
پاسخ: بفرمایید در دور دوم سال 88 چطور رای بینظیر و تاریخی 25 میلیونی آورد؟ نکنه 20 میلیونش تقلب بوده؟

محمد مهدی
| 1392/12/17 - 13:33 |     10     1     |
اما در مورد احمدی نژاد، بعد از نه دی همه مدیرانش حتی خود رییس جمهور را هم زدیم.البته غیر از وزیر نفت.

ناشناس
| 1392/12/17 - 13:41 |     14     0     |
... مشایی را تایید می کردید تا معلوم بشه عملکرد دکتر باعث انتخاب کی میشه! انتخابات بی رقیب را نیمی از ارای هفتاد درصد از واجدان شرایط رای دادن بردن که این تحلیل های صد تا یه غاز را نداره!

مهدی
| 1392/12/17 - 13:47 |     11     0     |
تنهای کسی که توی این دایره نبود احمدی نژاد بود

محمد مهدی
| 1392/12/17 - 14:37 |     7     3     |
حجت الاسلام مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با وبسایت جهان نیوز:
اکثر مواضع روحانی ناب است/باید از رئیس جمهور برای مواضع انقلابی‌اش تقدیر کرد.

علی لاریجانی رییس اصولگرای مجلس در مصاحبه با روزنامه اعتماد:
دولت فعلی بنا را بر ایجاد «آرامش» در کشور دارد و این نکته مثبتی است.نکته دیگری که در کار می‌بینم این است که تحلیل ما در مجلس از مشکلات اقتصادی با دولت مشابه است. در گذشته این‌گونه نبود و چنین تفاهمی نمی‌دیدیم.

بوی بهار
| 1392/12/17 - 15:01 |     17     1     |
احمدی نژاد گزینه مردم پاک ایران بود.اگر گزینه شما بود زیر سوال بود

بهمن44
| 1392/12/18 - 08:44 |     5     11    
پاسخ: در 1933 هم مردم آلمان به آدولف هیتلر رای دادند و جند سال بعد نتیجه اشتباهشان رو چشیدند همان بلایی که ما در سال 84 سر کشورمان اوردیم
بوی بهار
| 1392/12/18 - 12:22 |     10     1    
پاسخ: در پاسخ بهمن باید گفت نتیجه اشتباه بعد از دولت هاشمی و خاتمی با رای آوردن مخالفان دولتهای وقت اصلاح شد ولی بعد از دولت احمدی نژاد دولت کاندیدایی نداشت که مشخص شود مردم پشیمان هستند یا نه. پس سخن شما از اساس اشتباه است.
مهر ماندگار
| 1392/12/19 - 07:35 |     5     0    
پاسخ: بوی بهار عزیز و سایر دوستانی که به مخالف 24 ساعته و ماموریت دار همه کامنتهای احمدی نژادی پاسخ میدین، بهتون توصیه میکنم که وقتتونو صرف این آقای بهمن44 نکنید چون حرف حق تو کلش نمیره. او فقط ماموره که مخالفت کنه، خودش هم میدونه حق با ماست ولی ماموره دیگه! کاریش نمیشه کرد..
بوی بهار
| 1392/12/20 - 04:37 |     1     0    
پاسخ: مهر ماندگار دوست داشتنی.اون بوی بهار دومی که جواب داده من نبودم .اون بهمنه حتمان داره چیزیو چک میکنه
مهر ماندگار
| 1392/12/20 - 06:49 |     1     0    
پاسخ: جدی؟! عزیز باشی «مثل دکتر که میگه»

ناشناس
| 1392/12/17 - 15:31 |     12     0     |
احمدی نژاد ثابت کرد اصلاح طلب و اصولگرا سراپا از یه کرباسن.
خاتمی با اینا جون جونی بود و گاهی مصلحتی ژست اپوزیسیون میگرفت ...


روح الله
| 1392/12/17 - 17:16 |     6     0     |
خوب معلومه سپاه نباید موضع جانبداری از جریانات سیاسی داشته باشد و باید جهت گیری و مواضعش در قبال دولتها در چارچوب ارزشهای انقلاب و فراجناحی باشد.
اللهم عجل لولیک الفرج

محمد
| 1392/12/17 - 18:46 |     8     0     |
ای کاش ایشان حرف رهبری در مورد دولت احمدی نژاد را از ابتدای تشکیل دولت حتی در آخرین جلسه دیدار با دولت احمدی نژاد یادشان نمی رفت ایا تعریف مقام معظم رهبری که فرمودند: دولت انقلاب را به مسیر اصلی خودش برگرداند و دولت پر تلاش دولتی که در برابر استکبار ایستاد و.دولت ساده زیست نشنیده اند ایا در دولت احمدی نژاد اکثر کار گزاران و دولت مردان از سپاه نبودند

سیّد
| 1392/12/17 - 19:03 |     15     0     |
رمضان شریف در نشستی با عنوان نقش رسانه و روابط عمومی در کارآمد نشان دادن نظام اسلامی و مقابله با عملیات روانی دشمن با بیان اینکه احمدی‌نژاد گزینه سپاه نبوده است، گفت: هر دولتی که کار و تلاش صادقانه انجام دهد، مورد اقبال مردم خواهد بود و صرفاً عملکرد دولت اصلاحات، انتخاب احمدی‌نژاد بود.

او همچنین با اشاره به روی کار آمدن دولت روحانی گفت: عملکرد احمدی‌نژاد نیز باعث انتخاب روحانی شد و این سیر در آینده نیز با قضاوت و انتخاب مردم ادامه خواهد داشت. شریف با تاکید بر اینکه ما پای آقای خاتمی ایستادیم و از همه مدیران آن به غیر از وزیر ارشاد حمایت کردیم، گفت: سپاه خودش را ذیل رهبری می‌داند و با این رویکرد که دولت روحانی اقدامات خود را در محوریت رهبری داشته باشد، سپاه نهایت همکاری را می‌کند.

بالاخره ماه داره از پشت ابر بیرون میاد!

احمدی نژاد به اندازه ی خاتمی هم برای شما نمی ارزید؟

همین ها هستند که نام سپاه را خراب می کنند!

احسان
| 1392/12/18 - 12:25 |     3     3    
پاسخ: سید جان من سال 85 تا 87 خدمت سربازی در یکی از شرکتهای مهندسی وابسته به قرارگاه خاتم خدمت کردم. مدیرعامل شرکت چند بار توی نماز خانه صحبت کرد و یادم هست مدام می‌گفت ما انقدر که زمان خاتمی از دولت کار گرفتیم زمان احمدی نژاد نمی‌گیریم و خدا کنه این آقا زودتر دورش تموم بشه!

دقت کنید سال 85 تا 87


کبیری
| 1392/12/17 - 20:39 |     12     0     |
دستور صریح امام راحل این بود که نظامی ها اجازه ندارند در سیاست دخالت کنند و فعالیت حزبی و سیاسی داشته باشند

لذا آقای شریف ...

امینه
| 1392/12/17 - 20:43 |     12     0     |
سردار! پس چه اتفاقی افتاد که شما پای احمدی نژاد نایستادید؟ گویا خطر احمدی نژاد مهم تر از جریان اصلاحات ودروغ بوده
تا وقتی یکدله نشوید همچنان اشتباه می کنید

کبیری
| 1392/12/20 - 12:46 |     3     0    
پاسخ: از اول پای احمدی نژاد نبودند که بایستند شاید در بدنه سپاه و نیروهای جز سپاه احمدی نژاد طرفدار داشته باشد اما در راس و بین سرداران زراندوز ندازد
رحیم
| 1392/12/21 - 07:35 |     0     0    
پاسخ: کبیری: وما ادراک ماالاسکله

امیر
| 1392/12/17 - 21:15 |     1     16     |
درود بر خاتمی

ناشناس
| 1392/12/17 - 22:23 |     4     12     |
صرفاً عملکرد دولت اصلاحات، انتخاب احمدی‌نژاد بود.
واقعا

ناشناس
| 1392/12/17 - 22:59 |     8     1    
پاسخ: مسلما نه

ناشناس
| 1392/12/17 - 22:26 |     12     3     |
خوب مطمئن باشید اگه سپاه از احمدی نژاد حمایت میکرد رای نمی آورد. قالیبافشون حسابی شکست خورد

منتظر خورشید
| 1392/12/17 - 23:24 |     13     1     |
...شما که پای خاتمی ...و ... ایستادید اما نه تنها پای دکتر انقلابی احمدی نژاد نه ایستادید بلکه ...

احمدآبادی
| 1392/12/17 - 23:35 |     10     1     |
... روحانی به سبب عملکرد احمدینژاد نیامد بلکه بر اثر... حذف گروه 24 میلیون رای توانست پیروز شود.

تازه بعد از 8 سال ...

abolfazl
| 1392/12/18 - 01:20 |     13     1     |
بنده خدا آنکس که احمدی نژاد را رئیس جمهور کرد خدا بود .چیزی که با عث شد روحانی رئیس شود تهت های کج وکوله های بی بصیرت و......... بودشما هم بی تقصیر نبودید ..... خدا می خواست  بفهماند طاقت یک میلیونیوم عدالت امام زمان را ندارند وبر علیهش چندین سال حرفهای بد می زنند توقع نداشته باشند امام زمان را به آنها نشان دهد .واقعا با علاقه ای به سپاه داریم غصه می خوریم که این چنین تحلیل گرهائی دارد

محمود
| 1392/12/18 - 03:42 |     16     2     |
گیریم سال 84 انتخاب احمدی نژاد نتیجه ی عملکرد خاتمی بود ، پس سال 88 انتخاب 25 میلیونی مردم نتیجه ی عملکرد و خدمات احمدی نژاد بوده !!
در ضمن مگه سپاه حق دخالت در انتخابات و معرفی کاندیدای ریاست جمهوری داره که ادعا میکنه احمدی نژاد گزینه ی سپاه نبوده ! هر چند بسیاری از برادران سپاه رو میشناسم که با افتخار به احمدی نژاد رای دادن .
آقای شریف ، اینکه ادعا میکنید احمدی نژاد گزینه ی سپاه نبوده یعنی اعتراف میکنید که نظر سپاه با مردم هم سو نبوده ؟؟!!

ناشناس
| 1392/12/18 - 12:08 |     12     1     |
به قول حاج محمود:
از برای شفای هر روزه
آب بریز قسمتی که میسوزه

مهدی از مشهدl
| 1392/12/18 - 19:09 |     5     0     |
سلام علیکم.
از سخنان دروغ این سردار سپاهی تعجب کردم

اولا سپاه عددی نیست که بخواهد گزینه داشته باشد.
اقای دکتر احمدی نژاد گزینه مردم بود که از سپاه بالاتر است.
ثانیا . روحانی افتضاح همین تند روهای متحجر و اصولگرا های قلابی بود.

مهدی
| 1392/12/19 - 00:39 |     4     0     |
بهمن 44 خوشحالم که برگشتی بعد از مدتی چون بدون نظر مخالف این سایت و نظراتش خوندنی نیست ولی نظراتتو که مرور میکنم میبینم همچین عمقی چیزی نمیگی یعنی فقط چون مخالف دکتر مایی می خای یه چیزی بگی ولی خوب دلم برات تنگ شده بود راستی از قیمت سیب زمینی که الان شده کیلویی 5000 تومن چه خبر !!

بهمن44
| 1392/12/19 - 13:28 |     0     0    
پاسخ: مهدی جان از لطف شما برادر عزیز و گرامیم سپاسگزارم در مورد سیب زمینی که فرمودید لطفا خواهش میکنم به مصاحبه 15 تیرماه 92 جناب عیسی کلانتری با عنوان / روحانی کشور را با خزانه خالی بندر خالی انبار خالی تحویل میگیرد / رجوع بفرمایید - حتما این کلمات را بنویسید و کلید جستجو را فشار دهید - من هیچگونه ارادتی به دولت روحانی ندارم مگر اینکه امنیت ملی منافع ملی اتحاد ملی را تامین کند- برای من دولتها مهم نیستند مهم تامین منافع میهنم است و نفرت غیر قابل برگشت من به دولت احمدی نژاد بخاطر نقض امنیت ملی و منافع ملی بود و هست - در مورد اینکه بعضی نظرات من عمیق نیست انتقاد جنابعالی رو قبول دارم بعضی وقتها خسته میشم و احساس میکنم بیان حقایق سیاه 8 سال قبل بیفایده است و کوتاه نظر میدم ولی به احترام صحبت درست شما ازین پس اصلاح میکنم - باز هم سپاسگزارم
ناشناس
| 1392/12/22 - 01:48 |     0     0    
پاسخ: خزانه خالی؟! انبار خالی؟سبد کالا ؟ ! سیب زمینی 5000تومانی! ابوجهل مغرض

مهدی
| 1392/12/19 - 00:50 |     4     0     |
یک تحلیل در مورد مرحله دوم هدفمندی :
1- دولت آقای روحانی با ثبت نام مجدد از مردم به نوعی اونهارو تا مدتی مشغول میکنه . دلیلی نداره دوباره ثبت نام کنن چون اگه کسی میخاست نگیره مرحله اول نمی گرفت .
2- در این بین بسیاری از مردم از ثبت نام جا می مانند خوب توجه کنید این جاماندن زمان بسیار خوبی است تا دولت درآمدی کسب نماید حداقل برای چند ماه و به مردم بگوید کسانی که جاماندند نگران نباشند داریم پیگیری می کنیم ! مثل سبد کالاشون که ضعفا جا ماندند .
3- فقط خود خدا میدونه چه برنامه ای میخان پیاده کنن چون مثل روز روشنه کسی نمیخاد به فکر قشر ضعبف جامعه باشه .

ناشناس
| 1392/12/22 - 03:00 |     1     0    
پاسخ: سردار بچه کجائی .بالاشهر . دکتر محبوب مستضعفین است


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
  لطفا از ارسال واژه ها و عبارات توهین آمیز ، مطالب دارای بار حقوقی و پیگرد قضایی و نیز حروف و کلمات و نشانه ها (مانند علامت تعجب) بصورت مکرر خودداری فرمایید. نظرات کوتاه تر زودتر بررسی و منتشر می شود. / توجه داشته باشید کد امنیتی ، زمان انقضا دارد و دقایقی پس از باز کردن منقضی می شود و برای ارسال نظر صفحه را باید رفرش کنید.
  کد امنیتی:
 
 
 
 
::  پخش زنده ::  خانه ::  تماس با ما ::  RSS
© دولت بهار
[email protected]
پشتیبانی توسط: خبرافزار